Zimowe okienko lepsze niż letnie?!

autor: MATUCH - RSKZ | 2013-12-27, 13:06 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Na wstępie chciałbym podkreślić że wkrótce będzie otwarte okienko transferowe kogo byście chcieli w swoich zespołach, a może kogo byście się pozbyli, co byście w swoich zespołach zmienili żeby było lepiej?! Komentować, rozmawiać, odpowiadać wszystko w granicach rozsądku.
Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
Licher

ja to chętnie w Legii bym widział D. Chimę z Molde, ofensywny pomocnik, nawet może grać jako napastnik, szybki, dobrze zbudowany silny, mający zmysł do gry kombinacyjnej, na pewno go pamiętacie z meczu Molde - Legia, ciemnoskóry zawodnik, który zdobył bramkę w pierwszym meczu w Norwegii, a bilanse w lidze norweskiej ma też niezłe, w całym sezonie we wszystkich rozgrywkach 16 bramek, do tego dużo asyst, piłkarz godny zauważenia.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

czy napływ pseudokibicow? Tego nie wiadomo. Jak bys byl dzieciakiem, powiedzmy 10 lat i dopiero zaczal sie interesowac piłką, to jakby taki polak w tak wielkim klubie grał, to ogromna szansa że od malego zacznie byc kibicem tej ekipy, takze w różne strony moze to iść nie koniecznie w wszystko co złe wg ciebie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Osobiście mimo wszystko zamiast Lewego wolałbym Suareza bądź Aguero. Ale Lewandowski raczej niestety pewny. Niestety, bo to oznacza napływ pseudokibiców...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
GreatDeath

Osobiście mimo wszystko zamiast Lewego wolałbym Suareza bądź Aguero. Ale Lewandowski raczej niestety pewny. Niestety, bo to oznacza napływ pseudokibiców...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

lewandowski latem. a tak to nie wiem, jakies kosmetyczne zmiany, do obrony na srodek jak mowisz, moze luiz, moze ramos...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

lewandowski latem. a tak to nie wiem, jakies kosmetyczne zmiany, do obrony na srodek jak mowisz, moze luiz, moze ramos...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Bayern nie ma zamiaru się wzmacniać w czasie zimy, zobaczymy jak to będzie. Pozbyliśmy się Kirchhoffa do S04, ponoć ma dojść do nas ukraiński obrońca, który nie łapię się do pierwszej jedenastki Shakhtara...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

no ja mysle ze przesadzone, ja tam sie ciesze ze nikt ich nie widzi, nawet jeśli chodzi o potyczke z AC Milan, to we Włoszech, w Mediolanie była euforia ze trafili na Atletico hehe. W ogole super ze nikt Atletico nie wymienia. Zawsze ktoś wyskakuje, i to jestem pewny ze bedzie ta druzyna Atletico. Ciezko ich pokonac a co do piero w 2meczu. To jest druzyna pucharowa. Przegra np. 2-1, ale u siebie wygra 1-0 i przechodzi. Jestem fanem Simeone, bo to co zrobil z Atletico to majster. ja mam dO Atletico szczegolny sentyment. Zreszta nawet na paru meczach byla widoczna flaga Elany oraz kibicow z Torunia, czy Ruchu Chorzow, takze wiadomo ze rojiblancos maja fanow tez w polsce

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Hehe ładnie ujęte ;) Rzeczywiście z ligą hiszpańską najbardziej się utożsamiam. A co do Atletico to wg mnie trochę przesadzone jest stawianie ich w roli faworyta LM, ale namieszać mogą.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
GreatDeath

Bayern nie ma zamiaru się wzmacniać w czasie zimy, zobaczymy jak to będzie. Pozbyliśmy się Kirchhoffa do S04, ponoć ma dojść do nas ukraiński obrońca, który nie łapię się do pierwszej jedenastki Shakhtara (raczej zapchajdziura). Gdyby jednak Bawarczycy mieli robić zakupy to na pewno przydałby się klasowy CB, najlepiej David Luiz. W pomocy nie trzeba niczego zmieniać, jest przesyt. W ataku Mandzukić ostatnio się przebudził, ale przydałby mu się jakiś porzadny przeciwnik. Suarez raczej odpada, ale może dałoby radę kupić Ramosa z Herthy? Mógłby się spisać.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 29 grudnia 2013 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
LexoN

Hehe ładnie ujęte ;) Rzeczywiście z ligą hiszpańską najbardziej się utożsamiam. A co do Atletico to wg mnie trochę przesadzone jest stawianie ich w roli faworyta LM, ale namieszać mogą.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

oby nie Liga Hiszpanska stracilaby niesamowitego walczaka i tarana:) ja tam jestem pewny ze Ateltico w roku 2014 zdobędzie jakieś trofeum. Obstawiam że wygra LM. Jesli Arsenal nie pokona Byernu to zrobi...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

Costa obok Suareza i Ibrahimovica to najlepsi napastnicy w Europie (no jescze Mitroglu) w tym półroczu w mojej ocenie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Lexon w sumie mam do cb pytanie bo z ligi Hiszpanskiej oglądam Real i Barce ale mam pytanie o Coste bo on ma najwiecej goli ale czy to jest dostaw noga jak Gomez czy by się nadał do PL?

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

oby nie Liga Hiszpanska stracilaby niesamowitego walczaka i tarana:) ja tam jestem pewny ze Ateltico w roku 2014 zdobędzie jakieś trofeum. Obstawiam że wygra LM. Jesli Arsenal nie pokona Byernu to zrobi to Ateltico hehe. PSG przegra z Byernem, Barca i REal tez. Takze jedyna nadzieja w Arsenalu i Atletico zeby Bayern nie powtorzyl wygranej z roku ubieglego. A kolega ktory okreslil Coste dostawnoga, nie ogladał za wiele meczy Atletico:) Diego to jest walczak jakich mało. Osobiscie to takich walczaków uwielbiam. No i cwaniaczek jak mowisz. Widze ze kolega z liga hiszpanska za pan brat, i nie tylko jesli chodzi o wystepy Barcy,pozdro

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Costa na pewno nie jest dostawnogą. On w niektórych akcjach przypomina trochę Suareza. Jest też strasznym boiskowym cwaniakiem. Wie gdzie ma być w danej sytuacji. Do BPL się nada.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

no Ferdinand to niech juz kariere konczy albo leci do Emiratów. Buttner to ja sie zastanawiam co on w United robi...Evra gra poprawnie, ale jego czas tez juz mija. W United pora na wielkie zmiany, jesli takich nie bedzie, to nie widze kolorowej przyszlosci. Sam Rooney z Van Persim ich nie pociagnie. Giggs moze zostac. Dziadek jest, ale na te 10 minut moze wchodzic...niech zrobi ten rekord występów i tyle. Anderson,Kagawa,Young,Ferdinand,Chicharito i Nani, to są do odstrzału...natychmiastowego juz w styczniu! Sprzedałbym wszystkich bez mrugniecia okiem(a raczej tylko błagać o chętnych na tych panow)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

Myślę że masz bardzo dużo racji ale po za jednym wątkiem w którym napisałeś ze Persie nie strzela, strzela dużo ale kontuzja uniemożliwia mu walke o krola strzelców mysle ze gdyby nie kontuzja miaby 12-13...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
LexoN

Costa na pewno nie jest dostawnogą. On w niektórych akcjach przypomina trochę Suareza. Jest też strasznym boiskowym cwaniakiem. Wie gdzie ma być w danej sytuacji. Do BPL się nada.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Lexon w sumie mam do cb pytanie bo z ligi Hiszpanskiej oglądam Real i Barce ale mam pytanie o Coste bo on ma najwiecej goli ale czy to jest dostaw noga jak Gomez czy by się nadał do PL?

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Lexon w sumie mam do cb pytanie bo z ligi Hiszpanskiej oglądam Real i Barce ale mam pytanie o Coste bo on ma najwiecej goli ale czy to jest dostaw noga jak Gomez czy by się nadał do PL?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Niby spora część kibiców Barcy chciała pozbyć się Pedro, ale gość w tym sezonie jest najskuteczniejszym napastnikiem w Europie (nie mylić z najbardziej bramkostrzelnym). Także niech zostanie. A RVP, podobnie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Myślę że masz bardzo dużo racji ale po za jednym wątkiem w którym napisałeś ze Persie nie strzela, strzela dużo ale kontuzja uniemożliwia mu walke o krola strzelców mysle ze gdyby nie kontuzja miaby 12-13 goli i on MUSI zostać, co do odkurzenia United to 100% racji masz ten skład jest przestarzały nie moze być tyle lat bez żadnych zmian dla mnie musi wyleciec Ferdinand, Evra, Buttner a przyjść Coentrao i Garay co do pomocy wylot Anderson, Kagawa, Giggs i Valecnia, Young Nani ktoryś z tych 3 musi wyleciec kupić Koke Herrere Di Marie co do ataku luzik arbuzik ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

Contreao w Realu to ławe grzeje, i nie zanosi sie zeby z niej wstał. Mysle ze odejdzie. Do United by było fajnie, bo Evra w lecie odchodzi do Monaco. Poza tym, chciałbym aby Man Utd wzmocnił siłę rażenia....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
adzi

ale ja nie piszę żeby sprzedać Ramos'a bo wierzę że wróci do Formy z ostatniego sezonu ale trzeba jakiegoś obrońce kupić bo kontuzja nie ustaje Raphaël'owi a teraz mamy dwóch stoperów którym nie za dobrze idzie więc przydałby się jakiś dobry obrońca bo Nacho to dobrze mu idzie ale na słabsze kluby ale nie wierzę żeby był gotowy np na LM :/ też tak myślę że Ramos'owi ława by się przydała na 3 mecze np ale Ancelotti nie zastąpi go takim Nacho :/

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

no do Varana to też nie mam wątpliwości że będzie najlepszym obrońcą świata ale czy sprzedaż Ramosa ma sens na tę chwilę kiedy jest w takiej formie ja myślę że w końcu wróci do formy może ława przemówiłaby...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Janek123

no do Varana to też nie mam wątpliwości że będzie najlepszym obrońcą świata ale czy sprzedaż Ramosa ma sens na tę chwilę kiedy jest w takiej formie ja myślę że w końcu wróci do formy może ława przemówiłaby mu do rozsądku no ale znowu nie ma go kim zastąpić

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

Falcao ? no może i jest możliwy i jakby jakiegoś napastnika kupić to jakby się go kupiło to by mógł grać w LM to bym był na tak :) i jeszcze z tego co wiem to Perez bardzo go polubił jak grał w Atletico...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
adzi

Falcao ? no może i jest możliwy i jakby jakiegoś napastnika kupić to jakby się go kupiło to by mógł grać w LM to bym był na tak :) i jeszcze z tego co wiem to Perez bardzo go polubił jak grał w Atletico więc możliwe, a co do Pepe to zobacz że Pepe gra dużo lepiej od Ramos'a w obecnej chwili a jakbyśmy sprzedali Pepe i np kupili Inigo (taki mały przykład ) to kto by zastąpił Inigo lub Ramosa w razie kontuzji Nacho chyba nie :/? bo z Varane'm jest niedobrze ale wierzę że wróci do dawnej dyspozycji bo moim zdaniem on za 3-4 lata będzie najlepszym obrońcom na świecie :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

moim zdaniem zakup Falcao jest całkiem możliwy w dodatku że przecież sam chciał opuścić Monaco a poza tym Ramos się jeszcze przyda a Pepe to już stary dziad 30 dobija więc to najlepszy moment żeby jeszcze...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Janek123

moim zdaniem zakup Falcao jest całkiem możliwy w dodatku że przecież sam chciał opuścić Monaco a poza tym Ramos się jeszcze przyda a Pepe to już stary dziad 30 dobija więc to najlepszy moment żeby jeszcze na nim trochę zarobić

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

trzeba kupić w pierwszej kolejności obrońce bo Varan'e kontuzja a co jeśli złapie kontuzje Ramos albo Pepe proponowałbym Inigo , sprzedać Pepe ? Pepe gra dużo lepiej od Ramos'a bo nie bd pisał co jest...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

jeszcze jest Rodrigo Palacio, mysle ze by sie tez mogl nadac jako napastnik, Dodam tylko, ze United potrzebuje jak nikt, wzmocnien, jak i "odkurzenia" składu z przestarzałych części, lub nowych lecz wadliwych...Ciekawe jak dziś z Norwich zagraja:).pozdro.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

Contreao w Realu to ławe grzeje, i nie zanosi sie zeby z niej wstał. Mysle ze odejdzie. Do United by było fajnie, bo Evra w lecie odchodzi do Monaco. Poza tym, chciałbym aby Man Utd wzmocnił siłę rażenia....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
DeathClub RockStar

Contreao w Realu to ławe grzeje, i nie zanosi sie zeby z niej wstał. Mysle ze odejdzie. Do United by było fajnie, bo Evra w lecie odchodzi do Monaco. Poza tym, chciałbym aby Man Utd wzmocnił siłę rażenia. Kadra się niestety starzeje, nowi typu Kagawa czy Fellaini zawodzą. Nie wiaodmo co jest grane z Van Persim. Zjechał strasznie w dół i krytykuje go, bo jest od strzelania a tego nie robi, moze ma kontuzje, ale bramek mało w tym półroczu. Chciałbym więc aby z United odeszli Kagawa,Fellaini,Hernandez(Chicharito),Young,Nani,Anderson. Oni już są w Manu niepotrzebni według mnie. Nie radzą sobie. Van Persi to Van Persi, on sie przebudzi, jak mu sie zachce:) Chcialbym aby United wzmocnili Contreao,Schneiderlin,Remy,Benatia,Shaquiri,Lallana,L.Digne,Cabaye,Alex Sandro,Mamadou Sakho,Baines, Sergio Ramos?,Koke,Pastore,Draxler,Mata,Falcao,Hulk,Lewandowski,Benzema,Jackson Martinez, Lavezzi, Benteke, J.Menez. 6-7 z tych panów wymienionych przeze mnie byłaby mile widziana...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

Co do Lewego by było najlepiej dla Realu, a co do Coentrao na pewno odchodzi od was? bo by się przydał w United w miejsce coraz starszego Evry? Pamietam że ostatni dzien transferowy jak nie udało się...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jerrypl

Bo tak to w tej naszej lidze jest, że ktoś pół rundy ma niezłe i od razu robi się z niego gwiazdę i pisze o transferach na zachód.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

mamy skauta/ trenera to mysle ze ma dobre rozezenanie :) z naszej ligi nikogo nie widze zeby byl faktycznym wzmocnieniem co to za pomysl byl z Maslowskim? pol sezonu jakos zagral i juz super star:)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz Forever
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
adzi

tak prawdopodobnie odchodzi, w Realu nic nie gra ale teraz przez kontuzje ale sam się kiedyś wypowiadał że chce odjeść bo nie czuje wsparcia od kibiców
dlaczego ? dlatego że ulubieńcem kibiców jest Marcelo więc odejdzie albo w tym oknie transferowym albo w następnym :/
moim zdaniem jest w top 5 LO bardzo dobry obrońca
ostatnio już był bliski odejścia sam się wypowiadał że odchodzi itd
nawet na stronce Realu Madryt pisali o Alberto Moreno że w razie odejścia Fabio będą się zastanawiali nad nim

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

Co do Lewego by było najlepiej dla Realu, a co do Coentrao na pewno odchodzi od was? bo by się przydał w United w miejsce coraz starszego Evry? Pamietam że ostatni dzien transferowy jak nie udało się...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
tauronka

mamy skauta/ trenera to mysle ze ma dobre rozezenanie :) z naszej ligi nikogo nie widze zeby byl faktycznym wzmocnieniem co to za pomysl byl z Maslowskim? pol sezonu jakos zagral i juz super star:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

No może i masz rację. Też raczej jestem za tym żeby szukać zagranicą.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jerrypl

No może i masz rację. Też raczej jestem za tym żeby szukać zagranicą.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Paixao? moze gdyby mial 26 lat to bym byla za tym ale ile On jeszcze pogra moze ten sezon i nastepny a potem juz bedzie coraz gorzej.brac tego z Molde Chukwu czy jak mu tam zadnych wynalazkow typu Visniakovs,Maslowski...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Co do Lewego by było najlepiej dla Realu, a co do Coentrao na pewno odchodzi od was? bo by się przydał w United w miejsce coraz starszego Evry? Pamietam że ostatni dzien transferowy jak nie udało się ściągnąć Bainesa to Moyes chciał ściągnąć Fabio na zasadzie wypożyczenia pół rocznego z możliwością wykupu piłkarza a czy w Realu Coentrao dużo gra?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

trzeba kupić w pierwszej kolejności obrońce bo Varan'e kontuzja a co jeśli złapie kontuzje Ramos albo Pepe proponowałbym Inigo , sprzedać Pepe ? Pepe gra dużo lepiej od Ramos'a bo nie bd pisał co jest...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
adzi

trzeba kupić w pierwszej kolejności obrońce bo Varan'e kontuzja a co jeśli złapie kontuzje Ramos albo Pepe proponowałbym Inigo ,
sprzedać Pepe ? Pepe gra dużo lepiej od Ramos'a bo nie bd pisał co jest w tym sezonie Ramosowi bo komentarz mi usuną :D
jeśli odejdzie Fabio Coentrao to najprawdopodobniej zastąpi go LO z Sewilli ale Fabio ma kontuzje na 2 mies to nie wiadomo czy odejdzie
no to teraz pomoc jeśli Xabi odjedzie bardzo możliwe że zastąpi go Gundogan ale wolałbym żeby został szeryf
Illara dobrze gra ale brak mu pewności siebie on się boi posyłać długich piłek ale Xabi też miał małe kłopoty z tym w jego wieku
Di Maria odejdzie prawdopodobnie ale nie w tym okienku tylko w następnym z tego co wiem w jego miejsce bym nie kupował nikogo bo wierzę w Jese jest moim ulubieńcem i ma ogromny talent jak na 20 lat :)
to teraz sprawa napastnika :/
Suarez nowy kontrakt ale jest możliwe pozyskanie go ale jeszcze trudniejsze niż ostatnio jakby się Suarez'a kupiło to by mógł on grać nawet za Benzemą lub za niego
ale moim zdaniem nie pozyskają go kto następny Falcao ? ledwo do Monaco dołączył :/ Cavanni ? ledwo co jest w PSG ? Suarez wątpię i wydaje mi się że go nie kupią ale jeśli by go kupili "jeśli" to by była najlepsza decyzja ponieważ by mógł grać w tej LM ale on odpada zapewne
więc realny transfer Napastnika to jest Aguero lub Lewandowski ale wątpię że Lewy przejdzie już prędziej Aguero ale jeśli bym miał wybierać to lewy :D moje zdanie jak macie jakieś krytyki itd to pisać :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [15 komentarzy tej dyskusji]

Real-wiadomo że trzeba kupić jakiegoś napastnika za Benzeme no ale na Suareza raczej nie ma szans chociaż widział bym też Falcao świetnie by było jakby przyszedł wtedy atak byłby już świetny w pomocy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Janek123

Real-wiadomo że trzeba kupić jakiegoś napastnika za Benzeme no ale na Suareza raczej nie ma szans chociaż widział bym też Falcao świetnie by było jakby przyszedł wtedy atak byłby już świetny w pomocy raczej nic zmieniać nie trzeba jest Xabi Alonso a na jego następce kreowany jest Illarramendi obok gra Modrić do którego zastrzeżeń za bardzo nie mam a w rezerwie zawsze mamy Casemiro ale za to potrzeba obrońców do Marcelo uwag nie mam no ale trzeba przede wszystkim zrobić coś ze środkiem może spróbować sprowadzić Luiza z Chelsea a może Aggera z Liverpoolu żeby trochę konkurencji było a gdyby udało się sfinalizować chociaż jeden z tych transferów najlepiej by było sprzedać Pepe bo już od dłuższego czasu działa mi na nerwy a z kolei na prawej stronie gra Carvajala na razie mnie satysfakcjonuję na bramce dałbym jednak szansę Ikerowi

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 28 grudnia 2013 [15 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
tauronka

Paixao? moze gdyby mial 26 lat to bym byla za tym ale ile On jeszcze pogra moze ten sezon i nastepny a potem juz bedzie coraz gorzej.brac tego z Molde Chukwu czy jak mu tam zadnych wynalazkow typu Visniakovs,Maslowski etc. z naszej ligi to taki jeden gosciu z Jagi moglby do nas przyjsc i wiecej nikogo nie widze.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Ja jak zwykle nieco inaczej, bo napiszę o ekstraklasie. Jednak to liga, w której oglądam najwięcej meczów i która najbardziej mnie interesuje. Z perspektywy kibica Legii cieszę się że w końcu podziękowano...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pablo80

Arsenal- co tu dużo mówić: atak, atak, atak. Giroud nadaje się na Cardiff, a Bendtner? No cóż, niech lepiej poszuka innego klubu. O ile ze szpitala wróciły już skrzydła i Theo z Poldim kąsają, to środek się zapadł. Dla mnie marzeniem, byłby Lewandowski, ale zimą to nierealne i nielogiczne. Suarez z Mitroglu raczej temat zamknięty skoro obaj parafowali nowe umowy. Ciężko kogoś wymyślić, tym bardziej, że Papa raczej kogoś wydłubie, by ogrywać niż weźmie gotowy produkt:) A może Finnbogason z Herreven? Statystyki ma dobre:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

grali słabo już nie grają źle grają lepiej ale zawsze mozna cisnąć zobaczymy z czasem najważniejsze zeby forma przyszła za 1,5 miecha

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Nie zgodze sie.United graja jak na siebie bardzo słabo a do tego i tak maja sporo szczescia jak wczoraj z Hull chociazby.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Nie zgodze sie.United graja jak na siebie bardzo słabo a do tego i tak maja sporo szczescia jak wczoraj z Hull chociazby.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Zatem jak założyłem Bloga rzuciłem temat więc dobrze by było coś napisać o moim ukochanym klubie, a więc Manchester United w tym sezonie gra dobrze lecz pechowo duzo głupich porażek bardzo nie zdecydowane...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jerrypl

Ja jak zwykle nieco inaczej, bo napiszę o ekstraklasie. Jednak to liga, w której oglądam najwięcej meczów i która najbardziej mnie interesuje. Z perspektywy kibica Legii cieszę się że w końcu podziękowano Urbanowi. Osoba następcy budzi wątpliwości, ale zobaczymy. Przynajmniej nie jest to nikt z tych polskich wybitnych emerytów trenerów, u których sukcesów szukać na próżno. Co do wzmocnień to liczę przede wszystkim na pozyskanie co najmniej dwóch dobrych napastników i pozbycie się Dwaliszwilego i Mikity. Z polskiej ekstraklasy to w Legii widziałbym Paixao i chyba tylko jego, bo Brożek to symbol Wisły, a do Visnakovsa czy Zachary nie mam do końca przekonania. Fajnie by było jakby Legia zatrudniła kogoś takiego jak Ljuboja, kto pomógłby uczyć młodych. Myślę że poza tym można pomyśleć nad zakupem prawego obrońcy, bo Broź jest jednak za słaby. Jeśli chodzi o inne kluby, to fajnie by było jakby pozostałe kluby mające aspiracje grać w europejskich pucharach (Wisła, Lech, Ruch, może Górnik i Śląsk) się wzmocniły, a nie osłabiły jak to często bywa.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 28 grudnia 2013 [4 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Hockley

Jeśli chodzi o zimę, to nie spodziewam się w Chelsea rewolucji. Mówiło się ostatnio o Kolumbijczyku Guarinie z Interu, ale podobno temat upadł. Muszę jednak przyznać, że bardzo by się ten zawodnik nam przydał. Nie zapowiadają się jednak jakieś transfery, więc prawdopodobnie dogramy ten sezon obecną kadrą. Nie można oddać nikomu jeszcze Demby Ba, bo zostaną nam tylko dwaj napastnicy, w tym kompletnie nieskuteczny Eto'o. Ta trójka musi być siłą rzeczy do końca maja.
Co do letniego okienka trzeba poczynić kilka zmian i tu zapowiadają się zapewne ciekawe ruchy. Musi wrócić Lukaku i należy sprowadzić jeszcze jednego snajpera, wtedy załatamy dziury w postaci wspomnianych Eto'o i Ba. Koniecznie należy wzmocnić środek pomocy. Mikela mam dosyć, a Frank nie będzie już raczej podstawowym graczem (musi jednak zostać w klubie i wspomagać drużynę z ławki, a także w szatni). Trzeba tutaj ściągnąć dwóch graczy. Świetnym wyborem byłby Ross Barkley (znakomity gracz) i ktoś zza granicy. Dodatkowo lewy obrońca. Cole odchodzi, bo kończy mu się kontrakt, dochodzi na pewno młody Chilijczyk Cuevas, ale to jest inwestycja na przyszłość. Marzy mi się Baines, względnie Willems lub Coentrao. Mourinho na pewno kogoś musi tutaj sprowadzić. Zagadką jest kwestia bramkarza. Czas dać szansę Courtois. Wspaniałą okazję do przekonania włodarzy będzie miał na mundialu. Co z Cechem? Petr jest legendą, niedoścignionym wzorem, ale nie można wypuścić z rąk takiego brylantu jak Thibaut. Obaj mają umowy do 2016 roku, więc znając życie Belg zostanie jeszcze raz wypożyczony. Być może dopiero od sezonu 2015/2016 chłopak otrzyma okazję gry. Wątpliwe bowiem by Jose pozbył się lekką ręką Czecha.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Andre_

grał kryminał do tej pory. wczoraj jako tako się zaprezentował. serce mi już nie drżało jak miał piłkę pod nogą. a co do samych transferów to nie wiem czy słyszałeś, ale podobno interesujemy się Inlerem. fajny chłop, aczkolwiek nie oglądam dużo włoskiej piłki..

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

A z druzyny pozbyłbym sie Cissokho.Ten gosciu gra kryminał.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Też racja ale nie można zapominać o tym że sama Barcelona chce RvP, wiec widzą w nim piłkarza pierwszego składu ;) ja sam nie chce zeby Persie sie gdzies ruszał niech siedzi w United i tam zdobywa trofea

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Niby spora część kibiców Barcy chciała pozbyć się Pedro, ale gość w tym sezonie jest najskuteczniejszym napastnikiem w Europie (nie mylić z najbardziej bramkostrzelnym). Także niech zostanie. A RVP, podobnie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
LexoN

Niby spora część kibiców Barcy chciała pozbyć się Pedro, ale gość w tym sezonie jest najskuteczniejszym napastnikiem w Europie (nie mylić z najbardziej bramkostrzelnym). Także niech zostanie. A RVP, podobnie jak Lewandowskiego nie chcę widzieć w Barcelonie. Nikt nie wygryzie Messiego z pierwszego składu, a na skrzydle Leo najwyraźniej nie czuje się najlepiej. Van Persie nie zasługuje na ławkę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

zawsze warto porozmawiać ja za to uważam ze do Barcy by sie przydał RvP jesli chodzi o gole, jest doświadczony ale cena moze byc zaporowa

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Zatem jak założyłem Bloga rzuciłem temat więc dobrze by było coś napisać o moim ukochanym klubie, a więc Manchester United w tym sezonie gra dobrze lecz pechowo duzo głupich porażek bardzo nie zdecydowane zmiany jakby Moyes się bał lecz teraz dużo lepiej zespoł się prezentuje wiec jest lepiej więc nic bym nie zmieniał,jesli chodzi o transfery zakupił bym Reusa, Koke pożegnałbym Kagawe, i zespół silny i może walczyć o każde trofeum ale to tylko prośby i marzenia.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 27 grudnia 2013 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

W Liverpoolu wiadomo.Trzeba wzmocnic srodek pola.Kandydaci to Regas z Porto,M'vila a takze chodza ploty o powrocie Xabiego.Jesli chodzi o inne pozycje to sporo mowi sie o Salahu.Co do marzen to mi sie marza gracze tacy jak Reus czy Bender ale takie transfery sa nierealne raczej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

zawsze warto porozmawiać ja za to uważam ze do Barcy by sie przydał RvP jesli chodzi o gole, jest doświadczony ale cena moze byc zaporowa

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Ja oczywiście odniosę się do Barcelony. Uważam, że klub nie powinien nikogo się pozbywać. Wzmocnień potrzebuje obrona, ale tylko wtedy, gdy Puyol jasno określi, że w drugiej części sezonu nie będzie w...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
LexoN

Ja oczywiście odniosę się do Barcelony. Uważam, że klub nie powinien nikogo się pozbywać. Wzmocnień potrzebuje obrona, ale tylko wtedy, gdy Puyol jasno określi, że w drugiej części sezonu nie będzie w stanie grać na najwyższym poziomie. Pomoc zostawić taką, jaka jest. Roberto pokazał, że można mu zaufać. W ataku z kolei potrzeba "9", która w mniej ważnych meczach odciąży Messiego. Innymi słowy potrzebny jest ktoś o profilu Larssona sprzed lat. Nie żadne Roberty Lewandowskie, czy Luisy Suarezy.
A tak na koniec dodam, że mój wywód jest nic nie wart, bo klub określił, że zimą wzmocnień nie będzie :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 28 grudnia 2013 [9 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.