Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • unclefaker napisał/a komentarz do El. ME 2016: Reichmann wraca do kadry Niemiec

    Lubię wujka, ma fajnego lizaka! Wujek mówi, że jestem bardzo inteligentny i że będę kiedyś jeździł śmieciarką w PŁOCKU. Wujek załatwi mi to po znajomości.

  • unclefaker napisał/a komentarz do El. ME 2016: Reichmann wraca do kadry Niemiec

    mama mnie bije a ja TROLUJĘ! Jestem największym TROLEM w Płocku!

  • unclefaker napisał/a komentarz do Grzegorz Tkaczyk: Mecze o trzecie miejsce są trudne pod względem psychicznym

    mama nie pozwala mi tu zaglądać, a tata bardzo krzyczy wtedy i robi się czerwony, a ja lubię tu przychodzić...

  • unclefaker otrzymał brązowy medal w kategorii Komentator Dnia

  • unclefaker napisał/a komentarz do Grzegorz Tkaczyk: Mecze o trzecie miejsce są trudne pod względem psychicznym

    i zapomniałem dodać, że JESTEM SFRUSTROWANYM TROLEM, wybaczcie mi, że bredzę!

  • unclefaker napisał/a komentarz do LM: Cztery wyróżnienia dla Vive Tauronu po Final Four! Bielecki w siódemce turnieju!

    JESTEM TROLEM!!!

  • unclefaker napisał/a komentarz do Co za sezon Bieleckiego! Polak na 4. miejscu wśród strzelców Ligi Mistrzów!

    Jestem TROLEM!

  • unclefaker napisał/a komentarz do Bez tempa, bez szybkości, bez awansu - relacja z meczu Węgry - Polska

    No cóż, szkoda... ale wygląda na to, że polski szczypiorniak ma najlepsze chwile za sobą... :(

  • unclefaker napisał/a komentarz do Michael Biegler: Gra układała się perfekcyjnie

    Niestety po wyjściu z szatni było widać wyraźny brak koncentracji u naszych szczypiornistów. Na tym szczeblu rozgrywek, z takim rywalem nie ma miejsca na rozluźnienie. Wyglądało to tak jakby zapomnieli co mają grać. Oby pokazali charakter i zagrali z zimną głową z Serbią. Mamy z nimi pewne sprawki do wyjaśnienia. Trzymam kciuki:)

  • unclefaker lubi Komentarz

    Porównujesz Polskę w obecnym składzie do Chorwacji czy Francji? Takie zespoły na każdej pozycji mają po dwóch mega zawodników a my co? Jaszka na środku sam, B.Jurecki na kole sam (Sypa jest OK, ale to póki co nie ten poziom co Bartek), Lijek na prawej stronie sam, Wiśniewski za zmiennika ma debiutanta... popatrzmy na to wszystko trzeźwo! Niektórzy oczekują, że nasi jedną siódemką bez trudu wygrają złoto. Walczą ile mogą i grają na prawdę dobrze. Trzeba ich teraz wspierać.

  • unclefaker lubi Komentarz

    generalnie sie zgadzam, ze mecz był dobry w naszym wykonaniu. W ataku masa sytuacji ale: Lijewski przestrzelił 10 rzutów, Jaszka, B. Jurecki, Orzechowski i Kubisztal (karne) po 2. Do tego po 1 Bielecki, Bartczak, M. Jurecki i Syprzak - ŁĄCZNIE 24 rzuty przestrzelone !!!!
    Do tego w 2 połowie stanął w ataku M. Jurecki a on jest nam do sukcesów niezbedny. Krzyskowi moze nie szło ale podoba mi sie ze próbował mimo ze nie wychodziło.
    W obronie tez dzis nie było dobrze 0 nivy stracilismy mało bramek ale wiecej wymagałbym w obronie od B. Jureckiego (pasywny) i K. Lijewskiego (nie dosuwa, nie pomaga kolegom) a do tego wolno wraca do obrony.
    Oglnie sa w tym zespole rezerwy w skutecznosci w ataku, bo pozycje są.
    Mam wrazenie ze Biegler nie przepada za Bartczakiem - gra dobrze, a ten go nie wpuszcza. Dostaje podanie w stopy, a od trenera to on dostaje burę. Za to np. Syprzaka czy Orzecha poklepuje po plecach nawet po kiepskich zagraniach. Obym sie mylił, ale obawiam sie ze Bartczak, mimo ze sprawdził sie jak dotychczas, to jednak po MŚ moze ustąpić miejsca w kadrze.
    Sedziowie tez nie panowali nad widowiskiem. Mylili sie w obie strony.
    Jestem rozgoryczony wynikiem bo ostatnio często gramy dobrze z tymi lepszymi zespołami, a jednak zwykle po dobrym meczu przegrywamy niestety. Trzeba liczyc na wygrana z serbami i ich wygraną ze słowenią, najlepiej kilkubramkową. Wówczas mozna zajac nawet 1 miejsce, bo czy to bedzie 2 czy 3 to chyba bez różnicy. Wydaje mi sie ze dzis Wegrzy i Chorwacja to rywal podobnego poziomu

  • unclefaker lubi Komentarz

    Śmiem przypomnieć, po odwołaniu p.Wenty ktoś napisał że jeszcze będziemy go prosić o powrót. Kocham piłkę ręczną, powiem tylko tyle, mieli grać wszyscy, miało być coś nowego ciekawego i lepszego, niestety nic takiego nie zauważyłem. Dalej gramy nazwiskami i metodami od zarania mej pamięci takimi samymi. Po co idlaczego trzyma się zawodnika z 30% skutecznością, a nikt nie da szansy innym młodym. Prawda jest taka każdy chce 19-latka z 30 letnią praktyką, to chyba tyle . Kibicuję dalej Polsce i oczekuję zobaczyć ...... obry ciekawy mecz.

  • unclefaker otrzymał brązowy medal w kategorii Promotor Dnia

  • unclefaker lubi Komentarz

    Mamy jeszcze szanse wyjść z I miejsca ,ale to już nie będzie zależało wyłącznie od nas,kolejny dreszczowiec,chyba przestane oglądać mecze naszej kadry bo mi kiedyś pikawa siądzie(kogo ja oszukuje ;)).W tym meczu ewidentnie było widać brak zmiennika dla Krzysia,wyraźnie mu nie szło , w pewnym momencie miał chyba 0/8 ale taki dzień mu wyszedł i trudno,odblokował się Dzidziuś i to choć trochę cieszy.Trzeba wierzyć do końca , nawet jak wyjdziemy z 2-3 miejsca w grupie to z Węgrami możemy zagrać jak równy z równym , a i z Chorwacją możemy powalczyć trochę gorzej jak trafimy na gospodarzy.
    Nadzieja w tym że dołączy Grabarczyk i M.Lijewski to wyjazd na MŚ Szpery i Chodary był nieporozumieniem , o ile Bartczak i Krajewski jeszcze coś szarpią to dwójka ze Mielca nawet się z ławki nie podnosi.

    PS.Wybiegając trochę w przyszłość Biegler z naszą kadrą pracuje od niedawna a już potrafił poukładać grę w obronie tak że defensywy nie mamy się co wstydzić.Sądzę że po MŚ kiedy emocje już opadną i na spokojnie wszystko przeanalizują zajmą się ATAKIEM i SKUTECZNOŚCIĄ bo samą obroną meczu wygrać się nie da.
    Dzisiaj było widać jakieś próby nowych zagrywek(gra na 2-óch obrotowych bez LS)ale to jeszcze za mało,męczymy się strasznie w ataku,do tego wyeliminować przestoje w grze.Ale największą piętą achillesową jest to że nie trafiamy 100% sytuacji i to boli najbardziej , jest walka,serducho a później w jednej chwili z braku koncentracji czy zbytniej pewności siebie obijamy bramkarzy i obramowanie bramki.

  • unclefaker lubi Komentarz

    Trzeba pamiętać,że wygrywa cały zespół i przegrywa cały zespół, tym bardziej, że dziś z niczyjej strony nie zauważyłem aktu sabotażu. Cytując Tkaczyka zrobiliśmy dziś z Prosta mistrza świata. Żeby Lijek miał godnego zmiennika to by Biegler nie czekał aż Krzysiek się przełamie. Sypa czerwona kartka z kapelusza. Kubeł z całym szacunkiem do niego ale nawet w Płocku nigdy mnie przy karnych nie przekonywał. I tak wymieniać można bez końca. Po prostu JEDNA strzelona bramka w ciągu 15 minut II połowy zrobiła swoje. Mecz był spokojnie do wygrania. Teraz co? Trzeba pokonać Serbię i kibicować Serbii. Pozdrawiam prawdziwych kibiców a hejterzy zmiana pampersa i pod kocyk spać.

  • unclefaker lubi Komentarz

    Owszem można mieć pretensje do Lijka za skuteczność,można mieć zastrzeżenia co do Szmala,Kubisztal też z karnymi się nie popisał,ale ludzie gra cały zespół i nikomu na dobre nie wyjdzie że jeden zmiesza z błotem drugiego.Radzę uspokoić się co niektórym i z całych sił dopingować naszych z Serbią bo to mecz o byt w dalszych częściach turnieju,jeśli zajmiemy 3 miejsce to przekichane bo zagramy z Hiszpanią albo z Chorwacją a z 2 miejsca zawsze jest większa szansa na łatwiejszego przeciwnika.Do boju Polacy !

  • unclefaker lubi Komentarz

    Cos mi sie te statystyki nie podobaja bo na oko skutecznosc byla duzo gorsza a sytuacje sam na sam to juz katastrofa. A szkoda bo mecz byl do wygrania choc wcale na to przed meczem nie liczylem. Mecz nie byl zly ale powtarzam z taka skutecznoscia to sie meczu nie da wygrac. Krzysiu Lijewski bardzo slabo. 14 -4 mowi samo za siebie choc jego ratuja asysty ale i tak slabiutko.On powinien poprowadzic zespol do zwyciestwa a poprowadzil do porazki. Ale nie wszystko stracone bo widac ze sa momenty fajnej gry i na to licze w nastepnych meczach. POWODZENIA CHLOPAKI I GLOWY DO GORY A JESZCZE BEDZIE DOBRZE !!!! KRZYSIU PODAZ KLASE BO CIE NA TO STAC ALE BEZ GWIAZDORZENIA !!!

  • unclefaker napisał/a komentarz do Porażka na własne życzenie - relacja z meczu Słowenia - Polska

    Ufff... ale emocje:))) Chłopaki ogromne dzięki za niesamowitą walkę. Szkoda, że się nie udało. Mimo wszystko głowa do góry. Nie ma co tu dywagować, kto jakie błędy popełnił. Jak dla mnie miodzio było. Serducho waliło chyba z 200 na minutę. :) Ps. Przy odrobinie szczęścia nadal mamy szansę na 1 miejsce w grupie i trzeba poprawić koncentrację po wyjściu z szatni.

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.