Rozwiązanie pewnej sprawy.

autor: MATUCH - RSKZ | 2014-06-14, 16:34 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Mam pewną sprawę którą chciałbym wyjaśnić widziałem, komentarze Wojtka którego szanuje opisującego to co NIE NAPISAŁEM czyli że Sturridge i Sterling są gorszymi piłkarzami od Welbecka. Chciałbym to wyjaśnić bo zauważyłem że moja skromna osoba jest kojarzona z Manchesterem United, Robinem van Persie, Polonią Bydgoszcz i...... tym że uwarzam Welbecka za lepszego od Sturridge i Sterlinga a to wszystko przez Wojtka który pisał to celowo albo nie zrozumiał mnie, co też jest możliwe. Wszystko się zaczęło od tego ze napisałem ze Welbeck powinien grać w pierwszej 11 w reprezentacji kosztem albo Sturridge albo Sterlinga. Zostało to odebrane jako to że uważam iż Welbeck jest jakimś Bogiem futbolu. Zatem chcę to wyjaśnić! Uważam że Welbeck powinien grać w 11 ale nie jestem Royem i to on wybierze skład, w którym raczej nie bedzie Welbecka. Podam agumenty dlaczego uważam ze w pierwszej 11 powinien być Danny. Pierwszym argumentem za tym aby Welbeck zagrał jest iż od kiedy reprezentacje przejął Roy Welbeck zdobył 8 goli i ustępuje tylko Rooneyowi który ma tych goli 11, gdzie Sturridge ma tych goli.......4! A ile ma Sterling jeszcze mniej!!!!! Więc po co zmieniać coś jak działa?! Ci piłkarze grają dobrze w reprezentacji i sie rozumieją więc po co to zmieniać razem zdobyli 19 goli!  Ale to nie jedyny argument za Welbeckiem drugim argumentem jest to iż Welbeck ma doświadczenie na dużych imprezach (Euro2012) gdzie zdobyl kapitalną bramkę piętką. Po za tym zdobył w tym sezonie 10 goli grając w 90% meczy jako skrzydłowy czy to źle?! Czy to znaczy że jest drewnem?! Czy to znaczy że jest nikim?! Wg Wojtka tak! Ale cóż szanuje każdego zdanie.Ten blog jest po to aby wyjaśnić to nie porozumienie a nie aby się kłócić. Mam nadzieje że ten stereotyp o tym że uważam Welbecka za dugiego Ronaldo zniknie.
Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
fazik

moje zdanie?z porownaniami zaczekajmy jeszcze sezon,lub dwa,bo jeden dobry sezon,to troche malo,wielu juz bylo,co po swietnym sezonie nagle gdzies gineli...,popieram to co napisali Jedi i Kurde,poza tym jesli chodzi o ostatni mecz to pierwsza czesc swojego pobytu na boisku lepiej zagral Welbeck,druga Sturridge,gdyby obaj grali dobrze przez caly czas,to byc moze Angole by nie przegrali,a tak...zakoncze cytatem z wypowiedzi Jedi,bo akurat tu zgadzam sie z nim w 100%:" Anglia ma obecnie jednego napastnika - Rooney'a, który z kolei klasyczną 9 nie jest, woli być 10"...pzdr

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kurde

fakt ze Wojtek ma racje , ale na Boga nie robmy z tej dwojki wirtuozow footbaalu . mieli swietny sezon , ale sa mlodzi wiec wachania formy to norma . wiec Wojtus polecam troszkecze powsciagliwosci bo juz nie raz wrozyles a wychodzila dupa , na pocieszenie dodam te Twoja dwojka jest lepsza :) pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Jedi

Siema. Anglia ma obecnie jednego napastnika - Rooney'a, który z kolei klasyczną 9 nie jest, woli być 10 hehehe ale do rzeczy, nie zagłębiałem się w statystyki tych grajków ale widzę ładnie liznąłeś temat. Sturridge i Welbeck to porównywalny poziom dla mnie. Sturridge miał lepszy sezon, częściej grał i był skuteczniejszy... w lidze, z tego co napisałeś to Welbeck był skuteczniejszy w reprze (przytoczoną bramkę piętką pamiętam), w lidze był zmiennikiem ale jak RvP miał kontuzję strzelał ważne bramki. Dzisiaj na miejscu Synów Albionu zagrałbym z Włochami ich klasycznym 4-4-2 z Rooney'em i Welbeckiem w napadzie. Na temat Sterlinga się wypowiadać nie będę, gdyż dla mnie to nie napastnik.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 15 czerwca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
elvis
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

hahahahahahhahahahahahahha Padłem nie ma żadnej osoby ktora sie z toba zgadza ze welbeck jest nikim i jest na poziomie brozka

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Wszyscy sa po mojej stronie xd.Jak widzisz tylko Ty uwazasz,ze piłkarz 5 klas gorszy od Sterlinga i Sturridga powinien grac za ktorego z nich xd

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fan sparty Wrocław

Jak dla mnie to jednak Sturridge jest lepszy od Dannego, może nie 5 klas, ale jest lepszy... Sądze że Welbeck nie jest słabym piłkarzem, lecz daleko mu do Luisa, Ibry czy Costy.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Andrzej ale Sturridge to obecnie czołowy napastnik swiata a Welbeck to przecietniak z ktorego sie nawet fani Mu smieja.Sterling to rewelacja ostatniego sezonu.19 lat a juz wymiata.Statystyki lepsze niz miał Ronaldo w jego wieku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

nie podniecajcie sie niezdrowo:) przeciez gra ten-ktory pasuje w danym momencie trenerowi. I jesli mu wyjdzie mecz-to kazdy bedzie chwalil,jak nie to ganił:)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Wszyscy sa po mojej stronie xd.Jak widzisz tylko Ty uwazasz,ze piłkarz 5 klas gorszy od Sterlinga i Sturridga powinien grac za ktorego z nich xd

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Dobrze to ja Ci odpowiem na każdy z argumentów: 1. Dobrze Gerrard, Hendo nie są piłkarzami którzy grają z przodu my mówimy o napastnikach. Lallana nie jest jeszcze w LFC, i nie zagrał z nimi ani minuty...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kasyx

1 Zapewnie nie zauwazyłeś, że przy Lallanie zrobiłem :)
2 Juz mówiłem, statystyka meczu nie wygra
3 Mullerowi wystarczyło 5
Nie zgadzam się ze skala Wojtka tzn 5 klas lepszy, ale dla mnie i Sturridge (w tym przypadku nie ma dyskusji) i Sterling, są lepszymi piłkarzami od Welbecka. Sterling to troszkę jeździec bez głowy, ale w przypadku spokojnej, wyrachowanej gry Anglików (nie sądzę, że zagrają wysmienity futbool) odrobina szaleństwa jest jak najbardziej poządana.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Dobrze to ja Ci odpowiem na każdy z argumentów: 1. Dobrze Gerrard, Hendo nie są piłkarzami którzy grają z przodu my mówimy o napastnikach. Lallana nie jest jeszcze w LFC, i nie zagrał z nimi ani minuty...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wookiee78

Kapica z Olkiewiczem na weszlo przypomnieli anegdotke, dosc trafna jezeli chodzi o poziom wychwalanego tutaj skorokopa ...tego samego samolotu, do którego chciał wsiąść komik, Simon Brodkin, ubrany w reprezentacyjny garnitur. Przekręt niemal się udał, aktor stanął wśród zawodników, dyskutował nawet przez moment ze Stevenem Gerradem. Potem oczywiście zwinęła go ochrona, ale wśród kibiców pojawiło się pytanie - czy faktycznie nie byłaby to rozsądna alternatywa dla Welbecka?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 14 czerwca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Dobrze to ja Ci odpowiem na każdy z argumentów:
1. Dobrze Gerrard, Hendo nie są piłkarzami którzy grają z przodu my mówimy o napastnikach. Lallana nie jest jeszcze w LFC, i nie zagrał z nimi ani minuty w Liverpoolu. Więc nie wiem po co go liczysz jako 4>2......
2.Po statystykach Wojtek wstawia Sturridge do reprezentacji....
3.Nie każdy który gra na wielkiej imprezie pierwszy raz nie musi zdobywać 10 goli!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Spróbuje rozsądzić wasz spór. Welbeck jest dobrym piłkarzem i jego miejsce jest w szerokiej kadrze Anglików. 1. Matuch, argumentujesz miejsce w podstawie dla Dannyego, jego dobrym rozumieniem się z Roo....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kasyx

Spróbuje rozsądzić wasz spór. Welbeck jest dobrym piłkarzem i jego miejsce jest w szerokiej kadrze Anglików.
1. Matuch, argumentujesz miejsce w podstawie dla Dannyego, jego dobrym rozumieniem się z Roo. To prawda, ale jeżeli w podstawie wyjdą Gerrard z Hendo i Adamem:) (pewnie wyjdą) to Sterling będzie tym czwartym z The Reds. Wszyscy wiemy, że 4 > 2
2. Statystyki są ważne, to prawda, ale statystyki nie wygraja meczu. Są ważne, ale czasem moga zaciemnić obraz. Statystyki przemawiają przeciwko Lewandowskiemu. Skuteczność Lewego w Bundeslidze, poniżej 20%, a w kadrze podczas eliminacji MŚ wyniosły zaledwie...8%. W pewnej chwile, lepsze statystyki w kadrze miał nawet...Andy Selva, napastnik SAN MARINO. Czy to znaczy, że był kiedykolwiek lepszy niz Lewy??? Statystyka nie gra
3. Kolejny Twój argument, Welbeck ma doświadczenie z wielkiej imprezy. To prawda, doswiadczenie, to wielki atut. Z miejsca go obalę. Podczas MŚ 2010, Królem strzelców imprezy został...Thomas Muller, kompltny zółtodziób na imprezie mistrzowskiej.
Reasumując, szóstka z przodu jak dla mnie Gerrard, Hendo, Lallana, Sterling, Roo i Sturridge.
Nie jestem za Wojtkiem, więcej powiem, kiedyś zarzucił mi, że czepiam sie Liverpoolu, umniejszam dobrą formę Suareza i Sturridga (przez jakiś czas, po transferze z Chelsea, uważałem, że sie nie sprawdzi, bo jest zawodnikiem jakich wielu) ale w tej dyskusji ma 100% racje.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 14 czerwca 2014 [4 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
-night--

sprawa prosta. zagrac 442 i zagrja wszyscy..
sturidge i setrlinga na skrzydalch.. welbaxdck i ronney jako N. i prosbel m rozwizany.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Tak.Welbeck jest ulubiencem tego załosnie słabego trenera i jest nieobiektywny.Nie musze mowic jak słabo wypadł Hodgson jako trener LFC i jakich drewien nasciagał do Liverpoolu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

To Roy też żartuje bo wstawia go do składu bo on jest ślepy i myśli ze Welbeck jest słaby?

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

BO on jest bardzo słabym graczem.Mnóstwo fanów United nawet się z niego wyśmiewa.A Ty chcesz go wcisnać za piłkarzy klasy swiatowej do składu.No zart.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

No i napisałeś to normalnie wg Wojtka on jest śmieciem najwiekszym cieniasem Brożkiem czy on jest normalny? Ludzie którzy uważają że Welbeck jest gorszy od piłkarzy LFC nie zabije ich za to szanuje ich...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

odpowiedziałem Ci że Welbeck w sezonie mistrzowskim nie byl podstawowym piłkarzem!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

na środku ataku grał tylko wtedy kiedy kontuzje miał RvP i Roo jednocześnie. No i wtedy własnie strzelił pare bramek.A podstawowym piłkarzem był w sezonie 2012/2013.Czytaj ze zrozumieniem!

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

No i napisałeś to normalnie wg Wojtka on jest śmieciem najwiekszym cieniasem Brożkiem czy on jest normalny? Ludzie którzy uważają że Welbeck jest gorszy od piłkarzy LFC nie zabije ich za to szanuje ich zdanie ale mieszanie go z błotem przez Wojtka jest śmieszne

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Welbeck ani nie jest nikim, ani nie jest wybitnym piłkarzem. Ot, solidny zawodnik. Ale skoro Sturridge czy Sterling prezentują się lepiej od niego ostatnimi czasy to niby dlaczego ma grać ich kosztem?

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

na środku ataku grał tylko wtedy kiedy kontuzje miał RvP i Roo jednocześnie.

No i wtedy własnie strzelił pare bramek.A podstawowym piłkarzem był w sezonie 2012/2013.Czytaj ze zrozumieniem!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

hahahahahahhahahahahah podstawowym piłkarzem padłem....... Chicha miał więcej minut..... na środku ataku grał tylko wtedy kiedy kontuzje miał RvP i Roo jednocześnie. Chłopie ochłoń

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

hahahahahahhahahahahah podstawowym piłkarzem padłem....... Chicha miał więcej minut..... na środku ataku grał tylko wtedy kiedy kontuzje miał RvP i Roo jednocześnie. Chłopie ochłoń

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

"Po za tym zdobył w tym sezonie 10 goli grając w 90% meczy jako skrzydłowy czy to źle?!"W tych spotkaniach gdzie zdobywał gole to grał na srodku ataku.I te gole były naprawde bardzo szczesliwe.Jak grał...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

le uważam ze powinien grać Welbeck lepiej sie rozumie z Rooneyem.

Ale jak moze grac Welbeck skoro jest z 5 klas gorszy od dwojki z Liverpoolu.Chłopie Sturridge w tej chwili jest lepszy od Rooneya a Ty mi z Welbeckiem wyjezdzał.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|2)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Dokładnie ja uważam IDENTYCZNIE! Nie jestem przeciwko Sturrigowi i Sterlingowi ale uważam ze powinien grać Welbeck lepiej sie rozumie z Rooneyem.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

"Po za tym zdobył w tym sezonie 10 goli grając w 90% meczy jako skrzydłowy czy to źle?!"W tych spotkaniach gdzie zdobywał gole to grał na srodku ataku.I te gole były naprawde bardzo szczesliwe.Jak grał na skrzydle w sezonie 2012/2013 w United,ktorzy wtedy byli mistrzem (był podstawowym zawodnikiem) to zdobył ... 1 bramke.Sterling na skrzydle w tym sezonie 9 i 6 asyst mimo,ze grał regularnie dopiero od grudnia.A ma 19 lat.Welbeck 24.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 14 czerwca 2014 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
LexoN

Welbeck ani nie jest nikim, ani nie jest wybitnym piłkarzem. Ot, solidny zawodnik. Ale skoro Sturridge czy Sterling prezentują się lepiej od niego ostatnimi czasy to niby dlaczego ma grać ich kosztem?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

ostatnia odpowiedź: 14 czerwca 2014 [6 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Jedyny masz takie zdanie... Wielu moze nie lubić Welbecka ale pisać ze jest pośmiewiskiem to dla cb wstyd. Bo twój komentarz powinien być pośmiewiskiem

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Ale Welbeck nie ma prawa nawet być w reprezentacji.Sterling to obecnie drugi najlepszy skrzydłowy w lidze a Sturridge drugi najlepszy napastnik.Sa to piłkarze klasy swiatowejA Ty chcesz,zeby za ktorego...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Dokładnie ja uważam IDENTYCZNIE! Nie jestem przeciwko Sturrigowi i Sterlingowi ale uważam ze powinien grać Welbeck lepiej sie rozumie z Rooneyem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Roy mógłby rozwiązać ten problem jednym sposobem, grając 4-3-3. ;d Ale w reprezentacji Anglii jest to raczej niemożliwe. Moim zdaniem w pierwszym składzie wyjdzie Sturridge ponieważ miał lepszy sezon...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Moim zdaniem w pierwszym składzie wyjdzie Sturridge ponieważ miał lepszy sezon od Welbecka

Lepszy?Sturridge gral na poziomie Costy czy Ibry .A Welbeck na poziomie Brozka.Ot cała roznica xd

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Roy mógłby rozwiązać ten problem jednym sposobem, grając 4-3-3. ;d Ale w reprezentacji Anglii jest to raczej niemożliwe. Moim zdaniem w pierwszym składzie wyjdzie Sturridge ponieważ miał lepszy sezon...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jerrypl

Lubię Welbecka, to fajny i niezły piłkarz, ale co tu dużo ukrywać, zarówno Sterling jak i Sturridge mieli znacznie lepszy sezon i to raczej oni powinni wybiec w podstawowej jedenastce.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Ale Welbeck nie ma prawa nawet być w reprezentacji.Sterling to obecnie drugi najlepszy skrzydłowy w lidze a Sturridge drugi najlepszy napastnik.Sa to piłkarze klasy swiatowejA Ty chcesz,zeby za ktorego z nich grał gosc,ktory sie w 20 najlepszych napastnikow w lidze nie miesci i jest posmiewiskiem.Paranoja.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|4)

ostatnia odpowiedź: 14 czerwca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Galacticos_

Roy mógłby rozwiązać ten problem jednym sposobem, grając 4-3-3. ;d Ale w reprezentacji Anglii jest to raczej niemożliwe. Moim zdaniem w pierwszym składzie wyjdzie Sturridge ponieważ miał lepszy sezon od Welbecka i udowodnij, że powinien grać w pierwszej 11, ale jeśli się nie sprawdzi w meczu z Włochami to idę o zakład, że w drugim meczu obok Rooneya zobaczymy Welbecka.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 14 czerwca 2014 [7 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.