Transfery największych klubów świata!

autor: MATUCH - RSKZ | 2014-07-02, 15:56 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Witam! Będzie to dość długi blog. Wybrałem wg mojej opinii największe kluby świata.
1.Manchester United
2.Real Madryt
3.Liverpool
4.Barcelona
5.Bayern
6.Arsenal
7.Chelsea

Napisze cele transferowe klubów. Do was należy dopisania potencjalnych nowych transferów!
1.Manchester United- W tym sezonie czeka "czerwone dłabły", bardzo udane okienko transferowe! Dopiero zaczął się lipiec a w United już są zakontraktowani Shaw&Herrera. W dodatku co raz blizej United jest Vidal i tylko Bayern może przeszkodzić Wyspiarzom. Liczę na to że Kroos zostanie w Bayernie i Vidal będzie w United, wg mojej opinii na ten moment Vidal jest w TOP3 na świecie SP. Herrera co najwyzej może zostać w przyszłości kapitalnym piłkarzem, mimo że jest uksztaltowanym zawodnikiem Van Gaal musi na niego uważać. Jak oceniam transfery United?  KAPITALNE! Takich brakowało od 5 sezonów tylko Van Persie i De Gea były kapitalnymi transferami reszta? mocno przeciętna. Shaw jest świetnym piłkarzem będzie przy nowym systemie van Gaala 3-4-3 kapitalnie czuł, dużo miejsca na pokazanie umiejętności. Herrera również wzmocnienie nie rozumiem Wojtka piszącego ze jest przeciętny bo nie jest, pokazuje kapitalną technike, ma uderzenie jest zwinny dobre podanie, na pewno nie będzie grzał ławy. Kogo United kupi? William Carvalho jest co raz bliżej przenosin na OLD TRAFFORD, nie jestem do niego przekonany nie chodzi mi o jego umiejętności, ale o cene za niego mówi się o 40 mln funtów! Dużo mówi się o Memphis Depay, Stefan de Vrij te transfery zależą od Van Gaala. A w strefie marzeń pozostaje Vidal mam głęboką nadzieje że się uda. Wtedy United udowodni ze jest wielkim klubem i mimo braku sukcesów cały czas jest klubem który przyciąga najlepszych. AAA bym zapomniał dzisiaj gdzies czytałem że będzie bój z Arsenalem i LFC o Juana Cuadrado. Tutaj o odejściach nie pisze bo każdy wie kto to będzie i nie jest to oslabienie..... Piszę o odejsciach poszczególnych klubach w którym uznam że jest to osłabienie zespołu a wiemy ze odejscie Younga wzmacnia Manchester xD.

2.Real Madryt co do nich jest wielka nie wiadoma..... Pisało się że Suarez przejdzie, ale na placu boju została tylko Barcelona. Najprawdopodobniej dojdzie Falcao jekie to będzie wzmocnienie? Możliwe że Bale, Ronaldo i Falcao stworzą najlepszy atak świata, jak kiedyś Rooney, Tevez i Ronaldo. Zobaczymy w dodatku co chwila słychać o zainteresowaniu Kroosem to będzie banał transfer ponieważ Toni nie dogadal się z Bayernem niestety :( Ponieważ moze to zaowocować tym ze Vidal nie będzie w United. Już te dwa trasfery by były poteznym wzmocnieniem. Również myślą o Hummelsie, De Gei lub innym bramkarzu. Na minus okna prawdopodobnie odejście Khediry i obu BRAMKARZY! Kto przejdzie za Lopeza i Ikera??? Mowi się że szczęsliwcami będą Keylor Navas i Kiko Casilla. Kibice Realu nie będą się nudzic w tym okienku trensferowym z resztą jak zwykle xD

3.Nie tylko w Manchesterze się wzmacniają, ponieważ bardzo szybko na transfery United potężnie odpowiada drugi największy brytyjski klub jakim jest Liverpool. Bomby transferowe w postaci Lallany i Lamberta muszą pokazać że LFC nie chcę wypaść z TOP4 w dodatku chcą walczyc o TROFEA, ktorych brakowało. W dodatku przeszedł Can który może grać na kilku pozycjach, ale zepewne jest uzupełnieniem skłądu, kadra musi byc większa z wiadomych przyczyn. Te 3 transfery pokazują że LFC nie próżnuje mogło by się wydawać że to koniec wzmocnien bo ile można ? NIC Z TEGO! Z tego co czytam LFC szykuje jeszcze jedną lub dwie bomby transferowe! Piszę się o Sanchezie co byłoby nie botycznym transferem. Kto może uprzykrzyć życię LFC? Tylko Arsenal który ponoć walczy z Liverpoolem o Sancheza, zobaczymy kto wygra tą walkę o skrzydłowego Barcelony. Jak wiemy LFC nie ma serca i wykupują dalej Southampton i celują w Lovrena.....Czego się boją kibice The Reds ? tylko jednego odejścia ich asa Luisa Suareza! Jeśli dostaną 80 baniek odejdzie jak nie zostanie i koniec LFC nie zbije z ceny. Równiez tu będzie ciekawe okno transferowe.

4.Również tu będzie ciekawie, nowy trener chce zrobić potężne porządki w katalonii. Odejdzie Xavi, Valdes o czym jest już wiadomo, Puyol zakończył kariere zbiera się tego trochę. Za to przeszedł Rakitić co jest wielkim transferem. Nie znamy przyszłości Alvesa, będziemy musieli jeszcze poczekać. Przeszedł również Ter Stegen i równiez będzie miał konkurenta mówi się o bramkarzu Realu Sociedad Claudio Bravo. Kibice liczą na przyjscie Suareza, ale o tym już pisałem również mozliwa jest wymiana Sanchez do LFC a Suarez będzie nową gwiazdą Barcelony. Barca będzie musiałą dopłacić ok. 50 mln funtów, chociaż myśle że włodarze Barcelony będą bardziej optować za transferem definitywnym Suarez bez wymian itd. Ciekawe ilu piłkarzy z linii defensywnej przejdzie do Barcy. Rowniez i tutaj będzie ciekawie!

5.Bayern możliwe najmocniejszy kadrowo klub świata, ale i on potrzebuje wzmocnien możliwe ze odejdzie Kroos, Mandziukić już odszedł można powiedzieć, nie znamy przyszłości Bastiana, reszta powinna zostać. Bayern ma na celu uczynić jeden wielki transfer możliwe że będzie to Vidal :( Ale tylko w przypadku odejścia Kroosa. Może również odejść Xherdan Shaqiri,wtedy Bayern zakupi skrzydłowego pewnie wartości ok.50 mln euro, bo jak Bayern kupuje to wydaje poważne pieniądze. Tutaj kibice mogą liczyć na jeden wielki transfer jaki?? Moze Vidal? Di Maria? Nie długo pewnie się to wyjaśni.

6.Nic do napisania xDDDD Żartuje wszyscy odchodzą xDDDD Nie widać na polu bitwy o piłkarzy takiego gracza na rynku transferowym jakim jest Arsenal. Może powalczą o Sancheza? Piszą o Lichsteinerze z Juve, możliwe stracą Vermaelena na rzecz United, kibice modlą się o przyjście Khediry bo też Arsene jest nim zainteresowany. Jeśli chodzi o Arsenal to jak co roku są wielkie nadzieje i zazwyczaj na nadzieji się kończy. Chociaż jak by przeszedł Sanchez, Khedira i jakiś dobry napastnik zwróciłbym honor. Wg mnie niech kibice Arsenalu się cieszą jak chociaż jeden z nich przejdzie na Emiretes stadium.

7.Najaktywniejszy zespół świata na ten moment, wiele odejść legend z klubu. Zakupy na całego i to bardzo dobrych piłkarzy dzieje się dzieje w Londynie.Fabregas, Costa i Courtois pokazują że Chelsea walczy o każde trofeum w tym roku!!! A to na pewno nie koniec transferów wg mnie czekają nas 2 bomby od Romka :D Szkoda odejścia Cole i Lamparda.

JEŚLI KTOŚ KIBICUJE INNEMU KLUBOWI MOŻE NAPISAĆ CELE TRANSFEROWE TEGO KLUBU!!!! np. MILANU, INTERU itd.

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
MATUCH
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Luka5z

Plotki ploteczki, ogólnie jestem zdziwiony że United już kupiło 2 graczy. Osobiście myślałem że poczekają z tym do końca MŚ. Vidal, Di Maria, James Rodriguez, Kroos i inni. Wiele bardzo dobrych nazwisk. A ja osobiście jestem ciekawy czy doczekam się jakiegoś na prawdę wielkiego nazwiska. Chciał bym Barkleya ale wiem że Everton łatwo go nie odda. A co na prawdę się stanie.. poczekajmy jeszcze jest czas ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 9 lipca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
David Kovalsky

To, że Di Maria czuje się niedoceniany to co raz słychać o tym, więc myślę, że United nie byłoby czymś złym dla niego.
Szkoda, że nic nie słychać, że Cleverley odchodzi :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Graham Hunter z BBC napisał, że rosną szanse na transfer Di Marii do Manchesteru United. Ponoć najbardziej go wkurza, że jest bardzo nie doceniany w dodatku co okienko piszą o jego przyszłości odejściach...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Graham Hunter z BBC napisał, że rosną szanse na transfer Di Marii do Manchesteru United. Ponoć najbardziej go wkurza, że jest bardzo nie doceniany w dodatku co okienko piszą o jego przyszłości odejściach itd.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Strasznie jestem ciekaw jak zakończy się te letnie okienko :D Super bomby się szykują:) Martwi mnie jedynie prawdopodobne odejście Angela i to za mniejsze pieniądze niż za przyjście Jamesa z Monako (u...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kurs

Haha, słusznie :D Ale to jednak trochę inna sytuacja, Fabio nie jest tak rozchwytywany i nowy kontrakt podpisali miesiąc temu, trochę dziwnie jakby teraz odszedł. :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Z Fabio dopiero co zawarli nowy kontrakt do 2019, więc jest nie do ruszenia. Mhm Suarez ma do 2018 :D.Ale pewnie masz racje ;D

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Z Fabio dopiero co zawarli nowy kontrakt do 2019, więc jest nie do ruszenia.


Mhm Suarez ma do 2018 :D.Ale pewnie masz racje ;D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Z Fabio dopiero co zawarli nowy kontrakt do 2019, więc jest nie do ruszenia. Osobiście za Khedire przyjmuję tylko Gustavo :) Napastnicy... No cóż Carlo zakochany jest w Benzemie, prawda jest taka że bardzo...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kurs

Z Fabio dopiero co zawarli nowy kontrakt do 2019, więc jest nie do ruszenia. Osobiście za Khedire przyjmuję tylko Gustavo :) Napastnicy... No cóż Carlo zakochany jest w Benzemie, prawda jest taka że bardzo dobrze uzupełnia się z Bala'em i CR7, a z drugiej strony jest bezsprzecznie słabszy od Falcao o którym od dawna "marzyłem". No zobaczymy jak to się potoczy, ważne żeby zachować balans, żeby te mocne charaktery nie pozabijały się w walce o pierwszy skład.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Też tak uważam: Jeśli Contreao chciałby odejść to pozwolić mu, ale pozyskać zmiennika dla Marcelo W środku z jeden nowy zawodnik jeśli odejdzie Khedira. Ronaldo&Bale mają zmiennika w osobie Jese, może...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Przemek Multi

Znalazł byś takich dzieciaków co by chcieli w Realu Jamesa, Cuadrado, Pogbę i nie wiem jak ich pomieścić.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

To też jestem staroświecki, bo uważam tak samo :D Z jednej strony rozumiem zainteresowanie Jamesem. Real po prostu nie chce go nikomu oddać i uprzedzić wszystkich - w końcu jest młody, utalentowany z...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Przemek Multi

Też tak uważam:
Jeśli Contreao chciałby odejść to pozwolić mu, ale pozyskać zmiennika dla Marcelo
W środku z jeden nowy zawodnik jeśli odejdzie Khedira.
Ronaldo&Bale mają zmiennika w osobie Jese, może do tego drugi młody
W ataku wolałbym Falcao niż Karima, ale jeśli Francuz zostanie to młodego rywala w walce o skład bym mu dobrał.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Wszystko racja :) Ja może jestem trochę staroświecki i nie lubię "rewolucji" ,po co zmieniać coś co w miarę funkcjonowało,wystarczyłby drobny lifting i dalej do przodu ;)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kurs

To też jestem staroświecki, bo uważam tak samo :D Z jednej strony rozumiem zainteresowanie Jamesem. Real po prostu nie chce go nikomu oddać i uprzedzić wszystkich - w końcu jest młody, utalentowany z zadatkami na świetnego piłkarza. Ale z drugiej strony mielibyśmy kolejnego tak utalentowanego zawodnika który na boisku nie miałby swojego miejsca... Oczywiście chodzi mi o Isco, który przy obecnej taktyce Carlo trochę się męczy. Ci zawodnicy grają zbyt ofensywnie, są za mało wybiegani i za słabo spisują się w defensywie. No i najważniejsza kwestia, di Maria... Jasne jest że przejście Kolumbijczyka oznacza odejście Argentyńczyka i to jest smutne jak ten zawsze harujący za dwóch, genialny i idealnie pasujący do obecnej taktyki zawodnik, jest niedoceniany w Realu i tego nie potrafię zrozumieć.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Wszystko racja :) Ja może jestem trochę staroświecki i nie lubię "rewolucji" ,po co zmieniać coś co w miarę funkcjonowało,wystarczyłby drobny lifting i dalej do przodu ;)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
szakaluch

Wszystko racja :)
Ja może jestem trochę staroświecki i nie lubię "rewolucji" ,po co zmieniać coś co w miarę funkcjonowało,wystarczyłby drobny lifting i dalej do przodu ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

James jest jednak ofensywniejszy niż Di Maria i nie jestem przekonany czy byłaby to godna zmiana. Zresztą to chore, że Di Maria ma odejść. Przy pozostaniu Benzemy ciekawe czy Falcao przyjdzie. To, że...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Przemek Multi

James jest jednak ofensywniejszy niż Di Maria i nie jestem przekonany czy byłaby to godna zmiana.
Zresztą to chore, że Di Maria ma odejść.
Przy pozostaniu Benzemy ciekawe czy Falcao przyjdzie.
To, że jeden z nich by zaczynał mecz na ławce na atmosferę by ciekawie nie wpływało.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [13 komentarzy tej dyskusji]

Strasznie jestem ciekaw jak zakończy się te letnie okienko :D Super bomby się szykują:) Martwi mnie jedynie prawdopodobne odejście Angela i to za mniejsze pieniądze niż za przyjście Jamesa z Monako (u...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
szakaluch

Strasznie jestem ciekaw jak zakończy się te letnie okienko :D
Super bomby się szykują:) Martwi mnie jedynie prawdopodobne odejście Angela i to za mniejsze pieniądze niż za przyjście Jamesa z Monako (u mnie Angel jest nieco wyżej niż świetnie spisujący się Rodrigez na mundialu) :P Za to inny zawodnik kolumbijski z AS Monako Radamel Falcao będzie ciekawą opcją :) Mniej jestem zaaferowany sprawą szkopów,z których jeden pewnie odejdzie(Khedira) ,a inny przyjdzie(Kroos). Dużo więcej tego jest i już nie mogę się doczekać końca tego eseju ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 8 lipca 2014 [13 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Andre.

NIE PORÓWNUJE ICH!!!
piszę Ci tylko, że ilość bramek nie ma nic wspólnego z byciem drewnem. możesz być 100-letnim bukiem i strzelać mnóstwo bramek, a równie dobrze możesz być mega techniczny i strzelać kilka w sezonie jak dobrze pójdzie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Chłopie jak możesz porównywać Gomeza który jest totalnym drewnem, do rvp który jest dobrze wyszkolony technicznie jakie bramy walił rvp w swojej karierze.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Chłopie jak możesz porównywać Gomeza który jest totalnym drewnem, do rvp który jest dobrze wyszkolony technicznie jakie bramy walił rvp w swojej karierze.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

co ja mam do Ronaldo? RvP strzela bramki, to fakt. ale to nie znaczy, że nie jest drewniany, nie widzę związku między tymi dwoma cechami. Gomez, Toni, Inzaghi. oni są lub byli mega drewniani a ładują...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Andre.

co ja mam do Ronaldo? RvP strzela bramki, to fakt. ale to nie znaczy, że nie jest drewniany, nie widzę związku między tymi dwoma cechami. Gomez, Toni, Inzaghi. oni są lub byli mega drewniani a ładują bramkę za bramką. wracając do spalonych to grać na pograniczu a dawać się łapać w naprawdę proste pułapki to spora różnica..

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Wobec jednego meczu z 500 zagranych tak sądzisz gratuluje Ci, w dodatku w najważniejszym momencie nie zawiódł. Napastnik zawsze gra na pograniczu spalonego, a w meczu Van Persie dobrze zagrał brakowało...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Wobec jednego meczu z 500 zagranych tak sądzisz gratuluje Ci, w dodatku w najważniejszym momencie nie zawiódł. Napastnik zawsze gra na pograniczu spalonego, a w meczu Van Persie dobrze zagrał brakowało szczęścia w takim razie Wesley też jest drewnem aha RvP ma 3 gole na mundialu a Cr7 1 wiec ten musi być drewniany, dwukrotny król srtrzelców najlepszej ligi świata drewnem hahahaha bez odbioru

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Van Persie jest drewnem dzisiaj to udowodnił. nie pokazał nic poza spalonymi i nietrafianiem w piłkę..

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Andre.

Van Persie jest drewnem


dzisiaj to udowodnił. nie pokazał nic poza spalonymi i nietrafianiem w piłkę..

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Czy ja porównuje jesteś psychiczny czytać nie umiesz???? Napisałem Ci że Fella był warty takich pieniędzy sezon temu bo zdobył 13 goli w pojedynkę obracał Carrickiem i Clevem jak chłopcami. Był największą...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kurs

Jeśli chodzi o Real. Jak wiadomo bardzo bliski przejścia do Madrytu jest Kroos, a do przypieczętowania transferu brakuje paru szczegółów i jego podpisu. Sprzedaż dwóch bramkarzy to bzdury, na pewno do tego nie dojdzie i prawdopodobnie obaj pozostaną w zespole. Do zmian w defensywie raczej też nie dojdzie ew. transfery wiązały się ze sprzedażą Fabio i Nacho, a tymczasem panowie są już z nowymi kontraktami. Największy znak zapytanie zostaje w przodzie i dużo może się jeszcze wydarzyć. Jak wiadomo Real który przedłużył kontrakt z Karimem z sowitą podwyżką, chce mu sprowadzić rywala i tu najczęściej pojawia się nazwisko Falcao, ale o dziwo to Kolumbijczyk i jego agent zabiegają o ten transfer bardziej od samego klubu. Jeśli nie on to kto? Nijaki Gallardo twierdzi że będzie to Mandzukic, choć ten pan często się myli to jednak z napastnikami czasem mu się udaje - przewidział np. transfer Benzemy czy też sprzedaż Higuana do Napoli. Niejasna jest ciągle przyszłość di Marii i Khediry, ew. zmiennicy to James i Luiz Gustawo, ale są to na razie zwykłem ploty. Pokrótce to jeszcze Casemiro chce iść do Interu, a Illara na wypożyczenie do PD, wiele klubów jest ciągle zainteresowane Moratą, ale tu Real daje póki co zaporową cenę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Co do porównania Fellainiego i Twojego Kolumbijczyka masz rację.Tylko,że nie do końca to tak działa.Idąc tym tropem to za Suareza powinniśmy oczekiwać ze 120 mln funtów. A dostaniemy koło 75 -80.Każda transfer jest inny i tak bezpośrednio porównywać nie można.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Nie żartuj, że chcesz porównywać to drewno do Cuadrado, który miał w tym sezonie 14 bramek i 13 asyst wielokrotnie samemu ciągnąc zespół i decydując o wynikach. Gdyby Juan przebieg przez skrzydło Manchesteru...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
smok

Jestem pewien, że transfer pana Falcao zostanie nie długo potwierdzony. Do Realu oczywiście. Wolałbym, aby Urugwajczyk pozostał w Liverpoolu, gdyż Alexis znów zauroczył mnie swoją grą. Wydaje mi się również, że pan Suarez jest na chwilę obecną nie do zastąpienia w Liverpoolu. Trochę się uśmiałem, gdy czytałem o Arsenalu, ale właściwie to prawda. Chelsea się mocno zbroi i z pewnością będzie świetną ekipą, ale nie jestem przekonany co do pana Costy. Trafił do nich jednak najlepszy obecnie, moim zdaniem, golkiper. Ciekawe, jak sobie poradzi w Anglii. Czy utrzyma świetną formę? Uważam, że tak. Pozdrawiam.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fan sparty Wrocław

Na temat Liverpoolu, to obecnie mocno celujemy w Lovrena, Moreno nie przejdzie, Lallana, Can, Lambert, te transfery mi się podobają. Ja dalej liczę na transfer Shaqiriego. Podobno Origi jest dogadany, lecz tego nie jestem pewny. Co do transferu Sancheza, to wydaję mi się że Barca nie będzie chciała wchodzić w jakieś wymiany, czy dopłaty, sądze będą chcieli wyłożyć kasę, i zabrać El Pistolero, mam nadzieje że jednak Luis zostanie na Anfield. Słyszałem coś jeszcze(ale nie jest to pewne źródło) o tym że jeśli by Luis poszedł to Barcy, to wtedy może do nas zostać wypożyczony Bojan Krkić, ale to raczej plotka.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fazik

moje zdanie...
1.Real-wzmocnien w sumie nie potrzebuja,jesli wezma Falcao,to tylko dla nich na plus,od przybytku glowa nie boli...
2.Barca-moim zdaniem jesli chce walczyc o mistrza PD,czy w LM potrzebuje wzmocnien na obronie i na skrzydle,Suarez jest wzmocnieniem,ale mysle,ze tamte pozycje rownie wazne,a na razie jak dla mnie bardziej sie oslabila,niz wzmocnila,ale do konca transferow jeszcze chwile zostalo...
3.Chelsea-moim zdaniem jesli Cech odejdzie,a na bramce bedzie TC,to bedzie ich duzy blad,Cech gra juz ladnych pare lat na rownym wysokim poziomie i pewno tak bedzie dalej,a TC?tak w sumie to jego pierwszy tak dobry sezon,poprzednie byly poprawne,ale nic specjalnego...
4.LFC-jesli pozbedzie sie Suareza moze sie okazac,ze nie dadza rady go zastapic,a robil dla nich naprawde dobra robote,wiec jesli tak bedzie,to uwazam,ze beda slabsi...
5.MU-mysle,ze trzeba zaczekac na koniec sezonu transferowego...
6.Bayer-mysle,ze nie tyle co potrzebuje wzmocnien,co trenera,ktory dal by im grac jak 2 lata temu...
7.Arsenal-mysle,ze beda jak do tej pory...
pzdr

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
fazik

Filipe i Miranda maja zielone swiatlo od ATM,tak,ze jak Chelsea zaplaci,to nie powinno byc problemu,za Filipe jest juz nawet zastepca.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Chelsea - Póki co skład na pewno nie jest gotowy, zespół potrzebuje wzmocnień na pozycjach: lewa obrona i środek pola. Kilka decyzji musi być podjętych odnośnie piłkarzy powracających z wypożyczeń. -...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Jedi

Robbena pewnie nie wyhaczą bo Bayern go nie puści - chyba, że za jakąś kosmiczną sumę, a na Rodrigueza trzeba by teraz sypnąć groszem, a można było go za 5 baniek kupić. Tylko z kolumbijczykiem jest też taka kwestia czy on jest faktycznie taki dobry i poradziłby sobie w premiership czy na mundialu teraz tylko tak ładnie gierczy, bo wchodzi mu praktycznie wszystko.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Moim zdaniem to obecnie MU może marzyć o Robbenie czy Jamesie.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Hockley

Chelsea
- Póki co skład na pewno nie jest gotowy, zespół potrzebuje wzmocnień na pozycjach: lewa obrona i środek pola. Kilka decyzji musi być podjętych odnośnie piłkarzy powracających z wypożyczeń.
- W bramce wielki znak zapytania, gdyż na pewno wraca Courtois, jest Cech, kontrakt o rok przedłużył Schwarzer. Nie wiemy zbyt wiele na obecną chwilę co z Petrem w kontekście powrotu Thibaut, ale mam obawy, że Mou odda czeską legendę... oby nie.
- Nie ma sprowadzonego lewego obrońcy w miejsce Cole'a, bo wątpię by Azpilicueta nadal grywał na swojej nienominalnej pozycji, kiedy czeka go prawa strona (do spółki z Ivanoviciem). Mówiło się tutaj ostatnio o Filipe Luisie, ale wątpliwe, by Atletico oddało kolejnego podstawowego gracza. Mnie marzył się Luke Shaw, ale Chelsea kompletnie przespała sprawę tego chłopaka i póki co na tej pozycji jest dziura (wraca Bertrand, ale Mou nie widzi go w roli podstawowego grajka).
- W miejsce Davida Luiza, który i tak był w większości spotkań rezerwowym bądź grał w środku pomocy, jako "destruktor" przyszedł utalentowany Kurt Zouma, który na pewno dostanie niekiedy szanse gry, obok Cahilla lub Terry'ego.
- Środek pola to jak na razie Matić i Fabregas (niby za Lamparda), do tego Ramires, Mikel, ale przydałby się jeden konkretny człowiek, bowiem Cesc może swobodnie grywać na "dziesiątce" na przemian z nierównym Oscarem, a wtedy robi się luka obok Maticia.
- Pogba? Mało realne, ale jestem jak najbardziej za - tyle tylko, że nie za kwotę jaką ostatnio podali.
- Na skrzydła z wypożyczeń wracają Moses, Marin i Atsu. Pierwsza dwójka na pewno na wylocie, szansę powinien otrzymać Atsu, który fajnie grywał na MŚ.
- No i atak. Doszedł Costa, zostaje Ba, wypad Eto'o, nie wiadomo co z Torresem, ale i tak najważniejszy musi być Lukaku. Jeśli Mourinho odda komukolwiek Belga, to po prostu się skompromituje. Mam nadzieję, że jeszcze na trwającym mundialu Lukaku pokaże klasę, tak jak wczoraj z USA.
Na dzisiaj (podkreślam - na dzisiaj) najbardziej prawdopodobny skład to:
Courtois/Cech - Azpilicueta, Cahill, Terry, Ivanović - Matić, Fabregas, Oscar, Hazard, Willian/Schurrle - Costa/Lukaku

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 3 lipca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Włókniarz Forever
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Gaizka

Spoko Przemo, nie dąsaj się na Matucha. Na płocie niedaleko mnie jest tabliczka z napisem: "dobry pies tylko ma słabe nerwy" i tak jest z Matuchem, to dobry człowiek ale z nerwami nie najlepiej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Brak szacunku do goszczących tutaj osób i brak dystansu do luźnego stylu Gaizki sprawia, że opuszczam ten blog. Zresztą i tak tylko Wojtek i Lexon czytają dogłębne źródła, a reszta opiera się na stronach...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Nie opieram się na stronach typu Onet, ale Gaizka sam prowokuje, wypisując farmazony za farmazonami. Ja narwowo tego nie wytrzymuje a ta odpowiedź nie była do cb.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Brak szacunku do goszczących tutaj osób i brak dystansu do luźnego stylu Gaizki sprawia, że opuszczam ten blog. Zresztą i tak tylko Wojtek i Lexon czytają dogłębne źródła, a reszta opiera się na stronach...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Przemek Multi
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Przemek Multi

Brak szacunku do goszczących tutaj osób i brak dystansu do luźnego stylu Gaizki sprawia, że opuszczam ten blog.
Zresztą i tak tylko Wojtek i Lexon czytają dogłębne źródła, a reszta opiera się na stronach w stylu Onetu.
Nie same transfery świadczą o wielkości drużyn.
Do zobaczenia w innym miejscu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|2)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

to wsadź sobie to w d**e dyskretnie to twoje źródło....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
MATUCH

Czy ja porównuje jesteś psychiczny czytać nie umiesz???? Napisałem Ci że Fella był warty takich pieniędzy sezon temu bo zdobył 13 goli w pojedynkę obracał Carrickiem i Clevem jak chłopcami. Był największą gwiazdą Evertonu a ty mi piszesz że jest drewnem. Lecz się.... Van Persie jest drewnem hahahahahahahahahahahha twierdze że jesteś nikim!!! Napisałeś to bo mam go na avatarze ale spoko pocisnę Cię bardziej jak dla Cb najlepszy w historii strzelec reprezentacji Holandii, dwukrotny król strzelców najlepszej ligi świata (z rzędu) jest drewnem to dizękuje ci bardzo Wynoś się!
Czy piszę że Cuadrado jest slaby ?!!?!? Chciałbym go, ale nie jest warty 50 baniek za to jest Di Maria. Napisałem 30 baniek funtów czyli ok. 35-38 mln euro nie wiecej. Czytaj dalej swoje badziewia. Bez odbioru.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Nie żartuj, że chcesz porównywać to drewno do Cuadrado, który miał w tym sezonie 14 bramek i 13 asyst wielokrotnie samemu ciągnąc zespół i decydując o wynikach. Gdyby Juan przebieg przez skrzydło Manchesteru...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Przemek Multi
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Gaizka

Nie żartuj, że chcesz porównywać to drewno do Cuadrado, który miał w tym sezonie 14 bramek i 13 asyst wielokrotnie samemu ciągnąc zespół i decydując o wynikach. Gdyby Juan przebieg przez skrzydło Manchesteru to te dwa drewna (Fellaini i van Persi) do dzisiaj by się kręciły jak śmigła w wiatraku. Może to jakiś pomysł żeby uczynić ich pożytecznymi.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [42 komentarze tej dyskusji]

Teraz się skompromitowałeś na maxa aż smiechem parsknę ahahahahahahahah zacząć cię kompromitować? Czy ci odpuścić? A cię ośmieszę fellaini przechodząc do United zdobył 13 goli w meczu United vs Everton...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.