Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Z Poznań lubi Komentarz

    "Kwestia umiejętnego poukładania klocków. "
    No właśnie. Żużlowcy byli przed sezonem skoszarowani w Polsce, więc gdzie był trener????

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Boże co to za bełkot? Pani Marta mówi,że Chomski nie jest niczemu winien,a słabe wyniki są przez to,że drużyna jest ospała i ociężała.To do uja Pana chyba rolą trenera jest robić wszystko,żeby tak nie było.Potem Pani Marta dodaje,że sukces Barona to umiejętność poukładania klocków.Czyli co? Baron potrafi,a taki fachowiec jak Chomski nie potrafi?No to Pani Marto jak to jest?Albo się jest fachowcem,albo nie :)

  • Z Poznań lubi Komentarz

    @hmm: widziales kiedys Bartosza Zmarzlika jadacego druzynowo czy para !? Nikt nie widzial tak samo jak np Maksa Drabika - to sa dobrzy zawodnicy ale indywidualnie...parowo dla druzyny to mozna sobie poogladac Janowskiego z Woffindenem - niestety jest takich coraz mniej.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    @hmm: Po minusach widać jakie mamy otępiałe społeczeństwo haha wystarczy oglądnąć powtórki tego biegu ,żeby zrozumieć o czym pisze ! Zmarzlik wjeżdżając na metę miał 30 ? 40 ? metrów przewagi !? I co mu to dało ? Kasę zarobił ?

  • Z Poznań lubi Komentarz

    @speedFAN-Ldn: Obu widziałem . Niestety w obecnych czasach jazda parą jest rzadkością !

  • Z Poznań lubi Komentarz

    @hmm: najważniejszy jest wynik Bartka,a nie drużyny

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Patrząc na cały mecz , wiadomo ,że zawalił Woźniak i Iversen . Ich punktów zabrakło ! ALE ! Jest 15 bieg i tylko obojętnie jaka wygrana drużyny z Gorzowa dawała im albo punkt ( przy 2-4 )albo 2 pkt przy wygranej 1-5 ! W takiej sytuacji robi się wszystko by jechać parą lub pomagać koledze z drużyny! Co wydarzyło się w tym biegu? Zmarzlik odjeżdża od rywali a rywale pilnują 3-3 , które dawało im zwycięstwo! Thomsen był za wolny ,żeby do nich dojechać! Co z tego ,że Zmarzlik się oglądał , MIAŁ POCZEKAĆ! Przyblokować rywali,żeby Thomsen mógł do nich dojechać ! NAWET GDYBY , któryś z rywali by wyprzedził Zmarzlika , to dla wyniku drużyny nie miało to znaczenia ! Taktyczny błąd Zmarzlika w tym biegu !

  • Z Poznań napisał/a komentarz do Żużel. Transfery. Krajobraz po blamażu. Stal nierówna, a liga jedzie ekspresowo. Wiktor Kułakow potrzebny od zaraz?

    Stal to jest dziwna drużyna. Wszystko się kręci wokół zmarzlika, a ten zabierał do tej pory kasę 2 lini, bo nigdy nie chciał być ostatni. Przez to odbierał punkty młodzieży i słabszym seniorom. Teraz to pokutuje. Do tego Zmarzlik w 7 biegach. Już przed sezonem pisałem, że za PUKa będą zastępstwa i to się źle skończy. Nie można siły zespołu budować wyłącznie na jedyny. Reszta czuje się pomijana i wtedy brak motywacji.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    STAL "budujac "sklad na 2020 nie wyciagnela zadnego wniosku z sezonu 2019 , kiedys ZAMRZLIK byl w stanie "latac wpadki" niedysponowanych zawodnikow i blednych decyzji STANISLAWA , dzis to nie wystarcza bo cala druzyna nie jedzie , po prostu sa slabi , ma sie wrazenie ze to nie jest druzyna tylko "zlepek" przypadkowych znajomych, ktorzy spotkali sie na jancarzu przez przypadek...STAL tonie i nie zanosi sie na poprawe , juz wiadomo ze ten sezon mamy "z glowy" i zadne "manewry" na nic sie nie zdadza . W STALI nie ma wizji i, przemyslen ....i za to dzis placimy

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Kasprzak kolejny sezon życia :) drewniany Wożniak,Iversen bez formy a Stal bez kasy,pięknie to wygląda, oby Rybnik się utrzymał...

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Rybnik się pozbiera i bedzie Git ! Stal z KK , Wozniak , do tego puk bez fomy . Zostaje Thomsen i Bartek , no może jeszcze junior coś dorzuci . Wszedzie baty !

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Z nieoficjalnych informacji wynika, że Stasiu dostanie jeszcze jedną szansę na rehabilitację z Czewą i jak nic nie zdziała to leci.
    Ma przygotować tor przyczepny, jeśli nie będzie deszczu w pt.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Chomski byl cienki jako zawodnik i trener tez nijaki.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    To nie Nowacki spłatał figla Stali, tylko Woźniak.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    STALOWE BERMUDY Z PAPIERU !?

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Stalowa armia z drewnianym Szymonem.Brak słów.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Ale te wasze bermudy są słabe, ja prdl.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Najbardziej na Pitera podziałał hejt Belzebuba, który grillował chłopaka mając z tego pożywkę. Ten odpowiedział jemu w najlepszy z możliwych sposobów.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    DanGW: Od kiedy chodzisz na żużel? Piszesz takie bzdury, że szkoda słów. Idąc Twoim tokiem myślenia Bartek co drugi, trzeci bieg musiałby być wykluczony za jazdę na krawędzi. Zacznij patrzeć okiem kibica normalnego a nie zakompleksionego kibica Stali. Co do biegu, Piter dostał jakieś upomnienie od sędziego? Inny mądry pisze zamykanie do płotu Kasprzaka, ludzie to nie balet i takie sytuacje były, są, i będą. Brawo Gorzów i Leszno za zajefajny mecz i super bieg w wydaniu Bartka i Pitera.

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Skończycie już najezdzac na Pawlickiego? Jechał twardo o punkty było na styku i tyle oglądał się patrzył na rywala nikomu krzywdy nie zrobił o co więc chodZi? Ma jeździć jak panienka bo kibice byli niezadowoleni? Za chwilę będziecie marudzić że żużel na betonie nie ma sensu, panienki bo po deszczu w Czewie nie chcieli jechać a jak mamy końcu trochę żużla męskiego to wielkie lamenty. Masakra

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Jeśli Bermudy Stal przegrają za tydzień w Lublinie to w 3 kolejce jadą do Rybnika na mecz o wszystko ;)

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Brawo za przygotowanie nawierzchni, bieg meczu, pojedynek Bartka z Piterem. Wygrana Bartka. Brawo dla obu ekip

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Pawlicki w 5 biegach na obcym terenie zrobił swoje. Mocny jest!

  • Z Poznań lubi Komentarz

    "Mistrzowie Polski zaczynają od zwycięstwa na własnym torze" :D

  • Z Poznań lubi Komentarz

    Piter ładnie podsumował Syfy

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.