WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

NA ŻYWO: Prezentacja malowania i tytularnego sponsora Williamsa

Relację prowadzi : autor:
Łukasz Kuczera

Nasza relacja dobiega końca. Dziękujemy serdecznie za uwagę! 

Skomentuj 0
[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

W Grove zaczęły się rozmowy indywidualne kierowców z przedstawicielami mediów. Część główna prezentacji dobiegła końca.

Skomentuj 0
[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

- Chciałam przedstawić nieco odświeżoną wersję Williamsa, po tym co przeszliśmy w zeszłym roku. Po tym jak zakończyła się nasza współpraca z Martini, nie chciałam stawiać na tradycyjny niebieski. Zaczynamy nową erę w historii Williamsa - powiedziała Claire Williamsa.

Skomentuj 2
[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

  • Plejadyzajady 0
    Aha ! Czyli to nie jest niebieski ! ... Zapytam żony, może ma monitor zepsuty ....
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj

Co ważne dla Williamsa, umowa z ROKiT została zawarta na kilka lat. To daje zespołowi pewną stabilność finansową. 

Skomentuj 0
[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Co ciekawe, szef firmy ROK Brands w przeszłości pracował jako inżynier w firmie Goodyear. Brał nawet udział w pracach nad samochodem Alana Jonesa z Williamsa w 1978 roku. 

Skomentuj 0
[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Kubica jest zadowolony z faktu, że zespół zyskał nowego sponsora tytularnego i nie ukrywa, że polubił szefa ROK Brands.

Skomentuj 0
[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

  • Skomentuj 0
    [ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

    Skomentuj 2
    [ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

    • Tomasz Kwiatkowski 0
      ROKiT ma Czerwoną kropkę czemu logo Orlenu jest ......właśnie jakie:-) Stacje teraz będą w Polsce przemalowywać. Za taka kasę łeb orła powinien być czerwony.
      Odpowiedz Zgłoś Zablokuj

    Skomentuj 0
    [ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

    - Dzięki współpracy z Williamsem zyskujemy świetną platformę do promocji - mówi Jonathan Kendrick z ROK Brands.

    Skomentuj 0
    [ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz: