Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Nysz napisał/a komentarz do F1. GP Wielkiej Brytanii. Wygrani i przegrani. Hamilton już może mrozić szampana. Marzenia Bottasa wybuchły wraz z oponą

    Do wygranych dodałbym jeszcze Renault. Kawał punktów przywieźli i gdyby Hamilton stracił tę oponę jedno okrążenie wcześniej, to mieliby nawet Ricciardo na podium.

  • Nysz napisał/a komentarz do F1: fatalna statystyka dla Williamsa. Jako jedyni pogorszyli swoje osiągi

    Mam nadzieję, że aż tak kiepskie czasy wynikają z tego, że w Melbourne starają się po prostu nadgonić stracone dni w testach zimowych. Ale i tak, o ile dobrze pamiętam tabelki czasów po Barcelonie, nadal tracili dobre pół sekundy do McLarena. Jak dla mnie, jeśli udałoby się wrócić to takiego poziomu, nie byłoby jeszcze aż tak strasznie, co jednak nie zmienia faktu, że to, co się dzieje z Williamsem w tej chwili to jakiś smutny żart.
    Nie mam pojęcia, jakim cudem zespół z taką historią mógł w tak krótkim czasie sięgnąć dna, zakopać się w mule i jeszcze dokonać odwiertu. I niestety, nie wydaje mi się, żeby zbyt szybko się to zmieniło. Nie chodzi tu nawet o to, jak bardzo te problemy napuchły, ale o to, co się z tym robi. Bo skoro po tym, co się działo w testach dyrektor techniczny wybiera się na urlop, no to przepraszam bardzo. Mówi się o tym, ze Lowe z tego urlopu już nie wróci, za to może na jego miejsce wrócić Rob Smedley, ale mam wrażenie, że jakiego cudotwórcy by nie ściągnęli, to może to już niewiele pomóc.
    Obawiam się, ze po prostu jesteśmy świadkami spektakularnego upadku legendarnego zespołu i nie widzę nic takiego, co mogłoby ich jeszcze uratować. Chyba jedyną dla tej ekipy szansą jest pójście w ślady Saubera, ale... To i tak już nie będzie Williams.

  • Nysz napisał/a komentarz do F1: Pirelli dokonało analizy testów. Ferrari ze sporą przewagą, Kubica szybszy niż Russell

    Możliwe że przez te opóźnienia i awarie w Williamsie woleli za bardzo nie naciskać bolidu. Zobaczymy jak to będzie wyglądać od wtorku. Chociaż pełen obraz i tak będziemy mieli dopiero od kwalifikacji w Melbourne.

  • Nysz napisał/a komentarz do Kimi Raikkonen już na torze. Walentynkowe malowanie Alfy Romeo

    Nawet mogliby tak zostawić, ładnie.

  • Nysz napisał/a komentarz do Nowy pojazd Red Bulla ujrzał światło dzienne. Malowanie budzi kontrowersje

    Najpierw miałem takie "CO DO JASNEJ...", potem "nie no, powiedzcie, że to tylko żart", potem "a co jak to nie jest żart?", a na końcu "ej, nawet nieźle to wygląda."
    Mercedes się czepiał, że Red Bull specjalnie wybrał ten sam dzień. Teraz mam wrażenie, że naprawdę tak było, całą uwagę ściągną teraz na siebie.

  • Nysz napisał/a komentarz do Robert Kubica nie obawia się powrotu. Polak już w fabryce Williamsa

    Właśnie, czego ma się obawiać? Kontrakt już przecież podpisał, jedynym sposobem, w jaki Kubica miałby nagle wylecieć z Williamsa jest złamanie jego warunków, albo Orlen jakimś magicznym sposobem przestanie sponsorować zespół. Wątpię też, żeby zdecydowali się go nagle zastąpić jakimś mniej znanym kierowcą z bardziej wypchanym portfelem, bo wtedy dopiero by sobie strzelili w oponę!

  • Nysz napisał/a komentarz do Imponujące statystyki Roberta Kubicy. Ponad 26 godzin na rowerze

    No fajnie, że jeździ, dba o formę, tylko czy to nie jest przesada? To że Kubica jest kierowcą F1, nie znaczy, że trzeba pisać o nim WSZYSTKO, co związku z nim jako kierowcą rzeczonej wcale nie ma.

  • Nysz napisał/a komentarz do Szef Haasa obawia się o Formułę 1. Bez zmian w przepisach rywalizacja będzie pozbawiona sensu

    Też jest kwestia tego, że rywalizacja w F1 staje się coraz droższa przez technologie, niektóre zespoły tego wyścigu zbrojeń mogą nie przetrwać. Force India przetrwało wyłącznie dzięki Strollowi, Williams też był na skraju bankructwa, z McLarenem też jest raczej krucho, a o nowych zespołach raczej w tym momencie nie ma mowy, chyba że jakiś nowy fabryczny.
    W tej chwili zbliżamy się do momentu, w którym będziemy mieć Wielką Trójkę Konstruktorów, (Mercedes, Ferrari, Red Bull, może dołączy później Renault) i ich zespoły B, a to może skończyć się team orders w jeszcze większej skali, niż tylko Bottas z pewnym zwycięstwem przepuszczający Hamiltona. W końcu takie Ferrari może mieć do dyspozycji nie dwóch kierowców, ale nawet sześciu (czyli Alfa Romeo-Sauber i nie wiem jak Haas się zachowa). Słowem: żeby z wyścigów nie zrobiła się polityka wygrywania.

  • Nysz napisał/a komentarz do FIA podjęła decyzję ws. Maxa Verstappena. Holender odpracuje karę w Formule E

    Czyli, że za karę, że źle się zachował to on teraz będzie decydować o karach dla innych?
    Wut?

  • Nysz lubi Komentarz

    .....a jak zacznie trzaskać mistrza za mistrzem, to powiedzą że to nie jego zasługa, tylko bilidu

  • Nysz napisał/a komentarz do Gwiazda Roberta Kubicy znów może świecić. Trudno przejść obojętnie obok jego historii

    Jak będzie sobie dobrze radził, będą narzekać, że punktów nie zdobywa, jak zacznie regularnie punktować, to będą trąbić, że nie zdobył nawet podium, jak stanie na podium to co z tego, skoro i tak wyścigu nie wygra, jak już wygra to będą gadać, że miał farta i drugi raz tego nie powtórzy, jak zacznie regularnie wygrywać, to i tak będą mówić, że nie ma szans na mistrza, jak zdobędzie mistrza, to będą narzekać, że tylko jednego, jak zacznie trzaskać mistrza za mistrzem, to…

    …dobra, dalej już tego nie pociągnę. Po prostu trollom nie dogodzisz, zawsze znajdą jakieś "ale", szkoda na takich klawiatury.

  • Nysz napisał/a komentarz do Siergiej Sirotkin narzeka na realia w F1. "Musisz osiągać wyniki, mimo trudności i presji"

    Musisz osiągać wyniki mimo trudności i presji w najbardziej prestiżowej i najbardziej znanej serii sportów motorowych, które nie bez kozery zwą się Mistrzostwami ŚWIATA Formuły 1.
    .
    .
    .
    .
    .
    Szok...

  • Nysz napisał/a komentarz do Formuła 1 myśli nad nowym systemem kar. Kibice mają prawo głosu

    Ciekawe, czy wiesz, o czym piszesz.
    Tak, KILKADZIESIĄT! Bo może i delikwent startował z ostatniego, nie czterdziestego miejsca, ale w kwestii formalnej dostawał karę tych kilkudziesięciu miejsc do tyłu. Najlepszy przykład to Vandoorne i GP Belgii 2017. 65 miejsc do tyłu, za wymianę chyba całego układu napędowego i skrzyni biegów. Chyba poszli na rekord.
    Ale to trzeba byłoby te wyścigi w ogóle oglądać, żeby wiedzieć takie rzeczy...

  • Nysz napisał/a komentarz do Sophia Floersch nie załamała się po wypadku. Chce awansować do Formuły 1

    Akurat w Internecie wisi filmik z widoku na prostą. Zahaczyła o inny bolid i straciła koło, więc raczej nie miała jak hamować.

  • Nysz napisał/a komentarz do Robert Kubica odrzucił ofertę Ferrari. Williams coraz bliżej

    Ostatni zakręt przed metą! Teraz pytanie, czy pojadą dalej, czy wylecą z niego jak Hulkenberg w treningu. Albo Robert, który pomoże wam odbić się do dna, albo Latifi, który swoimi dolarami co najwyżej dokona jeszcze odwiertu. A jeśli naprawdę wyciągnęliście wnioski z tego sezonu to wybór jest chyba jasny.

  • Nysz napisał/a komentarz do Sędziowie pobłażliwi dla kierowców. Vettel i Hamilton uniknęli surowych kar

    Zacznę może od Vettela, bo w tej sprawie akurat z sędziami się zgadzam. Okej, były kwalifikacje, warunki zmieniały się z minuty na minutę i mu się spieszyło, ale mógł sobie darować tą gestykulację. Zatem reprymenda i kara finansowa jak dla mnie są właściwe.

    W przypadku Hamiltona sytuacja jest już poważniejsza. To nie jest kwestia tego, czy Sirotkin był na szybkim kółku, czy nie. Hamilton zupełnie bez ostrzeżenia zajechał mu drogę, co mogło skończyć się wypadkiem. Tłumaczył się tym, że obaj byli na kółku wyjazdowym, że robił sobie miejsce... Okej, ale w takim razie tym bardziej powinien zwracać uwagę, czy ma za sobą jakiś pojazd. Jak dla mnie zbyt późno zauważył Williamsa, który chciał go wyminąć od lewej i odruchowo próbował zrobić mu miejsce od zewnętrznej. Błędy się zdarzają, jednak ta sytuacja była na tyle niebezpieczna, że należałaby się mu chociaż reprymenda od sędziów, bo na takie manewry nie można sobie pozwalać jadąc z taką szybkością.

    Swoją drogą, ciekawe co by powiedzieli sędziowie, gdyby jednak doszło do kontaktu i dla obu skończyłyby się kwalifikacje. Zapewne Hamilton jeszcze bardziej warczałby na Sirotkina, że brak szacunku, że powinien być ostrożniejszy, że obaj byli na wyjazdowym, że mu zepsuł kwalifikacje.

  • Nysz napisał/a komentarz do Sauber szuka rezerwowego. To może być szansa dla Roberta Kubicy

    Jeśli faktycznie Robert ma ofertę od Williamsa, to lepiej ścigać się w mistrzostwach, nie istotne jak kiepski to zespół niż gdyby miał pracować w symulatorze dla Ferrari. Jazda choćby i w Williamsie to szansa, by się wykazać, udowodnić, że po tylu latach wciąż jest w formie. Może i nie będzie trzaskać punktów w ich bolidzie, ale jeśli będzie wyczyniać w nim takie cuda jak choćby Alonso w McLarenie, to w przyszłym roku mogą się nim zainteresować inne zespoły. Nie wiadomo, jak będzie wyglądać rynek transferowy na sezon 2020. A nuż się uda...

  • Nysz napisał/a komentarz do Mamy oficjalne stanowisko Williamsa. "Obawiam się, że to tylko plotka"

    Pomysł wcale nie jest zły, żeby spróbował sił w FE, szczególnie, że jest tam chyba jeszcze jedno wolne miejsce. Może prowadzi z nimi rozmowy...

  • Nysz napisał/a komentarz do "Autosport": Williams zaoferował Robertowi Kubicy miejsce w składzie na sezon 2019

    Biorąc pod uwagę to, co Williams kombinował w zeszłym roku: uwierzę jak zobaczę.

  • Nysz napisał/a komentarz do Każdy marzy o Ferrari. Robert Kubica przed sporym dylematem

    Cóż, wszystko wskazuje na to, że Williams znowu urządza sobie licytację, więc całkiem prawdopodobne, że znowu wykorzystają Roberta jako straszak na Sirotkina i innych kierowców, by wyhaczyć więcej dolarów. Po prostu chce uniknąć tamtej sytuacji, gdzie wodzili go za nos przez ładnych kilka miesięcy, żeby potem "wspaniałomyślnie" zaproponować mu posadę testera. Jeśli teraz będzie tak samo, to chyba już lepiej być kierowcą testowym czy to w Ferrari, czy w ekipie Strolla niż w zespole, którego jedynym celem w każdym wyścigu jest NIE być na dwóch ostatnich pozycjach.

  • Nysz napisał/a komentarz do Vettel pogratulował Hamiltonowi. Ferrari żądne rewanżu na Brytyjczyku

    Z tym, że Ferrari wciąż się liczy w klasyfikacji konstruktorów to jest drobna przesada.

    Podsumujmy:
    Mercedes ma w tej chwili 55 pkt. przewagi nad Ferrari. Pozostały dwa wyścigi, co oznacza, że aby wygrać klasyfikację konstruktorów potrzebują przewagi 28 punktów nad Srebrnymi Strzałami i w Brazylii i w Abu Zabi. Biorąc pod uwagę dublety Ferrari w obu wyścigach (43pkt.) Mercedes musiałby zdobywać nie więcej niż 15 punktów, czyli:
    * jeden Mercedes musiałby być trzeci, drugi bez punktów,
    * jeden czwarty, drugi dziewiąty lub niżej,
    * jeden piąty, drugi ósmy lub niżej,
    * jeden szósty, drugi siódmy lub niżej,
    * ...ewentualnie odwrotnie

    Z jednej strony nawet kibicuję Ferrari, przypadek, w którym zespół mistrza świata nie wygrał mistrza konstruktorów nie zdarzył się od dobrych dziesięciu lat (zresztą Hamilton zdobywał wtedy pierwsze mistrzostwo), więc to by było naprawdę coś, jednak biorąc pod uwagę dyspozycję Mercedesa, będzie naprawdę ciężko uzyskać taki wynik(chyba, że BARDZO sobie odpuszczą po wygranej Hamiltona). Szczególnie, że Red Bull też ostatnio radzi sobie naprawdę świetnie, a charakterystyka toru w Interlagos może im sprzyjać. Tak czy siak powodzenia.
    I słówko do redakcji: zaktualizujecie w końcu punktacje? Bo są nieruszone chyba od Rosji.

  • Nysz napisał/a komentarz do Esport zagrożeniem dla Formuły 1. "Musimy pozyskać młodsze pokolenie"

    Długi wyścig nie byłby problemem, o ile faktycznie coś by się w nim działo. Powrót do tankowania na pewno uatrakcyjniłby wyścigi, ze względu na strategiczne wyzwanie dla zespołów, a i sami kierowcy nie musieliby przejmować się ciągłym oszczędzaniem paliwa (Magnussen ostatnio na to narzekał) i pozwoliłoby to im jeździć bardziej na granicy. Wątpię jednak, by FOM postanowił wrócić do tankowania, zapewne ze względu na system Halo, który wydłuża czas ewakuacji kierowcy z bolidu. Ale może kiedyś...

    Inną opcją, o której tak często się słyszy jest zmiana formatu weekendu. na przykład jedna sesja treningowa w sobotę i krótsza sesja kwalifikacyjna, w niedzielę zaś dwa krótsze wyścigi, jak choćby w F2, gdzie start do drugiego wyścigu uzależniony byłby od wyników pierwszego. Chociaż ciężko mi powiedzieć, jak by to wyglądało, nie oglądałem serii towarzyszących, chociaż się nad tym zastanawiam. Format wyścigu taki, jaki jest w Formule E również wygląda ciekawie, może z wyjątkiem kwalifikacji, które są jak dla mnie co najmniej dziwne.

    Moim zdaniem jeśli F1 faktycznie ma przyciągać młodszych widzów, musi być po prostu bardziej dynamiczna. Przede wszystkim na torze. Przykładem może być ostatni wyścig, gdzie przez ostatnie kilkanaście okrążeń siedziałem jak na szpilkach. Chyba naprawdę dawno już nie było takiej walki o zwycięstwo.

    Jeśli chodzi o e-sport, też uważam, że F1 nie ma się czym przejmować. Bądź co bądź, to wciąż wirtualne wyścigi. I tak jak symulatory, których używają kierowcy do ćwiczeń nie oddają w pełni prawdziwej jazdy na torze, tak samo wyścigi w grach nie oddadzą w pełni prawdziwych wyścigów. Jak nudne by one nie były, to nigdy nie będzie to samo.

  • Nysz napisał/a komentarz do Siergiej Sirotkin na wylocie z Formuły 1. "Williams to jedyna opcja, którą rozważam"

    Czyżbyś mówił to z własnego doświadczenia?

  • Nysz napisał/a komentarz do Claire Williams nie skreśla Roberta Kubicy. W tle rozmowy z Estebanem Oconem

    Ocon działa w tym przypadku chyba bez wsparcia Mercedesa, który ma już zresztą Russela w tej ekipie, drugi kierowca raczej nie jest im tam potrzebny. Biorąc pod uwagę, że to Francuz stawia Williamsowi warunki jest mało prawdopodobne, by go wzięli, chyba, że ma jakieś inne zaplecze sponsorskie niż Mercedes.

    Sirotkin też może być już na wylocie, Rosjanie mają już przecież kierowcę w F1, Kwiat klepnął już kontrakt z Toro Rosso (znów). Chyba z tego samego powodu zresztą Sierioża nie miał okazji zadebiutować w sezonie 2014. Widać jeden kierowca jest dla nich satysfakcjonujący, więc nie wiem, czy SMP tak ochoczo będzie wspierać swojego juniora, szczególnie w walce o fotel w najgorszym na tą chwilę zespole.

    No i oczywiście Kubica, choć trochę się boję, że jego rozmowy z Orlenem mają bardziej charakter polityczny niż sportowy. Ale jeśli faktycznie dogada się w kwestii sponsoringu to wyrasta wtedy na faworyta. Chyba, ze Williams znowu wyciągnie jakiegoś królika z kapelusza, który przybędzie z walizką pełną dolarów, rubli czy innych funtów.

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.