Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Nicholas Francis Stanko lubi Komentarz

    Pomimo, że była to niedziela to gdzie Piątek ?

  • Nicholas Francis Stanko napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    A on ma tywek na brzuch haha

  • Nicholas Francis Stanko napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Niech te anglicy umierają. Tylko kasa dla nich. Wszycy wiedzą że Robert leprzy nawet z jedną ręką.. To oni tylko na ich interess należy.. A Renault to samo... Niestety.. Szkoda że Polska nie ma dosyć pieniądze dla własnym drużyn F1. Natychmiast bym kupił abonament w telewizji. Pozdrawiam wszystkich

  • Nicholas Francis Stanko lubi Komentarz

    Dla przeciętnego kibica rola Nico Rosberga w pomocy znalezienia nowego pracodawcy dla Roberta Kubicy jest podobna do tej jaką pełni Pini Zahavi w przypadku Roberta Lewandowskiego..... Też dużo się o tym mówi i nic z tego nie wynika, bo efektów jak na razie nie widać.

  • Nicholas Francis Stanko napisał/a komentarz do ME U-21. Karol Linetty: Zawaliliśmy

    zaplaczili, kto ma kase wygra i tyle, ale prawda ze zco pokazowali to kurde, nie bylo szans, koledzy nie daja narkotyki do ty chlopy zeby ganiali, jak wy myszliscie ze Hiszpaniskie druziny sa dobre, bo narkotyk jest !!! a polacy sie modla, to jest problem !!! a polak na boisku jest mily, kurde, ile byli nie dawane zute karne??? ja bym ci wypierdolil te anglicow, a Karne nie bylo !!!! sam ten czarny spad, siedzia dostal kase !!!! a potem czerwony karne !! pierzswy gol to szans anglicy, tylko szans, nie grali lepiej, ale potem to mentalnie!!! jak chlopy nie maja pilki to kurde zgubia mentalnie wiary do wygrania !!! bylo widac ze te mlodzi, jusz nie mieli sily!! to dajsze ich REDBULLA !! druzyna mogla wygrac ale kedy na przyciw bramce to nie szelaja! no szelaj !!! 18 metrow na prwyciw bramce i nie szelaja, pasuja, daja pilece do kolega!! no nie mialem pojencie !!! a potem co sie stalo, nie ma dobry humor, anglicy maja pilke, szypki przyciw atak i gol !!! bramkasz byl ZAJEBISTY ale nie mial szanc !! sa dobre pilkazy w tym druziny !!! muwie was przygrali pojedynki Karol Linetty nie pokazal co ma w majtki ! Jan Bednarek byl tez BARDZO DOBRY, Jakub Wrąbel on ma EXTRAKLASA, super obronca, nie bylo zmiany, dlaczego Mariusz Stępiński nie gral? on gra w franci, a francuzi graja na pilki noznej dobrze ! jeszcze mlodzi sa jest jasny przyszlosz ale czeba nie tylko 4 dobrych pilakzy ale cala druzina :) sorry moj polski nie dobry ale jakosc zrozumiliscie :)byl szans na awanse,

  • Nicholas Francis Stanko napisał/a komentarz do ME U-21. Jarosław Jach: Z Anglią nie mieliśmy szans

    zaplaczili, kto ma kase wygra i tyle, ale prawda ze zco pokazowali to kurde, nie bylo szans, koledzy nie daja narkotyki do ty chlopy zeby ganiali, jak wy myszliscie ze Hiszpaniskie druziny sa dobre, bo narkotyk jest !!! a polacy sie modla, to jest problem !!! a polak na boisku jest mily, kurde, ile byli nie dawane zute karne??? ja bym ci wypierdolil te anglicow, a Karne nie bylo !!!! sam ten czarny spad, siedzia dostal kase !!!! a potem czerwony karne !! pierzswy gol to szans anglicy, tylko szans, nie grali lepiej, ale potem to mentalnie!!! jak chlopy nie maja pilki to kurde zgubia mentalnie wiary do wygrania !!! bylo widac ze te mlodzi, jusz nie mieli sily!! to dajsze ich REDBULLA !! druzyna mogla wygrac ale kedy na przyciw bramce to nie szelaja! no szelaj !!! 18 metrow na prwyciw bramce i nie szelaja, pasuja, daja pilece do kolega!! no nie mialem pojencie !!! a potem co sie stalo, nie ma dobry humor, anglicy maja pilke, szypki przyciw atak i gol !!! bramkasz byl ZAJEBISTY ale nie mial szanc !! sa dobre pilkazy w tym druziny !!! muwie was przygrali pojedynki Karol Linetty nie pokazal co ma w majtki ! Jan Bednarek byl tez BARDZO DOBRY, Jakub Wrąbel on ma EXTRAKLASA, super obronca, nie bylo zmiany, dlaczego Mariusz Stępiński nie gral? on gra w franci, a francuzi graja na pilki noznej dobrze ! jeszcze mlodzi sa jest jasny przyszlosz ale czeba nie tylko 4 dobrych pilakzy ale cala druzina :) sorry moj polski nie dobry ale jakosc zrozumiliscie :)

  • Nicholas Francis Stanko lubi Komentarz

    człowiek!!!!!!!!!!!, co ty pieprzysz?? to po co wyszedłeś na boisko???

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.