Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    LEGIA
    MUSI OCZYWISCIE OCZYSCIC SIE Z KOMUNISTOW I SOCJALISTOW!!
    LEGIA TO POLSKI KLUB!!!
    NIECH TYLKO POLSKOSC
    W LEGII ZAKWITNIE
    A LEGIA BEDZIE
    GRALA WYBITNIE!!
    NAROD POLSKI
    W LEGII SIE ZAKOCHA

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Oj STRZELA Piatek STRZELA!!!
    Jest w Mediolanie bohaterem
    Jest POLSKIM REWOLWEREM!!!
    OBY TAK DALEJ PANIE KRZYSZTOFIE!
    NIECH Pan STRZELA GOLE!!
    NIECH PANU sie DOBRZE KOPIE!!
    Taka mam RADOSC I taka WOLE!!
    Leszek Orlowski
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Legia WARSZAWA
    Jeszcze DLUGO BEDZIE niepopularna!!!
    PONIEWAZ ma KOMUNIZM ma ten CZERWONY GARB!!! PALAC KULTURY!!!
    DLACZEGO TAK DLUGO WARSZAWIACY TOLERUJA TEN KOMUNISTYCZNY BARAK!?
    GDZIE SA PRAWDZIWI WARSZAWIACY!?
    Czy TYLKO w NIEBIE..???!!
    Lech Orlowski
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    BRAWO PANIE KRZYSZTOFIE!
    NIECH PANU
    DALEJ TAK PIEKNIE SIE KOPIE!
    lech CYKOWIAK
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Krzysztof Piatek
    To snajper wyjatkowy
    On ma DWIE NOGI
    ALE GOLE STRZELA Z GLOWY!
    On ma uszy I slyszy
    On ma OCZY I WIDZI!!
    On OBRONCY ucieknie
    I bramkarza zawstydzi!!!
    OBY TAK DALEJ
    PANIE KRZYSZTOFIE
    NIECH AC MILAN
    SIE CIESZY
    NIECH PAN STZELA GOLE
    NIECH PAN SIE NIE PESZY!!
    CR7 TEZ STRZELA
    I TAK SIE KRECI
    PILKARSKA KARUZELA
    CALA POLSKA SIE CIESZY
    ZE KRZYSZTOF PIATEK
    TO STRZELEC WYBOROWY
    NIECH DALEJ STRZELA
    NIECH STADIONY ROZWESELA
    NIECH CIEZKO PRACUJE
    NIECH MU SZCZESCIE DOPISUJE
    LECH BOGDAN MAKSYMILIAN
    ORLOWSKI CYKOWIAK
    BRISBANE
    AUSTRALIA

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    ODWIEDZILISMY RODZINNA MIEJSCOWOSC GWIAZDY—KRZYSZTOFA PIATKA..!!!
    TERAZ NIECH ODWIEDZA POLITYCY EKONOMISCI ARCHITEKCI I BUDOWLANCY I WSZYSCY KORZY CHCA ZMIENIC NA LEPSZE RODZINNA MIEJSCOWOSC GWIAZDY!!!
    Lech Orlowski CYKOWIAK
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    KRZYSZTOF PIATEK
    TO WSPANIALA NIESPODZIANKA!!!
    TERAZ POTRZEBNA JEST
    STALA GRA NA NAJWYZSZYM POZIOMIE!!!
    WYGRANA SNAJPERSKA SERI A!!
    ORAZ GRA W REPREZENTACJI POLSKI!!
    OBY WSZYSTKO CO PIEKNE
    TRWALO RAZEM Z PILKA I KRZYSZTOFEM PIATKIEM!! PRZEZ DLUGIE LATA W AC MILAN DLA DOBRA KRZYSZTOFA I MILANU I POLSKI!!!
    Lech bogdan MAKSYMILIAN Orlowski CYKOWIAK
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Krzysztof Piatek
    To Nowa Gwiazda Ac Milan ma szczescie !!
    PONIEWAZ K. Piatek to mlody I utalentowany napastnik!!poza TYM bardzo pracowity!!!
    WIEC BEDZIE to idealna kombinacja!!
    WIEM ZE Krzysztof Piatek doskonale poradzi SOBIE w MECZU z AS ROMA!!!
    TERAZ TYLKO TROCHE SZCZESCIA I KRZYSZTOF PIATEK SPELNI SWOJE MARZENIA!
    Czego MU zycze z CALEGO SERCA

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    PANIE ZBYSZKU.,
    Trudno mi w to uwierzyc,ZE NIEDBA PAN O SLASK..???!!! W 2019 ROKU MISTRZOSTWA SWIATA DO LAT 20...!!
    A SLASK TRADYCJA I STOLICA PILKARSKA!!
    POMIJANA!!! KATOWICE BYTOM CHORZOW ZABRZE I GLIWICE

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    PANOWIE TRENERZY I PANOWIE PILKARSCY DZIALACZE Z CALEJ POLSKI...??!!!
    SLASK CZEKA NA SWOJ MOMENT!
    Cala Polska NIECH POPIERA SLASK!!!!!
    Na SLASKU TRZEBA STWORZYC
    NARODOWE CENTRUM PILKARSKIE!!!
    DLA MLODZIKOW I DLA JUNIOROW
    I DLA SENIOROW!!! DOPOKI TAK SIE NIE STANIE
    NIGDY NIE ZDOBEDZIEMY MISTRZOSTWA SWIATA!!! I TO W ZADNEJ KATEGORII WIEKOWEJ!
    POLSKO PILKA NOZNA TO SLASK!!
    To Katowice BYTOM I CHORZOW TO ZABRZE TO GLIWICE!! TU TRZEBA INWESTOWAC!!
    I POLSKA PILKA BEDZIE PROCENTOWAC!!!
    POLSKA PILKA BEDZIE GOROWAC!!!
    POLSKA PILKA BEDZIE WZOROWA!!!
    NIECH ZYJE SLASK STOLICA PILKARSKA!!!
    PANIE ZBIGNIEWIE SLASK CZEKA...!!
    Leszek Orlowski—CYKOWIAK
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    PANIE W.LUBANSKI PANIE SZOLTYSIKU
    NA SLASKU TELENTOW PILKARSKICH JEST BEZ LIKU!!! NIECH PREZES ZBIGNIEW BONIEK NIE PLACZE!! TRZEBA PREZESOWI DOBRZE DORADZIC ZEBY NA SLASKU STOLICE PILKARSKA OSADZIC!!! SLASK JEST BOGATY!!
    MOZE TEMU PORADZIC!!
    NIECH SIE TAK STANIE!!
    SLASKIE POWSTANIE!!!
    NARODOWE PILKARZY PRZESLANIE!!!
    CENTRUM PILKARSKIE..??!!!
    SLASKA PILKARSKA AKADEMIA..??!!
    TRZEBA SLASK POKOCHAC!
    TRZEBA SLASK DOCENIC!!
    TRZEBA SLASK PROMOWAC!!!
    TRZEBA PILKE NOZNA RATOWAC!!
    DOPIERO WTEDY BEDZIEMY
    MISTRZAMI SWIATA
    KIEDY SLASK
    DLA PIKI NOZNEJ ZDOBEDZIEMY!!!!!
    Leszek Orlowski—CYKOWIAK
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    KOCHAM SLASK

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Robert LEWANDOWSKI
    To super star!!
    Ale TRZEBA nam CIERPLIWOSCI!!
    TO DOPIERO POCZATEK!!!
    JERZEMU BRZECZKOWI NALEZY ZAUFAC!
    MISTRZOSTWA EUROPY!!
    To BEDZIE sprawdzian!!
    PANOWIE BEZ PRZESADY! BEZ PANIKI!!
    CZAS GOI RANY! CZAS TO NAJLEPSZY NAUCZYCIEL!!!
    Leszek Orlowski
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Robert LEWANDOWSKI
    To super star!!
    Ale TRZEBA nam CIERPLIWOSCI!!
    TO DOPIERO POCZATEK!!!
    JERZEMU BRZECZKOWI NALEZY ZAUFAC!
    MISTRZOSTWA EUROPY!!
    To BEDZIE sprawdzian!!
    PANOWIE BEZ PRZESADY! BEZ PANIKI!!
    CZAS GOI RANY! CZAS TO NAJLEPSZY NAUCZYCIEL!!!
    Leszek Orlowski
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Robert LEWANDOWSKI
    To super star!!
    Ale TRZEBA nam CIERPLIWOSCI!!
    TO DOPIERO POCZATEK!!!
    JERZEMU BRZECZKOWI NALEZY ZAUFAC!
    MISTRZOSTWA EUROPY!!
    To BEDZIE sprawdzian!!
    PANOWIE BEZ PRZESADY! BEZ PANIKI!!
    CZAS GOI RANY! CZAS TO NAJLEPSZY NAUCZYCIEL!!!
    Leszek Orlowski
    Brisbane
    Australia

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Robert Lewandowski I Krzysztof Piatek
    TO JAK AUTENTYCZNI BRACIA!!
    MOGA ZDOBYC ZWYCIESTWO NAD PORTUGALIA!!!
    PONADTO BEDA MOGLI WYGRAC
    MISTRZOSTWA EUROPY!!
    PANIE JERZY MA PAN TALENTY!!!
    JEST GRZECHEM MARNOWAC TAKA OKAZJE!!
    POLSKA REPREZENTACJA MOZE BYC JAK SIATKARZE!!! TRZEBA TYLKO WIELKIEJ WIARY PRACY I MODLITWY

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    NIECH CALA PILKARSKA POLSKA JAK DLUGA I SZEROKA MODLI SIE ZA KRZYSZTOFA PIATKA!!!
    TO JEST POLSKI TAKENT PRACUJE I STRZELA
    CALY SWIAT SIE DZIWI!!
    NIECH KRZYSZTOF PIATEK TEMPA NIE ZWALNIA!!
    NIECH BEDZIE ZDROWY I ZAWSZE W AKCJI!!
    NIECH POLSKE SLAWI!! NIECH GRA W REPREZENTACJI!!
    NIECH WSZYSCY MU POMAGAJA!!
    NIECH NIE ZAZDROSZCZA!
    NIECH ZA KRZYSZTOFA PIATKA SZCZERZE KCIUKI TRZYMAJA

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Jerzy BLASZCZYKOWSKI ZROBIL SWOJE!!!
    BYC MOZE TRENER REPREZENTACJI WIDZI LEPIEJ I czuje LEPIEJ..?!
    To CZAS POKAZE..!!!
    I TO WTEDY MY WSZYSTKO ZOBACZYMY!
    POKI CO OBY POLSKA PIKA WYGLADALA POZYTYWNIE I WYGRALA MECZE W TYM ROKU!
    A Jerzy BLASZCZYKOWSKI mial SWOJ pozytywny udzial!!!
    Pozdrawiam
    Leszek Orlowski
    Brisbane

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Jerzy BLASZCZYKOWSKI ZROBIL SWOJE!!!
    BYC MOZE TRENER REPREZENTACJI WIDZI LEPIEJ I czuje LEPIEJ..?!
    To CZAS POKAZE..!!!
    I TO WTEDY MY WSZYSTKO ZOBACZYMY!
    POKI CO OBY POLSKA PIKA WYGLADALA POZYTYWNIE I WYGRALA MECZE W TYM ROKU!
    A Jerzy BLASZCZYKOWSKI mial SWOJ pozytywny udzial!!!
    Pozdrawiam
    Leszek Orlowski
    Brisbane

  • Lech Leskiewicz lubi Komentarz

    Dokładnie.
    i nie myl tego z opinią. Zwykła opinia która jest inna niż twoja czy innych fanatyków tutaj oglądających po 20 razy dziennie zdjęcia swojego idola. Nie wiem też gdzie widzisz agresję ale nie będę wnikał ;)
    Nie muszę krakać jak wy skoro jest inaczej. Jeżeli nie rozumiesz sprawdź też słowo opinia to pomoże ci zrozumieć różnice
    Pozdrawiam

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    PANIE ROBERCIE
    JEST PAN NIE TYLKO WSPANIALYM PILKARZEM!!
    ALE TAKZE MEZEM I OJCEM I SYNEM I WNUKIEM
    I SPORTOWCEM..!!! KAZDA Z TYCH ROL JEST TAK SAMO WAZNA..!!!
    DLACZEGO..?!
    PONIEWAZ MOZE PAN WSZYSTKO ROBIC PERFEKCYJNIE..!! ALE JAK PAN POPELNI BLAD TO LUDZIE BEDA TYLKO PAMIETALI PANA BLEDY
    SZYBKO ZAPOMNA CO DOBREGO PAN ZROBIL CZY TO DLA PILKI CZY TO DLA RODZINY CZY TO DLA POLSKI

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    PANIE ROBERCIE
    JEST PAN NIE TYLKO WSPANIALYM PILKARZEM!!
    ALE TAKZE MEZEM I OJCEM I SYNEM I WNUKIEM
    I SPORTOWCEM..!!! KAZDA Z TYCH ROL JEST TAK SAMO WAZNA..!!!
    DLACZEGO..?!
    PONIEWAZ MOZE PAN WSZYSTKO ROBIC PERFEKCYJNIE..!! ALE JAK PAN POPELNI BLAD TO LUDZIE BEDA TYLKO PAMIETALI PANA BLEDY
    SZYBKO ZAPOMNA CO DOBREGO PAN ZROBIL CZY TO DLA PILKI CZY TO DLA RODZINY CZY TO DLA POLSKI

  • Lech Leskiewicz napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    MOJE GRATULACJE DLA PIEKNEJ PARY
    DLA RODZINY I DLA ZUZANNY

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.