Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

nikiStart
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Ƭαɱαɍα

Szybko się zniechęciłeś ! A już miałam nadzieję, że poznam smak bana :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

może i przereklamowana, no i prosze klotnia o zdjecie zamienila sie w dyskusje o tenisistkach, masz szczęscie koleżanko że mam dzis dobry dzień bo inaczej bylby juz banik hehe, ale bede Cie mial na oku...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Majster Krzychu

może i przereklamowana, no i prosze klotnia o zdjecie zamienila sie w dyskusje o tenisistkach, masz szczęscie koleżanko że mam dzis dobry dzień bo inaczej bylby juz banik hehe, ale bede Cie mial na oku ;)
Potem zajrze na bloga

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Szarapowa jest przereklamowana ;) Zajrzyj na blog szakalucha, to zobaczysz ile jest ładnych tenisistek :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Ƭαɱαɍα

Szarapowa jest przereklamowana ;)
Zajrzyj na blog szakalucha, to zobaczysz ile jest ładnych tenisistek :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

nie wiem czy najladniejsza bo tenis mnie srednio interesuje a same tenisistki powiedzialbym ze srednio pociagajace w wielu przypadkach jezeli juz jestesmy w tym temacie Na pewno Sharapova sie prezentuje...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Majster Krzychu

nie wiem czy najladniejsza bo tenis mnie srednio interesuje a same tenisistki powiedzialbym ze srednio pociagajace w wielu przypadkach jezeli juz jestesmy w tym temacie
Na pewno Sharapova sie prezentuje dobrze

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Ale musisz przyznać, że Eugenie Bouchard to najładniejsza tenisistka jaka znalazła się w rankingu WTA ? ;) O dzieci się nie martw, znajomość budowy anatomicznej kobiety jeszcze nikomu nie zaszkodziła...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Ƭαɱαɍα

Ale musisz przyznać, że Eugenie Bouchard to najładniejsza tenisistka jaka znalazła się w rankingu WTA ? ;)
O dzieci się nie martw, znajomość budowy anatomicznej kobiety jeszcze nikomu nie zaszkodziła :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Już o mnie sie nie boj ja jestem pelnoletni i mi to nie zaszkodzi a jak bede mial ochote na wiecej to odwiedze sobie stronke o tej tematyce albo zadzwonie pod odpowiedni numer, gorzej wlasnie z tymi dziecmi...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Majster Krzychu

Już o mnie sie nie boj ja jestem pelnoletni i mi to nie zaszkodzi a jak bede mial ochote na wiecej to odwiedze sobie stronke o tej tematyce albo zadzwonie pod odpowiedni numer, gorzej wlasnie z tymi dziecmi ktore teraz ze wszystkich stron sa zagrozone pornografia przemocom wulgaryzmami, coz szkoda ze duza w tym zasluga starszych osobnikow w tym Ciebie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Bardziej jak o małe dzieci, martwię się o ciebie .......Aż boję się skutku, kiedy ty nagapisz się na te zdjęcia :D

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Ƭαɱαɍα

Bardziej jak o małe dzieci, martwię się o ciebie .......Aż boję się skutku, kiedy
ty nagapisz się na te zdjęcia :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Miło ze cie rozsmieszylem bowiem to ostatnie twoje mile wspomnienia zwiazane z ta strona. jak ktos dodaje porno na stronie sportowej to musi sie liczyc z konsekwencjami nie wiem czy inni byli slepi czy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Majster Krzychu

Miło ze cie rozsmieszylem bowiem to ostatnie twoje mile wspomnienia zwiazane z ta strona. jak ktos dodaje porno na stronie sportowej to musi sie liczyc z konsekwencjami nie wiem czy inni byli slepi czy moze przymykali oczy na twoje wybryki ale ja nie moge pozwolic zeby male dzieci ktore na pewno w duzej liczbie odwiedzaja portal ogladaly takie rzeczy

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Dawno się tak nie uśmiałam :D Odnoszę wrażenie, że chcesz robić konkurencję Padżakowi :D Powodzenia dowcipasku ....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Ƭαɱαɍα

Dawno się tak nie uśmiałam :D
Odnoszę wrażenie, że chcesz robić konkurencję Padżakowi :D Powodzenia dowcipasku ....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Nie dosc ze mnie blokuje to jeszcze sie sprzecza, kobieto dodalas zdjecie na pograniczu porno i tu nie ma dyskusji, z takimi dzielami to na pornhuba zapraszam nie tu, prawda boli widac ale tak sie to...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Majster Krzychu

Nie dosc ze mnie blokuje to jeszcze sie sprzecza, kobieto dodalas zdjecie na pograniczu porno i tu nie ma dyskusji, z takimi dzielami to na pornhuba zapraszam nie tu, prawda boli widac ale tak sie to nie skonczy zaraz zglaszam ze mnie szantazujesz grozisz mi i dodajesz porno zdjecia. jeszcze do czechowskiego napisze zeby sie tym zajal to juz lepiej zacznij nowe konto tworzyc bo to juz dlugo nie pociagnie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

ostatnia odpowiedź: 25 lipca 2017 [12 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.