WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Polub SportoweFakty na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (1):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Latający Bieżnik 0
    Mówimy o dwóch różnych rzeczach - Ty o marketingu ja o osiągnięciach sportowych. Czy zdobycie mistrzostwa świata jest większym osiągnięciem od lądowania zawsze na ostatnim miejscu albo na bandzie? Co jest "bardziej prestiżowe" sportowo? Przecież Kubica jest obecnie w środowisku formuły folklorem, marginesem, nikt się z nim nie liczy w walce o wyniki. Jedyne co słyszymy to że ma najgorszy samochód, słaby team i że znowu zaliczył najgorszy czas przejazdu... F1 jest, owszem, prestiżowy, ale zawodnik jest już tylko i wyłącznie cieniem samego siebie, jest znany ze swoich osiągnięć w dalekiej przeszłości, z mnogości reklam i z tego że codziennie narzeka na to czy tamto w mediach. Jest człowiekiem typu - otwierasz lodówkę, a tam Kubica, ale osiągnięcia sportowe już dawno przestały iść przed popularnością, a chyba o to w sporcie chodzi? Jak miałby brzmieć slogan reklamowy Orlenu przy obecnych wynikach Kubicy? "Zawsze na szarym końcu?". Okej - jeśli mówimy o czystym marketingu to dla każdej firmy sponsorskiej im bardziej popularny sport tym większe zasięgi. Uważam jednak, że sponsorowanie jednego człowieka, który nie ma już szans niczego znaczącego osiągnąć, z takich czy innych powodów, mogłoby się zmienić w sponsorowanie wielu reprezentantów kraju w wielu różnych sportach gdzie jesteśmy naprawdę mocni, jesteśmy już mistrzami lub mamy realne szanse na bycie nimi. Nikt nie powiedział, że Orlen musi sponsorować wyłącznie sporty motorowe, bo coś innego mu się nie opłaca. Myślę, że to bzdura. Produkty marketingowe - takie jakim stał się obecnie Kubica powstają przez pompowanie w nich kasy - więc jeśli skierujesz strumień w inną stronę to w tym nowym miejscu też coś zacznie kwitnąć - tak działają pieniądze.
    rfracer Chłopie... co ty w ogóle piszesz porównujesz jeden z najbardziej prestiżowych sportów świata gdzie jeździ tylko 20 kierowców (i to głównie z bogatszych krajów) do jakiegoś karate? Gdzie lepiej mógł Orlen firma paliwowa zainwestować kasę jak nie w najbardziej prestiżowy sport motorowy... rozpoznawalność Kubicy jest ogromną. Ma świetną historie i jest wzorem człowieka do naśladowania. Orlen nie jest głupi i gwarantuje Ci, że stratni na tym nie będą.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Michał Orlik 0
    Chlopie ale co z tego ze jezdzi 20 kierowcow. Idz na wikipedie i zobacz co robert dzwon kubica wyjezdzil...
    rfracer Chłopie... co ty w ogóle piszesz porównujesz jeden z najbardziej prestiżowych sportów świata gdzie jeździ tylko 20 kierowców (i to głównie z bogatszych krajów) do jakiegoś karate? Gdzie lepiej mógł Orlen firma paliwowa zainwestować kasę jak nie w najbardziej prestiżowy sport motorowy... rozpoznawalność Kubicy jest ogromną. Ma świetną historie i jest wzorem człowieka do naśladowania. Orlen nie jest głupi i gwarantuje Ci, że stratni na tym nie będą.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • rfracer 2
    Chłopie... co ty w ogóle piszesz porównujesz jeden z najbardziej prestiżowych sportów świata gdzie jeździ tylko 20 kierowców (i to głównie z bogatszych krajów) do jakiegoś karate? Gdzie lepiej mógł Orlen firma paliwowa zainwestować kasę jak nie w najbardziej prestiżowy sport motorowy... rozpoznawalność Kubicy jest ogromną. Ma świetną historie i jest wzorem człowieka do naśladowania. Orlen nie jest głupi i gwarantuje Ci, że stratni na tym nie będą.
    Latający Bieżnik Dlatego właśnie warto władować 100 mln w Kubicę za sezon zamiast 100 tys. w jakąś tam mistrzynię świata... Bo Kubica to marka, na okrągło o nim piszą, wisi wszędzie na plakatach i ma tysiące psycho fanów ("co ty w życiu osiągnąłeś w porównaniu do Roberta?", "nie wypowiadaj, nie masz żadnej pasji to nie zrozumiesz"), a tej nikt przecież nie zna... No ale widocznie koniecznie musimy wydawać krocie na coś w czym jesteśmy słabi, zamiast postawić na coś w czym jesteśmy najlepsi. I tak właśnie pompuje się co turniej np. kadrę w piłce nożnej chociaż nie ma żadnych szans osiągnąć nic poza "wyjściem cudem z grupy śmiechu", a tacy siatkarze - mistrzowie świata, daleko w tyle z popularnością, bo przecież siatkówka to nie sport narodowy, jakby to wyglądało gdyby sportem narodowym było coś w czym wygrywamy mistrzostwa za mistrzostwami?... Itd. itp. ehhhh
    [ pokaż odpowiedzi ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (1)
Pokaż więcej komentarzy (1)
Pokaż więcej komentarzy (1)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×