Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    A mnie ten wynik w ogole nie dziwi. raz ze zaskoczyli troche torem. dwa ze sledz odrobil lekcje i calkowicie wylaczyl mijanki co jest glownym atutem stali. Nawet janowski np w 15 zostajac na starcie nie byl w stanir objechac jqdacego przy kredzie thomsena. Takiego wyniku jeszcze sie spodziewam gdy stal pojedzie do lublina. mimo wszystko troszke denerwuje vaculik ktory sobie poligon doswiadczalny podczas meczu robi. jak wyszlo, kazdy widzial.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Zawsze myslalem ze outsider czy czerwona latarnia to zespol ktory wyraznie kdstaje od innych i nie nawiazuje walki. tu falubaz ma tyle samo ptk co czewa i ptk mniej niz gkm. ok rozumiem ze maja wiecej meczy przejechanych i slaby terminarz ale mimo wszystko jedna wygrana i nagle 6miejsce(male ptk robia swoje, takze wyzej bez szans po jednym meczu). co smieszniejsze jest to bqrdzo prawdopodobna opcja latrzac po jezdzie gkmu i wlokniarza. takze nazewnictwo troche na afere. no i falubaz ma sie upokazac po dolnych atrefavh tabeli ale spasc nie moze. co z derbami wtedy?

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    No coz. licze ze przy tak dziurawym skladzie, psz na kolejny m3cz sciagnie i karczmarza i birkemose a takze jasinskiego. Wtedy zespol zyska 3 o wiele lepszych grajkow. a stal bedzie miala fajny poligon i porownanie rafala z markusem

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Moje Bermudy Stal ma pomysł na drugą drużynę. Wiemy co na to PGE Ekstraliga

    A ja bym to mimo wszystko nieco zmodyfikowal. Dwoch zawodnikow powyzej 25lat. reszta do 25 lat i ocxywiscie juniorzy do 21. Dlaczego? czesto wychiwabkowie sie tulaja po innych klubach a maja powyzej 24 cxy 25. Po raz ze mogliby wrocic do swoich klubow jak np balinski w rawiczu - lesznie. Taki balinski to tez znakomity mentor dla mlodziakow bo.mimo ze poziom juz nie ten to skarbnica wiedzy. Mysle ze w kolrjnych latach taki protas moglby vieszyc sie zuzlem bez presji i dzialac jako jezdzacy trener rezerw. To samo balinski, czy np jeszcze kilka lat temu ulamek czy juz calkiem biedlugo okoniewski czy gapinski.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    czy uwazasz ze strusie maja uczucia?

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Lo panie. jesli do tego zoatanie buczek i za lagute wejdzie lachbaum a juniorzy zostana ci mlodzi zielinski i lobodzinski to rybnik sie moze okazac ze nie byl najgorszym spadkowiczem owtatnich lat. liczylem ze sciagna pieszczka

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    po pierwsze jest to kolejny przedruk. sf chyba na kazdym artykule ostatnio tak robi. po drugie apator saduje wszystkich polakow ktorzy nie maja waznych kontraktow. po trzecie po co szymek mialby odchodzic z gw? jezeli zaproponuja mu 0.5mln wiecej. to niech odchodzi. za niego stal znajdzie zastepce. a kk w gw mimo to nie zostanie.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    dla mnie to chore. jest przepis ze w przypadku rownej ilosci punktow patrzymy ma wygrane pozniej drugie miejaca trzecie czwarte i nie ukonczone biegi. a tu sobie wymyslili miniturniej. drugi powinien byc kuberq trzeci miaiek a o miejsca 4-6 powinni jechac w biegu dodatkowym zawodnicy ktorzy mieli dwie trojki.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    dla mnie to chore. jest przepis ze w przypadku rownej ilosci punktow patrzymy ma wygrane pozniej drugie miejaca trzecie czwarte i nie ukonczone biegi. a tu sobie wymyslili miniturniej. drugi powinien byc kuberq trzeci miaiek a o miejsca 4-6 powinni jechac w biegu dodatkowym zawodnicy ktorzy mieli dwie trojki.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    ale chamski przedruk z ps

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    lo panie. pierwszy wysypal sie swiacik mowoac o dosypaniu nawierzchni ale zawsze mogl sie bronic ze byla to mala ilosc blq bla. tu wypada cieslak mowiac o znacznej ilosc mowiac wprost o bledzie w sztuce ktory mial wplyw na katastrofe. przeviez tymi dwoma wywiadami mozna zamknac cale sledztwo i wqlnac walkower oraz odevrac na ten sezon licencje toru plus smialo mozna mowic o duzych karach finansowych i jakies ujemne punkty na zas.

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Komarnicki wierzy w pozostanie Zmarzlika w Gorzowie i przestrzega przed niebezpiecznym precederem

    @STAL GORZ: doskonale wiem ile zrobil dla stali i ze w zasadzie uratowal ten klub nie tylko z drugiej ligii ale i tez z calkowitego wymazania z mapy zuzlowej, ale na prawde mowienie ze zostawil klub w znakomitej sytuacji fina sowej jest klamstwem. zostawil dlugi ktore nawet grzyb do dzis splaca. i to kilkumilionowe.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Przeciez komar zostawil zmorze pusta kase i dlugi. Budzet na poziomie 6mln gdzie inni mieli kolo nawet 10baniek. takze co on pirniki piecze.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    powinno byc najprosciej jak mozna. zawodnik ma stac nieruchomo i wystartowac na raz. czyli startuje przez zamkiem ale odkreca gaz na maxa i jedzie i udaje sie. zaryzykowal i puszczamy. startowal na dwa razy albo sie czolgal czy tez wykonywal jakies dziwne ruchy cialem(potencjalnie chcial wpuscic zawodnika z pola obok w maliny) to owtrzezenie.

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Anders Thomsen jest już dogadany ze Stalą! Duńczyk podpisze dwuletni kontrakt i pojedzie w Grand Prix

    Świetna wiadomość. Jak najbardziej Thomsen na 2 lata to coś na co wszyscy kibice Stali czekali. Ale dikus powinien być dla Polaka. W Stali nie ma nikogo, kto mógłby powalczyć - dać dzikusa kuberze, który jedzie sezon życia.

    Aż 6 z 8 rund jest w Polsce. Szkoda, że kluby nie potrafią sie dogadać ponad podziałami by dać jednemu zawodnikowi na wszystkich 6 rund. Dzięki temu mielibyśmy jednego zawodnika extra. Wrocek daje ruskowi, Stal dunowi. Szkoda.

    Jeszcze Polaska na SoN powinna wystawić holtę, łagutę i chugunowa.

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Wojciech Stępniewski: Prezes Grzyb musi liczyć się z konsekwencjami. Słowa o "drukarni" skandaliczne [WYWIAD]

    OK. Akceptuję wykładnie Stępniewskiego. Sędzia ukarany, jednak regulamin nie daje możliwości powtórzenia meczu ani walkowera(bo mógł to tylko zarządzić sędzia). Więc który punkt tego regulaminu mówi o powtórce meczu? Bo nie widziałem żadnego, który mówi o duchu sportu.
    Stępniewski i KOL są sami sobie winni. W meczu stali z Czewą trzeba było dać albo walkower albo zaliczyć wynik. Stworzyli własną interpretację resulaminu i teraz dziwne, że po skandalicznych decyzjach sędziego i rozpadającym sie torze ktoś konsekwentnie chce dalej taką samą decyzję?
    Tworząc precedens nie dziw się, że ktoś później żąda by takie same decyzje były przyjmowane dalej.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Jestem strasznie ciekaw uzasadnienia jakir doatana kluby. Na jaki punkt powolala sie ta komusja? Bo zgodnir z regumalinem byly jedybie dwie opcje. czyli albo walkower za przerwe ponad 30min z winy organizatora albo zaliczenie wyniku powolujqc sie na sytuacje losowa.

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Caly problem w tym, ze jeden gosciu forsuje codziennymi artykulami powtorke meczu. Bez podtawy prawnej. Jezeli takowa jet niech ja w koncu przedstawi. Reszta ja te barany podaaza za jego wypocinami. Powiedzmy sobue wprost. Nie ma zadnej opcji regulaminowej na powtorzenie meczu, a tym bardziej na jego dokonczenie. Obracamy sie tylko w dwoch opcjach. Albo celowe dzialanie lub zaniedbanie gospodarza, ktore skutkowalo przerwa powyzej 30mini walkower,albo zdarzenielosowe, ktore powoduje zaliczenie meczu po 8 biegu w RZ. Na ten moment wszystkie dokumenty i opinie strazy a nie ekspertow zza ekranu mowia ze winy stali nie bylo i zaniedban rowniez. Wrecz przeciwnie dokumenty prezentuja sie wzorowo. Takze w tym wypadku mecz po 8 biegu to zaliczenie meczu, przed 8 powtorka. Nigdzie nie ma napisane ze chodzi o deszcz tylko o zdarzenie losowe, a awaria i pozar z niczyjej winy to wlasnie taka sytuacja. Ale ok akceptuje tez opcje ze komisja zmieni decyzjesedziego i zakwalifikuje to na przerwe powyzej 30min z winy organizatora poprzez niedopelnienie obowiazkow, celowe dzialanie lub zaniedbanie. Walkower lub zaliczenie wyniku.

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Stal - Włókniarz. Pożar i poważna awaria oświetlenia w Gorzowie. W piątek żużlowcy już nie pojadą

    Teraz pytanie do redaktorów tego portalu. Cociaż raz się przydajcie. CO w momencie pożaru? Wiadomo jest przepis, ale dotyczy on toru i jego preparowania, a tu sytuacja losowa. Co teraz, mecz kontynuowany w innym terminie, powtórka czy walkower? Przydajcie sie chociaż raz, bo na ten moment komentarze foumowiczów mocno życzeniowe niż rzeczowe.

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Stal - Włókniarz. Pożar i poważna awaria oświetlenia w Gorzowie. W piątek żużlowcy już nie pojadą

    @Prawdziwy Janusz: Mowa tam o celowym preparowaniu toru lub nie wykonywaniu poleceń sędziego. Tu jest wypadek losowy niezależny od organizatora - pożar

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    czyli w skrocie : gagshsjskshsggauahahagvsnjsjshsgagahah gniezno

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Fenomenalna walka Zmarzlika z Pawlickim. Kandydat do wyścigu sezonu już na inaugurację

    @BlueBull: spoko zaraz bedzie kolejny atykul... wroc, opinia, komentarz czy jak nazywaja to na tym blogerskim portalu. Oczywiscie napisany przed zjedzeniem sneakersa.

  • DanGW lubi Komentarz

    Przytyk Pawlickiego o tych, którzy się nie znają dotyczy Waszej zepsutej redakcji. Pozdrawiam

  • DanGW napisał/a komentarz do Żużel. Fenomenalna walka Zmarzlika z Pawlickim. Kandydat do wyścigu sezonu już na inaugurację

    @Maciej Falubaz: milenium

  • DanGW napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Dla mnie regulamin jest chory. Czlonek gips brothers zostalby wykluczony nawet bez ogladania powtorek gdyby tylko Bartek upadl. Od niejednego dostalby nie zolwia po biegu a w pysk albo od grzeczniejszych szpryce pod wjazdem do parkingu. Sedziowie powinni albo zatrzymywac biegi bez upadku albo wykluczac po biegu. Bo to chore.

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Stercel

Wigilia to nie jest czas,
gdy jest prezentów moc
Wigilia to nie jest czas,
gdy potraw sto na stole
Wigilia to przepiękny czas,
Bożonarodzeniowy czas,
Gdy siedzimy wszyscy w kole,
i MAMY bliskich przy stole.

Spokojnych i zdrowych Świąt! życzy Stercel

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
YoloUT- RSKZ

Niech Ci jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
Mały kurczaczek spełni marzenia
- wiary, radości, miłości, spełnienia. Wszystkiego dobrego życzy YOLO ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Stercel

Dużo śniegu, smacznej rybki,
lekkiej i niegroźnej chrypki,
uśmiechu od ucha do ucha
i pogody ducha
w nadchodzące święta życzy …Stercel

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.