Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • WO

    Hmm, nie było szans na zbudowanie przez Ostrów drużyny, która miałaby szanse na rywalizację o utrzymanie? Fricke-Hansen, Buczkowski-Musielak, Holder-Krawczyk, Szostak ... A byli też inni zawodnicy ... Trzeba być obiektywnym, że władze Ostrowa od początku mówiły, że chcą dać szansę zawodnikom, którzy wywalczyli awans. Być może tak mówili bo nie było gotówki na inne wzmocnienia ...

  • WO lubi Komentarz

    Jak tak mamy Swieta i duzo wolnego czasu to pomyslmy.Co bedzie jak Drabik bardzo bedzie chcial,bardzo bedzie sie staral i bardzo mu nie wyjdzie? Jak wtedy bedzie wygladal Drabik w Motorze Lublin? Tak samo Chris Holder.Takie niby to zloto z Torunia.Taki atmosferyczny byly Mistrz Swiata.taki to niby profesjonalista.I co bedzie p.Kruzynski jak i jemu w Ostrowie trafi sie sezon taki jak w Toruniu ostatnich z 5 lat?A moze byc jeszcze gorzej.Co stanie sie z Drabikiem i Holderem? Wszyscy licza na sukcesy w nowych klubach ale to myslenie zyczeniowe.Realia moga byc rozne.A to dopiero poczatki klopotow i Motoru i Ostrovii.

  • WO napisał/a komentarz do Żużel. Tomasz Dryła zauroczony strategią Ostrovii. Podaje powody, dla których Apator nie jest królem polowania [WYWIAD]

    Tak wygląda subiektywny wywiad. Dlaczego? 1. Powrót do starej nazwy Apator. 2. Powrót wychowanka P. Przedpełskiego. 3. Mając do wyboru Doyle-Holder, zarząd zostawia Holdera. 4. Wzmocnienie tylko na pozycji u24, Lambertem bo Jack Holder nie spełniał kryteriów. 5. Trenerem zostaje T. Bajerski. Czy jest jakaś drużyna, która aż tak wiele zrobiła wracając do "korzeni" klubu? Lublin? Hmm, jaki zawodnik jest związany dłuższy czas z tym klubem? Trenera Kuciapy też nie można nazwać "swoim". Zgodziłbym się co do p. Ziółkowskiego i nazwy Motor. Co do opinii nt Ostrowii. A czy nawet jakby chciał klub kogoś kupić, byłby w stanie wygrać tą rywalizację? To nie jest w 100% pomysł na speedway, tylko w jakiś sposób sytuacja na rynku wymusiła takie działanie. Grudziądz próbuje od wielu lat kogoś kupić oferując duże pieniądze i efekt widzimy... Zakup Holdera wynika tylko z tego, że żaden klub z ekstraligi nie złożył propozycji a zawodnik chciał nadal jeździć w najwyższej klasie. Żebym źle nie został zrozumiany to proszę zwrócić uwagę na inne kluby. Częstochowa, zakup rok temu trzech nowych seniorów. Miśkowiak, Karczewski i do niedawna Kowalski to również nie wychowankowie. Wrocław poza Janowskim i ewentualnie Wofindenem również kupuje, łącznie z juniorami.

  • WO lubi Komentarz

    W temacie Apatora, to pozwolę się nie zgodzić. Doskonale zdaję sobie sprawę kim byli dla Torunia Adrian i Chris, wiem ile im zawdzięczamy, że stanowili poniekąd symbol, ikonę Apatora. Niemniej, jeśli myślimy o odrodzeniu się sportowo, włączeniu po kilku latach do walki o wyższe cele (może strefę medalową wreszcie) to zmiany są potrzebne. Myślę, że już czas wielki przestać drżeć o ekstraligowy byt, tylko dać trochę wiary i nadziei kibicom. Tego w składzie z Adrianem i Chrisem by się nie udało. Ok, można by teoretycznie trzymać ich na ławce, traktować jak swego rodzaju maskotki klubowe. Tylko czy o to w tym chodzi? Czy to jest odpowiednia dla nich rola? Taki jest ich poziom ambicji? Myślę, że obaj mają jeszcze coś do udowodnienia, dlatego mocno trzymam za nich kciuki. Taka rozłąka może im dać kopa, a i Apator zyska na sile na tych zmianach. No i to gadanie, że "z zasady staram się nie zgadzać z powszechną opinią, jeśli to tylko możliwe" mocno słabe. W tym przypadku raczej mało możliwe jest nie zgadzać się z powszechną opinią, bo chyba każdy przyzna, że siła rażenia i wartość sportowa Apatora wzrosła. Na ile, to się oczywiście przekonamy w trakcie sezonu lub po jego zakończeniu, ale Patryk jak i Emil to jednak trochę inny poziom. Można oczywiście iść w zaparte i z zasady się nie zgadzać z faktami, ale to zachowanie rozkapryszonej dziewczynki, a nie komentatora sportowego.

  • WO otrzymał brązowy medal w kategorii Guru Dnia

  • WO lubi Komentarz

    No wiadomo , ze Grzybowi na rękę , żeby nikt się nie wzmocnił i będzie mówił o jakieś tułaczce i tym podobnych rzeczach . Nie zapominajcie faktu , gdzie Dudek się urodził , nie do końca ten fakt ma związek z Zielną Górą :) :) :) Sam Dudek wczoraj w magazynie PGE pozdrawiał babcie z Torunia :):):)

  • WO lubi Komentarz

    Sorki ale jeśli Dudek zostanie w Zielonej to bedzie jego największa porazka, drzwi otwierają w Toruniu i tam powinien iść albo do Grudziądza, o jskiej tułaczce pan mowi??? Panie Grzyb. Dudek w Toruniu razem z Przedpelskim byłby naprawde liderem a do tego Emil i Jack a jako U24 Lambert i do tego Drabik i jest taka paka że PO bez ziewania. Lublin to tez dobra opcja ale Grudziądz jest idealny i lider Dudek z prawdziwego zdarzenia. Fricke pewnie tez odejdzie bo umowa dwuletnia jest na ekstraligę a nie 1 ligę i tez moze trafić do Grudziądza. W Zielonej moze zostać Zagar, Protas i młodzi plus Tonder i co dalej??? Lipa po całości

  • WO napisał/a komentarz do Żużel. Dwuletni kontrakt i wypożyczenie Dudka? Prezydent powinien przyjść z odsieczą

    Również uważam, że najbliższy kierunek to: Lublin, Leszno lub beniaminek. Drabik raczej w kierunku Częstochowa-Toruń. Mnie ciekawi jeszcze kierunek Fricke. Może Leszno, Grudziądz a może beniaminek? :)

  • WO lubi Komentarz

    Poczym Patryk pozdrowil babcie z pod Torunia :P

  • WO lubi Komentarz

    Powiedział jeszcze że babcia już dzwoniła....

  • WO lubi Komentarz

    kto nie awansuje bedzie napalony, Orzel napalony, Bydzia napalona bedzie. a Zielonka to nie jak Torun ze finanse idealne tylko sportowo zawalili, tylko duze problemy wlascicielskie.

  • WO lubi Komentarz

    Oj , długo Falubaz pojeździ w 1 lidze.

  • WO otrzymał brązowy medal w kategorii Promotor Dnia

  • WO lubi Komentarz

    Czyli Patryk odchodzi :-)

  • WO lubi Komentarz

    Pycha kroczy przed upadkiem.
    Rok temu radośnie skazywaliście nas już w połowie sezonu, teraz sami macie to, co nam życzyliście. Karma wróciła.

  • WO lubi Komentarz

    Jak Dudek chce dobrze pojechać w GP musi jechać w ekstralidze...

  • WO lubi Komentarz

    Dudek teraz chciałby do Torunia (zasugerował to pozdrowieniami), ale jak miał taką okazję to zrezygnował. Obawiam się, że skład jest już zamknięty.

  • WO napisał/a komentarz do Żużel. Falubaz żegna się z PGE Ekstraligą. Jaka przyszłość czeka Patryka Dudka? Zawodnik zabrał głos!

    Rozumiem, że teraz nazwisko "Dudek" będzie najczęściej wymieniane w nadchodzącym tygodniu, ale myślę, że trzeba podjeść na chłodno ... Rozumiem, że większość osób przypisuje to nazwisko do Apatora, jednak ... Dudek (podobnie jak Woźniak) miał propozycję jazdy w Toruniu w poprzednich latach i nigdy nie skorzystał. Jeśli Drabikowi zaproponowano i spośród wszystkich wybrał toruńską to zdania bym nie zmieniał i pozostał przy Maksie, nawet jeśli w chwili obecnej jest większą zagadką niż Patryk. Jeśli do Torunia przyjdzie Emil i Maks to będzie maks tego co uda się im zrobić a i tak będzie można ich uznać za króla polowania 2021. W dzisiejszych czasach trudno jest o jeden duży transfer a co tu mówić o dwóch lub trzech. Patryk Dudek lub Max Fricke może trafić np. do Leszna za Emila, Miedziak może trafić do Częstochowy (a pod u24 np. Smektała). Grudziądz, hmm? Jedyne rozwiązanie widzę np. w ściągnięciu juniora (np. Przyjemski, Rempała, Szostak) i chyba jednak wymiany Bjerre na ?? Najlepszym i chyba jedynym dostępnym na rynku będzie Fricke lub ktoś z I ligi (np. Tarasienka, Kułakow, Lebiediew). Współczuję beniaminkowi... Kto będzie dostępny i chętny na jazdę w beniaminku???

  • WO napisał/a komentarz do Żużel. Komarnicki twierdzi, że pociąg dla Włókniarza już odjechał. Nie unikniemy ligi dwóch prędkości?

    Na ten rok sukcesem Apatora będzie utrzymanie się. Przy małej "korekcie" podczas okienka transferowego mają szansę w przyszłym roku powalczyć o play off. Na ten rok nadal uważam kolejność Unia, Stal, Betard, Motor, Włókniarz, Apator, Falubaz, GKM. Chociaż osobiście chciałbym, żeby utrzymanie rozegrało się pomiędzy Włókniarzem i Falubazem...

  • WO otrzymał brązowy medal w kategorii Mistrzowski Komentarz

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.