Zbieg okolicznosci czy celowe dzialanie.

autor: użytkownik usunął konto | 2014-11-03, 17:29 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Po przeczytaniu informacji o ukaraniu Skrzydlewskiego, moja cierpliwosc do GKSZ zostala wyczerpana. Zdecydowalem sie napisac ten tekst, choc pewnie i tak to nic nie pomoze. Jak dla mnie , kara 15 tysiakow za niby nie regulaminowy tor, to nic innego jak kara za otwarte, a co za ty idzie, szczere krytykowanie regulaminow i samego GKSZ.
Tekst bedzie mial dwa etapy, zrealizowany i przyszly(mozliwy).Ogranicze sie tez do wydarzen z ostatnich dwoch miesiecy, zeby tekst nie byl zbyt dlugi. Od poczatku :
Skrzydlewski grozi ze nie przystapi do barazy, co dla pewnych osob w GKSZ jest bardzo na reke. Mimochodem zmienia sie data rozegrania barazu Orla z Czewa o tydzien w przod. Witek nie wytrzymuje nerwowo i oficjalnie rezygnuje z barazy a co za tym idzie z ewentualnego awansu. O to chodzilo, mysli GKSZ, i "zalatwia" z PZM-otem licencje dla Gdanska i Czewy. Automatycznie Fijalkowski (GKM) moze ubiegac sie o E-lige w konkursie (oczywisciwe to wygra) i Ostrovia (Szymanski) awansuje do Nice PLZ, w miejsce Wybrzeza. Oczywiscie spor Poltorakowej z Okoniewskim musial sie skonczyc orzeczeniem na korzysc Okoniewskiego, bo inaczej trzebaby bylo anulowac wszystkie jego punkty a GKM wyladowal by na 5 lub nawet 6 miejscu w tabeli. Nie moglby wtedy byc automatycznym kandydatem do awansu. Sprawa Ostrowa  jest scisle powiazana z afera licencyjna. Wykorzystujac pozycje Szymanskiego, udaje sie przelozyc mecz ''na swiatelka''(pierwszy raz , od niepamietnych czasow liga jedzie przy swiatlach w Ostrowie). Oczywiscie tlumaczenie sie Drymlem to tylko pretekst. Ostrow niespodziewanie wysoko przegrywa w Krakowie, trzeba za wszelka cene odrobic ta strate. Stwierdzenie za wszelka cene, ma tu dosc istotne znaczenie. Samoloty po Drymla itp itd. Mecz w Ostrowie uklada sie nie po mysli, defekty Drabika, Dryml w szpitalu. Gasna swiatla na stadionie.... Godzina oczekiwania, jak dla mnie , na decyzje Szymanskiego, czy da rade ukrecic leb sprawie....Da sie, jest decyzja i mecz jest przelozony !!!! Tylko ze tu Wanda pomyslala i wniosla sprawe do prokuratury, celowo nie informujac przed ogloszeniem kary dla Ostrowa, co jest przedmiotem postepowania. GKSZ , bojac sie o wlasny image( nazwal bym to inaczej, ale nie wypada) musi ukarac Ostrow. Skoro kara jest to i wina musi byc. Wanda informuje, ze celem dochodzenia, jest domniemanie przekupstwa, co oznacza, ze slad w postaci kary dla Ostrowa pozostal.Ewentualny punkt zaczepienia na przyszlosc. Krakow przegrywa przelozony mecz, Ostrow awansuje (za wszelka cene) do Nice PLZ. Na tym sie konczy etap zrealizowany.
Etap przyszly (mozliwy) wg mnie bedzie wygladal nastepujaco. Wiadomo , ze GKM jest finansowo za slaby, zeby walczyc o skuteczne utrzymanie sie w E-lidze. GKSZ musi stanac na wysokosci zadania i wymysli.... od nastepnego sezonu lige zamknieta. Ale zeby Ostrow (Szymanski) nie byl pokrzywdzony, to od 2016 roku zrobia lige 10 zespolowa. Do tej ligi dostanie sie zwyciezca Nice PLZ (Ostrow, Rybnik lub Lodz).Ostrow awansuje, bo juz zapowiadaja sklad na walke o E-lige. Do tego dolaczy drugi zespol z tabeli lub.... oglosza kolejna ''dzika karte''.  Wbrew pozorom, osoba Skrzydlewskiego w Lodzi, jako prezesa Orla moze sie odbic czkawka dla nich, bo GKSZ bardzo nie lubi niesfornych prezesow i moze pomoc Lodzi w pozostaniu w pierwszej lidze.
Mam nadzieje, ze to tylko moja fantazja i scenariusz rodem z ''Pilkarskiego Pokera'' nie ma miejsca w naszym zuzlu. Sam nie wiem.....

''To nie jest sen, rzeczy naprawdę dzieją się
stoisz czy biegniesz dotykają cię z każdą chwilą
Możesz rzeźbić je palcami możesz zmieniać je słowami
Los srebrzy się u twoich stóp ...królujesz mu.

Wszystko się może zdarzyć, gdy głowa pełna marzeń
gdy tylko czegoś pragniesz, gdy bardzo chcesz
Wszystko się może zdarzyć, gdy serce pełne wiary
gdy tylko czegoś pragniesz, gdy bardzo chcesz
wszystko może zdarzyć się

Zapraszam do dyskusji, co o tym myslicie......

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
Grzesiek Tarnów

a ja sie dziwie tym wszystkim bogaczom z pierwszej czy drugiej ligi, ze nie potrafia sie dogadac i stworzyc wlasna lige... na jasnych ,prostych zasadach. Dam sobie reke uciac ze za dwa czy trzy lata, w tej lidze bedzie kupa zespolow, nawet tych z E-zenady. PZM-ot sie ugnie i uzna ta lige. Tylko trzeba miec "jaja". Powiem Wam, ze gdybym mial troche wolnej gotowki, tak okolo 30 baniek (a smiem twierdzic ze Marta, Witek i paru innych jeszcze,taka kase maja), to bym otworzyl swoja lige, tak dla jaj i dla samego sportu, tylko jakos odwagi brak...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 9 listopada 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ZKS STAL RZESZOW

mysle ze to sa juz ostatnie podrygi Marty, przy sukcesie daje dwa lata , bez to 2015 bedzie ostatni

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

No to chyba nie zrozumiałem. Nie wiem czy teraz do tych niezależnych (Skrzydło i Marta) nie dołączy jeszcze Zdunek. W Lublinie też by się w końcu taki prezio przydał.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ZKS STAL RZESZOW

Mam nadzieje, takie wielkie miasto , napewno ktos chce ladowac w zuzel, ja duzo przebywam w Lublinie, i czsemz checia bym wskoczyl na Zygmuntowskie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

No to chyba nie zrozumiałem. Nie wiem czy teraz do tych niezależnych (Skrzydło i Marta) nie dołączy jeszcze Zdunek. W Lublinie też by się w końcu taki prezio przydał.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pz0

Plany to pokrzyżował nie upadek W Lublinie, ale omłoty w rewanżu w Ostrowie. Jesteś kolejnym, który twierdzi, że Ostrów przegrał w Ostrowie przez upadek w Lublinie?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Super wszystko dopracowane,lecz ja uwazam ze poczatek mial miejsce jeszcze wczesniej connajmniej w 2013 roku, lecz plany pokrzyzowal upadek kontrolowany w meczu pomiedzy Lublinem i ostrovem,oraz celowe...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pz0

Ostrowiaki Ci odpowiedzą że branie silników Eligowych jest jak najbardziej sportowym zagraniem, bo regulamin tego nie zabrania i Wandzia też mogła sobie takie silniki wypożyczyć. To samo mieliśmy w poprzednim sezonie. Ostrów na mecze z nami uzbrojony po zęby, pożyczone silniki, zmiana sędziego w ostatniej chwili, właściwy komisarz przygotowywał tory pod Ostrów, a mimo wszystko dostali 5:0. Potem jęczeli że polecieli do II ligi niesportowo przez jeden bieg z Kudriaszowem. A silniki to Lublin też mógł sobie wypożyczyć.
Edit:
Teraz doczytałem dalej. Niejaki dete właśnie Ci to napisał. Kraków też mógł pożyczyć maszyny.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Kolego Ja ten sport oglądam od 20 lat. Od czasów kiedy norma było to że zawodnik miał na sezon jedna ramę i jeden stojący silnik JAWY a jak miał GM to był GOŚĆ! Jako dzieciak jeździłem przez pół miasta...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Penhal

Tu nie trzeba Grześ nic dodawać bo napisałeś wszystko.
WNIOSEK ? nasuwa się sam i nazywa się Zemsta[nie mylić z Fredro] CELOWE DZIAŁANIE.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Alek Z.

Witaj. Fajnie, że więcej osób zaczyna widzieć co wyprawiają panowie w marynarkach. Pozwolę sobie wrzucić trzy grosze do dyskusji. Co do GKM czy też GTŻ bo chyba tak klub nazywał się nie dalej jak dwa czy trzy lata temu...zauważcie kto jechał w ostatnim biegu meczu półfinałowego z Orłem po stronie grudziądzkiej? Tych dwóch co to nie zapewnili awansu na torze podpisali już kontrakty-przypadek? Po co GKM miał awansować i finansować kolejne dwa mecze finałowe skoro awans mieli w kieszeni? Majstrowanie przez GKSŻ przy terminie finału tak by Witka załatwić i wykluczyć z pomysłu awansu już w tym roku. Teraz nawet średnio rozgarnięty kibic powie, że skoro nie chcieli barażu to nie mają prawa do awansu. Przypadek? W komisji zasiada Ostrów, Grudziądz i nawet były prezio Gdańska - ziejący nienawiścią do Zdunka. Ci dwaj panowie wojują ze sobą już od ładnych kilku lat. I teraz dzięki PZM i wspólnym działaniu z zainteresowanymi załatwiono wszystko jak się należy. Grudziądz po kosztach w elicie, Ostrów w pierwszej lidze, z której nikt oprócz nich nie będzie zainteresowany awansem. Gdańsk udupiony przy samej du... . Dodam tylko dla niezorientowanych, że Maciej dalej ma duży wpływ na stowarzyszenie w Gdańsku i nie będzie nam łatwo nawet wystartować w drugiej lidze. Fajnie ktoś też zauważył, że bije się po plecach tylko Martę i Witka. Sprawa Okonia to jest apogeum wszystkiego, a nakładanie kar na Witka pozostawiam bez komentarza - jest on zbędny. Gdy pojawił się kolejny niewygodny (Zdunek) szybko go załatwiono. Może nasz Tadeusz nie kładzie milionów z kieszeni, ale jako ostatni ratuje to co zostało z klubu. Szkoda, że niektórzy są tak zaślepieni i pewnych faktów nie łączą w sposób prosty i logiczny bo ten szwindel jest grubymi nićmi szyty.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
adamo1111

Ja powiem tak najpierw prezesi windują ceny za zawodników później brak kasy emocje co rok są słabsze a regulaminy to wielka pomyłka GKSŻ robi co chce PZM się odcina więc co?? ucierpi kibic bo telewizja i tak pokaże mecz bo wygrała konkurs"kasa za reklamy też na swoim miejscu, co do dzikiej karty krótko WAŁEK!!!!!!!!!!!! życzę wam Grudziądzanie jak najlepszy wyników ale ten awans jest taki sztuczny,to jak lider GP zaliczy kontuzję nie pojedzie dalej, za niego jedzie rezerwa a to po to by było ciekawiej a może się gość wypromuje .....więc zdanie mafia w tym wypadku jest jak najbardziej na miejscu!!.Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Rychu GKM

Kilka słów komentarza:
1. Czy PZM nadal miał tolerować tą żenadę , gdzie w ekstralidze są kluby zadłużone po uszy , wystawiające juniorskie składy na wyjazdy i ośmieszające żużel?
2. Ekstraliga nie może sobie pozwolić na 7 drużyn(umowy ze sponsorami telewizją) kogoś musieli dokoptować
3. Skrzydlewski sam zrezygnował. Na ekstraligę będą gotowi w 2017 roku
4. Zgadzam się , że konkurs to farsa , GKM powinien wchodzić z automatu jako następna drużyna w tabeli
5. Co do meczu w Ostrowie to się zgadzam.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ZKS STAL RZESZOW

Ciekawy jestem kiedy wszedl przepis o konkursie do promocji lige wyzej, mysle ze juz wtedy zostal plan obmyslany

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

robia tak Cysio, bo nie maja innych tematow do poruszenia. Cos tam uslysza,czegos sie dowiedza z innego portalu i jazda z artykulem... byle bylo, a merytorycznosc ? po co, klikniecia przeciez sa :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
dete

kolego cos wiesz , że dzwoni ale nie wiesz w którym kościele... dosprzętowienie nie nastąpiło w powtórce tylko już w pierwszym terminie zawodnicy Ostrovii mieli możliwość skorzystać z nowych "szaf", nie siej więc fermentu, że dopiero w powtórce... poza tym kto komu broni zakupić czy też pożyczyć dobre sprzęty na zawody? Takie szukanie na siłę sensacji sobie odpuść.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Kolego Ja ten sport oglądam od 20 lat. Od czasów kiedy norma było to że zawodnik miał na sezon jedna ramę i jeden stojący silnik JAWY a jak miał GM to był GOŚĆ! Jako dzieciak jeździłem przez pół miasta...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ZKS STAL RZESZOW

Super wszystko dopracowane,lecz ja uwazam ze poczatek mial miejsce jeszcze wczesniej connajmniej w 2013 roku, lecz plany pokrzyzowal upadek kontrolowany w meczu pomiedzy Lublinem i ostrovem,oraz celowe dopuszczenie gdanska i czewy do sezonu 2014 (kazdy logicznie myslacy wiedzial ,ze nei dadza rady splacic dlugow), wiadomo bylo ze grudziadz w normalny sposob nie da rady wejsc, wiec po spadku marmy, odrazu wyciagnieto okonia,(walasek wiadomo bylo ze nie zostanie bo nie po to spuszczal Rzeszow , zeby zostac), jedyne osoby ktore mogly namieszac to Marta i Witek i dlatego ich sie tak panicznie kazdy boi

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 8 listopada 2014 [6 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

robia tak Cysio, bo nie maja innych tematow do poruszenia. Cos tam uslysza,czegos sie dowiedza z innego portalu i jazda z artykulem... byle bylo, a merytorycznosc ? po co, klikniecia przeciez sa :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

A już tak na marginesie, to strasznie mnie wkurza wrzucanie na SF(i innych portalach) fragmentarycznej informacji. Jaki sens ma dyskusja o karze dla Orła bez poznania uzasadnienia tej decyzji ?!

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

mam mieszane uczucia co do tego jak bylo naprawde, KK ma tzw "bolaczke gorzowskiego toru". Tam sie wchodzi wasko w wiraz, luk jest tak wyrysowany, ze trzymasz sie kredy bez wiekszego problemu, ale na innym torze (trzymanie takiej trajektorii jazdy jak w Gorzowie przy kredzie), powoduje odchodzenie od kraweznika przy wyjsciu z luku. Nie dam sobie reki uciac, ale byc moze KK juz tak przesiakl Gorzowskim torem, ze tego nie jest w stanie kontrolowac

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Leszno - Gorzów

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

szczerze ? Wlokniarzowi moim zdaniem to licencje zabrali za pozno, bez napinki pisze

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

1. Częściowo dobra. Owszem, licencja słusznie odebrana, ale zdecydowanie za wcześnie. Zabierając w tym terminie zostawili zawodników na lodzie. Pisałem już o tym nieraz.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
elvis

Dobrze napisane.
...z jednym ALE !
jesli mnie pamiec nie myli.
beniaminek 1 ligi,nie ma mozliwosci w tym roku awansowac w zaden sposob.
Za rok owszem-nawet jako ktoras tam druzyna,jesli beda dzikie karty.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 4 listopada 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz Forever

1. Częściowo dobra. Owszem, licencja słusznie odebrana, ale zdecydowanie za wcześnie. Zabierając w tym terminie zostawili zawodników na lodzie. Pisałem już o tym nieraz.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Po diaska mieliby jednocześnie awansować Ostrów poprzez ustawianie finału i załatwianie licencji Gdańska i Częstochowy ? I odpowiedz mi na 2 pytania: 1. Źle zrobili zabierając licencję Gdańska i Częstochowy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
21 GUNS

Jedno jest pewne...żużel przez kilku karierowiczów i nieudaczników schodzi na manowce...obowiązuje maksyma"po nas choćby potop"...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fifijabol

Może podali do informacji, że nałożyli kare. Tak samo było z Okoniem, Trybunał podjął ostateczną decyzje, ale nie opublikował orzeczenia...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

A już tak na marginesie, to strasznie mnie wkurza wrzucanie na SF(i innych portalach) fragmentarycznej informacji. Jaki sens ma dyskusja o karze dla Orła bez poznania uzasadnienia tej decyzji ?!

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

A już tak na marginesie, to strasznie mnie wkurza wrzucanie na SF(i innych portalach) fragmentarycznej informacji. Jaki sens ma dyskusja o karze dla Orła bez poznania uzasadnienia tej decyzji ?!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 6 listopada 2014 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

tak Cysio, masz racje, majac na uwadze przyszlosc, to decyzja o zabraniu licencji jest decyzja sluszna.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Również podoba mi się to co robi Zdunek. I szanuję zapowiedź przejęcia długu(bez pewnej redukcji i tak się raczej nie obędzie). Jednak w tym przypadku mimo tego podzielam decyzję PZM. Wysłali jasny sygnał...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

Również podoba mi się to co robi Zdunek. I szanuję zapowiedź przejęcia długu(bez pewnej redukcji i tak się raczej nie obędzie).
Jednak w tym przypadku mimo tego podzielam decyzję PZM. Wysłali jasny sygnał który ma być ostrzeżeniem na kolejne sezony. Każdy może dostać drugą szansę w razie kłopotów, ale tylko jedną.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Zgodze sie Cysio, ze dostal szanse, tylko wtedy Terlecki byl prezesem. Od czasow rzadow Zdunka, tam naprawde zaczeto oszczedzac kase, nie tylko skladem, ale biurokracja tez. Wydaje mi si, ze Zdunek, jako...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Zgodze sie Cysio, ze dostal szanse, tylko wtedy Terlecki byl prezesem. Od czasow rzadow Zdunka, tam naprawde zaczeto oszczedzac kase, nie tylko skladem, ale biurokracja tez. Wydaje mi si, ze Zdunek, jako dosc dobry przedsiebiorca i biznesmen poradzil by sobie w 1 lidze z dlugiem...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Ale Gdańsk dostał już szansę w postaci licencji nadzorowanej na 2014. Co do Łodzi to w zasadzie racja, tylko że Skrzydlewski jasno(na ile to możliwe w jego przypadku ;D) dał do zrozumienia, że nie jest...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krakowski Ogór

Kolego Ja ten sport oglądam od 20 lat. Od czasów kiedy norma było to że zawodnik miał na sezon jedna ramę i jeden stojący silnik JAWY a jak miał GM to był GOŚĆ! Jako dzieciak jeździłem przez pół miasta do NH na rowerze i asystowałem Miałowi Starostinowi jak na sucho trenował wejścia w łuk za budynkiem klubowym przy blaszanych garażach. TAK kolego na sucho bo szkoda było sprzętu w tamtych czasach. Dlaczego? Bo sprzęt to podstawa w tym sporcie. Możesz wsadzić Golloba na sprzęt Wieczorka w Krośnie i wiele więcej niż Wieczorek nie ujedzie punktów. Ostrów na powtórkę się odpowiednio dosprzętowił. Nikt tam nie jechał na ligowych motorach z sezonu. Brzoza jechał na szafach Walaska, Były tam w parkingu jeszcze szafy Iversena i Jacek Filip .. Gówno Wanda mogła w powtórce zrobić... Shrek zrobi tor pod mocne silniki i takie mieli tego wieczoru zawodnicy Ostrowa .. Wygrali ale to że w ogóle odbyła się powtórka niema nic wspólnego z tkzw DUCHEM SPORTU. Była to zwykła ustawka gdzie opłaciło się kogo trzeba i gdzie trzeba.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Ostrów "ujechał" 39pkt. w Krakowie. Kto bronił Wandzie ujechać 39-40 pkt. w Ostrowie? tym bardziej, że mieli darmowy trening wcześniej? Ostrów nie mógł sobie potrenować wcześniej w Krakowie!

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

Ale Gdańsk dostał już szansę w postaci licencji nadzorowanej na 2014. Co do Łodzi to w zasadzie racja, tylko że Skrzydlewski jasno(na ile to możliwe w jego przypadku ;D) dał do zrozumienia, że nie jest zainteresowany.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Cysio, do co pierwszego pytania, to dobrze, ze zabrali- Czestochowie, nie do konca sie zgadzam z odebraniem licencji Gdanskowi, kare dostali- spadek. Mogli dac szanse Zdunkowi wyprowadzic Gdansk z problemow....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

Teoretycznie mogliby dać licencję warunkową. Wówczas Łódź miała by czas na stworzenie SA do 31.III.2015

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

No i OK. Niech jedzie Łódź. Tylko, że oprócz infrastrukury (brak światełek) Orzeł nie jest SSA, a to jest wymóg licencyjny dla klubów ekstraligowych. I jak to przeskoczyć?

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
CT

Kolego mimo że przypuszczenia, to wszystko jest logiczne i spójnie napisane. Przy czym gdyby Okoniewskiemu anulowali punkty, to GKM po prostu by zleciał, prosta sprawa! A marynarki pewnie czekają z nadzieją, aż Caryca zwinie żagle i najlepiej wycofa się z ekstralipy. Wtedy wepchną GKM i Ostrów do ekstraligi. GKM nie musi mieć kasy, bo oni sobie rozwiążą kontrakty komu zechcą, a Ostrów już coś wykombinuje. Chory sport i tyle.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Marek Tomczak

Awansowaliby bezpośrednio do 1 Ligi (Nice PLŻ), a Ostrovia jechałaby baraże.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Ostrów "ujechał" 39pkt. w Krakowie. Kto bronił Wandzie ujechać 39-40 pkt. w Ostrowie? tym bardziej, że mieli darmowy trening wcześniej? Ostrów nie mógł sobie potrenować wcześniej w Krakowie!

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Draumr

No i OK. Niech jedzie Łódź. Tylko, że oprócz infrastrukury (brak światełek) Orzeł nie jest SSA, a to jest wymóg licencyjny dla klubów ekstraligowych. I jak to przeskoczyć?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Cysio, do co pierwszego pytania, to dobrze, ze zabrali- Czestochowie, nie do konca sie zgadzam z odebraniem licencji Gdanskowi, kare dostali- spadek. Mogli dac szanse Zdunkowi wyprowadzic Gdansk z problemow....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Cysio, do co pierwszego pytania, to dobrze, ze zabrali- Czestochowie, nie do konca sie zgadzam z odebraniem licencji Gdanskowi, kare dostali- spadek. Mogli dac szanse Zdunkowi wyprowadzic Gdansk z problemow. Czewa za gleboko w to weszla. Co do uzupelnienia E-zenady, jak najbardziej tylko ja bym dal szanse Skrzydlewskiemu. Mimo zlej inflastruktury.... licencja warunkowa. Nikogo tak naprawde nie obchodzi, czy stadion ma trybuny, liczy sie to ze jest wyplacalny.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Po diaska mieliby jednocześnie awansować Ostrów poprzez ustawianie finału i załatwianie licencji Gdańska i Częstochowy ? I odpowiedz mi na 2 pytania: 1. Źle zrobili zabierając licencję Gdańska i Częstochowy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

Po diaska mieliby jednocześnie awansować Ostrów poprzez ustawianie finału i załatwianie licencji Gdańska i Częstochowy ?
I odpowiedz mi na 2 pytania:
1. Źle zrobili zabierając licencję Gdańska i Częstochowy ?
2. Ekstraligi nie powinno się uzupełniać ?
.......
PZM ma sporo za uszami ale są pewne granice, poza którymi zaczyna się osłonięty sztuczną mgłą las pancernych brzóz ;D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 4 listopada 2014 [11 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.