GP Rosji będzie bardziej widowiskowe? Trwają rozmowy nad modernizacją toru

Materiały prasowe / Pirelli Media / Wyścig o GP Rosji
Materiały prasowe / Pirelli Media / Wyścig o GP Rosji

Organizatorom wyścigu w Soczi zależy na poprawie atrakcyjności widowiska. Pomóc mają w tym zmiany w obrębie nitki toru, które wpłyną na zwiększenie ilości manewrów wyprzedzania. Rozmowy z władzami F1 i FIA już trwają.

W tym artykule dowiesz się o:

Pętla toru w Soczi od początku nie wzbudzała zbyt wielu pozytywnych emocji wśród kibiców. W inauguracyjnym Grand Prix w 2014 roku, aż 16 z 19 kierowców przejechało dystans wyścigu zaliczając zaledwie jeden pit-stop. I choć kolejne edycje były nieco bardziej różnorodne pod względem strategii, to opinia o tym obiekcie nie uległa przesadnej zmianie.

Nowi właściciele F1 - firma Liberty Media - podkreślali niejednokrotnie, że pragną podnieść poziom emocji w sporcie. Dlatego też zaczęto się zastanawiać nad zmianą konfiguracji niektórych torów w kalendarzu, zapewniając tym samym, że każdy wyścig będzie bardziej ekscytujący.

W minionym roku Ross Brawn określił rosyjski tor, jako coś, co wymaga przemyślenia. - Jeżeli spojrzysz na tory charakteryzujące się niskim poziomem degradacji, to ściganie się na nich jest wyzwaniem i zazwyczaj odbywa się na jeden pit-stop. Ogumienie się nie kończy i nie tworzą się żadne różnice w osiągach - powiedział.

Promotorzy Grand Prix Rosji uważają, że znają sposób na poprawę jakości wyścigu. - Fani wiedzą, że ze względu na układ toru, w Soczi jest trochę za mało wyprzedzania. Właśnie dlatego ściśle współpracujemy z Charlie Whitingiem, FIA i FOM'em - stwierdził jeden z przedstawicieli, Alexey Titov.

- Chcemy spróbować zmienić sytuację, dokonując drobnych poprawek technicznych. Niekoniecznie będą one dostrzegane z trybun lub w telewizji, ale mamy nadzieję, że takie podrasowania poprawią sportową stronę wyścigów i będziemy świadkami większej ilości manewrów wyprzedzania - dodał.

- Teoretycznie zmiany mogą wystąpić we wszystkim, począwszy od poszerzenia lub zwężenia niektórych części toru, aż do wymiany nawierzchni, co całkiem inaczej wpłynie na opony. To zmusiłoby zespoły do stosowania różnych strategii.

Zapytany o termin ewentualnych zmian odparł: - Nie sądzę, że będzie to miało miejsce w 2018 roku. Rozważamy jednak takie pomysły.

ZOBACZ WIDEO Kuriozalny "swojak", Inter Mediolan na łopatkach [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (1)
5teel
21.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
LOL przeciez ten tor jest nudny jak flaki z olejem i nic mu nie pomoże no chyba że postawia betonowe sciany w zakretach :D.Niema w histori nudniejszego toru nawet tor w Indiach czy Korei miały Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.