Formuła 1 może zmienić logo

Liberty Media zamierza zmienić dotychczasowe logo Formuły 1, aby marka była lepiej rozpoznawalna na rynku. Na razie przedstawiono trzy projekty.

Andrzej Prochota
Andrzej Prochota

Za czasów Berniego Ecclestone'a logo nie było tak ważne. Zdaniem byłego szefa F1 jego klientami nigdy nie byli kibice, a telewizja, promotorzy i sponsorzy. 87-latek nie dbał o to, aby reklamować królową sportów motorowych za pomocą breloczków czy kubków. Inny punkt widzenia ma Liberty Media, obecni właściciele F1, którzy chcą, aby marka była bardziej rozpoznawalna na rynku.

Dlatego w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej zostały zarejestrowany trzy logotypy związane z Formułą 1.

Natomiast dziennikarz F1, Joe Saward zaproponował, aby to kibice przesyłali swoje projekty. - Fani kochają takie pomysły, z pewnością pojawiłyby się lepsze pomysły - napisał na swoim blogu.

A wam jak podobają się poniższe projekty?


ZOBACZ WIDEO: Adam Małysz: Skoki narciarskie na stadionach? Myślę, że pójdziemy w tym kierunku
Czy obecne logo jest lepsze od nowych projektów?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×