Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • henryjones napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Nie wiem Gdzie Ci Gladiotorzy byli ale chyba w Afryce hehe bo Greckich mi nie przypomina hehe

  • henryjones napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    W Polsce to sie robi interesy .Kupia za 2mln euro a sprzedadza za 10 mln hege a Polaczki jak to Polaczki .Radosc niezmierna hehe

  • henryjones napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Po co on Tam w ogole pojechal .Chyba ze na zakupy przy okazji .To bylo do przewidzenis .Ja bym mial wywalone na cala tam zlote pilke buty .Najwazniejsze ze jest spelniony .Gra swoje .Ma rodzine .Swoje interesy a na uklady nie da rady .Marka Messiego sie zanim ciagnie Lewandowski moze nawet na glowie stawac .Strzelac 50 bramek a i tak beda na niego mieli wywalone bo to Polak a gdzie To w ogole jest .Gdzie ta Polska .W Afryce hehe

  • henryjones napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Ta ten Krycha to jakis nieudacznik .Zawsze jakos z tego co pamietam wyjatkowo sie nie sprawdzal w Reprezentacji .Jak dla znowu krzyku narobili w mediach a Ta Macedonia no sorry .Nie jest to druzyna z gornej polki .Zajmuje ktore miejsce w rankingu ? A My znowu sie podniecamy ale czym ? Ze gramy z kelnerami i wygrywamy 1-0 przeciez tj wstyd i hanba i z czym My do ludzi .My i mistrzostwa Europy? SMiech na sali to tak samo jak My do Eurowizji hehe .oni wszyscy pojedynczo moze gdzies tam sa dobrze ale nie jestesmy druzyna .Nie potrafimy razem grac w pilke .Nastepne mecze to beda tylko porazki i kalkulowania a moze jak Ci strzela albo i nie to mamy szanse hehe .żenada

  • henryjones napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    2-1

  • henryjones napisał/a komentarz do Sensacja w Nowym Jorku! Adam Kownacki znokautował Artura Szpilkę

    No faktycznie pokazal szkole boksu hehePanie Szpilka prosze pamietac ze ring wszystko weryfikuje .tam sie juz nie liczy szczekanie tylko umiejetnosci.kasa cos czuje sie skonczy i niestety bedzie trzeba zawiesic rekawice na kolku i co moze powrocic na ustawki przed meczami hehe i handel prochami .szkoda .bojs jest wredny.jak sie nie jest non stop na szczycie to szybko sie upada .to tak jak z wysokiego kinia.upadek jest bolesny .nie wiem co trzeba zrobic.jedyna opcja to wziac sie za soljdna robote .moze cos jeszcze sie osiagnie w boksie ale to bedzie mega dziesieciokrotnie ciezkie .stac Pana na to ? Jak mozna 18 mce byc na urlopie hehe .w boksie trzeba zapierdalac i to nie ma zmiluj sie .p

  • henryjones napisał/a komentarz do Karl-Heinz Rummenigge przywołał Roberta Lewandowskiego do porządku

    Po co on w ogole to mowil .to zrozumiale ze jest nadal Polakiem i zawsze bedzie traktowany jak polak ktory zawsze musi byc lepszy a i tak bedzie w ostatecznosci bedzie za plecami innych .przypomina mi sie obraz tego Naszego bramkarza w dunskuej lidze.w swojej ksiazce napisal wlasnie ze zawsze byl traktowany jako polak .zawsze musial byc lepsze .zawsze musial byc przygotowany .nie spozniac siac sie nie chorowac.prxychodzic na treningi itp itd a i tak na koniec go pognali i wyladawal w trzeciej lidze w Polsce

  • henryjones napisał/a komentarz do Jak on się w nim zmieścił? Pudzian pochwalił się nowym samochodem

    Czy on zawsze musi z siebie robic idiote hehe .

  • henryjones napisał/a komentarz do Paweł "Popek" Rak o powrocie do MMA i walce na KSW 37

    Komercja i śmiech na sali .To nie ksw i nie MMA .dno kompletne .brak slow a wojownicy z nich zadni .szukaja debili .nie dajcie sie nabierac .oni z Was zyja .pijawki i biznesmeni ze sloma w butach .zero honoru .tylko hajs sie liczy

  • henryjones napisał/a komentarz do Robert Lewandowski: najlepszy tydzień w życiu. Chcę więcej!

    niech mu sie tylko noga powinie .zobaczy jak to jest spasc z wysokiego konia.Ciekawe co Lewandowska powie .Dieta nie dziala?prawda jest taka ze na jego dupie slizgaja sie wszyscy poki jest na Topie

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.