Za czasów Berniego Ecclestone'a logo nie było tak ważne. Zdaniem byłego szefa F1 jego klientami nigdy nie byli kibice, a telewizja, promotorzy i sponsorzy. 87-latek nie dbał o to, aby reklamować królową sportów motorowych za pomocą breloczków czy kubków. Inny punkt widzenia ma Liberty Media, obecni właściciele F1, którzy chcą, aby marka była bardziej rozpoznawalna na rynku.
Dlatego w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej zostały zarejestrowany trzy logotypy związane z Formułą 1.
Natomiast dziennikarz F1, Joe Saward zaproponował, aby to kibice przesyłali swoje projekty. - Fani kochają takie pomysły, z pewnością pojawiłyby się lepsze pomysły - napisał na swoim blogu.
A wam jak podobają się poniższe projekty?
.@F1 has registered three new figurative logos designs with the @EU_IPO, located here: https://t.co/kWqhj5MBrW
— F1 Broadcasting (@f1broadcasting) 17 listopada 2017
The current logo is better than all three... pic.twitter.com/qqPoRqRF0N
ZOBACZ WIDEO: Adam Małysz: Skoki narciarskie na stadionach? Myślę, że pójdziemy w tym kierunku