Red Bull nowym promotorem WRC?

Zdaniem magazynu Autosport, Red Bull zostanie wkrótce nowym promotorem Rajdowych Mistrzostw Świata, zastępując North One Sport, z którym współpracę rozwiązano w lutym tego roku.

Nataniel Piórkowski
Nataniel Piórkowski

Red Bull Media House jest jednym z trzech kandydatów nominowanych przez FIA. Pozostała dwójka to South African Partnership oraz Eurosport. Podczas zakończonego w niedzielę Rajdu Finlandii, producenci WRC, zespoły oraz inne zainteresowane strony, debatowali nad wyborem nowego promotora.

Szef Citroena WRC, Yves Matton, którego ekipa jest sponsorowana przez Red Bulla, uważa, że mianowanie Media House na promotora byłoby doskonałym posunięciem. - Sądzę, że promowanie Rajdowych Mistrzostw Świata przez Red Bull Media House byłoby bardzo dobrą rzeczą, ale inną niż Red Bull jako sponsor. Kiedy Media House za coś się bierze, robią to tak, jak trzeba, nie licząc wyłącznie na dobre imię. Jeśli zdecydują się zainwestować w WRC, zrobią to, bo chcą wykonać właściwą robotę. Inaczej w ogóle by nie próbowali.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×