W GP Singapuru zespoły będą korzystały z supermiękkiego ogumienia P Zero "czerwonych" oraz miękkich P Zero "żółtych". Te mieszanki są idealnie dopasowane do charakterystyki ulicznego toru Marina Bay. Umożliwiają szybkie dogrzanie i zapewniają maksymalną przyczepność mechaniczną.
Dla kontrastu, na GP Japonii nominowano twarde opony P Zero "pomarańczowe" oraz pośrednie P Zero "białe": dwie najtwardsze mieszanki w gamie. Decyzję podjęto z myślą o wymagających i szybkich zakrętach Suzuki, które mocno obciążają ogumienie. Grand Prix Japonii odbywa się wcześniej niż w zeszłym sezonie, więc warunki mogą być nieco cieplejsze.
Na GP Rosji firma Pirelli nominowała miękkie opony P Zero "żółte" oraz supermiękkie P Zero "czerwone": kombinację, która powinna dobrze się spisywać w różnorodnych zakrętach i na gładkiej nawierzchni obiektu w Soczi, gdzie Grand Prix odbywa się dopiero po raz drugi.
Dobór ogumienia jest taki sam jak w zeszłorocznych wyścigach. Wyjątkiem jest Rosja, gdzie w sezonie 2014 opony były o stopień twardsze. Od debiutu w minionym sezonie asfalt nie zmienił się znacząco, a po analizie danych z zeszłego roku okazało się, że można zastosować miększą kombinację.