WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Pirelli: W 2018 będą dwa pit stopy

Pirelli jest przekonane, że Formuła 1 w sezonie 2018 wróci do dwóch pit stopów w czasie wyścigu. Takie wnioski wysunięto po testach opon w Abu Zabi.
Andrzej Prochota
Andrzej Prochota
Materiały prasowe / Opony Pirelli na sezon 2018

Włoski producent rozszerzy swoją gamę mieszanek na sezon 2018, czyniąc je jeszcze bardziej miękkimi. Dzięki temu strategie mają urozmaicić wyścigi, a Pirelli przewiduje, iż kierowcy w czasie zawodów będę musieli dwukrotnie zjechać na zmianę opon.

W tym roku w obawie przed dużym wzrostem osiągów nowych bolidów, Pirelli podeszło zbyt ostrożnie, co miało bezpośredni wpływ na wyścigi - 15 z 20 rozegranych Grand Prix odbyło się tylko jednym zjazdem na zmianę opon.

Celem włoskiego producenta na sezon 2018 jest wprowadzenie średnio dwóch pit stopów w wyścigu. Ostatnie testy w Abu Zabi dały pozytywny rezultat. - Biorąc pod uwagę, że wszystkie nowe mieszanki są o jeden stopień bardziej miękkie, a dodatkowo mamy oponę hipermiękką, jest spora szansa na dwa pit stopy na wyścig - potwierdził Mario Isola z Pirelli.

Isola zdradził także, że nowa hipermiękka opona "różowa" jest o sekundę szybsza od ultramiękkiej "fioletowej", a ta z kolei jest szybsza od supermiękkiej "czerwonej" o 0,4 sekundy.

ZOBACZ WIDEO Robert Kubica może liczyć na wsparcie polskich kibiców. Wyjątkowa flaga debiutuje w Abu Zabi



Polecamy:
2018 PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland - KUP BILETY >>>

Czy dwa pit stopy w wyścigu to optymalna liczba?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
Motorsport

Komentarze (1):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • 5teel 0
    Tjaa to samo było gadane jak wchodziły Ultrasy że będzie kilka pitów a jak się nieraz kończyło to zainteresowani wiedzą że dało się spokojnie na tych oponach pojechać i 35-40 okrązeń dobrym tempem.jedyna zmiana która by podniosła liczbe pitów to albo użycie każdej mieszanki nadanej na dany wyścig np Softy,SuperSofty,Ultra albo wrócić do tankowania podczas wyścigu tak to zawsze zespoły jakoś ustabilizują prace ogumienia z czasem może nie odrazu w pierwszych wyścigach ale tak po 4-5 powinnismy widzieć już jazde na 1 pit przynajmniej czołowych ekip
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (1)
Pokaż więcej komentarzy (1)
Pokaż więcej komentarzy (1)