Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • pawel88 napisał/a komentarz do Marwis.pl Falubaz Zielona Góra - Fogo Unia Leszno

    Pawlicki w trybie play off.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Cellfast Wilki Krosno

  • pawel88 napisał/a komentarz do Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Cellfast Wilki Krosno

    Lechu, byliscie dzisiaj słabsi. tak po prostu.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Cellfast Wilki Krosno

    @MOTOR: przecie Emil do Torunia ;)

  • pawel88 napisał/a komentarz do Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Cellfast Wilki Krosno

    @hmm: przewodniczący jury. sie obudziłes dopiero. *Fiałkowski

  • pawel88 napisał/a komentarz do Typer żużlowy - runda 18

    Ekstraliga
    01.08 Zielona Góra - Leszno 44:46
    01.08 Gorzów - Wrocław 47:43
    1 Liga
    31.07 Rybnik - Gdańsk 48:42
    01.08 Bydgoszcz - Krosno 53:37
    01.08 Tarnów - Łódź 39:51
    02.08 Gniezno - Ostrów 46:44
    2 Liga
    30.07 Wittstock - Landshut 37:53
    31.07 Rawicz - Wittstock 59:31

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Grudziądzanin przerwał dominację gdańszczanina. Młode talenty ścigały się w Lesznie

    Brawo Kevin ! Oby tak dalej.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Fogo Unia Leszno w Zielonej Górze wystąpi osłabiona brakiem podstawowego zawodnika!

    @LukKam: a kto to stwierdzi czyje miejsce jest gdzie ? GKM jedzie 7 sezon w elidze, falubaz czy stal kiedyś tez wiele lat balanasowały między ekstra a 1 ligą.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Słaba dyspozycja Pedersena problemem GKM-u. "To jest mistrz świata i na pewno da sobie radę"

    @Ghost: , znajac Nickiego to on sam chciał jechać w tych meczach. Wiadomo, kasa potrzebna zawsze. Dlatego zagryzł zęby i spróbował pojechać. Dobrze, ze jest przerwa blisko miesięczna do meczu z CKM, to moze uda sie postawić go na nogi i Dzik poprawi też sprzęt.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Motor Lublin postawił kropkę nad i! Największy sukces od czasu powrotu do elity [RELACJA]

    No proszę pan Kenio się obudził "Rychło w czas" i szkoda, ze tak późno. Możliwości są takie, po prostu pasują mu tor w Lublinie i zawsze zrobi tam dobry rezultat, w 2019 i w 2020 też było nieźle. Ewentualnie, to co niedawno zobaczyłem, na jednym z portali traktujacych o żużlu o nowym pomyśle tunera min.Bjerre czyli Flemminga Graversena. Może to zadziałało.
    To był nasz ostatni wyjazd w tym sezonie....
    Spodziewałem się mniej więcej takich wyników, jakie uzyskiwaliśmy "w delegacji". Przed sezonem najwazniejsze wydawały się wyjazdy do Torunia i Zielonej Góry, które wypadły chyba trochę na nasze "nieszczęście" w pierwszej fazie sezonu. Gdzie Bjerre spał, ale również Kasprzak. Skądinąd dobre wyniki tam i tak wiele by nie dały skoro u siebie zawaliliśmy oba mecze i z FZG i z KSA. Pretensje tylko do siebie.
    ZG-39 pkt szał w wykonaniu Dzika-16 pkt, nieźle Przemek-10 pkt, reszta słabo
    Toruń - 35 pkt, nieźle Dzik...iiii junior Zieliński.
    Częstochowa-36 pkt, znów Dzik i tym razem dobre punkty dokłada u24 - Krakowiak.
    Wrocław- 27 pkt, no nie było co zbierac, więc to pominmy. Duńczycy odpowiednio 11 i 7 pkt.
    Gorzów- 41 pkt, najlepszy wynik, nawet z potencjałem na więcej. Jedziemy juz obitym Pedersenem, który narzekał na kolano po upadku w Bydgoszczy. Dobry mecz również u24 tym razem Lachbauma-8pkt, przeciętny, ale ok Kasprzak i Pawlicki po 7 i 8 pkt..Wynik do przyjecia u mocnego rywala.
    No i dwa ostatnie wyjazdy, to Leszno i Lublin, wyniki podobne po 33 i 34 pkt. Aczkolwiek mecze przebiegały trochę inaczej. W Lesznie, szybko zostaliśmy wyjasnieni i dopiero w końcówce coś ruszyło, nasi seniorzy "równi" od 5 do 7 pkt, nie o to nam jednak chodzi. Lublin, trzymamy się do 8 biegu 25-22, co prawda Motorowcy tracą punkty przez wykluczenie Michelsena(raczej słuszne) i taśmę Lamparta, ale wyglądało to nieźle. Ale znów mamy nierówną drużynę, w drugiej części meczu Motor odjeżdza na 31:11 od 9 biegu. Przepaść. Dobry mecz Bjerre i...później Kasprzak i Pawlicki po 6 pkt. Taki szanowni państwo zbudowaliśmy sobie skład. Kluczem były jednak spotkania u siebie i tutaj znów wracamy do naszego ekhm....frajerstwa... pecha, czy jak to nazwać. Jedno zwycięstwo i to fartowne z Wrocławiem, remis z Motorem, aczkolwiek tutaj tasma Pedersena w 13 biegu. Deszcz pewnie tez nie pomógł podczas nominowanych wyścigów. O meczach z ZG i Apatorem, nie chce mi się nawet pisać, zdarzały się upadki, defekty, ale mocno zdeterminowani goście powywozili "zwycięskie" remisy.
    Mamy zespól nieprzewidywalny. Zespół raczej 1 ligowy z drobnym wyjątkiem w postaci Pedersena. Aczkolwiek i on ostatnio obniżył loty, po tych wszystkich upadkach. Jednak dzisiaj było mocno wolny, wynik jak rok temu, gdy juz nie szło to notował raczej markowane defekty. Pozostaje wierzyć w słowa Kasprzaka: "to jest mistrz świata, on sobie poradzi". Przerwa ok 4 tygodni do meczu z CKM, moze być dla niego zbawienna. Na dojście do ładu i z samym sobą, wyleczenie urazów, jak i z sprzętem.
    Dalej czy Kenneth znów miał, jednorazowy wyskok czy to może światełko w tunelu. Czy nasi polsc seniorzy wspólnie pojadą i zrobią punkty jak w meczu z Toruniem ? 9 i 12...Czy Norbert ma ten sprzęt i ujedzie to choć połowę tego co w derbach ? W niedzielę, może być jednak wszystko pozamiatane i mecz 22 sierpnia będzie o nic, ewentualnie można będzie się jeszcze połudzić. Gratulacje dla Motoru, zasłużone play off. Szkoda Buczka, nic sie w jego jeździe nie poprawiło. Czas na 1 ligę, moze wlasnie w GKMie.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Motor Lublin postawił kropkę nad i! Największy sukces od czasu powrotu do elity [RELACJA]

    @zulew: W sumie dobre porównanie, chciałem nawet do tego nawiązać. GKM, to niestety seria straconych szans i zmarnowanych sytuacji. Mieliśmy wszystko we własnych rękach, ale co mecze z bezposrednimi rywalami u siebie a tu dwa remisy.... no nie da sie tak uratować ekstraligi. Dzik, to te dwa mecze, po tych wszystkich dzwonach powinien sobie odpusci, ale to nie lezy w jego naturze, kasa a moze i ambicja. Dzisiaj byl niestety nijaki.czy cos sie zmieni przez 4 tygodnie nie wiem. w niedziele zobaczymy, czy niektórzy beda sie mogli ejszcze łudzić.

  • pawel88 lubi Komentarz

    Mecz jak mecz nikt chyba nie zakładał innego scenariusza,poza mną bo chciałem aby Grudziądz dziś zremisował,niestety nie udało się.
    Jak wracałem z meczu zdałem sobie sprawę że kolejne zawody Motoru za miesiąc ;)
    Trzeba będzie poprosić zarząd o jakiś mecz towarzyski jeden czy drugi,bo drużyna przez tak dużą lukę czasową odwyknie.Mam nadzieje że GKM rozniesie medaliony na Hallera !

  • pawel88 napisał/a komentarz do Motor Lublin - ZOOleszcz DPV Logistic GKM Grudziądz

    @Ela 28: No własnie skoro tak czy siak w cymbał sie szykuje, to daje jechać Bjerre. Czy Kenio czy Paweł wyniku to nie zmieni. Trzeba liczyć, ze jeszcze raz ten Bjerre sie zbierze w sobie przez te 3 tygodnie i pojedzie dobrze z Czewą. Chyba,ze Falubaz zamknie temat w niedzielę. Paweł z tymi startami i na torze w Grudziadzu za bardzo sobie nie poszaleje. Choc w tym roku to i Bjerre ma dość "miesiącowe" starty. Jedynie szkoda, ze Lakhbaum "złapał" covida, w tych dwóch wyjazdowych meczach mógł trochę pojeździć.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Motor Lublin - ZOOleszcz DPV Logistic GKM Grudziądz

    @AveMotor: W poprzednich latach Bjerre radził sobie w Lublinie dość przyzwoicie. w 2019 14+1 w 7 startach. w 2020 9+2.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Motor Lublin - ZOOleszcz DPV Logistic GKM Grudziądz

    @intro: no jest. W sumie Miesiac powinien dostać szanse zwłaszcza w Lublinie. Kenio cały sezon prawie zawodzi praktycznie, dwa dobre mecze, ale predzej on odpali na te 10 pkt z Czewą niz Miesiac gdzie jego progiem jest 5-6 pkt.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Motor Lublin - ZOOleszcz DPV Logistic GKM Grudziądz

    60:30 , miejscowi przyklepują awans do play off.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Trener Falubazu po derbach: Musimy wygrać z Fogo Unią, bo docierają do mnie już pewne słuchy

    No panie moderatorze, nie wiem za co poleciał mój post. To napisze jeszcze raz. Zarówno przemyślenia i informacje pana Żyty i Twoja praca zasługują na skomentowanie to typowo młodzieżowym: XD. Trochę rozumiem Żytę, w razie czego, ludzie mają myśleć, ze GKM nieczysto sie utrzyma, bo Włókniarz odda mecz, to takie wytwarzanie presji na częstochowian, aby czasem nie pojechali w tym meczu typowo wakacyjnie. Powiem panu Piotrowi, spokojnie, macie wciąż wszystko w swoich rękach, wystarczy pokonać za tydzień Leszno, wiec jak pan mówi: zróbcie wszystko,aby pokonac Byki. A na pocieszenie dodam, ze GKM i tak pewno jak ktoś nawet bedzie chciał się podłożyc, to my to zepsujemy, tak jak mecze z Apatorem i FZG u siebie.

  • pawel88 lubi Komentarz

    Oj boją się Falubazy tego meczu GKM-Włókniarz.Boją sie jak cholera:) Noskowicz płacze cały czas,Żyto ma jakieś tajne informacje.Robią wszystko,żeby tylko to jak najbardziej nagłośnić.To jest takie podjudzanie Polaków,że jak wygra GKM to wszyscy mają mysleć,że to był wałek.To jest takie typowo zielonogórskie zachowanie.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Nicki Pedersen nadal nie jest w pełni sił. Czy kibice mają powody do niepokoju?

    Kluczowe to jest spotkanie z Włokniarzem, które sie odbędzie za blisko miesiąc, do tego czasu Nicki wydobrzeje, chyba ze DMU o sobie przypomni. Chyba nikt nie myśli, ze coś ujadą w Lublinie. Dla GKMu równie istotny jest mecz Leszna w ZG.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. PGE Ekstraliga. Motor - GKM. Znamy zestawienia obu drużyn [SKŁADY]

    Powinniśmy puścić Miesiąca.
    Wyczuwam większy wpiernicz niż w Lesznie. niżej 34 pkt. Lublin jest bardzo mocny u siebie.
    Dla GKMu w tej kolejce najbardziej się liczy mecz w ZG: Falubaz-Unia Leszno. Czy mozna bedzie sie jeszcze ludzić 3 tygodnie, czy 1 sierpna sprawa bedzie załatwiona.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Fogo Unia wykonała plan w meczu z GKM-em. Koncertowy występ Doyle'a w Lesznie [RELACJA]

    @UNIA LESZNO kks: no zróbcie swoje i wygrajcie, 1 sierpnia, cały Grudziadz jest "bykami" ;)

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Fogo Unia wykonała plan w meczu z GKM-em. Koncertowy występ Doyle'a w Lesznie [RELACJA]

    @speed01: Ten Pedersen, tzw. "mistrz bez klasy" z rozwalonym kolanem nie olał IMME, gdy wiekszosc zawodników z checia by nawet nie przyjechał do Torunia, a byli tacy co sobie dali spokój, przed czy w trakcie wymawiajac sie kontuzja a Dzik walczył na całego, a nagrody za ten turniej wielkie nie były, był to tez memoriał Zenka Plecha jak kojarze(niech mnie ktoś poprawi). Pedersen nikomu nie zaszkodził, tymi "defektami", gość jedzie obolały, nie mając szans, po prostu odpuszczał i nie jeden zawodnik by tak zrobił.

  • pawel88 napisał/a komentarz do Żużel. Unia - GKM. Goście znów chcą postraszyć wyraźnego faworyta spotkania [ZAPOWIEDŹ]

    Postraszymy ? Optymistycznie licze na ok 35 pkt ;)

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

zsmarti

Kolorowych jajeczek,
rozczochranych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku,
a przede wszystkim
mokrego ubrania
w dniu wielkiego lania!Życzy Marti;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zsmarti

Wesołych świąt Bożego Narodzenia, To do Ciebie ślę życzenia, Bo narodził się Jezusek, To błogi moment i niech się nie kończy Boże narodzenie, piękne chwile, Bo o ile Ci wiadomo, Trzeba dziś radować się wesoło, Więc dla Ciebie zdrowia, szczęścia, Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza, Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej;) życzy zsmarti

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
bart82gkm

Świąt wypełnionych
radością i miłością,
niosących spokój i odpoczynek.
Nowego Roku spełniającego
wszelkie marzenia, pełnego optymizmu,
wiary, szczęścia i powodzenia.
Życzy Bartek .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
AM99 - StayStrongDarcy

To jest ta właśnie jedyna noc,
która ma w sobie magiczną moc.
Niech spełnią się dziś moje życzenia:
miłości, zdrowia i marzeń spełnienia!
Wesołych świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! ;)))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
AM99 - StayStrongDarcy

Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę Ci:
Uśmiechów bez liku przy wielkanocnym stoliku,
przyjaciół wielu,
dużo w portfelu,
dyngusa mokrego i czasu radosnego,
a przede wszystkim szczęścia w miłości i moc radości!
Wesołych świąt Wielkanocnych :)))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zsmarti

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja".

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Gaizka

Witaj,

W typerze serie a zapomniałem o jednym meczu - Lazio Rzym - Hellas Werona
Masz czas na zatypowanie do poniedziałku

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
AM99

Płoną sztuczne ognie,
Płynie już muzyka,
Idzie Nowy Rok,
Stary już umyka Więc wznieśmy puchary,
Tańczmy do rana,
Niech los nam nie szczędzi Kawioru i szampana.
Happy New Year, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, by był lepszy od tego poprzedniego ;)))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
bart82gkm

Wigilijny nadszedł czas, całujemy mocno Was chcemy złożyć Wam życzenia w Dniu Bożego Narodzenia, niechaj Gwiazdka Betlejemska, która świeci Wam o zmroku doprowadzi Was do szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zsmarti

Za oknem biało się zrobiło,
Na niebie gwiazdka lśni,
W domu choinka, tak ciepło i miło,
A w sercu płomyczek się tli...
W tym dniu wyjątkowym
Samych szczęśliwych chwil,
Radości bez końca,
Uśmiechu i słońca.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
AM99

Witaj;)
Czy chcialbys potypować mecze ligi Rosyjskiej?;) Myśle by typera poprowadzić, ale najpierw szukam czy ktos chętny byłby do typowania;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Wars123

Hej. Napisałem wynik bramkowy, a nie typ :)
24 kolejki - Bastia-Nantes HIT (wynik bramkowy). Popraw ;)
http://sportowefakty.w...-glowny-15

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Cześć Pawle :) Fajnie, że wróciłeś. ;) Jeżeli chcesz to możesz podać typy do zaległych spotkań. : 21 kolejka - Caen-Nancy 24 kolejki - Bastia-Nantes HIT (wynik bramkowy) http://sportowefakty.w...-glowny-15...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ֆζαкαܠѵﺝћ

Przedstawiam Ci nowego prowadzącego Typera Serie A...jest nią małpa, ale nadal szakaluch ;)
[Tutaj miał być link do tego Typerka, ale syfy nie pozwalają mi wstawić:P Wierzę, że Sobie poradzisz;)]
Zaprasza Serdecznie do typowania 8.kolejki, która zaczyna się w sobotę o 15stej. Kolejkę zainauguruje HIT Napoli-Roma :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Cos mi sie wkrecilo,ze wlasnie w ten weekend gra ekstraklasa ;) i sie spoznilem na te dwa piatkowe mecze

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
szakaluch

Przypominam o czwartej kolejce Serie A
O piątej i szóstej kolejce też przypominam ;)

http://sportowefakty.w...#Skomentuj
Początek dzisiaj o 20:45...Zapraszam :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Cos mi sie wkrecilo,ze wlasnie w ten weekend gra ekstraklasa ;) i sie spoznilem na te dwa piatkowe mecze

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
szakaluch

Witaj Pawle pragnę Cię poinformować, że prowadzę typera Serie A:)
Musisz spróbować swych sił, bo przecież nie samą e-lipą człowiek żyje ;)

http://sportowefakty.w...r-20162017
Serdecznie zapraszam :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Nie ma sprawy. Z Wattem nie wiadomo, wiec nie bede snul domyslow,nasi na pewno chca go zatrzymać

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mariuszek

W te piękne Wielkanocne Święta,
gdy Pan Zmartwychwstanie,
życzymy smacznych jajek na śniadanie,
żółtego kurczaczka, białego zająca
i aby te Święta trwały bez końca.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zsmarti

Gdy nadejdzie Wielkanocny poranek
Niech spełnią się życzenia tęczowych pisanek...
Mazurków kajmakowych, bazi srebrzystych,
Bogatego zająca i kurczaczków puszystych.
Świątecznego nastroju, biesiady obfitej,
Lukrowego baranka, a w dyngusa - głowy wodą zmytej!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
charismatic enigma

Niechaj Boże Narodzenie
stępi wszelkich bólów lody,
niech usunie wszystkie troski,
a otworzy szczęścia grody,
niechaj przy najlepszym zdrowiu
życie szczęściem opromienia,
w nadchodzącym Nowym Roku.
Zdrowych i wesołych świąt życzy charismatic enigma.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Rysio-z-Klanu

Idą święta, widać gości -
Wydłub z karpia wszystkie ości.
Powyjadaj z barszczu uszy.
A gdy Cię za bardzo suszy,
Siądź wygodnie z flachą wina,
I obejrzyj dziś Kevina.
Tego z okazji świąt życzy Rysio-z-Klanu

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zsmarti

Jak obyczaj każe stary, według przodków naszej wiary, Pragnę złożyć Ci życzenia w dniu Bożego Narodzenia.
Niech ta gwiazdka betlejemska, co przyświeca nam o zmroku,
Doprowadzi Cię do szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
szakaluch
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pawel88

hej. no mnie sie podoba bardzo. zobaczymy. jeszcze troche trzeba poczekac. dla dobra negocjacji ja z skladami czy z kim gadaja na razie nie bede pisac. Lubisz ich widze podpuscic hehe. Pozdro.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Paweł ale zapodałem składzik co??niech sobie poujadają.....p.s.jak się podoba mój skład? ☺

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.