Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Wszystkie racjonalne dowody wskazują, że nie stoi za tym Al Kaida. Facet, który ledwo awionetką potrafił latać, precyzyjnie trafia w wieżę, lecąc kilkaset km/h, wieża się wali choć fizycznie zapadnięcie się takiego budynku w ten sposób jest niemożliwe. W Pentagon uderza niby kolejny samolot, choć na miejscu nie znaleziono żadnych części, która mogłaby do takowego samolotu należeć, w Pensylwanii rozbija się kolejny którego załogę sterroryzowano za pomocą nożyka, większych części samolotu praktycznie nie ma na miejscu katastrofy, specjaliści twierdzą, że wyparowały od palącego się paliwa choć nigdy w żadnej katastrofie lotniczej coś podobnego się nie zdarzyło. O dziwo nie wyparowały bagaże i paszporty pasażerów. Dziwnym trafem oprócz World Trade Center zawalił się budynek WTC 7,oddalony od wiez o kilka przecznic. Cuda, cuda się działy. Pierwszy przypadek w historii lotnictwa że samoloty wyparowywały i pierwszy w historii budownictwa, że budynek zapada się od góry

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Problem pensji i dofinansowania TOPR jest prosty do rozwiązania. Każdy turysta, powinien mieć obowiązek wykupienia polisy, powiedzmy za 50 zł. Można by było ja nabyć wszędzie, w schroniskach, w hotelach, przez internet. Za brak ubezpieczenia na szlaku, czy nartach 5 tys kary. Pieniądze za akcje ratunkowe z ubezpieczalni oraz te z kar za brak ubezpieczenia przeznaczyć na dofinansowanie służb ratunkowych.

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Panie Najman, z całym szacunkiem... albo i nie.. T. Adamek był bokserem światowej klasy, któremu Pan ze swoimi osiągnięciami może co najwyżej ręcznik trzymać. Musi Pan szukać przeciwników na swoim poziomie, może któryś ze skoczków narciarskich, może jakaś z Pan celebrytek wyjdzie do ringu. Do walki to trzeba mieć serce i psychikę, a poleżeć to można na wakacjach po walce. Ile to już razy? Kończ wasc, bo te walki wszyscy oglądają dla beki, a zakłady idą nie o to kto wygra, tylko w której sekundzie sedzia przerwie walkę

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Spokojna głowa, Kubek to kierowca wyjątkowy, szkoda, że jego kariera tak się potoczyła, ale jeszcze da nam powody do dumy. Kiedy ścigał się w WRC2 też nisko oceniano jego szanse, a zdobył mistrzostwo świata, w WRC mimo słabego sprzętu potrafił być w czołówce, a nawet wygrywać odcinki. Gość praktycznie z jedną ręką walczył jak równy z równym z tuzami tego sportu. Wjezdzi się w auto i jeśli będzie miał konkurencyjne auto to czuje, że będzie na pudle nie raz nie dwa

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Na wyścigi chociażby rangi Motogp rok do roku zjawia się po 80-100 tys kibiców. Lepiej wybudować nierentowne stadiony za 800 milionów gdzie na mecze marnej ligi przychodzi kilka tysięcy. W Poznaniu tor, który istnieje od 1979 r, PEowski prezydent usilnie chce go zamknąć bo sobie ludzie pokupowali działki w pobliżu i protestują bo im głośno jakby wcześniej nie wiedzieli, że budują w pobliżu toru. Bieda i nędza. W Gdańsku była szansa, było miejsce ale niestety rządzący Gdanskiem Adamowicz był przychylny inwestycji tylko przed wyborami, a ponieważ nie miałby z tego osobistych profitów np. kolejnego mieszkania za pół darmo to inwestycja utknęła. Najpierw wszyscy krzyczą, żeby młodzi ludzie jechali się wyżyć na torze swoimi motocyklami czy autami, ale jak już jakiś powstanie to protestują żeby go zamknąć

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Uderz w stół, a nożyce się otworzą. Sami znawcy jak zwykle. W d.. pie byliście i g.. no widzieliście. Nie macie pojęcia jak skomplikowany jest motorsport, a F1 to szczyt technologii, zmiennych jeśli chodzi o ustawienia samochodu są setki. Na przykładzie motocykli wyścigowych, samo ustawienie zawieszenia to kilkadziesiąt opcji, do tego dochodzi wybór opon z pośród wielu mieszanek, aerodynamika, docisk, masa. Znaczenie ma temperatura powietrza, ciśnienie, wilgotnosc, temperatura nawierzchni, temperatura paliwa i dziesiątki rzeczy o których wy internetowi fachowcy nawet nie słyszeliście. Jedyne wyścigi z którymi macie do czynienia bądź nie to gry na konsoli, więc szkoda czasu na polemikę z ludźmi, których jedynym osiągnięciem jest pole position na kanapie przed tv

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Każdy kto uprawia sporty siłowe wie doskonale, że preparaty na astmę m.in Salbutamol używane są jako doping, wspomagają uzyskanie lepszej rzeźby, zwiększają wydolność organizmu i pośrednio pomagają w budowaniu masy mięśniowej. Dziwnym trafem Norwescy narciarze to w większości astmatycy,a jeśli spojrzeć na masę mięśniową Marit, która wygląda jak zawodowa kulturystkato ciężko uwierzyć, że zrobiła to na czysto. Kobiety kulturystki żeby osiągnąć taki efekt potrzebują lata ciężkiego treningu silowego często wspomaganego sterydami...

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Testuje nowe graty do tego szukają ustawień w dwa dni się tego nie da zrobić, nie ma się co oszukiwać

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Tym się właśnie różni profesjonalista od sfrustrowanego byłego kierowcy. Znając Roberta, wiele wymaga od innych ale jeszcze więcej od siebie i robi pewnie dużo więcej niż musi żeby rozwinąć bolid. Zatrudniono go w tym celu, a nie w celu nianczenia niedoswiadczonych zawodników. Panie Vilnevue, Rober Kubica pojedzie szybko nawet wozem drabiniastym, a to wynika z talentu i doświadczenia, a nie kombinowania. Znany jest z tego że nawet z gorszego sprzętu potrafi wycisnąć max, tak było w BMW i tak było w rajdach kiedy wygrywał odcinki specjalne prywatnym autem

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Biorąc pod uwagę ze to testy opon , z pewnością każdy testował wszystkie mieszanki

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Jeszcze dziesiąta może dwie!!!

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    i co niedowiarki???!!

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    opony po wyjezdzie na tor jeszcze się dogrzewa, 2-3 kółka spokojnie

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    jest powtarzalność za chwile będzie poniżej 1.40

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Wiem z doświadczenia , jak kółka zaczynają być równe za chwilę się urywa

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Inny silnik, konstrukcja, aerodynamika, opony

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Panowie, ludzie zjedli na tym zęby, jeżeli gość po 8 latach wraca do bolidu, zupełnie innego niż kiedyś i jest konkurencyjny po kilku godzinach to później bedzie tylko lepiej

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Dostanie ten kontrakt, po pierwsze primo wizerunkowo dla F1 to bedzie historia na film, po drugie RK potrafi doskonale pomoc inzynierom w rozwoju bolidu i po trzecie bedzie tyrał jak woł żeby coś udowodnic i udowodni.

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Bez fajerwerków? Drugi raz siedzi w tym aucie, a już trzyma poziom, zrozumienie auta, opon, ustawienia samochodu dwa dni to za mało

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Inną sprawą też jest czasówka a inną wyścig, znam wielu zawodników ktorzy w kwalifikacjach robią dobre czasy a w wyścigu bywa różnie i odwrotnie.

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    I tak jedzie szybciej niż w ostatnim występie na Abu Zabi w 2010

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Pieprz..ny downsizing, lubię dźwięk turbo ale dźwięk F1 ze starych czasów stawiał wszystkie włosy dęba

  • Tom Arus napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Spokojnie, Robert poprawi im auto pod siebie, wiadomo,że to nie Ferrari ,ale najważniejsze żeby wrócił,a wyciśnie z Williamsa ostatnie soki tak jak kiedyś z Reno czy BMW

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.