Skład Wybrzeża na sezon 2014!

autor: Szwej4 | 2013-09-25, 21:30 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
podam wam swoje propozycję, czekam na wasze :)

Darcy Ward/Nicki Pedersen/Greg Hancock
Thomas Jonasson
Renat Gafurow
Artur Mroczka/Robert Miśkowiak
Grzegorz Walasek
Krystian Pieszczek
Szymon Woźniak/Oskar Fajfer/Wychowankowie
Zapraszam do dyskusji :)

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
Szwej4
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Alek Z.

Tak sobie trochę sklejam skład bo zakładam, że Terlecki ze Zdunkiem temat licencji ogarną. I całą koncepcję psuje mi Miśkowiak. Po tym co zaprezentował w tym roku to nie wyobrażam sobie go za rok w ekstra. Był zupełnie bezbarwny. Punkty niby były, ale z reguły był całkowicie pasywny. Wydaje mi się, że połkną go na trasie wszyscy, łącznie z juniorami. Oni w Elidze walczą na śmierć i życie. Co powiesz na:
Walasek - mocny Polak, i jedyny, nie ma innej opcji bo Buczek to nie ten garnitur i ponoć nie ma szans na to by był u nas.
Mroczka - najlepszy nasz zawodnik w 1 lidze, agresywny, waleczny, niezły technicznie i wciąż z papierami na całkiem dobry rozwój
Jonasson - nasz człowiek, niestety z jego zdrowiem bywa różnie więc koniecznością jest mieć rezerwę
Gapiński - albo Ułamek, nie wierzę, że nam RT nie wciśnie jakiegoś "swojaka". Obojętnie który to i tak bez szału. Tu mógły być Misiek, ale nie liczę na jego postawę, pokazał się z bardzo pasywnej strony.
Hancock - zawodnik wybrany pod Krychę, myślę, że przy nim Krycha będzie miał +20% do wartości
Krycha - komentarz zbędny. Musi być.
Swój Junior - Nie widzę potzreby płacenia kilkuset tysięcy za Woźniaka bądź Fajfera. Jak za 200 000 kupią sprzętu dla Beśki, Domina czy Witstocka to może być ciekawie. Co roku jakiś młody wystrzela więc może...wystarczy, że czasem jakiś punkcik urwie.
+Renat, który może w każdym układzie kogoś zastąpić. Bądź być w mojej konfiguracji za Gapińskiego.
Wolę skład z 3 Polakami bo w razie kontuzji nie ma problemu. Poza tym jakoś wolę kibicować naszym.
Nie jest to skład marzeń, ani koncert moich życzeń. Sądzę też, że powinni czekać do końca kto zostanie bo wtedy zawodnicy będą bardziej ugodowi. Na bank nie wszyscy znajdą miejsce w Elidze. Niech tylko dadzą spokój z jakimiś Harrisami, Linbaeckami, Madsenem i innymi średniakami bo tacy już tu są. Pozdro Szwej4 i reszta

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 3 października 2013 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Szwej4
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Celier

Skład optymistyczny:
1 Darcy Ward
2 Robert Miśkowiak
3 Thomas Jonasson
4 Artur Mroczka
5 Grzegorz Walasek
6 Szymon Woźniak/Oskar Fajfer
7 Krystian Pieszczek
Realny:
1 Nicki Pedersen
2 Robert Miśkowiak
3 Artur Mroczka
4 Renat Gafurow
5 Thomas Jonasson
6 Dominik Kossakowski
7 Krystian Pieszczek
i takie cos do rozważenia. A jak by podpisać z Pedersenem kontrakt, że za pkt dostaje przykładowo 8000 zł a za pkt + bonus lub zwycięstwo 5-1 premie kolejne 2000 zł. Ogólnie myk który premiowałby go kasą za jazdę parą. Ciekawe czy to by mogło wypalić.
Edit.
Buczkowski jest tu wspominany za często moim zdaniem. Koleś który osiągnął 35 srednią nie nadaje sie do prowadzenia pary w EE bez KSM

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 29 września 2013 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Szwej4

Szczerze mówiąc, przydał by się jakiś krajowy senior( z górnej półki)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Jeżeli nie Łoktajew to w to miejsce może być Buczkowski lub Lebiediew ewentualnie nasz Gafurow. Za Zagara może być Nicki, ale wolę słoweńca, a najlepiej Hampel. ;) Tai i Ward z otwartymi rękoma byśmy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ax-GKS

Hampel? dwie rączki w górę.Czasami nierealne staje się realnym.Kiedyś gdy powiedziano mi że Zenek Plech jest już w Wybrzeżu też nie chciało mi sie wierzyc.Tymczasem słowo stało się ciałem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Jeżeli nie Łoktajew to w to miejsce może być Buczkowski lub Lebiediew ewentualnie nasz Gafurow. Za Zagara może być Nicki, ale wolę słoweńca, a najlepiej Hampel. ;) Tai i Ward z otwartymi rękoma byśmy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tei_Gda

Jeżeli nie Łoktajew to w to miejsce może być Buczkowski lub Lebiediew ewentualnie nasz Gafurow. Za Zagara może być Nicki, ale wolę słoweńca, a najlepiej Hampel. ;) Tai i Ward z otwartymi rękoma byśmy ich przyjęli, ale wątpię że któryś z nich trafi do Wybrzeża Gdańsk. Kossakowski niech się objeżdża, ale w 1 lidze, a na ekstralige do Wybrzeża Woźniak.

Jeżeli mają być zmiany kosmetyczne to rozumując dojdzie do nas jakiś lider [Nicki] i może wzmocnienie Woźniakiem lub Fajferem na juniorce i na tym się skończy. ;/

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 27 września 2013 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ax-GKS

Tutaj pełna zgoda - jeśli byłby wybór między Nickim a Fredką to zdecydowanie Dzik.Boję się że rzucenie Kossakowskiego na front extraligowy bez "aklimatyzacji" mogłoby przynieść wiecej szkody niż pożytku.Najlepszą wiedzę ne ten temat jak mówią "posiadł" napewno Stasio Chomski i on będzie decydował.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Brak lidera... Lindgren jest bardziej niż niepewny. No ale masz rację, wszystko sprowadza się do kasy. Pod 1 wolałbym Buczka, o czym pisałem już wcześniej. 2 i 3 - spoko. 4. Vacul/Renat/Miśkowiak. Juniorzy...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ax-GKS

Hm,mam mieszane jeśli chodzi o Łoktajewa i Zagara.W ubiegłym roku liczyłem że Bogdanow będzie torpedą a okazało sie że I liga przerosła jego umiejetności.Mozliwe że nie mógł sie odnalażć po kontuzji.Z pary Nicki-Zagar ten pierwszy wydaje mi sie pewniejszy.Nie można tracić też z horyzontu Taja,Warda lub Grega mimo że jest na końcówce kariery.Oczywiście wszystko przez pryzmat grubości portfela klubowego.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Powiem wam, że warto jednak najpierw zadbać o sponsora :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Goebbels

Brak lidera... Lindgren jest bardziej niż niepewny. No ale masz rację, wszystko sprowadza się do kasy. Pod 1 wolałbym Buczka, o czym pisałem już wcześniej. 2 i 3 - spoko. 4. Vacul/Renat/Miśkowiak. Juniorzy bez zmian. Jestem zwolennikiem mocnej pary juniorskiej. Nie wiem, czy Kosa jest już gotowy na e-ligę. Trochę loteria.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

na turnieju prezydenta ? :) Moja propozycja dla Was kibice Wybrzeża: 1. Walasek 2. Mroczka 3. THJ 4. Vacul 5. Lindgren - chyba ze bedzie kasa na cos lepszego 6. Pieszczek 7. Woźniak/Kossakowski rez ....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Goebbels

Przypomnij sobie, jak Toruń się na ten "największy talent" wypiął i "zesłał" go do Gdańska "za karę". Tylko nie przewidzieli, że chłopak faktycznie wszystkich zadziwi. Ciekawe, czy nadal będzie tak kochał Toruń, jak skończy się Wam kasa od Karkówy. Tego Wam nie życzę. Ale skąd możesz wiedzieć, jak sytuacja się potoczy? W sporcie i biznesie nie można być prorokiem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [10 komentarzy tej dyskusji]

A obraziłem Cie gdzies?Po prostu zejdz na ziemie.Ward zostaje w Toruniu.To najwiekszy talent w historii zuzla i w Toruniu bedzie jezdził bardzo długo.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Goebbels

Co do "lokomotyw", które uciągną wynik - moim zdaniem Zagar albo Dzik. Herbie - niestety już chyba nie te lata. Ward - pewnie nie do ruszenia, chyba że Wibrator zleci z e-ligi. Wiem, powtarzam się, ale zostałbym przy tych dwóch opcjach.
Sikora dobrze rozkminia problem Grupy Lotos, jak mi się wydaje. Przydałby im się zawodnik medialny, rozwojowy. Hampelek - idealny, ale czy przebijemy Zielonkę? Oj, jestem pesymistą, daję na to 5% szans. Dlatego powraca temat Walas-Buczek, bo raczej na pewno będą chcieli zmienić otoczenie. Jarek raczej nie byłby do tego skory, chyba że macie jakichś ziomków w Red-Bullu, którzy go do tego przekonają ;) No a tak na poważnie - faktycznie, gdyby był kontrakt dedykowany jednemu zawodnikowi, to kto wie, kto wie...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomek GKS

Jeszcze się włącze. A przypomnij sobie Rickardsona. On nie identyfikował się z żadnym klubem tylko kasa. No ale to była jeżdąca firma i pewne punkty. Podobnie Nicki.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

nie jestem za złotówą dzik to typowy "biznesmen",nie utożsamia się z drużyną tylko kasa i kasa.Po za tym jest zbyt drogi na jego miejsce wolę kogoś innego np Zagar

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomek GKS

Witam Was. Trochę za słabo. Jeden musi być coś na miarę najlepiej Pedersena bo odbije się to w nominowanych a Lindgren za słaby. To już wolał bym z jego półki Batchelora. Nie ukrywajmy,nie stać nas na skład np.Falubazu więc mając średniej klasy chłopaków musimy mieć kogoś kto będzie ciągnął wynik tak jak Nicki rok temu. No ale koledzy najpierw szmalec:)))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

na turnieju prezydenta ? :) Moja propozycja dla Was kibice Wybrzeża: 1. Walasek 2. Mroczka 3. THJ 4. Vacul 5. Lindgren - chyba ze bedzie kasa na cos lepszego 6. Pieszczek 7. Woźniak/Kossakowski rez ....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ax-GKS

Przeczytałem.Coś w tym jest bo po cichu sam zastanawiałem się skąd takie parcie na Walaska a nie np. na Hampela.Po przeczytaniu wielu wpisów widzę "krzywe" oko na Pedersena.Ale czy słusznie?Co by nie mówić ten gość jest jaki jest ale swoją pracę wykonuje rzetelnie,deklarowane punkty przywozi.Nie jego winą jest to że często parowy nie może za nim nadążyć a nie zawsze można czekać.Wiem że są tacy artyści jak Tomek Gollob którzy doholują każdego ślamazarę ale pod warunkiem że jedzie przed nim a nie 30m za stawką.To takie dywagacje.
Licze że Stasio Chomski wybierze dobrze i cierpliwie czekam.Generalnie widze że większość z nas ma podobne zdanie odnośnie budowy składu na 2014 rok bo i tak finanse będą warunkowały skład teamu i oczywiście indywidualne chęci zawodników.Pozdrawiam

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

http://sport.trojmiast...72913.html

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kibicGKM

Ja podam swoją propozycję:
THJ
Walasek
Hancock
Anderesn\Miśkiewicz
Mroczka\Gafurow
Pieszczek
Kossakowski
Moim zdaniem skład na utrzymanie no chyba że za Andersena Ljunga kupcie. Moim zdaniem nie ma co brać innych młodziezowców Krystian to bardzo wysoki poziom a i młody Kossakowski może zebrać cenną lekcję z jazdy w EE.
pozdrawiam kibiców

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Szwej4

pięknie powiedziane, sumując ;Dwóch liderów + R.G,THJ,A.M + Woźniak i Krystian.Mamy gwarancje, że drużyna będzie walczyła.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Za często przewija się tu Pedersen. Nie chętnie zobaczę go u nas. Jest zwyczajnie zbyt drogi. Paweł podał fajny skład oby bez Fredki i oby z kimś lepszym. Obawiam się, że to czym dysponujemy będzie zwyczajnie,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
prorok 1

Zróbcie dobre wzmocnienia bo znowu będziecie w ekstralidze tylko na sezon . Pedersen jest drogi po drugie to indywidualista i głownie przez niego Marma spadła do 1 ligi , jezdził w GP a mecze ligowe opuścił .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Alek Z.

Za często przewija się tu Pedersen. Nie chętnie zobaczę go u nas. Jest zwyczajnie zbyt drogi. Paweł podał fajny skład oby bez Fredki i oby z kimś lepszym. Obawiam się, że to czym dysponujemy będzie zwyczajnie, czysto sportowo zbyt mało. Znów próbować zawojować ligę pierwszoligowcami.? Powinno się obyć bez zadłużenia i to co mówi Szwej4, że przynajmniej będzie im się chciało. Lindgren, Ułamek, Andersen czy nawet Ljung to zerowe wzmocnienie. Niech faktycznie wezmą asa i juniora typu Oski czy Woźniak lub dwóch walczaków z doświadczeniem ekstraligowym.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 26 września 2013 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Szwej4

Fajna, powiem Ci coś: Jak już mówiłem, zamiast tego fredke lepiej Gafurow sobie poradzi:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

na turnieju prezydenta ? :) Moja propozycja dla Was kibice Wybrzeża: 1. Walasek 2. Mroczka 3. THJ 4. Vacul 5. Lindgren - chyba ze bedzie kasa na cos lepszego 6. Pieszczek 7. Woźniak/Kossakowski rez ....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.