Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • gość z leszna napisał/a komentarz do Justyna Kowalczyk-Tekieli obala argumenty antyszczepionkowców. "Skąd komuś takie rzeczy do głowy przychodzą?"

    do Bydgoszczanin w Pradze.
    1.W maseczce nigdy nie masz pewności uniknięcia zakażenia i czy dystans będzie mial 149 cm czy 151
    2. Tak po przyjęciu dwóch dawek nie będziesz musiał nosić maseczki
    3.Sens jest taki że ozdrowieniec może się zarazić po raz drugi gdyż nie nabiera pełnej odporności lub na krótki okres
    4. Nie trzeba być geniuszem tylko mieć zdrowy rozsądek
    Absolutnie też nie rozumiem skąd te fantazje o mikroczipach i innych bredniach(chyba to tylko świadczy o naszej inteligencji)

  • gość z leszna napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Szkoda FALUBAZU, liczyłem, że te drużyny spotkają się w finale. Bo tak naprawdę były najmocniejsze. Miałem nadzieje, że w czwórce znajdą się też MOTOR i CZĘSTOCHOWA. No cóż dziwne przepisy jedno roczne w "e-lipie" spowodowały inne rozstrzygnięcia ( możliwoś stosowania gościa). Tylko dzięki owemu "gościowi" SPARTA I GORZÓW awansowały - taka prawda.

  • gość z leszna napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Kiedyś, ktoś napisał, że Unię leszno można porównać do Barcelony. Proszę teraz powiedzieć w Barcelonie że dostaną 1milion za wygrana ligę. Wiem, wiem ale sam fakt piłkarze butów do tunera nie oddają.

  • gość z leszna napisał/a komentarz do Żużel. Wraca temat dopingu technologicznego! Na tapecie butelki z nitro. Ekspert mówi, co należy zrobić [WYWIAD]

    Za chwile będzie afera, że ktoś miał w baku zawieszkę typu kostka wc która rozpuszcza się powoli wraz z tankowaniem paliwa. No nie darmo się mówi, że POLAK POTRAFI

  • gość z leszna napisał/a komentarz do Żużel. Wraca temat dopingu technologicznego! Na tapecie butelki z nitro. Ekspert mówi, co należy zrobić [WYWIAD]

    Wydaje się, że to wina właśnie tunerów którzy robią własne wyścigi z kombinowaniem przy silnikach. Nie prościej startować na fabrycznych silnikach?? bez kombinowania i wydawania kasy na ciągły tuning i serwis po 15 minutach pracy silnika?? Może by trzeba podnieść moc silnika ewentualnie podnosząc pojemność na 600 - 650 i bez ingerencji w jednostkę napędową. Jeżeli to ma być profesjonalna liga to nie może być by ktoś jeździł na silniku po tuningu zrobionym u jakiegoś "majstra". Może wtedy będzie jakaś oszczędność i równiejsze szanse dla wszystkich zawodników. Zróbmy też regulacje by masa zawodnika z motorem nie może być mniejsza niż np 140-150 kg. Dozwolone mogą być max. ze trzy rodzaje zębatek jeden gaźnik itp.Skróćmy też czas trwania zawodów bo obecnie zawody trwają 2 godz a jest 15 minut jazdy. Być może można też zwiększyć ilość okrążeń i liczby wyścigów. Kwestia startu to można drugą linie namalować przed taśmą na której ma stanąć przednie koło i nie trzymać pod taśmą 10 sekund. Po zgaszeniu 2 minut obecnie rzadko są gotowi zawodnicy i nikt z tym nic nie robi. To co się dzieje teraz to parodia i wyścigi zbrojeń. Moim zdaniem ciekawsza staje się 1 i 2 liga

  • gość z leszna napisał/a komentarz do Żużel. Wraca temat dopingu technologicznego! Na tapecie butelki z nitro. Ekspert mówi, co należy zrobić [WYWIAD]

    Wydaje się, że to wina właśnie tunerów którzy robią własne wyścigi z kombinowaniem przy silnikach. Nie prościej startować na fabrycznych silnikach?? bez kombinowania i wydawania kasy na ciągły tuning i serwis po 15 minutach pracy silnika?? Może by trzeba podnieść moc silnika ewentualnie podnosząc pojemność na 600 - 650 i bez ingerencji w jednostkę napędową. Jeżeli to ma być profesjonalna liga to nie może być by ktoś jeździł na silniku po tuningu zrobionym u jakiegoś "majstra". Może wtedy będzie jakaś oszczędność i równiejsze szanse dla wszystkich zawodników. Zróbmy też regulacje by masa zawodnika z motorem nie może być mniejsza niż np 140-150 kg. Dozwolone mogą być max. ze trzy rodzaje zębatek jeden gaźnik itp.Skróćmy też czas trwania zawodów bo obecnie zawody trwają 2 godz a jest 15 minut jazdy. Być może można też zwiększyć ilość okrążeń i liczby wyścigów. Kwestia startu to można drugą linie namalować przed taśmą na której ma stanąć przednie koło i nie trzymać pod taśmą 10 sekund. Po zgaszeniu 2 minut obecnie rzadko są gotowi zawodnicy i nikt z tym nic nie robi. To co się dzieje teraz to parodia i wyścigi zbrojeń. Moim zdaniem ciekawsza staje się 1 i 2 liga

  • gość z leszna napisał/a komentarz do Tuner Bartosza Zmarzlika pisze o żenadzie! "Żużel może nie przetrwać 5-6 lat"

    Wydaje się, że to wina właśnie tunerów którzy robią własne wyścigi z kombinowaniem przy silnikach. Nie prościej startować na fabrycznych silnikach?? bez kombinowania i wydawania kasy na ciągły tuning i serwis po 15 minutach pracy silnika?? Może by trzeba podnieść moc silnika ewentualnie podnosząc pojemność na 600 - 650 i bez ingerencji w jednostkę napędową. Jeżeli to ma być profesjonalna liga to nie może być by ktoś jeździł na silniku po tuningu zrobionym u jakiegoś "majstra". Może wtedy będzie jakaś oszczędność i równiejsze szanse dla wszystkich zawodników. Zróbmy też regulacje by masa zawodnika z motorem nie może być mniejsza niż np 140-150 kg. Dozwolone mogą być max. ze trzy rodzaje zębatek jeden gaźnik itp.Skróćmy też czas trwania zawodów bo obecnie zawody trwają 2 godz a jest 15 minut jazdy. Być może można też zwiększyć ilość okrążeń i liczby wyścigów. Kwestia startu to można drugą linie namalować przed taśmą na której ma stanąć przednie koło i nie trzymać pod taśmą 10 sekund. Po zgaszeniu 2 minut obecnie rzadko są gotowi zawodnicy i nikt z tym nic nie robi. To co się dzieje teraz to parodia i wyścigi zbrojeń. Moim zdaniem ciekawsza staje się 1 i 2 liga

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.