Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Kaspar lubi Komentarz

    Panie Maslanka wiadomo, ze Mrozek i Swiacik to Pana uczniowie i dalej ma Pan wielki wplyw na ich decyzje. Odnosnie pracy Swiderskiego plecie Pan nieprawde, widac instruktaz takich wielkich znawcow jak Najman i jeszcze kilku jemu podobnych. Takie proste rozwiazania cisna sie do wykonania w Wlokniarzu wiec po kiego zatrudniacie trenerow zewnatrz. Szkoda, ze manipuluje sie nazwiskiem Drabik, ktory jak wszyscy wiemy mial swoj udzial w ulozeniu do zuzla Mateusza Swidnickiego ale teraz juz jego rola pszerzucila sie na pana Lape i trenera tak jak i z reszta mlodych z ktorymi wylacznie pracowal trener. Slawek pracuje z mlodymi na mini torze i takie sa fakty. Postep w szkoleniu widoczny co widac po sukceach w osiaganych wynikach. Pierwsza druzyna to temat oddzielny bo tam nie dalo sie zrobic nic wiecej majac do dyspozycji liderow rekonwalescentow i trojke nowych zawodnikow bez doswiadczenia lub z malym[Smyktala} i torem, ktorego trzeba bylo nieustannie poprawiac bo mowiac prosto zostal spieprzony przez Prezesa osobiscie do tego wszystkie pierwsze mecze mialy status zagrozonych i tutaj nic nie moze zrobic trener. Szukacie dziwnych okolicznosci i przeklamujecie prawde bo trener nie byl lizusem i wykonawca polecen a smial miec swoj sposob patrzenia. Ktos oglosil sie krolem tzw polowania i oglosil sukces bezpodstawnie wiec trzeba bylo znalezc kozla ofiarnego. Moze by tak panie Prezesie przyznac sie do swoich bledow i powiedziec mea culpa, poniewaz w przeciwnym razie dalej bedzie Pan brnal w zlym kierunku ze szkoda dla zuzla w Czestochowie. Dorzuce jeszcze mala dygresje odnosnie wypowiedzi pana Najmana, ktora jako Prezes znegowal bym publicznie a Pan ja chyba popiera? Brzydko w tej Czestochowie!

  • Kaspar lubi Komentarz

    Maslanka autorytet prezesa:)))

  • Kaspar lubi Komentarz

    Ja przypomnę, że Maślanka najpierw dawał zawodnikom wirtualne kontrakty, które potem siłowo obniżał w trakcie sezonu. Nagle stał się ekspertem, który pouczał o nie przepłacaniu zawodników, bo to psuje rynek.
    Ten gość chyba nigdy nie słyszał co to hipokryzja :D

  • Kaspar napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Odezwał się ekspert który pogrążył klub w długach

  • Kaspar napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    A Dymek od czego ram jest?? Po co ten gość znowu jest w klubie?? A co do Maślanki to zostawił długi w klubie A teraz Wielki ekspert żużlowy

  • Kaspar lubi Komentarz

    Świderski tym wywiadem Ameryki nie odkrył, dziwię się czemu wcześniej tego nie zauważył jak był zawodnikiem jak to środowisko żużlowe jest zakłamane...

  • Kaspar lubi Komentarz

    Cóż my, kibice, możemy wiedzieć, co dzieje się wewnątrz klubu? Znamy tylko stąd, co ktoś w wywiadzie chlapnie. Świder widzi to tak, Świącik i Drabol pewnie odwrotnie. Ja, pamiętając, co z klubem zrobił Maślanka, a potem Sukiennik, szanuję Świącika, że trzyma finanse w ryzach. Pomimo jego ewidentnej wady wtrącania się w kompetencje pracowników klubu.

  • Kaspar lubi Komentarz

    Wielki celebrytka wspomaga włókniarz dziad jak 10 lat temu na stadionie było zbieranie pieniędzy dla chłopców z mini żużla to dziadu wrzuciłeś mi do puszki 2 złote

  • Kaspar napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Najman na trenera dajcie go tam

  • Kaspar lubi Komentarz

    Na kredycie niezłym jedzie !!!

  • Kaspar lubi Komentarz

    Czy istnieją zawodnicy, którzy są na tyle dobrzy, aby poradzić sobie w I lidze, a jeździli już w Landshut? Bo Kryjom mam wrażenie trochę gada dziwnie. W sumie niewiele brakło, a udałoby mu się położyć ten finał w Opolu.

  • Kaspar lubi Komentarz

    Gratuluję awansu Ostrów. Krosno też graty za mega wynik.

  • Kaspar lubi Komentarz

    OK, awansowali...i co teraz? :) czy pykną na jakimkolwiek wyjeździe 35?

  • Kaspar lubi Komentarz

    Wypuścić go na wolność,niech zarabia na rodzinę pokrzywdzonych,a tak dostanie 10 lat i z naszych podatków będzie siedział

  • Kaspar napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Co z tego czy on będzie siedzieć 15 lat czy dostanie karę śmierci czy będzie miał miliony zł do spłaty. Zdrowia dziewczyny się nie przywróci. Powinni ludzi wysyłać do pracy w kostnicy przez cały okres odbywania kary żeby zobaczyli jak wygląda świat z innej perspektywy

  • Kaspar napisał/a komentarz do Małżeństwo, które wygrało polską ligę. Klub traktują jak dziecko

    @tejot_tejot: całe szczęście że Cie nauczyli czytać w szkole. Tak podała pomocną dłoń jak Drabikowi że przez Wrocław w czarnej du..pie jest

  • Kaspar lubi Komentarz

    @Kaspar w d... żeś był i g... wiesz. Jak było z tą pomocną dłonią doskonale opisuje sam Tajski w swojej biografii pisząc bez ogródek co się z nim działo po śmierci ojca. To właśnie dlatego, mimo że praktycznie co roku dostaje propozycje podpisania dużo lukratywniejszych kontraktów, niż te jakie ma we Wrocławiu, jak sam w jednym z wywiadów stwierdził, tak długo, jak będą go w Sparcie chcieli, tak długo nie ma zamiaru się nigdzie ruszać.

  • Kaspar napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Tak Krysia uratowała karierę Woffindena i podała mu pomocną dłoń z kasą. Gdyby nie problemy Włókniarza to Maślanka nigdy by go nie oddał do Gniezna a stamtąd potem trafił do Wrocławia bo cudowna dłoń z kasą przyszła na pomoc

  • Kaspar lubi Komentarz

    Kiedyś żużel to był żużel. Głośno, brudno, pełno kurzu i mecze, które trzymały w napięciu. Dziś idziesz na żużel to widowiska jak na lekarstwo, kurzy się to wielki płacz i lament, bo troszkę kibic będzie brudny, a na dodatek podprowadzające mają chyba jakieś dziwne uczucie, że są ważniejsze od samych zawodników ;D Lansują się na prawo i lewo, a portale robią z nich jakieś super gwiazdy...

  • Kaspar lubi Komentarz

    Jak noga cała to pojedzie, ważne żeby miał czym machać.

  • Kaspar lubi Komentarz

    to ten co kopał innego zawodnika? coż za przypadek...

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.