Grzegorz Latek - lubi

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    W reprezentacji też by strzelał gdybyśmy mieli prawdziwego trenera a nie zdezorientowanego instruktora w/f .Niestety Brzęczek trzyma się na stanowisku dzięki protekcji wujka Bońka równie nieudacznego w przeszłości trenera który pokazał jednak klasę ..... bo sam się podał do dymisji .

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Koniec świata. Niemieckie media chwalą swojego grajka. A My Polacy się cieszymy, ze niemieckie media chwalą To źle wróży. A Swoją drogą już dość o tym najlepszym "polskim " kopaczu. Dziś autorytetem nie jest wybitny specjalista w danej ważnej dziedzinie A kopacz nadmuchanej skóry. I jeszcze się dziwicie,że niebiosa zesłały koronowirusa na ten świat Jak długo można było patrzeć na te anomalie, w których kopacz przez godzinę stania na boisku zarabiał więcej niż wybitny profesor przez cale swoje życie Ten anormalny swiat musi się zmienić

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Życzę jej żeby nie stała się bezimiennym drogowskazem jakich tam wiele.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Spytajcie Wielickiego ile ma obciętych palców w stopach z powodu odmrożenia. Kiedyś pracowaliśmy w FSM Tychy, gdzie on figurował na liście płac.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Najman jaki masz rozmiar miseczki bisutu?Kupie ci na mikolaja biustonosz.Wstydzilbym sie tak pokazac publicznie.Zero miesni sa mtluszcz.Pewnie i mozgojad juz nie zdycha zglodu.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    @Bog Honor Ojczyzna: naprawdę tak łatwo przychodzi Tobie szastać ludzkim życiem w imię własnej wygody ?? Francja -800 zgonów na dobę , Włochy 500 , Hiszpania 600 i też te kraje pozamykane, tyle ze za późno . A co by było gdyby puścić wirusa na żywioł ?? 50 % zakażonych w populacji przy 5 % ilości zgonów to w takim kraju jak Polska 1 mln zgonów ! Naprawdę tak łatwo tobie to zaakceptować ??

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Ile nastrzelał piątunio??? Dwie, trzy? Ups... Ani jednej! Zaraz cebulaki napiszą że mu nie podawali. Uwzięli się na krzysia, normalnie jak w Milanie. A w Milanie rzeczywiście słychać płacz, ale z radości; że znaleźli jelenia któremu opchnęli takiego kloca za niezłą kasę!

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Komentarz usunięty

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Was nie szczypią oczy od czytania tych artykułów napisanych przez Pola? Bo w nich jest sporo nieprawdy i tak.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    jak ja lubie tego rodzaju artykuły pompujące naszych orłów jako topy lig europejskich... A tymczasem na stronach sky sportu czy goal com nic totalnie na ich temat nie ma ;) Ot taki szczegół. A kolejnym jest to że zmiana klubu Milika czy ostatecznie Piątka niekoniecznie będzie dobre dla kadry na Euro, więc pytanie czy chłopaki nie biorą tego pod uwagę bo narazie grają w swoich zespołach.
    Myślę że takie transfery to można zostawić na letnie okienko po co grzać atmosferę.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    W tym całym biznesie nie do końca chodzi o dobro zawodników.Ważniejsze jest to ile przy ich pomocy uda się wydoić z rynku.Wyniki sportowe od kilku ładnych lat są tylko dodatkiem do całości. Przykładem mogą być roczne przychody Raioli i Mendesa.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Propaganda sukcesu, jak slupki ogladalnosci TVP kurskiego :D

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Swego czasu pisałem, że Piątek to jest taka "gwiazda jednego wieczoru" i swoje zdanie podtrzymuje, ponieważ jest mało prawdopodobne aby był w stanie to powtórzyć - niezależnie od tego w jakim klubie będzie grał.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Grosicki to ostatnio gra jak ci z disco polo czyli beznadziejnie nie da sie tego słuchac i oglądać

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Nie jestem złośliwy ale nienawidzę tego głosu Zenka nie wiem co inni w nim słyszą nawet Maryla Rodowicz z nim śpiewała ale chyba żeby pokazać że toleruje jego "potęgę" popularności....

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    pieje, jak saper na rencie, bez jaja

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Jako znawca muzyki powiem tak... Gdyby swoje kompozycje zaaranżował w mniej plebejski sposób i pozwolił zaśpiewać komuś kto umie, to może nawet kilka fajnych kawałków by z tego było. Przykre nie jest to, że on śpiewa (przecież nieźle z tego żyje), ale że są tacy, którym się to podoba. Edukacja muzyczna jest u nas taka jak seksuologiczna.

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Moim zdaniem to czysta propaganda by pokazac sie na rynku i jeszcze gdzies na starosc zrobic skok na kase .. Przykro to pisac , ale w mojej ocenie ten facet to żaden trener i cudotwórca , a umiejący dobrze sie sprzedac przecietniak . Tak z reprezentacją jak i ostatnio z Lechem kiepskie wyniki , kupa szumu i wyimaginowanych własnych rewelacji , a wyniku brak , chyba że chodzi o sakwe , to ta pewnie ma sie dobrze .. Na swiecie czy w Europie , w znacących klubach , ludzie znają sie na tym fachu i nikt nie jest tak naiwny jak w Polsce , bo tam na posade trzeba zapracowac , wykazac sie , reklamowac sobą piłke nożną , a nie chipsy z helikoptera ..

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    suarez i jego trener niech szybko zrezygnuja to bedzie dobre dla Barcy i coutinho tez niech szybko szuka drugiego klubu

  • Grzegorz Latek lubi Komentarz

    Ja też mam apel do Kubicy:
    Kończ waść, wstydu oszczędź.
    Cała Polska wstydzi się za Kubicę, który zasłużył sobie na tytuł najgorszego kierowcy Formuły 1.
    A może by tak powołać specjalną komisję Macierewicza aby sprawdzić, czy doszło do spisku lub sabotażu i Kubica dostał bolid ze szrota, gorszy niż jego partner z zespołu.
    A może ktoś celowo spowalnia Kubicę, np na pitstopie udając, że nie może koła odkręcić.
    Przecież Kubica to polski bohater narodowy, w którego polska firma państwowa zainwestowała miliardy. Widocznie ktoś inny dał jeszcze więcej aby Kubica jeździł najwolniej.
    Kto sabotuje Kubicę?