Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Juliaa napisał/a komentarz do Agnieszka Radwańska zmienia plany. Polka nie zgłosiła się do turnieju w Wuhan

    Chyab sobie zrobie przerwe 90 dni od forum. ..

  • Juliaa napisał/a komentarz do Agnieszka Radwańska zmienia plany. Polka nie zgłosiła się do turnieju w Wuhan

    I Pliszka out.... dlugo sie nie nacieszyla tym zwyciestwem.

  • Juliaa napisał/a komentarz do Agnieszka Radwańska zmienia plany. Polka nie zgłosiła się do turnieju w Wuhan

    Inne tenisistki moga miec kontuzje, krecze i problemy ze zdrowiem, budzac ogolne wspolczucie na forum. Tylko Aga symuluje, szuka wymowek, czy kreczuje tylko dlatego, zeby uniknac porazki. Takie glosy zawsze byly i beda. Tak patzre na kalendarz startow w Azji. I Korea, Wuhan i Pekin sa tydzien po tygodniu.... Pewnie stad te zmiany.

  • Juliaa napisał komentarz na tablicy Pao

    Ktora to Plastusia? :)

  • Juliaa napisał/a komentarz do Agnieszka Radwańska zmienia plany. Polka nie zgłosiła się do turnieju w Wuhan

    Masz racje :( Pomijając komentarze na forach internetowych, ktorych Aga i jej sztab na pewno nie czyta, to najbardziej mnie smuci te wbijanie szpileczek przez dziennikarzy.Tez sie nie dziwie, ze potem niechetnie Aga czy Wiktorowski udzielaja wywiadow. Tak naprawde pierwsze oznaki, ze cos nie tak sie dzieje ze zdrowiem Agnieszki byly po sezonie 2016. Bo okres przed sezonem 2017 przechorowala. W 2017 liczne infekcje, kontuzja stopy ciagnaca sie od 2016, w tym sezonie kontzuja plecow. Byly pozytywne sygnaly przed sezonem 2018. I choc sezon nie zaczal sie dobrze, to najbadziej cieszyl fakt, ze Radwanska gra, ze jest zdrowa. Az do Stambulu. Teraz sam Celt niechetnie sie wypowiada, wspomina, ze caly czas jakis tam bol jest i cialo Agnieszki roznie moze reagowac przy wiekszym obciazeniu. W sieci mignela mi fotka Agi w koszulce, z wydrukowanym cytatem. "Champion is someone who gets up when he can't"(Mistrzem jest ktoś, kto wstaje, kiedy nie może..) Domyslam sie, ze to prezent od kogso bliskiego. Albo ten wpis Dawida na twitterze po wygranym meczu Agnieszki z Gavrilova. "Rzadko to robie ale jestem pelen podziwu biorac pod uwage okolicznosci dla tego co zrobila dzisiaj moja zona"... Czytajac miedzy wierszami domyslam sie, ze problem moze byc wiekszy niz nam sie wydaje. Jezeli spojrzymy na okrojony kalendarz startow... to wszystko układa sie w jedna calosc. Tak bardzo bym chciala, zeby w koncu wyszla na prosta. I zakonczyla kariere z przytupem. Pozostaje zyczyc jej zdrowia, cierpliwosci i spokoju.

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska odpadła. Koniec zwycięskiej serii Polki z Karoliną Pliskovą

    Warto dodac, ze Angie wygrala Us Open i AO ze swoim dlugoletenim trenerem- Torbenem Beltzem. Trenowal ja od 2011 az do zeszlego sezonu. Fissette jest swietnym szkoleniowcem, ale np z Konta nic nie zdzialal. CoCo z Patem Cashem miala w tym sezonie siegnac po wielkoszlemowy tytul, a ten sezon na razie uklada sie dla niej rozczarowująco. W rankingu Race jest np za Aga i... za Magda Linette ;) Wedlug mnie nie ma prostej recepty na sukces, na zdobycie tytulu wielkoszlemowego. Mozna tak gdybac i wysuwac rozne teorie. A najbrdziej mnie boli jak ludzie pisza " z jej talentem powinna miec kilka tytulow wielkoszlemowych" Agnieszka jest tenisistka wyjatkowa, z niezwyklym czuciem, ale jaka ma przewage nad innymi tenisistkami? Ma jakies nieprzecietne warunki fizyczne? Kazda z tenisistek ma swoje atuty i slabsze strony. Jedna zdobywa najwiecej punktow serwisem, czy zagraniami z glebi kortu jak np wczoraj Pliskova, inna sie swietnie porusza po korcie jak np Simona, inna gra dobrze kombinacyjnie, albo ma swietny return.

  • Juliaa lubi Komentarz

    Mało mi informacji z obozu Agi. Gdyby nie prostacki hejt,który towarzyszył w ostatnim czasie jej występom na korcie,tudzież sytuacjom w życiu osobistym - byłaby zapewne skłonna do częstszych refleksji i wypowiedzi nawet po przegranym meczu. Nie dziwię się jej wstrzemięźliwości,bo krzesełkowe przydupasy tylko czekają,żeby jej często po chamsku przywalić za jakikolwiek komentarz,nawet sensowny,logiczny. Trzymam się Jej deklaracji ,że będzie aktywna jeszcze jakiś czas .Mnie ucieszy każdy,nawet pojedynczy wygrany mecz na poziomie WTA, a dobra passa musi w końcu nadejść.......

  • Juliaa lubi Komentarz

    czekam na eksplozję postów mądrali od kontrolowania, a nawet ustawiania jej kalendarzyków ;D

  • Juliaa lubi Komentarz

    A ja bym jej dał po prostu spokój. Niech dochodzi do zdrowia i gra jeśli może. Co do sztabu to tak postanowiła, bo jej tak to się najbardziej podobało. Raz próbowała zmienić (Navratilova), ale nie doprowadziło to do niczego. To są jej decyzje, tak jak kiedyś jej decyzją było zakończenie współpracy z ojcem. Sto razy pisałem od lat, by nie oczekiwać za wszelką cenę Top1 i pięciu wygranych szlemów i że wieloletnia (najdłuższa ze wszystkich tenisistek w topie) regularna pozycja w Top 5-10, wielokrotny udział w WTA finals, z jedną wygraną, 1 finał Wimbla to dorobek może nie na miarę Williams i Szarapowej, ale wyjątkowy w historii damskiego polskiego tenisa. Pewnie, że mogła wtedy na Wimblu wygrać jedną piłkę z Lisicą i wygrać z Bartoli, nie udało się tej piłki wygrać... Co by to zmieniło w jej kryzysowej sytuacji na dziś,ten jeden Szlem? Nic, poza statystyką. Śmiem twierdzić, że gdyby od 5 lat była podopieczną Fissette nie zmieniłoby to również niczego w sytuacji na dziś, a czy by przez to miała dużo więcej sukcesów to tylko gdybanie.

  • Juliaa napisał/a komentarz do Agnieszka Radwańska zmienia plany. Polka nie zgłosiła się do turnieju w Wuhan

    Niestety nie jest... Wszystko sie sypie jak domek z kart.

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska odpadła. Koniec zwycięskiej serii Polki z Karoliną Pliskovą

    Tez czekalam. Liczylam, ze spotkaja sie rok temu na Us Open ( Wtedy obie odpadalay z Coco), albo na AO (wtedy z turnieju wyrzucila je Lucic Baroni), albo nawet teraz w Eastbourne ( obie przegraly z Sabalenka). Szkoda, ze spotkaly sie akurat w pierwszej rundzie Cincy.... Eh...

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska odpadła. Koniec zwycięskiej serii Polki z Karoliną Pliskovą

    Kazda dobra passa musi sie kiedys skonczyc :P

  • Juliaa lubi Komentarz

    ale swoje gemy HuHu rozgrywa koncertowo!
    jestem pod wrażeniem ;))))))

  • Juliaa lubi Komentarz

    Nie wiem doprawdy czym zasłużyłem sobie na Twoje zainteresowanie moimi przydługimi elaboratami i moją skromną osobą, ale skoro już robisz mi taką w sumie sympatyczną reklamę, to wypada mi się odezwać. :)
    Masz pełne prawo wyciągać dowolne wnioski na dowolny temat, tylko rób to porządnie. ;) Skoro realizujesz się detektywistycznie, to nie możesz prowadzić pobieżnych i byle jakich analiz, bo wnioski nie będą miały żadnej wartości.
    Popełniasz w analizie dwa poważne błędy merytoryczne...
    Nie wiem, co miał/a na myśli Kolega/Koleżanka Marlow, ale niestety "Czas zawsze jest siostrą prawdy" to nie jest sentencja przywołana przeze mnie. Może Marlow chciał/a powiedzieć to samo, co ja, ale się pomylił/a? Tego nie wiem, ale w sentencji "Prawda jest córką czasu" słowo "CÓRKA" ma znaczenie kluczowe i niestety - wbrew temu, co piszesz - nie może być traktowane zamiennie ze słowem "siostra". Chodzi o to, że musi upłynąć sporo czasu żeby prawda dotarła do powszechnej świadomości, musi być "potomkiem" czasu, nie może być "siostrą" czasu - w takim kształcie ta sentencja nie ma sensu (przynajmniej tego właściwego).
    Druga sprawa - piszesz: "(...) cytat nie jest wcale popularny". W Polsce może nie jest, ale w obszarze kultury anglosaskiej jest bardzo znany, chociaż trudne jest określenie jego genezy. Do języka angielskiego wprowadził go, jeśli się nie mylę, Francis Bacon. On sam odwoływał się chyba do nieznanego rzymskiego poety, bo ta sentencja funkcjonowała już jako przysłowie łacińskie w czasach Bacona. Przysłowie stało się w Wielkiej Brytanii jeszcze bardziej popularne za sprawą Josephine Tey, autorki świetnych kryminałów - jej "Córka czasu" z omawianym przysłowiem jako mottem jest od dawna na pierwszym miejscu listy najlepszych kryminałów według ankiet prowadzonych na Wyspach (chociaż moim zdaniem nazywanie tej książki kryminałem jest nieporozumieniem). Książkę bardzo Ci polecam - na pewno nie czytałeś, bo nie uaktywniłbyś takiego bloga. Za sprawą Tey sentencja "Prawda jest córką czasu" bywa dość często przywoływana przez dziennikarzy zajmujących się polityką i manipulacją medialną.
    Dla zachowania obiektywizmu powinieneś także - skoro już wklejasz screena mojego wpisu - nadmienić że jest to moja wypowiedź kierowana do Kolegi Queen Marusia, który także zna tą sentencję. Po prostu nam obu przyszła do głowy ta sentencja przy okazji omawiania jakiegoś tematu, bo obaj mamy lub mieliśmy trochę do czynienia z kulturą anglosaską.
    Jak widzisz - nie ignoruję Cię, mam pozytywne podejście. Życzę Ci dalszych owocnych zabaw detektywistycznych :)

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska odpadła. Koniec zwycięskiej serii Polki z Karoliną Pliskovą

    Ja mimo wszystko wierzylam, ze pokona dzisiaj Karoline. Zawsze w nia wierze. Jednak nie mam do niej pretensji, czy zalu. Ogolnie nie zagrala dzis zle. Nawet statystyki, to pokazuja. Mecz zakonczyla na sporym plusie. Kilka wymian zagrala perfekcyjnie. Tak samo te dwa pierwsze gemy serwisowe w drugim secie. Brakowalo regularnosci. Slaby procent pierwszego podania. Oby to wszystko przyszlo w kolejnym turnieju. Ps Ja juz sie przestalam przejmowac tymi komentarzami. Najczesciej to sa ludzie, ktorzy po przebiegnieciu 100 metrow dostaja zadyszki - ale na forum kreuja sie na wielkich ekspertow sportowych. Albo sa to dzieciaki, ktorym brakuje akceptacji rowiesnikow - tutaj moga sie wyzyc i hejtowac do woli. Albo sa to ludzie, ktorym sie strasznie nudzi i z nudow hejtuja. Wiekszoc tych userow blokuje, bo jaki jest sens czytac ktorys tam z kolei komenatrz zgryzliwego, czy tego para cos tam... Zawsze pisza o tym samym. Bardziej emcojonuja sie rankingiem i licza punkty Radwanskiej niz jej fani.... Chore to.

  • Juliaa lubi Komentarz

    Czekam, aż ktoś napisze, że nie ma w niej woli walki, że nic nie próbuje, że to i że tamto... Bo my, maluczcy przed monitorem mamy najlepsze rozeznanie co i jak tenisistka tego formatu robi i co powinna zrobić. :) Nie jestem specjalnie rozczarowany tym meczem, po miesiącu przerwy nie spodziewałem się fajerwerków. Karola jest wymagającą rywalką, a takie bez ogrania meczowego trudno okiełznać... Powodzenia Aga w New Haven! :)

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska odpadła. Koniec zwycięskiej serii Polki z Karoliną Pliskovą

    I nie wiem co za ciołek dal mi minusa. Kogo mam jeszcze zablokowac? :)Lista caly czas otwarta.

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska odpadła. Koniec zwycięskiej serii Polki z Karoliną Pliskovą

    Gdyby to byl trzeci mecz Agnieszki w turnieju, albo chociaz drugi turniej po Wimbledonie... to kto wie. Pewnie byloby 8:0 . A tak zardzewiala gra Agnieszki i chlodna glowa Bociana zrobila swoje. Ten mecz mogla tylko uratowac Marta Mrozinska na stolku :P No nic. Keep fighting Aga! Dajesz! Powodzenia w New Haven!

  • Juliaa lubi Komentarz

    Tom ma zawsze rację.
    Jeżeli Tom nie ma racji, to patrz... na pierwsze zdanie ;)

  • Juliaa napisał/a komentarz do Zdjęcia

    o! Ogladalas Sabalenke z Konta? Jak wrazenia? :) Jestem cieakwa czy Aryna caly czas w formie. PS Teraz sledze Osake i z Sakkari. I trzymam kciuki za Naomi. Greczynka za to bardzo przypakowala. Nie powstydzilby sie takim bickiem niejeden facet :D

  • Juliaa lubi Komentarz

    A to misterium z tą lojalnością, ale mam dla Ciebie wyjaśnienie sprawy: powtórz szybko parę razy po kolei "Jola lojalna" i jak się nie przejęzyczysz, to daj sobie medal :D :D

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska kontra Karolina Pliskova. Polka inauguruje amerykańskie lato

    No to Tom ma ma racje. Niektorzy musza bardzo nudzic :P

  • Juliaa lubi Komentarz

    Cala draka w tym, że te niektóre dzieciaki mają po kilkadzesiąt lat ;)

  • Juliaa lubi Komentarz

    że też się komuś chce te dokumentacje wyłuskiwać, ludzie się nudzą po prostu ;)

  • Juliaa napisał/a komentarz do WTA Cincinnati: Agnieszka Radwańska kontra Karolina Pliskova. Polka inauguruje amerykańskie lato

    dzieciaki maja wakacje ;)

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Juliaa

Mam sie udzeilac w kolejnej dyskusji o Serenie? :P Nic sie teraz w tenisie nie dzieje... i na forum. Widze, ze Seba zniknal... :(((( Bardzo trzymam kciuki za Ige. No i za przebudzenie Madzi! :) Wpadne na forum, jak ktoras z nich zgranie tytul ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [10 komentarzy tej dyskusji]

Korzystaj, ale Aga nigdzie nie wyfrunęła. ;)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Juliaa

Przeczytalam na forum komentarz, pod ktorym sie podpisuje... Niestety, Polacy w wiekszosci byli bez formy.Albo po kontuzjach, albo bez ogrania... Troche oczekiwalismy tej druzny sprzed dwoch lat, a niestety wszystko sie rozsypalo. Przykro sie to ogladalo. Ale jakby nasi pilkarze stawali na rzesach to i tak by dzisiaj by nie wygrali. Byli po prostu slabsi. Trzeba przelknac te porazke i zastanowic sie, co dalej. Mam nadziej, ze pojawia sie "nowe" twarze w druzynie, bo niestety Blaszczkowski, Piszczek, Lewandowski, Glik, Krychowiak itd mlodsi juz nie beda....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Mi tez szkoda.Ale w sumie to bardziej mi nas wszystkich szkoda. Wyszla tragedia totalna.Mozna przegrac - ale to ? Straszne mordobicie wrecz.Jedynie pierwsze moze 20 minut meczu. I spojrz Julioo. Jak mozna...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Queen Marusia

Mi tez szkoda.Ale w sumie to bardziej mi nas wszystkich szkoda.
Wyszla tragedia totalna.Mozna przegrac - ale to ?
Straszne mordobicie wrecz.Jedynie pierwsze moze 20 minut meczu.
I spojrz Julioo.
Jak mozna hejtowac Isie przy tym co mialo miejsce.
Czyz oni sa az tak slabi ?
PS
Zamowilem Jestem Isia.
Bede mial za dwa tygodnie.
PS 2.
Nie hejtuje ale widzialem NIEMOC.
Jak nazywa sie tych ogarnietych NIEMOCA ?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

:( Moze jestem jedyna osoba na forum..... Ale bardzo szkoda mi chlopakow. Jakos nic nie styknelo na tym mudnialu. Wszystko sie rozsypalo. A to druzyna, ktora przeciez ostatnio dostarczyla nam tyle radosci....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Juliaa

:( Moze jestem jedyna osoba na forum..... Ale bardzo szkoda mi chlopakow. Jakos nic nie styknelo na tym mudnialu. Wszystko sie rozsypalo. A to druzyna, ktora przeciez ostatnio dostarczyla nam tyle radosci. Nie bylo Polski na mundialu cztery lata temu, nie bylo osiem lat temu... Ostatnio wyszlismy z grupy w 1986, jako trzecia druzyna (wtedy 3 druzyny przechodzily dalej)... 2 lata temu ci sami pilkarze wywalczyli cwiercfinal mistrzostw Europy, pozniej swietnie grali w eliminacjach do Mistrzostw Swiata. Awansowalismy z pierwszego miejsca z grupy...Na tegorocznym mundialu zabraklo np Holendrow czy Wlochow... A teraz takie rozczarowanie. To nie tak mialo wygladac :(

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Queen Marusia

Wiem,Julko
Macie z Potterkiem moje pelne duchowe wsparcie.
Ja sie czulem tak w sierpniu,gdy Pyza wycofala sie ze Stanford,Toronto i Cinci.
Trzym sie
—-:)—-

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Nie mam pojecia :( Fatalnie...A nawet rozwazalam, zeby poleciec na te Majorke :( Juz nic nie jest pewne. Nic. Czekam jak Celt w koncu powie cos wiecej na temat zdrowia Agnieszki. Jak juz zostal poslancem...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Juliaa

Nie mam pojecia :( Fatalnie...A nawet rozwazalam, zeby poleciec na te Majorke :( Juz nic nie jest pewne. Nic. Czekam jak Celt w koncu powie cos wiecej na temat zdrowia Agnieszki. Jak juz zostal poslancem zlych wiadomosci... Wierze, ze w koncu Aga wroci. Zdrowa i silniejsza! Bardzo mocna trzymam ze nia kciuki.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Co sie dzieje Julka ?:(

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
RaFanka

Juliaa! Ja cię już zaobserwowałam kiedyś, ale zdarza się, że mi wywala ludzi z obserwowanych. Nie wiem jak to się dzieje... Witaj znowu! :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Queen Marusia

Komu tu wierzyc ?
Jedni pisza ze Isia szlaja sie po nocnych knajpach i chleje z siostra,inni ze byla tylko na niewinnej rodzinnej majowce (Kawa i ciastka ).
What the hell ???

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Oddałam Typy :) przepraszam, ze w takiej formie. Pozdrawiam! I bardzo dziękuje za przypomnienie :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ֆzαкαlucћ

Wystartował już typerek Mutua Madrid Open 2018
Już jutro o 11stej pierwsze spotkania!
Zapraszam do Toma... tam gdzie zawsze ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

SZABLON 1, 1R IW 18 --------- JULIAA ==================================================== 1. Linette M. - Sasnovich A. 1:2 2. Anisimova A. - Parmentier P. 2:1 3. Sabalenka A. - Lepchenko V. 2:1 4. Bencic...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Kolorowych jajeczek, rozczochranych owieczek, rozkicanych króliczków, pyszności w koszyczku, a przede wszystkim mokrego ubrania w dniu wielkiego lania! Wesołych Świąt od Pottera. ;D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.