Pietruszka - lubi

  • Pietruszka lubi Komentarz

    To sie bedzie działo...ojojoj.,,,,Jeszcze Hodge i Stelmet w Anwilu.

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Gratulacje Pagórczaki !! Taki basket, aż chce się oglądać :) śmiało stwierdzam, ze Anwil podaje w tym roku Wam ręczniki w ewentualnym finale... a nie zapomniałem oni w pierwszej rundzie odpadną :)))))) jeszcze tylko Pepiki i koszykarska Polska się cieszy z Waszego awansu!

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Na miejscu kibicow ktoregokolwiek z klubow bym sie zbytnio nie napinal - ten los moze bardzo latwo spotkac kazdego z nich. Tak dlugo, jak kluby beda miec sponsorow a nie wlascicieli, nie beda znac dnia ani godziny. Zwlaszcza, jesli sponsorem jest 'spolka skarbu panstwa' za przeproszeniem - wtedy dodatkowo wchodzi polityka i kompletnie irracjonalne decyzje..
    Dopoki nie znajdzie sie z tuzin pasjonatow koszykowki, ktorzy maja kilka luznych milionow na koncie, zeby pobawic sie w prowadzenie profesjonalnego klubu - nie ma sensu myslec o jakiejkolwiek 'profesjonalnej' lidze. Smutne, ale prawdziwe.

  • Pietruszka lubi Komentarz

    A i nie obrazaj tu ludzi na forum bo twoj poziom intelektualny jest zielony jak barwy Twojego klubu
    Jak wejdzie zakaz handlu w niedzielę to właściciel zielonych Przykreci kurek bo ruchu w sklepach nie będzie
    Ale nie nio zastał bije wszystkich od wieków zapomniałem

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Autor tekstu nie napisał że nieprzerwanie. Napisał w PLK, to się zgadza. Przed PLK też było życie.

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Autor tekstu nie napisał że nieprzerwanie. Napisał w PLK, to się zgadza. Przed PLK też było życie.

  • Pietruszka lubi Komentarz

    mistrzem jest! a ciebie tez boli że twój klub leją ? Chyba że jesteś kibicem Asseco oni troszkę namieszali w europie i szacun dla nich !!!!!!!!

  • Pietruszka lubi Komentarz

    I który was bije od 6 lat non stop hahha

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Oj biedny ten zastal taki wielki mistrz że w Europie nic nie zrobił nie zrobi może posmakować tylko nigdy nie będzie marka jak Śląsk szkoda czarnych bo Kasa zawsze się liczy A zastał jest najsłabszym mistrzem wszechczasow

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Już znalazłeś bilans meczów z zastalem twojego anwilu !!!
    non stop baty !!!! grajcie nawet 100 lat w najwyższej lidze tego wam życzę!
    a i tak nie osiągniecie tyle co zastal przez 7 lat

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Tak po za tym to ty zwykła parówa jesteś i po kiego wała się udzielasz ?

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Byly juz mocniejsze i jakos nie nawrzucaly.

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Dołączam sie do tych pogladow cieciu.Miales zniknac na amen i co? Az strach pomyslec co bedziesz wypisywac po porazce Stelmetu.Nie męcz juz nas swoja obecnoscia na forum i mowiac grzecznie spi...erd....alaj...Z gory dziekuje.

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Zastal był ekstraklasie wtedy gdy jeszcze nikt o nobilesie/anwilu nie słyszał. Więc wyluzuj mistrzu z hali mistrzów z jednym mistrzem:)

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Tylko jest jeden drobny szczegół , który różni te dwie sprawy . We Włocławku nad panem P. był zarząd i rada nadzorcza a nad panem T. w Słupsku nie było nikogo. We Włocławku przedstawiciel sponsora tytularnego czyli Anwil postawił sprawę jasno albo pan P odchodzi albo sponsor zabiera kasę . Władze miasta poparły sponsora i został wdrożony plan naprawczy . W Słupsku nad panem T nikt nie miał kontroli i ten robił co chciał i jak chciał , władze miasta Słupska uzależniały swoją pomoc finansową od przedstawienia planu naprawczego i czy został przez tego pana przedstawiony władzą miasta - chyba jednak nie . Granie na kredyt i łamanie wszelkich umów z zawodnikami oraz ze sponsorami doprowadziło do tego , że nikt już nie chciał rozmawiać z tym panem T. dlatego tak to się skończyło i dlatego moim zdaniem powinniśmy wyrazić nasze poparcie dla wiernych fanów Czarnych nawet jeżeli ich nie lubimy i mamy do nich wiele pretensji. ja osobiście bardzo im współczuję bo stracić możliwość oglądania ukochanej drużyny to jest dramat . kibicom z Włocławka tym zacietrzewionym przypominam jak w innej dyscyplinie sportowej potraktowano ich kibiców przenosząc pewien włocławski klub w nocy do Bydgoszczy . Chyba nie było Wam miło i powinniście zrozumieć czym jest utrata czegoś z czym się utożsamiamy.

  • Pietruszka lubi Komentarz

    Koniec Czarnych Słupsk oznacza koniec koszykówki w Słupsku,nie ma szans na reaktywacje,tak samo jak siatkarki CZARNE SŁUPSK zniknęły z mapy Polski,nikt nawet nie wie,ze był taki klub,który zdobywał wielokrotnie mistrzostwo Polski.Smutne to,ale prawdziwe.Zaden kibic nie zasługuje na taki los,łzy same ciekną z oczu.Dziekuje wszystkim za wsparcie

  • Pietruszka lubi Komentarz

    i przede wszsytkim psyhoterapeuta ;D