Leskater - lubi

  • Leskater lubi Komentarz

    Trochę na marginesie tematu - na stronach internetowych klubów i w lokalnych mediach pojawiają się już pierwsze informacje o turniejach przedsezonowych i ich obsadzie. W dniach od 13 do 15 września w Lublinie zaplanowany jest turniej z udziałem Ślęzy, Widzewa, Pszczółek i mistrza Białorusi - zespołu Tsmoki Mińsk. Tydzień później w Poznaniu ma odbyć się natomiast turniej, w którym mają uczestniczyć: Artego, Pszczółki, Ślęza i rzecz jasna Enea AZS Poznań. Poza tym Gdynia ma zorganizować aż dwa turnieje - 6-8 września oraz tydzień później (ich obsada na razie nie jest znana). Ponadto pod koniec września Ślęza ma być organizatorem tradycyjnego turnieju Wrocławska Iglica (na tę chwilę uczestnicy nie są jeszcze ogłoszeni).

  • Leskater lubi Komentarz

    Ogromna strata, mam nadzieję, że włodarze Katarzynek sprowadzą godną następczynię.

  • Leskater lubi Komentarz

    Cała Polska w cieniu Śląska, co. Ten cień w tym przypadku przyda sie Śląskowi bo nie jest to powrót do ekstraklasy, który można dumnie prezentować w pełnym słońcu. Argument, że to siedemnastokrotny mistrz Polski więc trzeba to brać pod uwagę jest dla mnie podwójnie chybiony. Uważam dokładnie odwrotnie. Zwłaszcza taki klub, z taką tradycją powinien pilnować sie tego, że interesuje go tylko awans sportowy. Ta dzika karta to zawsze już będzie dla mnie plama na honorze Wielkiego Śląska. Wcale nie tak dawno podobny sposób zawitania w szeregi EBL proponowano Legii. Nie skorzystała i chwała jej za to. Kibice Legii zapowiedzieli wówczas, że zbojkotują wówczas występy druzyny. Szacun. Poza obrębem tego chcę dodać, że to moja opinia i polemiki w tym temacie prowadził nie będę. Niech każdy mysli jak chce i głosi co chce. Swoja drogą nasza ekstraklasa jest pewnym europejskim jesli nie światowym kuriozum - oto w 16 lub 17 / bo nie wiadomo co z Koszalinem / zespołowej lidze grać będą Lublin, Toruń, Dąbrowa, Szczecin, Gliwice i teraz Wrocław - a więc zespoły, które do tej ligi nie awansowały sportowo. Sporo jak na mój gust. Więc może czas zmienić szyld. Nie EBL ale UBL czyli Układy Basket Liga. Wszystko. Dodam na zakonczenie, że prezentuję gorycz faceta, który wielu ludzi z dawnego Wielkiego Śląska zna osobiście a klub cenił i tym bardziej jest mi przykro, że ten klub wybrał taka drogę powrotu na koszykarskie salony. Wstyd, Obywatele działacze!

  • Leskater lubi Komentarz

    Pytanie czy zaproszono by Astorię gdyby przegrała finał I ligi ;)

  • Leskater lubi Komentarz

    Nie mowie, ze maja nie grac czy ich nie chce, ale niech to wszystko będzie tak jak powinno, czyli przede wszystkim sport na pierwszym miejscu a nie znajomości, uklady, kasa i gadanie, ze zasłużony klub to musi grac w elicie. To moze odrazu Mistrza im dajcie bo przecież sie należy.

  • Leskater lubi Komentarz

    Najważniejsze, że wszystko rozgrywa się w sportowym duchu;] Śląsk za "tajną" opłatę wróci do najwyższej klasy rozgrywek bo ma za sobą wielką historię i to już... Gombrowiczem trąci. Mógł wykazać swój sportowy rozwój... a spotkał się z gładkim 0:3 od Astorii. Nie dociekam motywacji... ale źle się dzieje gdy reguły nie są przejrzyste i nie traktują wszystkich równo. To przeczy idei sportu z gruntu. Rozumiem, że przy okazji reorganizacji rozgrywek mogą powstać pewne luki (np. nieparzysta liczba drużyn). Po to się walczy w lidze by z niej awansować bądź spaść jeżeli się sportowo rozgrywkom nie dotrzymuje kroku. Za dużo "precedensów" za mało Prawdziwych reguł... są to niesprawiedliwe precedensy wobec drużyn które cele osiągają wynikiem sportowym. Rodzi to zuchwałość zachowań na przyszłość... gdzie wszystko się może zdarzyć jak podśpiewywała utalentowana Osoba. Nawet nie chcę przytaczać kolejnych "dziwnych kroków z ministerstwa" Zarządu PLK... no ale skoro on wychodzi naprzeciw to jasne o co chodzi gdy nie wiadomo o co chodzi.

  • Leskater lubi Komentarz

    Trzeba wymienić Bońka i Brzęczka bo to oni są winni tego jak grają naśi piłkarze , Boniek zamiast zatrudnić dobrego trenera z zagranicy to zatrudnił najpierw Nawałkę a teraz następnego nieudacznika Brzęczka , meczy naszych piłkarzy nie da się oglądać na trzeżwo , jak będą tak grać z Izraelem to porażka murowana .

  • Leskater lubi Komentarz

    Czego sie dziwicie skoro trenerem kadry jest kolega Bonka z miernym warsztatem na ekstraklase a co dopiero na europejski poziom to widac ze zawodnicy gardza tym cepem od pluga bo to kompletny laik trenerski Brzeczek co najwyzej moze sprzatnac kible na narodowym ze swoja taktyka.Tej druzynie potrzebny jest trener z wizja i wiedza charyzma zawodnicy na codzien prowadzeni sa w swoich klubach przez trenerow o 10 klas lepszych niz ten Brzeczek z Bonkiem razem wzieci wiec co takiemu Lewandowskiemu lub Glikowi moze przekazac za taktyke prosty samouk zwany szumnie selekcjonerem .wywalic tego miernote jeszcze nie jest zapozno ale prezesunio tego nie zrobi bo to jego wybitny wybor i mega talent trenerski tylko czekac kiedy po Brzeczka zglosi sie Liverpool.

  • Leskater lubi Komentarz

    Polpharma miała jeden z najniższych budżetów w lidze o ile sie nie mylę, wiec zajęcie 9 miejsca raczej złym wynikiem nie jest. Mimo wszystko jak to mówią pieniądze jednak grają. Do tego należy tez wziąć pod uwagę, że kluczowych zawodników nękały kontuzje, zespół mało meczy rozegrał w pełni składu.
    Opieranie zespołu na graczach którzy zrobili awans na pewno nie jest dobrym pomysłem, gdyż 1 ligę i EBL dzieli mimo wszystko przepaść. Jeśli udałoby sie zakontraktować dwóch niżej wymienionych Polaków, No to na pewno duży sukces.

  • Leskater lubi Komentarz

    Widzisz ja znam dwóch trenerów którzy dysponowali mistrzowskim składem a "misia" nie zdobyli. I to w naszej piaskownicy, daleko nie musisz sięgać. Różnica między Gronkiem i naszymi wynalazkami trenerskimi jest taka, ze Artur G zyskał powszechne uznanie za styl gry Polfarmy. Nasz Stelmetowy styl budził w tym sezonie politowanie ...

  • Leskater lubi Komentarz

    Brawo Artego!

  • Leskater lubi Komentarz

    Dawać Artego!

  • Leskater lubi Komentarz

    Brawo dziewczyny!Wszyscy chcemy tego zlota,ale niech sponsor artego kochane nie zapomina o meskiej Astorii a w szczególności o druzynach mlodzierzowych bo tu bieda az piszczy,niektóre drużyny mlodziezowe nie byly ponoc na gwarantowanym 1turnieju a przecież chlopcy potencjal mają ☺

  • Leskater lubi Komentarz

    Podpisuję się pod tą opinią!

  • Leskater lubi Komentarz

    No coz. Mysle, ze Osuch zawalil sprawe zatrudnieniem tego trenera i tych pilkarzy. Na wiosne juz nieco lepiej. Mam nadzieje, ze Pan Rumak zostanie. Lepsi zawodnicy pewnie odejda ale sadze, ze w przyszlym sezonie Zawisza moze nawet jeszcze bardziej zniszczyc 1 lige niz Zaglebie. Pozdro, trzymajcie sie.

  • Leskater lubi Komentarz

    Trochę nerwówki, bo Irańczycy z seta na set grali coraz lepiej, a nasi jakby opadali z sił... ale ostatecznie się udało. I najważniejsze: trzy mecze - trzy zwycięstwa

  • Leskater lubi Komentarz

    Brawo dla Polaków za wygraną,Kurek show dzisiaj 31 pkt pozycja mu jak widać odpowiada,przestawił się dobrze.Resovia będzie miała z niego pociechę:))

  • Leskater lubi Komentarz

    Częstochowa nie zawiodła :)
    Polska ma moc i to najważniejsze :D

  • Leskater lubi Komentarz

    Pomimo słabości w dwóch ostatnich setach, daliśmy radę - właśnie po tym poznaje się prawdziwych mistrzów. Kurek totalny kosmos, ale chciałbym zauważyć, że Bieniek gra 3 mecz w reprezentacji.. i znów zachwyca, zdobywając 90% w ataku! Szykuje nam się środkowy światowej klasy.
    PS - Kurek 60% i 30 pkt, nic tylko bić brawo.

  • Leskater lubi Komentarz

    W tym meczu było wszystko, przekrój gry na różnym poziomie. Bartek z meczu na mecz czuje się coraz pewniej na na nowej pozycji. Bieniek ładnie końcówkę wytrzymał, no i Mika!!!