Tomasz Matecki: Dostrzegamy ogromny potencjał sportu żużlowego

O tym jak ważny jest udział sponsorów przy organizacji imprez rangi mistrzostw świata, nie trzeba nikogo przekonywać. Również sponsorzy coraz częściej doceniają siłę promocji produktów lub firmy za pośrednictwem sportu. Taka sytuacja ma miejsce między innymi w przypadku Banku Zachodniego WBK, który został sponsorem tytularnym Grand Prix Europy na żużlu.

Damian Gapiński
Damian Gapiński
- O tym, że zostaliśmy sponsorem tytularnym imprezy zadecydowało wiele względów. Przede wszystkim należy podkreślić doskonałe relacje naszych miejscowych pracowników w działalność klubu. Na bieżąco mieliśmy od nich informacje na temat zainteresowania kibiców sportem żużlowym i klubem z Leszna. Dostrzegliśmy ogromny potencjał tej dyscypliny i postanowiliśmy, że nie będziemy obojętni na zapotrzebowanie społeczności lokalnej - tłumaczy powody objęcia sponsoringiem GP Europy starszy specjalista do spraw sponsoringu i działalności charytatywnej Banku Zachodniego WBK – Tomasz Matecki. - Jako bank staramy się realizować działania sponsoringowe nie tylko o zasięgu ogólnopolskim, ale także lokalne, indywidualnie adresowane do lokalnych społeczności. Nie ogranicza się to oczywiście tylko i wyłącznie do jednej dyscypliny sportu. Jeżeli w danym regionie mamy kilka dyscyplin, które gromadzą odpowiednie rzesze kibiców, to staramy się wspierać te inicjatywy. Nie chodzi tutaj o promowanie konkretnego produktu ale bardziej o kreowanie odpowiedniego wizerunku firmy - dodaje Matecki. W Lesznie dostępne są specjalne karty płatnicze z wizerunkiem żużlowca. Czy to również jedna z form promocji firmy? - Karta została wydana jeszcze przed GP Europy. W ten sposób klienci mogą nie tylko skorzystać z bogatej oferty produktów proponowanej przez nasz bank, ale również identyfikować się z najbardziej rozpoznawalną dyscypliną i klubem regionu - wyjaśnił Tomasz Matecki. Czy obecność tak zamożnego sponsora zaowocuje specjalnymi nagrodami dla zawodników? - Nie będzie nagród dla zawodników. Skupiamy się przede wszystkim na zaspokajaniu potrzeb kibiców. Przed zawodami każdy z nich otrzyma specjalne długopisy, które posłużą do wypełniania bogatego programu zawodów. Mamy nadzieje, ze sobotnia impreza będzie obfitowała w emocjonujące pojedynki na torze i zapisze się w pamięci nie tylko kibiców żużlowych, ale także wszystkich mieszkańców Leszna, jako świetna forma spędzenia wolnego czasu - zakończył specjalista Banku Zachodniego WBK.
Plakat reklamujący BZ WBK GP Europy z logami sponsorów i patronów medialnych

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×