Podsumowanie 6 kolejki Enea Ekstraligi (Sezon 2014)

autor: Romek z Weronek -Kurski- | 2014-06-02, 17:31 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Witam ! Ostatnimi czasy głównie z braku czasu troszkę zaniedbałem podsumowania, jednak teraz wracam już z pełną parą :))

Na plus:

+ Derby dla gospodarzy: Falubaziacy po raz kolejny pokazali, że na swoim torze są niesamowicie silni a kibice jeszcze bardziej potęgują to wrażenie. Jarek Hampel który w sobotnim GP zaliczył fatalny upadek spisał się bardzo dobrze zdobywając 12 "oczek", AJ jechał dość chimerycznie, jednak niewątpliwie pozostawił wiele serca na torze i 6 punktów w jego wykonaniu nie było złym wynikiem. PePe (10) i tym razem udowodnił, że na powołanie do reprezentacji zasługuję jak mało kto. Saszka Łoktajew spisał się na medal, podobnie jak Patryk Dudek. Pewne zastrzeżenia można mieć do zielonogórskich juniorów którzy w sumie zdobyli "3" oczka (dla porównania gorzowscy juniorzy zdobyli tych punktów trzykrotnie więcej).
Kibice mogą być jak najbardziej zadowoleni ze swoich pupili.

+ Krzysztof "Casper" Kasprzak: Krzysztof pokazał niespotykanego ducha walki zdobywając w sumie aż 15 punktów w 6 startach i był niekwestionowanym liderem swojej ekipy. Nawet z tak uciążliwą kontuzją "Casper" potrafił walczyć na torze i raz za razem przeprowadzać widowiskowe szarże.

+ Częstochowskie Super Trio: W meczu przeciwko Unibaxowi na słowa pochwały zasługuję trójka żużlowców Włókniarza. Artur Czaja już w pierwszym biegu był zmuszony do pojawienia się na torze, przywiózł wtedy cenny punkcik. W kolejnych swoich występach nie zawodził i zawody zakończył z dorobkiem 10 punktów co było niewątpliwie bardzo dobrym osiągnięciem. Grigorij Łaguta (14) i tym razem pokazał, że na częstochowskim owalu czuje się jak ryba w wodzie. Jego postawa na przestrzeni całego spotkania była wprost świetna i do samego końca pozwalała lwom liczyć na dobry rezultat. Peter Kildemand który z miejsca stał się ulubieńcem publiczności i tym razem zaprezentował wielką wolę walki i jego 11 "oczek" w 6 startach należy traktować jako bardzo przyzwoity rezultat.

+ Toruńska podwójna armata: Darcy Ward (14) w spotkaniu przeciwko Włókniarzowi był o krok od zdobycia kompletu punktów. Podobnie jak "Casper" zaprezentował on wielki hart ducha i mimo poważnej kontuzji zacisnął zęby i tak jak w Pradze fruwał aż miło. "Miedziak" (10) z kolei miał nieco niższy dorobek punktowy, jednak jak zazwyczaj to bywa na torze zaprezentował sporą waleczność, ale na całe szczęście tym razem obyło się bez upadku.

+ Pierwsze zwycięstwo we Wrocławiu: "Spartanie" w końcu odnieśli premierowe zwycięstwo w tym sezonie, dość pewnie pokonując Wybrzeże Gdańsk. Ekipa prowadzona przez Piotra Balona łapie wiatr w żagle i na własnym torze może być całkiem groźna dla wszystkich rywali ze stawki. Cała wrocławska ekipa pojechała bardzo dobrze i próżno szukać jakichkolwiek minusów w ich składzie. Zbyszek Suchecki (6) który zastąpił Troy'a Batchelora spisał się na miarę oczekiwań. Juniorzy zrobili swoje zdobywając w sumie 8 punktów. Trójka: Tai (12), Pavlic (9), Maciej Janowski (10) pojechali bardzo dobrze. Z kolei Tomasz Jędrzejak (14) zaprezentował się znakomicie i jeżeli jego występy na własnym obiekcie będą wyglądać tak okazale a pozostali nie będą zawodzić to ekipa z Wrocławia może się na dobre odrodzić i ostro namieszać w tabeli.

+ Rozpędzona Unia Tarnów: "Jaskółki" podtrzymują swoją świetną passę zaliczając kolejną wiktorię. Poza Artiomem Łagutą (3) w drużynie z Tarnowa nie było słabych punktów. Na szczególną uwagę zasługuję bardzo dobry występ popularnego "Buczka" (11) oraz równie bardzo dobrym występ Kacpra "Gingera" Gomólskiego (9). Reszta absolutnie nie zawiodła i dzięki temu kolejne 2 punty jadą do Tarnowa.
Ekipa Marka Cieślaka jest przykładem jak powinna wyglądać współpraca w teamie. Atmosfera w ekipie jest na wysokim poziomie a po powrocie przesympatycznego Herbiego wszystko wskazuje na to, że możemy mieć powtórkę z 2012 roku.

Na minus:

- Pechowy N.K. Iversen: Popularny PUK miał spore problemy ze swoim sprzętem przez co zdobył tylko 3 punkty. Jego słabsza postawa nie pozwoliła gorzowianom nawiązać walki z gospodarzami. Kto wie jak potoczyły by się losy spotkania gdyby maszyna Duńczyka była przynajmniej na takim poziomie jak w Pradze.

- Kiepski duet z Częstochowy: Zarówno M.J. Jensen (2) jak i Grzegorz Walasek (1) po prostu nie mogą zaliczyć tych zawodów do udanych. Jeden jaki i drugi żużlowiec od początku zawodów bardzo się męczyli nie mogąc znaleźć odpowiednich ustawień dla własnych maszyn. Można się teraz zastanawiać jaka w tym wypadku była przyczyna tak słabego występu w ich wykonaniu. Grzegorz Walasek udzielił nieco tajemniczego wywiadu dając do zrozumienia, że nie jest on zbyt bardzo zadowolony z sytuacji która jest aktualnie w klubie i kto wie czy nie miało to wpływu na jego postawę w tym spotkaniu.

- Mistrzowie na minus: Dwaj byli mistrzowie świata a więc Tomasz Gollob (3) oraz Chris Holder (3) nie pokazali się choćby z dobrej strony. Sam Tomek został oceniony przez Stanisława Chomskiego na 3+ który niewątpliwie oczekiwał więcej punktów od obu żużlowców.

- Kolejna porażka gdańszczan: Nowy trener nie zaliczył udanego debiutu a sytuacja ekipy z Gdańska staje się coraz gorsza. Żaden z żużlowców nie osiągnął dwucyfrowego wyniku. Najmniej pretensji można mieć do liderów, a więc Fredrika Lindgrena (9) oraz Leona Madsena (9) którzy zdobyli w sumie 18 punktów. Jeżeli sytuacja w Gdańsku się nie zmieni to możemy być świadkami spadku ekipy znad Morza do obecnej PLŻ. A wiele wskazuje na to, że będzie to spadek z niemałym hukiem.

- Bezsilna Unia Leszno: Nie takiego spotkania spodziewali się kibice zgromadzeni na stadionie w Lesznie. Ich pupile dość wyraźnie ulegli ekipie z Tarnowa. Jednym z tych który nie zawiódł był Nicki Pedersen. Duńczyk w sześciu startach zainkasował 12 "oczek". Wprawdzie tylko raz udało mu się przyjechać na pierwszej pozycji, jednak mimo to jego dorobek puntkowy można uznać za całkiem dobry. Zawiedli bracia Pawliccy którzy w sumie zdobyli 10 punktów a przy słabszej dyspozycji Damiana Balińskiego (2), Grzegorza Zengoty (1) oraz Kennetha Bjerre (6) o zwycięstwie po prostu nie było mowy. Jakichkolwiek pretensji nie można mieć do Tobiasza Musielaka który zrobił swoje zdobywając 7 punktów + 2 bonusy. Ekipa "byków" powinna się wziąć ostro do roboty jeżeli ma nadal w planach awans do fazy play-off.

Kontrowersje/Wydarzenia kolejki:

* Kolejne spięcia w Lesznie: Po raz kolejny byliśmy świadkami dość nieprzyjemnego zajścia w parku maszyn tym razem na linii Piotr Pawlicki - Nicki Pedersen. Młodszy z braci Pawlickich miał pretensje co do jazdy Duńczka. Z drugiej strony Nicki również wyraził swoje niezadowolenie z tego, że leszczyński junior zarzuca mu nieodpowienią jazdę a przecież sam jest w tym sporcie już od ponad 20 lat. Pewne jest jedno, przez takie sytuacje drużyna niczego szczególnego nie osiągnie a atmosfera jest jednym z najważniejszych czynników którego niewątpliwie brakuje w ekipie "byków".

* Legendy w roli ekspertów: Przy okazji Lubuskich Derbów mieliśmy okazję ujrzeć w plenerowym studiu dwie legendy lubuskich drużyn. Andrzej Huszcza jak i Zenon Plech są niewątpliwie legendami i zaproszenie takich gości na taki mecz było jak najbardziej bardzo dobrym posunięciem. W końcu mogliśmy posłuchać ludzi którzy naprawdę znają się na tym sporcie, atmosfera była wręcz piknikowa i tego właśnie brakuje we współczesnym żużlu. Pozostaje liczyć, że nie było to jednorazowe zaproszenie i w przyszłości tacy znakomici goście będą częściej gościć w studiu jak i w kabinie komentatorkiej.


---------------------------------------------------------------------------------

Zestawienie "Nie dali czadu" według Grega z Tarnowa :))

Nie dali czadu:

1.Grzegorz Walasek
2.Artur Mroczka
3.Przemysław Pawlicki
4.Kenneth Bjerre
5.Michael Jepsen Jensen
6.Krystian Pieszczek
7.Piotr Pawlicki

----------------------------------------------------------------------------------


Serdeczne pozdrowienia z Rzeszowa dla całego grona kibiców czarnego sportu ! :)

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
radek82

Na dobrą sprawę to nie wiadomo kto go przygotowywał na mecz z Wami.W programie w obsadzie osób funkcyjnych w ogóle nie ma toromistrza więc pewnie Piotr...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Tor mieliśmy inny niż na treningu,w dniu meczu kazano go ubijać i dodatkowo równano odcinek start-1 łuk To znów nie pierwsza taka sytuacja u Was.Trochę podobnie jak w Lesznie.Musicie w końcu ogarnąć...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Tor mieliśmy inny niż na treningu,w dniu meczu kazano go ubijać i dodatkowo równano odcinek start-1 łuk


To znów nie pierwsza taka sytuacja u Was.Trochę podobnie jak w Lesznie.Musicie w końcu ogarnąć ten problem,bo Wasz tor nie jest do końca Waszym atutem.MotoArena moim zdaniem jest idealnym przykładem tego,ze można robić bezpieczną i świetną do walki nawierzchnię,która jest jednocześnie gigantycznym atutem gospodarzy.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Nie zaryzykowałbym stwierdzenia że o postawie Walaska zadecydowały problemy w klubie.Na pewno nie jest to komfortowa sytuacja ale podczas meczu zawodnik skupia się wyłącznie na starcie.Tor mieliśmy inny...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Weintraub

Mimo wszystko wyżej stawiam akcje Wrocławia.Oprócz juniorów, bo tych mają najsłabszych w lidze. A z jakiego powodu? Ano z tego, że jednak skala porównawcza jest zgoła inna. Kuciapa jedzie świetnie, ale w najwyższej klasie rozgrywkowej jego postawa była zgoła odmienna. Larsen, Nichols, Ljung? Myślę,że to jednak nie jest poziom Batcha, Tai'a i Janowskiego.Oni na co dzień stają obok Holdera, Warda, Kasprzaka,Protasiewicza czy Laguty. O punkty trudniej.
Atmosfera w Rzeszowie lepsza i trener też:), ale atmosferę budują również wyniki, co widać po przykładzie Unii leszno- brak wyniku = bójki w parkingu.
Z resztą nie ma o czym gadać, bo Rzeszów w barażach jeździć nie będzie. Nawet jak nie wygra PO, w co nie wierzę, to kto ma niby do EL wejść?
Biedne Gniezno? Wiecznie aspirujący Grudziądz, czy może zadłużona Polonia?
W EL potrzebny jest wypłacalny klub,żeby nie było takich hocków-klocków, jakie odstawiała Częstochowa w Tarnowie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

W tym wypadku absolutnie nie mogę się z Tobą zgodzić. Rzeszów który aktualnie przewodzi w PLŻ mógłby już w tej chwili z powodzeniem rywalizować z takimi zespołami jak Sparta czy Wybrzeże. "Hot Scott"...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

W tym wypadku absolutnie nie mogę się z Tobą zgodzić. Rzeszów który aktualnie przewodzi w PLŻ mógłby już w tej chwili z powodzeniem rywalizować z takimi zespołami jak Sparta czy Wybrzeże. "Hot Scott" i Peter Ljung to dobre marki, plus świetny w tym sezonie Kenni Larsen który poziomem wcale aż tak bardzo nie ustępuje swojemu rodakowi który występuje we Włókniarzu i zalicza przy tym świetny debiutancki sezon w E-Lidze. Maciej Kuciapa porównywalny do Zbyszka Sucheckiego, plus ciekawa juniorka z Sówką i młodziutkim Rempałą. To co było bolączką i głównym powodem spadku ekipy z Podkarpacia czyli atmosfera (a właściwie jej brak), wygląda zupełnie inaczej w tym sezonie. Pomijając fakt, że jest to jednak innym szczebel ligowy atmosfera jest na wysokim poziomie i gdyby w tej chwili drużyna Sparty czy też Wybrzeża pojawiła się w Rzeszowie to całkiem prawdopodobne, że jedni jak i drudzy ponieśliby porażkę ;))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Wrocław ślizga się jak w zeszłym roku. Wtedy była Stal Rzeszów, która tylko przez własną indolencję spadła, a teraz jest Gdańsk. Baron mówi, że jazda jest lepsza niż wynik-dokładnie tak jak rok temu....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Weintraub

Wrocław ślizga się jak w zeszłym roku. Wtedy była Stal Rzeszów, która tylko przez własną indolencję spadła, a teraz jest Gdańsk. Baron mówi, że jazda jest lepsza niż wynik-dokładnie tak jak rok temu. Jechali, jechali, fajnie się na to patrzyło, a punktów nie było. Ich ratunkiem jest Tai, który w końcu przypomina zawodnika z zeszłego roku, ale za to Batch daje ciała. Dla mnie jest to po prostu słaba drużyna bazująca na słabości przeciwnika - w tym przypadku Gdańska. W tym roku wróżę im baraże, chyba że Czewa zastosuje wariant oszczędnościowy, a w barażach i tak wygra. Obojętnie z kim. Różnica pomiędzy najsłabszym ekstraligowcem a nawet pierwszą drużyną z 1.ligi jest ogromna. Po prostu personalnie jest to najsłabsza obok Gdańska drużyna. Jak to powiedział komentator w Magazynie El o meczu Wrocław vs Gdańsk: spotkali się faworyci (sic) do spadku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Co do Unibaxu to tak będzie to wyglądało do końca sezonu :) Komplet u całej piątki jest po prostu niemożliwy a logiczne jest, że ktoś musi przyjechać na pierwszym miejscu a ktoś na ostatnim :) W Lesznie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Greg-Tarnów

Długo oczekiwany we Wrocławiu przełom stał się faktem już wtedy gdy przez bramy tego miasta wjeżdżały busy zawodników z Gdańska.
Sile wrocławskiego teamu przekonamy się jednak w niedzielę kiedy na mościckim zaklętym (a przez niektórych przeklętym) owalu przyjdzie im się zmierzyć z liderem rozgrywek.Pozdrawiam z liderującego Tarnowa.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Co do Unibaxu to tak będzie to wyglądało do końca sezonu :) Komplet u całej piątki jest po prostu niemożliwy a logiczne jest, że ktoś musi przyjechać na pierwszym miejscu a ktoś na ostatnim :) W Lesznie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Co do Unibaxu to tak będzie to wyglądało do końca sezonu :) Komplet u całej piątki jest po prostu niemożliwy a logiczne jest, że ktoś musi przyjechać na pierwszym miejscu a ktoś na ostatnim :) W Lesznie jak i w Częstochowie faktycznie nie za ciekawie. Falubaz jak i Unia Tarnów w formie, Sparta w końcu z dwoma pełnymi punktami, choć ciężko powiedzieć czy jest to zwyżka formy ekipy z Wrocławia czy też taki a nie inny rywal. Pozdrawiam :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Podsumowanie OK. Co do Unibaksu: Holder i Gollob punktowo słabo, ale jak się przyjrzeć dokładniej to jednak każdy z dwoma bonusami. Gollob w 11 biegu dodatkowo robił co mógł aby dojechać ostatni:)Holder...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

W skrócie tak to właśnie wyglądało ;))
Powoli faworyci się rozpędzają i tabela nabiera prawdziwych kształtów. Pozdrawiam i dziękuje za komentarz :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Krótko mówiąc kilku asów zawiodło...Sparta się budzi,Jaskółki trzymają poziom,w Lesznie zawierucha,derby lubuskie ciekawe i Kasper wymiatał...Pozdro i zapraszam na swoje blogi.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Zgadza się. Gdyby PUK miał sprawne silniki to wynik końcowy mógłby być praktycznie na styku. Ale teraz możemy tylko gdybać ;)
Oby w kolejnych meczach problemy z silnikami już u niego nie występowały. Pozdrawiam ! :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

szkoda tych silników Puka. zamiast 2 zrobiłby z 7-8 i można byłoby walczyć o zwycięstwo.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Sytuacja w Częstochowie jest nie do pozazdroszczenia. Być może faktycznie Grzesiek pojechał słabiej ze względu ma pechowe ustawienie startów a wszystko niestety przez taśmę w 1 biegu. Chociaż jego komentarz w trakcie zawodów mógł dać nieźle do myślenia. A zapewne jak zazwyczaj prawda leży po środku ;)
Pozdrawiam !

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Nie zaryzykowałbym stwierdzenia że o postawie Walaska zadecydowały problemy w klubie.Na pewno nie jest to komfortowa sytuacja ale podczas meczu zawodnik skupia się wyłącznie na starcie.Tor mieliśmy inny...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
radek82

Nie zaryzykowałbym stwierdzenia że o postawie Walaska zadecydowały problemy w klubie.Na pewno nie jest to komfortowa sytuacja ale podczas meczu zawodnik skupia się wyłącznie na starcie.Tor mieliśmy inny niż na treningu,w dniu meczu kazano go ubijać i dodatkowo równano odcinek start-1 łuk.Walasek w zasadzie po raz pierwszy wyjechał na niego w 7 biegu-nieudanym potem zmiana i dopiero bieg 13 z 4 pola z którego wygrał tylko Ward w 1 biegu i defekt cóż mówi się trudno to jest sport i ktoś musi przyjechać ostatni.Szkoda meczu dla nas bo przy słabszej postawie MJJ mecz i tak wyrównany.
ps.dobre podsumowanie.pzdr.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 4 czerwca 2014 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Weintraub

Podsumowanie OK.
Co do Unibaksu: Holder i Gollob punktowo słabo, ale jak się przyjrzeć dokładniej to jednak każdy z dwoma bonusami. Gollob w 11 biegu dodatkowo robił co mógł aby dojechać ostatni:)Holder powinien jechać w 14 zamiast Pawełka. Chomski sam przyznał, że z Holderem się dopiero poznaje.Po to Unibax ma 5 mocnych seniorów, żeby jechali w nominowanych.
Jak się ma w składzie taką piątkę zawodników, to nie ma bata - ktoś musi przywieźć mniej. Pytanie czy aż tyle mniej?:)
Czewa casus zeszłoroczny Leszna - Tor nie taki jak miał być. Wywalili toromistrza zatrudnili Żytę i mają tor selektywny - szczególnie dla nich samych.
A Leszno zeszłoroczne wpadki jakby zapomniało i od nowa zaczynają tę samą śpiewkę o torze i niespasowaniu. Dzięki Bogu mają Pedersena to jest na kogo zwalić winę. A ile razy Pedersen wywiózł Przemka, Balińskiego i Zengotę, że mają taki imponujący dorobek punktowy?

Zielona nie wykorzystała słabej jazdy Iversena (drugiej takiej okazji pewnie nie będzie) i 10 punktów to moim zdaniem słaba zaliczka przed rewanżem. Z drugiej strony gdyby Protasa nie podniosło na wyjściu z drugiego łuku to pewnie dowieźliby 5-1 i teraz inna gadka by była, a tak Gorzów ma duże szanse na bonusa.

Wrocław planowo przejechał się po Gdańsku.
Mroczka zawalił- mam nadzieję,że to nie bierny protest.
Dziwne było dla mnie tylko to, że nie pojechał Jonasson. Facet jeździł dla nich z kontuzją, bez pieniędzy, a teraz mu podziękowali.
Ciekawe co Baron zrobi z Sucheckim, który pojechał całkiem nieźle. No ale jak miał jechać jak przyjechał Gdańsk? No i co? Teraz zabierze Baron Zbyszka na wyjazd czy przeprosi się (a jakże na Twitterze) z Batchelorem?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 3 czerwca 2014 [5 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Greg-Tarnów

witam kolegą okey co kolejkę będę dodawał super siódemkę kolejki i nie dali czadu.Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Ok, Greg to od tej pory Twoje zestawienia "Super siódemki kolejki" oraz "Nie dali czadu" będzie stałym punktem podsumowań :)) Jeżeli oczywiście wyrazisz na to zgodę ;)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

No tak, mało kto się spodziewał innego wyniku niż zwycięstwo Wrocławian ;) Zobaczymy czy "Spartanie" są faktycznie w tak dobrej formie czy po prostu trafili na czerwoną latarnię E-Ligi i stąd taki wynik ;))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

E, wygrana Wrocłąwia była bardziej niż dość pewna;)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Masz rację, umknęło mi to :) Również uważam, że Paweł Przedpełski powinien zostać wykluczony bo nie było tam jakiegoś wielkiego kontaktu. Mógł zamknąć gaz widząc szybszego rywala ale tego nie zrobił i wyszło jak wyszło ;) W sumie to wszystko działo się bardzo szybko więc sytuacja trochę sporna ale jak dla mnie 70:30 ze wskazaniem na wykluczenie Pawła. Bardzo dziękuje za komentarz, pozdrawiam serdecznie ! :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Do kontrowersji dodałbym sytuacje Malczewski vs Przedpełski.Obiektywnie to Paweł powinien być wykluczony.Nie zgodzę się z oceną Golloba.W jego przypadku takie wyniki wyjazdowe to już norna a nie zaskoczenie.Tak...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Zgadza się, czas pokaże czy seniorka będzie przez cały sezon w pewien sposób nadrabiała słabszą dyspozycję juniorów. Brakuje tam kogoś takiego jak Saszka czy też właśnie "Duzers" sprzed roku ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Pewne zastrzeżenia można mieć do zielonogórskich juniorów którzy w sumie zdobyli "3" oczka (dla porównania gorzowscy juniorzy zdobyli tych punktów trzykrotnie więcej). Przed sezonem większość ekspertów...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Ok, Greg to od tej pory Twoje zestawienia "Super siódemki kolejki" oraz "Nie dali czadu" będzie stałym punktem podsumowań :)) Jeżeli oczywiście wyrazisz na to zgodę ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Nie dali czadu: 1.Grzegorz Walasek 2.Artur Mroczka 3.Przemysław Pawlicki 4.Kenneth Bjerre 5.Michael Jepsen Jensen 6.Krystian Pieszczek 7.Piotr Pawlicki

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Cysio

Pewne zastrzeżenia można mieć do zielonogórskich juniorów którzy w sumie zdobyli "3" oczka (dla porównania gorzowscy juniorzy zdobyli tych punktów trzykrotnie więcej).


Przed sezonem większość ekspertów upatrywała słabości składu Falubazu w stosunku do sezonu 2013 w juniorce. Sam również uważałem(nie żebym czuł się ekspertem ;) ), że brak Dudka na juniorce to poważne osłabienie Zielonki. Tymczasem Falubaz udowadnia, że silna seniorka może ten brak "ukryć". I póki co to im się świetnie to udaje.
PO pokażą, na ile rzeczywiście to będzie skuteczne.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 3 czerwca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Dziękuje za komentarz wanow :) Rzeczywiście, sytuacja powoli się klaruje. Ekipa z Leszna musi się ostro przyłożyć i odłożyć wewnętrzne rywalizacje na bok. Pozdrawiam ! :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Trudno się nie zgodzić z Twoją oceną w zasadzie ta kolejka wykazała a raczej jej wyniki kto będzie rozdawał karty w tym sezonie.Pozostaje w zasadzie jeszcze tylko jedna niewiadoma kto 4 do brydza w PO.Czy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wanow

Trudno się nie zgodzić z Twoją oceną w zasadzie ta kolejka wykazała a raczej jej wyniki kto będzie rozdawał karty w tym sezonie.Pozostaje w zasadzie jeszcze tylko jedna niewiadoma kto 4 do brydza w PO.Czy Leszno się jeszcze przebudzi i zawodnicy swoje urazy zostawią w domu czy dalej będa niepotrzebnie się swoimi zalami produkować w SF.Powodzenia w krainie żużla Franku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 2 czerwca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Dziękuje, miły komplemencik :))
Pisałem do sportowychfaktów czy zechcieliby kogoś do przynajmniej cząstkowej współpracy ale raczej zostałem odesłany z kwitkiem :/
Tak to już teraz jest... Liczą się znajomości i ludzie którzy siedzą cicho i robią to co góra karze nie ważne w jakim stylu, nie ważne, że dla kibiców którzy są spragnieni tekstów które wnoszą coś konkretnego. Nawet całkiem ciekawe teksty nie są nic warte w porównaniu do złotych rad Pani Chomskiej i innych super znawców. Planuje pisać własne teksty oczywiście na blogu :) Na przykład obszerne podsumowania i własne wnioski po GP. A tytuł serii mógłby brzmieć... Franek w krainie żużla :))
Pozdrawiam !

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Wolę czytać takie podsumowania niż jakiś śmiesznych ekspertów oby tak dalej pozdrawiam :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Apator Fan

Do kontrowersji dodałbym sytuacje Malczewski vs Przedpełski.Obiektywnie to Paweł powinien być wykluczony.Nie zgodzę się z oceną Golloba.W jego przypadku takie wyniki wyjazdowe to już norna a nie zaskoczenie.Tak czy siak super się czytało.Pozdrawiam.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 3 czerwca 2014 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
slaw Byd-Zielona
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Hej Slaw :)) Luknij po raz kolejny na minusik "Kiepski duet z Częstochowy:" ---> "Grzegorz Walasek udzielił nieco tajemniczego wywiadu dając do zrozumienia, że nie jest on zbyt bardzo zadowolony z sytuacji która jest aktualnie w klubie i kto wie czy nie miało to wpływu na jego postawę w tym spotkaniu." Właśnie chodziło mi o finanse, jednak nie napisałem o tym bezpośrednio ;))
Co do toru w Lesznie to faktycznie Tarnów trochę skorzystał z takiego a nie innego przygotowania toru. A kolejne spięcia w parku maszyn wypadałoby zostawić bez komentarza... Przynajmniej mogliby zachować to dla siebie a uwagi wyrazić po spotkaniu na spokojnie w miłej atmosferze a tu wszystko na gorąco i wręcz w bezczelny sposób..

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Hej Franek;)))Doskonale podsumowanie z ktorym prawie sie zgadzam:)Mysle,ze slaba postawa Walaska i Jensena nie miala nic wspolnego z ustawieniami ich motorkow,nie chce tutaj u ciebie robic balaganu,powiem...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

O tak ! Czasy kiedy Polski speedway był na Polsacie były czasami doprawdy bardzo fajnymi. Nie dość, że komentarz był na wysokim poziomie to i ogólnodostępność kanału powodowała, że speedway zdobywał serca kolejnych zagorzałych fanów.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

W ogóle przydałoby się, żeby Polsat realizował transmisje z jakiejś polskiej ligi. :) Feddek i Lorek kapitalnie się sprawdzają jako polskojęzyczny podkład pod (też genialnie realizowane - wzór!) relacje...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
slaw Byd-Zielona

Hej Franek;)))Doskonale podsumowanie z ktorym prawie sie zgadzam:)Mysle,ze slaba postawa Walaska i Jensena nie miala nic wspolnego z ustawieniami ich motorkow,nie chce tutaj u ciebie robic balaganu,powiem krotko,kasa!.Jezeli chodzi o Leszno,to niepotrafie pojac,jak mozna zrobic pod druzyne z Tarnowa betonowy tor?przeciez to jest wysoka nieodpowiedzialnosc i strzal w kolano kadry trenerskiej Leszna.Nie szlo chlopakom ewidetnie na tym torze przez co wdarla sie niepotrzebna nerwowka zakonczona slabym przedstawieniem Pawlickiego oraz Nikusia,natomiast zawodnicy Tarnowa czuli sie jak ryba w wodzie:) Z cala reszta zgadzam sie absolutnie!;);)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 2 czerwca 2014 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
asia

Miałam dzisiaj wenę...:):D I nie gniewaj się ,ale nie podziękuję,aby nie zapeszyć.Chociaż nie jestem przesądna...:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Dziękuje za obszerny komentarz Asiu :) Ciekawie zapowiada się druga część rundy zasadniczej. Jest wiele niewiadomych ale Ci którzy mają największe szanse na końcowe zwycięstwo zaczynają się rozkręcać....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
asia

A to akurat też jest prawda....:)To ja...baba..ale często bywam w lekkim szoku i ciężko mi wyjść z tego transu,po wysłuchaniu najnowszych wiadomości...tylko żeby one jeszcze dotyczyły odbywającego się meczu...:):D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Niestety, a ja bym na przykład sobie chętnie dorobił, mam do końca września wolne to akurat, mógłbym wskoczyć za Olkowicza i pokomentować ten jeden mecz w kolejce, nawet za połowę tej kasy, którą on bierze....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
nadwrażliwość zębów

W ogóle przydałoby się, żeby Polsat realizował transmisje z jakiejś polskiej ligi. :) Feddek i Lorek kapitalnie się sprawdzają jako polskojęzyczny podkład pod (też genialnie realizowane - wzór!) relacje SkySports z ligi angielskiej, aż żal, kiedy mecz się kończy.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Jestem podobnego zdania. W komentarzu Pana Dryły czuć prawdziwie emocje a w szanowny Pan Olkowicz opowiada niekiedy zbyt dużo "morskich opowieści" ;) Przydałby się duet Feddek + Lorek którzy się świetnie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Dziękuje za obszerny komentarz Asiu :) Ciekawie zapowiada się druga część rundy zasadniczej. Jest wiele niewiadomych ale Ci którzy mają największe szanse na końcowe zwycięstwo zaczynają się rozkręcać. My kibice musimy trzymać się razem i czuwać aby ten nasz ukochany sport był na odpowiednim poziomie bo faktycznie komercjalizacja weszła z przytupem na salony a brak szacunku dla zawodników którym w jednym meczyku się nie powiedzie jest nagminny. Bardzo ładnie wypowiedział się Matej Zagar: "My również jesteśmy ludźmi" i o tym należy pamiętać i tak ich postrzegać a nie jak maszynki do zdobywania punktów. Powodzenia w kolejnym meczyku ! :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

" Falubaziacy po raz kolejny pokazali, że na swoim torze są niesamowicie silni"....święta prawda,nic dodać nic ując.A jak popatrzymy na to co wyczynia Pepe...to ręce same składają się do oklasków,chociaż...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
nadwrażliwość zębów

Niestety, a ja bym na przykład sobie chętnie dorobił, mam do końca września wolne to akurat, mógłbym wskoczyć za Olkowicza i pokomentować ten jeden mecz w kolejce, nawet za połowę tej kasy, którą on bierze. Podejrzewam, że czy to ja, czy dowolny inny wzięty stąd kibic poradziłby sobie lepiej - przynajmniej zna zasady tego sportu. :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Uwierz...te komentowanie..ono wszędzie jest tragiczne.Ja sama wczoraj wychwytywałam wiele błędów,ale chyba nie mamy innego wyjścia, jak się po prostu do tego przyzwyczaić,bo raczej w tym sezonie nic zmianie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Franek_Kimono

Jestem podobnego zdania. W komentarzu Pana Dryły czuć prawdziwie emocje a w szanowny Pan Olkowicz opowiada niekiedy zbyt dużo "morskich opowieści" ;) Przydałby się duet Feddek + Lorek którzy się świetnie uzupełniają i wiedzą kiedy powiedzieć ciekawostkę a kiedy zająć się komentarzem na żywo.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Co do transmisji z derbów. Podczas meczu z Częstochową brakowało mi jednego - komentarza kogokolwiek innego niż Olkowicz. :( Z jego gadaniny wynikało, że "no w sumie to sobie jeżdżą", podczas gdy mecz...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
asia

Uwierz...te komentowanie..ono wszędzie jest tragiczne.Ja sama wczoraj wychwytywałam wiele błędów,ale chyba nie mamy innego wyjścia, jak się po prostu do tego przyzwyczaić,bo raczej w tym sezonie nic zmianie nie ulegnie..:(

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Co do transmisji z derbów. Podczas meczu z Częstochową brakowało mi jednego - komentarza kogokolwiek innego niż Olkowicz. :( Z jego gadaniny wynikało, że "no w sumie to sobie jeżdżą", podczas gdy mecz...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
nadwrażliwość zębów

Co do transmisji z derbów. Podczas meczu z Częstochową brakowało mi jednego - komentarza kogokolwiek innego niż Olkowicz. :( Z jego gadaniny wynikało, że "no w sumie to sobie jeżdżą", podczas gdy mecz ze wszystkimi swoimi mijankami - jak zawsze w Czewie - był naprawdę ZAJ...STY! Wystarczy posłuchać półfinału, gdzie był Dryła, od razu o wiele bardziej się to czuje. Również pozdrawiam. :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 2 czerwca 2014 [6 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.