Pato na wylocie!?! Tevez odpuszczony!?

autor: KOLEJARZ FAN | 2012-01-12, 18:09 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Uffff co tu duzo pisać. Dzis po poludniu w Mediolanie zrobilo sie goraco. Mowilo sie dlugo o mozliwosci odejscia Pato, ale nikt nie spodziewal sie ze moze to sie odbyc w tak ekspresowym tepie. Okolo 15.33 Milan spotkal sie z PSG zeby dobic targu. I juz bylo wszystko uzgodnione. Wydawalo sie ze Pato pakuje sie i leci do Paryza za 35 milionów.
16.33 - ku uciesze wiekszosci chyba kibicow Milanu, Galliani potwierdzil ze jednak nie oddadza Pato i zostaje!!! Sam zawodnik wydal oswiadczenie mowiace o wielkiej milosci do Rossoneri i checi zostania na San Siro.

Niestety wraz z odmowa PSG w sprawie oddania "Kaczora" upadła opcja sfinansowania transferu Teveza do Milanu. Chodz do konca nie wiadomo co z Tevezem to zostanie Pato to dobra decyzja. Mimo ze nie blyszczy forma to bardzo mlody i perspektywiczny zawodnik. Tevez natomiast od trzech miesiecy nie gra w pilke a do tego nie moglby wystepowac w rozgrywkach Europeksloch. Duze byloby to oslabienie Milanu w LM.

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
rico-kaboom

Według mnie dla Milanu lepiej, że Pato zostaje. Ja to w ogóle nie rozumiem po co oni się uparli na Teveza. W ataku mają wystarczającą liczbę dobrych zawodników. Jest Ibra, Pato, do tego Robinho i El Shaarawy, który do takich najsłabszych też nie należy tylko trzeba mu dać szansę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Do Pato mozna miec wiele pretensji, ze nie stara sie, ze nie ma kiwki, ze jest super hiper kontuzjogenny ale w przeciwienstwie do Teveza moze grac w Milanie o LM czego Tevez z racji wystepow w MC nie moze doswiadczyc. Tevez tez jest bardzo kaprysny i od 3 miesiecy nie gra w pilke wiec jego forma tez pozostawala znakiem zapytania. Za Pato jeszcze przemawia jeden argument, a mianowicie taki ze jest mlody - ma 22 lata. Mysle ze jeszcze nadejdzie jego czas.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Sawczenkos

A mi się wydaje, że Pato mógłby odejść. Wolałbym Teveza w Milanie, choć pewnie za rok by zaczął płakać, ze tęskni za Argentyną. Pato jednak, nie wiem, coś mi w nim nie pasuje i nie pasowało od samego początku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
rico-kaboom

Na razie tylko słychać ze strony Włoskich klubów, że próbują się dostosować do finansowego fair play, a co z resztą? W Premiership czy La liga nie mają długów?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Dokładnie mi sie tez wydaje ze powinno tak byc. Ale czy mozna bogatemu zabronic. Tu jest taki maly dylemat. Zapewne co niektorym nie jest to na reke.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
PromoSTO

Ja osobiscie jestem jak najbardziej za tym zeby fair play obowiazywalo. Troche to chore zeby 100 baniek wydawac za jednego grajka. A ludzie na swiecie gloduja. Ile zarobisz tyle wydaj. Szkolenie młodzieży moze cos drgnie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
rico-kaboom

Nom dokładnie Barbara jest dziewczyną Pato :D
Piszesz, że Berlu ma kasy, a nie chcę wydawać. Spójrz na Morattiego, ten to dopiero skąpy się zrobił. Gada tylko o finansowym fair play i nie chcę nikogo za większą gotówkę kupować.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

No zobaczymy kurde Berlu ma takie sianko ze w rok spokojnie przygotowalby druzyne na final ligi mistrzow ale nic z tego. Galliani musi kombinowac jak kon pod gorke.
Pato zostal bo przeciez jest w zwiazku z corka Berlu BARBARA, pewnie to mialo duzy wplyw.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Ja bym jednak sprobowal z inna formacja. W ataku jest Ibra, PATO, Pippo, Szary, Robhinio brak Casano ale mozliwe ze pod koniec sezonu wroci. Ja chcialbym Kake i Merkela + Montolivo za Free po sezonie albo na prawie Bosmana teraz.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
PromoSTO

Ciezko bedzie go wyrwac. Oficjalnie zerwali rozmowy.
Galliani nie wykluczyl ze jeszcze sie po niego odezwa. Zapewne szukaja pieniedzy z niedoszlego transferu PATO.

PsG ma na oku KAKE, LAmparda, TEveza juz teraz i wielu innych z Pato im sie nie udalo.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
rico-kaboom

A no tak PSG jest wszędzie i żaden transfer po kosztach nie przejdzie.
Zobaczymy jakie wieści jutro przyjdą na temat tego Teveza nieszczęsnego.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Kaka by sie sprawdzil. Montolivo jak juz to na defensywnego. No raczej nikt o tym nie myslal i nie mowi zeby KAke przejac. 30 baniek to zdecydowanie za duzo. Moze Galliani by cos stargowal ale o Kake walczy PSG wiec podobnie jak z Tevezem bedzie dluuga historia.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
rico-kaboom

Ja myślę, że z tych wszystkich, to właśnie Kaka byłby najlepszy. Montolivo to środkowy, ale nie ofensywny. On rozgrywa z głębi pola. A taki Kaka na trequartistę w Milanie pasuje jak ulał.
Aquilani, Nocerino i Boateng wtedy na środku. Tylko czy w ogóle ktoś tam Kakę próbuje ściągnąć?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Merkel sobie dobrze radzi w Genui, gra przede wszystkim i oceny ma tez dobre. W obecnej sytuacji kiedy Milan nie ma nikogo kto moglby dogrywac pilki i stwarzac przewage (taki KAKA) to jego kandydatura pasuje. Boatenga bym dal na skrzydlo, Robinhio typowo atak. Mesbah ma zastapic Taywo bo byc moze pojdzie gdzies dalej. Antonini i Zambrotta z racji wieku, nie gwarantuja nic.
Z DeRossim fakt bedzie ciezko ale kto wie, wielu mowilo ze nie zmieni klubu. Kaka mysle ze odbudowalby sie w Milanie i akurat tutaj poszloby mu to szybciej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
rico-kaboom

Hmmm...więc tak
Co do Teveza to faktycznie negocjacje według Sky zostały zerwane. No to teraz Inter wkroczy do walki.
Co do tych transferów, które wymieniłeś, to w większości są bez sensu.
Najlepszy byłby De Rossi, ale on jest nie do ruszenia z Romy i zapewne nigdy barw klubowych nie zmieni. Największe szanse na dobry transfer to Montolivo. Czają się na niego te Mediolańskie ekipy, a nic w kierunku transferu nie robią.
Jeśli chodzi o Mesbaha, to chyba komuś w Milanie się poprzewracało w głowie. To nie jest zawodnik na taką drużynę, a po co wzmacniać rezerwy to nie wiem. Na razie jest na lewą obronę Taiwo i Antonini. Jak trzeba to i Zambrotta zagra. Jak już chcą wzmacniać ten sektor obrony to lepiej kupić kogoś porządnego, a nie człowieka który nie zawsze się łapie w składzie ostatniej drużyny Serie A.
Merkel też nie gra nic ciekawego w Genoi, a w Milanie nie miałby praktycznie prawa grać. Boatenga przecież nie wygryzie.
No i jeszcze Kaka, tutaj na pewno by przyniosło dobry efekt. Zawodnik, który do Milanu idealnie pasuje.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Berlu i Fester nie mowili o tym wrecz caly czas twierdzili ze Pato zostaje a tu taka bomba dzis. Wszystko bylo uzgodnione na tip top ale zablokowali ten transfer. Wszystko bylo tez uzgodnione co do Teveza. Dlatego Moratti wiedzial ze jesli Pato sprzedamy to bedzie kasa dla MC i Tevez zgodnie ze swoja wola zagra w Milanie. Jednak niespodzianka Pato w ostatniej chwili zostal wycofany z transferu.

Czy jest uzalezniony od Pato to do konca nie wiadomo, Berlu ma zeby wylozyc ale skapi. Napewno Galliani popoludniu powiedzial dla SKY ze Pato zostaje a Tevez nie przyjdzie. Negocjacje z City zerwane.

Ja wierze ze jednak jeszcze wroca do rozmow i uda sie wypozyczyc Teveza, pomoc jest tez opcja ze Milan kupi Apacza na spolke z Genua tak jak zrobili z Boatengiem. Naprawde jest mnostwo opcji.

Ja osobiscie wolalbym zeby dali spokoj z Tevezem bez formy i gry i skupili sie na DeRossim, Montolivio, Mesbahu, a nawet sprobowalbym zagadac o Kake. No i koniecznie sciagnac mlodego Merkela z wspolwlasnosci (Genua).
Do konca stycznia moze duzo sie wydarzyc.
Ja ciesze sie ze nie oddali PATO do PSG kosztem Teveza. Pato nie blyszczy ale ma 22 lata i nadejdzie jego dzien jeszcze.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
rico-kaboom

Tylko skąd w takim razie ten wywiad Morattiego, że Tevez idzie do Milanu. Jakoś mi się nie wydaje, żeby wylądował w Interze. Myślę, że przyjście Teveza do Milanu nie jest też uzależnione od sprzedaży Pato.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KOLEJARZ FAN

Nie Pato do lata juz zostaje na bank. Nie wiadomo co z Tevezem ale jesli nie ma kasy za Pato to Teveza tez w Milanie nie bedzie prawdopodobnie ale na to trzeba poczekac. Inter ma teraz pole do popisu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
rico-kaboom

Zostanie Pato chyba nie jest takie pewne. Szczególnie jeśli przyjdzie Tevez. A wszystko wskazuje, że Tevez przyjdzie. Generalnie to z transferem Argentyńczyka niezły cyrk się zrobił. Co 2 godziny jest gdzie indziej, raz w Milanie, raz w Interze.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.