Milko sposorem strategicznym Jagiellonii Białystok!

W środę na specjalnie zwołanej konferencji prasowej w siedzibie Jagiellonii, został przedstawiony nowy sponsor strategiczny białostockiego klubu. Marka "Milko", której właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol", przez co najmniej rok będzie wspierać finansowo Dumę Podlasia. Umowę podpisano na rok i została w niej zawarta opcja przedłużenia o kolejne dwa lata.

Tomasz Kozioł
Tomasz Kozioł

- Rozmowy z "Mlekpolem" rozpoczęliśmy już kilka miesięcy temu i trwały one dość długo. Jesteśmy zadowoleni, że w końcu udało nam się parafować umowę. Jest to duży kontrakt, mamy zagwarantowaną pewną pulę pieniędzy i z pewnością pozytywnie wpłynie to na budżet klubu. Sporo będzie zależeć również od wyników sportowych drużyny - im będą lepsze, tym korzystniej dla nas - powiedział Mariusz Jurczewski, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.

W trakcie domowych spotkań Jagi kibice będą mogli skosztować produkty nowego sponsora strategicznego. Logo "Milko" od meczu z Lechem Poznań będzie widnieć na przodzie koszulki piłkarzy i zastąpi logo "Wschodzący Białystok" zarówno u drużyny ekstraklasy jak i Młodej Ekstraklasy. Logo Miasta Białystok znajdować się będzie z tyłu koszulki pod numerem zawodnika. Na stadionie pojawią się banery i balony reklamowe z logiem nowego sponsora żółto-czerwonych.

Warunków finansowych strony nie chciały ujawnić. Wiadomo jedno - nie będą to małe pieniądze. Nieoficjalnie mówi się, że wartość trzyletniej umowy ma wynieść około 6 milionów złotych.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×