wabos55 - lubi - strona 2

  • wabos55 lubi Komentarz

    czemu skazany na pozarcie KSM ma isc na reke bogatym klubom , to jest ich szansa na zrobienie jakichs punktow w lidze ...

  • wabos55 lubi Komentarz

    sedziowie zrobia wszystko zeby norweg wygral raw air

  • wabos55 lubi Komentarz

    Swoją drogą sprytnie wymyślony turniej, który kończy 5 not po skokach na mamutach. Gdyby nie kapitalna forma Kamila i wyrobiona przewaga, to przy turnieju tak bardzo kłaniającym sie w strone lotników, najpewniej któryś z Norwegów wygrałby te zawody stworzone z myślą o nich. Pamiętajmy, że Kamil gdy jest w gazie lata daleko również na mamutach, ale jest wielu skoczków którzy poza zawodami na nich wgl sie nie liczą i skocznia mamucia w takim cyklu to troche przegięcie. Zwłaszcza patrząc wstecz, gdy każdy sie podniecał, że Kamil ma 15,20,40,70 itd pkt przewagi. Do tego ta pogoda w Norwegii..

  • wabos55 lubi Komentarz

    "Kwestionował też ciśnienie opon w pojeździe, którym poruszali się policjanci" - już go widzę jak z trzęsącymi się gaciami wyciągał ciśnieniomierz ze swojego schowka i mierzył ciśnienie w radiowiozie... buahahaha

  • wabos55 lubi Komentarz

    To się teraz Hołek będzie udzielał w tvn na okrągło Poprzednim razem się przedawniło jak to celebrytom za czasów PO ale tym razem mam nadzieję,że potraktowany zostanie jak każdy kierowca

  • wabos55 lubi Komentarz

    ta ten co,mówi w telewizorniach,że tak nie można,to zabójcy,a tu bęc!!!!!!!!!!!!

  • wabos55 lubi Komentarz

    Justyna dziękujemy za WSZYSTKO dużo emocji i radosci nam Dostarczylas przez te wszystkie lata

  • wabos55 lubi Komentarz

    Czapki z głów długo będziemy czekać na takie emocje SZKODA

  • wabos55 lubi Komentarz

    Justyna Kowalczyk zasługuje na podzięko

  • wabos55 lubi Komentarz

    Pani Justyno! Wielkie dzięki za wszystko, za wszystkie emocje, za medale, za walkę ze sobą nierównościami (astma) w tym sporcie. Dziękuję za wszelkie emocje, które u mnie Pani wywołała :)

  • wabos55 lubi Komentarz

    Za co być wdzięcznym Kowalczyk - PANI chamie - a no za to że dzięki PANI Kowalczyk poznaliśmy piękno innych sportów zimowych.Dziękujemy
    PANI i życzymy wszystkiego naj w dalszym życiu prywatnym i sportowym.

  • wabos55 lubi Komentarz

    IJistyna Kowalczyk zasługuje na podziękowania i szacunek za wszystko co do tej pory osiągnęła w sporcie do tej pory. Zawsze walczyła dając z siebie wszystko. Trzeba pamiętać, że nie była to równa walka. Nigdy nie udawała że jest astmatyczką tylko po to, żeby sobie ułatwiać życie. Walczyła uczciwie i wygrywała. Tym razem nie poszło, ale jedno jest pewne: Dała z siebie maksa i za to wielkie dzięki.

  • wabos55 lubi Komentarz

    Duże i Małe kule, szczerze ? nie zamienił bym na złote medale. Te kule świadczą o wszechstronności i ciągłości BYCIA NAJLEPSZĄ ! Marit nigdy tego nie osiągnęła i zazdrości Justynie !!! Taka jest PRAWDA !

  • wabos55 lubi Komentarz

    Dziękuję pani Justyno za moc WSPANIAŁYCH chwil spędzonych z pani udziałem na wielu arenach światowego narciarstwa :*

  • wabos55 lubi Komentarz

    W pelni sie zgadzam z Twoimi uwagami. Marit ukonczyla bieg bez zmeczenia. Tuz za meta pozowala do zdjec, rozdawala usmiechy, podczas gdy wszystkie inne padaly skoszone nadludzkim wysilkiem. Marit wygladala jak po rozgrzewce. Czy to tak wytrenowany organizm? Czy ona jedyna jest sklonna do tak nadludzkiego wysilku? Czy to jakis nad czlowiek? Nie, to doping lekami przeciw astmie powodujacy wieksza wentylacje pluc. Tym samym jej organizm przyswaja wieksza ilosc tlenu co daje jej mozliwosc wiekszego wysilku. Sa dyscypliny, w ktorych doszlismy juz prawie do sciany. Rezerwy czystej rywalizacj sie koncza dla stosujacych to samo "paliwo". Norwegowie juz o tym dobrze wiedza wiec szukaja szybciej niz inni. Nie robia tego jak Rosjanie /na chama/ lecz bardziej wyrafinowanie. Justysia nie jest w stanie konkurowac z takimi cyborgami. To co zrobila dla polskiego sportu trzeba docenic i pochylic glowe przed jej wynikami. Dziobala oszustki i nie jeden raz zabierala im trofea. Bez dopingu dlugo tak sie nie da. Lepiej Justynko odejsc na czysto niz sie babrac z "gownem" norweskiego wzorca. Bywam w Norwegii czesto i jeszcze nie spotkalem nikogo chorego na astme. Dla mnie jestes Justynko Mistrzynia Wszechswiata.

  • wabos55 lubi Komentarz

    Justyna Kowalczyk to wspaniały sportowiec i wybitna biegaczka!!!Smutne jest to,że pod koniec swojej kariery nie doczekała żadnej polskiej biegaczki,która by ją prześcignęła ...

  • wabos55 lubi Komentarz

    To prawda,nalezy sie szacunek i podziekowanie.Brawo Pani Justyno i powodzenia.

  • wabos55 lubi Komentarz

    Pani Justyno duzo pani zrobila dla sportu

  • wabos55 lubi Komentarz

    Kochana Pani Justyno -Pani dla polskiego narciarstwa zrobiła o wile więcej niż wszyscy działacze razem wzięci i może Pani z dumą odejść na zasłużoną sportową emeryturę a jeśli chodzi o norwegów to totalny doping wziewny,po prostu oszuści !!!

  • wabos55 lubi Komentarz

    Nigdy nie zapomnę emocji związanych z Pani podbiegami pod gorkę i zostawianiu za soba rywalek.Dzięki Pani ogladaliśmy biegi narciarskie ,którymi nikt sie nie interesowal.Trgo nam nikt nie zabierze,Szkoda ,ze trafiła Pani na chore rywalki.Nie była to równa walka,Szkoda ,ze nie można porównać kto był lepszy.Dziekuję za wysiłek ,wolę walki i morderczy trening