Widzew przedłużył umowę ze sponsorem

Carlsberg Polska pozostanie sponsorem Widzewa co najmniej do 2013 roku - czytamy na łamach oficjalnego serwisu klubu. Umowa z marką "Harnaś" została przedłużona o pięć lat.

Szymon Mierzyński
Szymon Mierzyński

- Widzew Łódź to klub o znakomitych tradycjach, dużym potencjale i dobrych perspektywach na przyszłość. Wierzymy, że wsparcie finansowe "Harnasia" przyczyni się do dynamicznego rozwoju drużyny i jej zawodników, a wspólne piłkarskie sukcesy wzmocnią wizerunek klubu i sprawią, że "Harnaś" - kibic, widoczny na koronie stadionu Widzewa, na stałe wpisze się w krajobraz Łodzi - powiedział na łamach oficjalnego serwisu klubu wiceprezes zarządu ds. marketingu Carlsberg Polska, Piotr Chęcielewski.

Zadowolenia z przedłużenia umowy ze sponsorem nie kryje wiceprezes łódzkiego I-ligowca, Mateusz Cacek. - W najbliższych latach czeka nas wiele wyzwań sportowych i to dla nas bardzo ważne, że Carlsberg chce dalej wspierać Widzew. Pozyskiwanie do współpracy firm zewnętrznych jako reklamodawców i partnerów pozwoli nam na jeszcze szybszy rozwój biznesowy, a co za tym idzie na odnoszenie sukcesów sportowych - stwierdził.

Zgodnie z kontraktem, klub otrzyma od sponsora wsparcie finansowe w zamian za promocję. Logo "Harnasia" pojawi się na koszulkach zawodników, replikach strojów sprzedawanych przez Widzew oraz na wszelkich innych sprzętach sportowych zespołu (dresy, kurtki, torby).

Marka będzie ponadto eksponowana na niektórych elementach stadionu (m. in. siatka wokół boiska, korona obiektu, ławki rezerwowych) oraz na łamach oficjalnego serwisu internetowego łódzkiego klubu.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×