Formuła 1 może zmienić logo

Liberty Media zamierza zmienić dotychczasowe logo Formuły 1, aby marka była lepiej rozpoznawalna na rynku. Na razie przedstawiono trzy projekty.

W tym artykule dowiesz się o:

Za czasów Berniego Ecclestone'a logo nie było tak ważne. Zdaniem byłego szefa F1 jego klientami nigdy nie byli kibice, a telewizja, promotorzy i sponsorzy. 87-latek nie dbał o to, aby reklamować królową sportów motorowych za pomocą breloczków czy kubków. Inny punkt widzenia ma Liberty Media, obecni właściciele F1, którzy chcą, aby marka była bardziej rozpoznawalna na rynku.

Dlatego w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej zostały zarejestrowany trzy logotypy związane z Formułą 1.

Natomiast dziennikarz F1, Joe Saward zaproponował, aby to kibice przesyłali swoje projekty. - Fani kochają takie pomysły, z pewnością pojawiłyby się lepsze pomysły - napisał na swoim blogu.

A wam jak podobają się poniższe projekty?

ZOBACZ WIDEO: Adam Małysz: Skoki narciarskie na stadionach? Myślę, że pójdziemy w tym kierunku

Źródło artykułu: