Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Przestance szczekac juz wystarczy.Dobra Decyzja ?ze zmiana trenera nie wiecie ,ze Marzec sie nie nadaje na Ekstraklase i moze ja ogladac w Tv i jak wyealczyl awans to trzeba mu za to podziekowac zrobil dobra robote i nie zostal kontrakt przedluony i bez hejtu to Stal zrobila to dobry ruch.A do spadku bede inni sa puniadze sa sponsorzy do spadku to predzej Warta i Gornik tyle w temacie tylko Stal Mielec do boju

  • Andrzej Chmura napisał/a komentarz do PKO Ekstraklasa. Stal Mielec. Dariusz Marzec: Trener zrobił swoje, trener może odejść

    @marbet70: bardzo dobrze zrobili Marzec on sie nie nadaje na Ekstraklase za duze mial wymagania i nie ustapil w ustalaniu skladu sztabu szkoleniowego i slusznie wylecial na zielona trawe

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Nie przezywaj ze nie przedluzono z Marcem umowy i dobra zmiana przyjdzie Trener z Lecha asystent i bedzie dobrze.Bede fransfery a ciebie niech dupsko nie boli od tego pisania i nie pisz o spadku bo taki z ciebie znawca jak z kozi dupy traba.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    W piatek Stal moze juz byc w Ekstraklasie albo po meczu u siebie z Chojniczanka na 99 procent bedzie awans .Stal Mielec po 24 latach wroci do Ekstraklasy

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Nie piszcie o tej Warcie bo to sa kombinatorzy odpuszczaja mecze graja ewidentnie pod buka to nie jest druzyna to sa frajerzy oni nawet nie zasluguja zebybgrac w 1 lidze .Wczoraj pokazali jak mozna nie wygrac wygranego meczu bo nie chcieli wygrac i szkoda twkie mecze ogladac to jest parodia nie pilka nozna

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Czlowieku co piszesz nie prawdziwe informacje ,ze w Holandi wrocona lub wroca do treningow?w jakim swiecie zyjesz??w Holandi nie bedzie treningow i nie bedzie dokonczenia rozgrywek zezon zostal juz decyzja wladz zakonczony ,bo do 1 wrzesnia nie mozna organizowac imprez w tym meczow pilkarskich z powodu Epidemi Konwirusa.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Planowac mozesz Janicki ale daleka droga do startu i dokonczenia 1 ligi i takie pierdoly mozesz mowic ze mozna grac do konca lipca ,a duzo jest zawodnikow co sie koncza im kontrakty 30 czerwca i kluby nie chca z niektorymi przedluzac umowy wiec?co Pan proponuje?Nieprawa jest ,ze wszystkie druzyny chca grac i narazac siebie i swoje rodziny na zarazenie poprostu sie boja i ja sie im nie dziwie.Ta 1 liga moze wystartuje ale w pewnym momencie przyjda masowe zakazenia i caly plan grania peknie niestety tyle w temacie.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Redaktorku twoj artykul jest bardzo kiepski i piszesz bajki o niektorych klubach i jak nie jestes dobrze poinformowany to nie pisz nie osmieszaj sie .Widze,ze tacy znawcy w komentarzach sie zaczeli wypowiadac tacy sami madrzy jak ty co pisales ten artykul.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Lech gotowy podjac rekawice ,bo duza kasa jest do wziecia i dla nich wazniejsza kasa niz zdrowie pilkarzy ,trenerow wszystkich co bede zangazowani w organizacje meczy.Ludzie opamietajcie sie z tym animuszem na granie.Te pieniadze co bedzie PZPN wydawal na testy okolo milon zlotych dajcie na szpitale na szprzet ,bo to jest wazniejsze i ratowanie zycia ludzkiego niz granie w tym czasie w pilke.Przerwali rozgrywki gdy bylo ryzyko mniejsze zakazeniem malo zarazonych a oni teraz chca grac jak na dobe nawet do 450 jest zakazonych.Powodzenia w realizacji planow ,bo do wykonania i dokonczenia sezonu daleka droga.

  • Andrzej Chmura napisał/a komentarz do PKO Ekstraklasa. Trzy terminy powrotu polskiej piłki. "Zrobimy wszystko, by rozstrzygnięcia zapadły na boisku"

    @Soeth: nie bedzie grania i moga sobie w bierki zagrac i musza zachowac odleglosc od siebie

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Nie bedzie juz meczy nie wyjda w tym sezonie pilkarze na boiska,a Boniek bedzie mydlil oczy wszystkim ze ma plany warianty?stan zarazen wzrasta ludzi bedzie coraz wiecej umierac a Boniek mysli o rozgrywkach to sie nie uda nie bedzie zgody rzadu na dokonczenie rozgrywek tyle w temacie.

  • Andrzej Chmura napisał/a komentarz do Koronawirus. Michał Pol: Nie tylko kasa! Dokończyć ligi dla zdrowia i gospodarki (komentarz)

    @siber: blazen to jest z ciebie powtarzam ustapi epidemia bede warunki bedzie mozna grac bede grac.A nie bedzie mozliwosci takiej to zawieszone bedzie rozgrywanie meczy i zakoncza sie sezony uwzgledniajac tabele po ostatniej kolejce.Zostawcie Pola w spokoju znalezli sie eksperci o 7 bolesci.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Nikt ciebie prosil o komentarz i to swiadczy jaki jestes inteligentny i jak sie swoum wpisem kompromitujesz facet.Bede warunki zeby mozna bylo wrocic to wroca i bede grac ,a ty zamknij swoja niewyparzona gebe delikatnie to pisze ,bo mozna uzyc gorszych slow.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Badzo dobry ruch.Niech sie zajmie trenowaniem a nie co chwile jakies gieki ,bo go chca do Ekstraklasy .Niech odfruwa juz stracil szacunek u zawodnikow i kibicow tez takich jak on nie potrzeba w Stali Mielec.Juz dawno sie gosc wypalil zero pomyslu na gre nie teraz idzie do tej Ekstraklasy.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Jak nie wiesz jak jest to nie pisz i brakuje ci widze obeznania.Mamy wplyw ,bo jak wygramy to zajmujemy 1 miejsce w grupie i zagramy z 2 druzyna tej grupy co graja Serbowie i Hiszpanie.Co ma za znaczenie z kim oni beda grac w polfinale .Daj na luz najpierw trzeba wywalczyc ten polfinal a pozniej myslec co dalej.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Kto tutaj pracuje i redaguje ,ze nie potrafi podac poprawnej tabeli?.Pisalem wczoraj,ze Warta nie jest liderem.Stal Mielec jest nadal liderem.Poprawcie ten blad ,bo juz mnie krew zalewa co zaudzie u was pracuja.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Pisze jeszcze raz prosze zmienic kolejnosc w tabeli jest blad.Stal Mielec jest pierwsza na te chwile,a nie Warta Poznan.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Co za niedpowiedzialny gosc redaguje tabele.Najpierw piszecie artykul ze Stal Mielec jest liderem,a patrze w tabele na sportowe fakty a Warta Poznan jest liderem.ha.ha co za jakis nieodpowiedzialny czlowiek to nadzoruje .Nie robcie szopki.Stal ma tyle samo punktow co Warta ,ale wygrala bezposredni mecz i jest 1 w tabeli.

  • Andrzej Chmura napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Co za idiota redaguje tabele.Najpierw piszecie artykul ze Stal Mielec jest liderem,a patrze w tabele na sportowe fakty a Warta Poznan jest liderem.ha.ha co za jakis nieodpowiedzialny czlowiek to nadzoruje .Nie robcie szopki.Stal ma tyle samo punktow co Warta ,ale wygrala bezposredni mecz i jest 1 w tabeli.

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.