Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

47

Penhal napisał/a komentarz do Tarnów gaśnie na oczach mieszkańców. Tylko sport trzyma poziom

A to jest zabronione ,że ktoś lajkuje czyjeś posty?
Duma jest z Bydgoszczy a Przemek z Torunia. Może ktoś Ci po IP sprawdzić.

3 godziny temu | -1 odpowiedz (22 komentarze w tej dyskusji)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

StalRzeszówFan 2 h 34 min
Rzeszów nie wróci za rok. Rzeszów wróci za około 2 tygodnie...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zsmarti

Hej hej! Na Nowy Rok życzę samych wspaniałości, czyli: odwzajemnionej miłości, domu pełnego gości, ukochanych swoich bliskości i mnóstwo na co dzień czułości! Dodatkowo życzę spełnienia marzeń i wielu sukcesów, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Niech się szczęści, niech się darzy! Do siego roku!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Petrus

Przyjemnego szumu w głowie, wygodnego miejsca w rowie. No i może jeszcze potem, spokojnego snu pod płotem. Żeby pies z kulawą nogą, Cię nie olał idąc drogą. Dużo czadu i uroku w nadchodzącym Nowym Roku!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
-Oski1916-

Szampańskiej zabawy dzisiejszej nocy,Uśmiechu na twarzy każdego dnia nowego roku,Odwagi w podejmowaniu wyzwań,Miłości, szczęścia, radości.Niech 2019 rok będzie lepszy od mijającego. Życzy -Oski1916- :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomek z Bamy

Kiedy Nowy Rok nadchodzi kieliszeczek nie zaszkodzi, kufel piwa to za mało, litr szampana by się zdało. Trzeba opić wszystkie troski, by 2019 rok był boski!!! Pzdr.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ARTUR KS FALUBAZ

Czytanie z księgi proroka nocnika???
Pfffffhahahahahahaha:D:D:D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

DZBAN pisze tak :))) --- 46 minut temunight hancock rozliczony wiec jednak cos tam placi iras --- 5 minut temunight kasprzak w faluabzie --- night daja czadu chlopkia a walsnie dzis jedne gorzowski mongol...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ARTUR KS FALUBAZ
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

DZBAN pisze tak :)))
---
46 minut temunight
hancock rozliczony
wiec jednak cos tam placi iras
---
5 minut temunight
kasprzak w faluabzie
---
night
daja czadu chlopkia
a walsnie
dzis jedne gorzowski mongol
zaklepal thomsena w gorzowie haha
---
night
szlauderbach to polak ??

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (23|0)

ostatnia odpowiedź: 29 grudnia 2018 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Le Petit Prince

Bardzo dużo prezentów, mało w życiu zakrętów, Dużo bąbelków w szampanie, Kogoś kto zrobi śniadanie, a na każdym kroku szczęścia w Nowym Roku!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zsmarti

Wesołych świąt Bożego Narodzenia, To do Ciebie ślę życzenia, Bo narodził się Jezusek, To błogi moment i niech się nie kończy Boże narodzenie, piękne chwile, Bo o ile Ci wiadomo, Trzeba dziś radować się wesoło, Więc dla Ciebie zdrowia, szczęścia, Sukcesów i wolnego czasu, to rzecz najważniejsza, Byś odpoczął przed sylwestrem, I się bawił przynajmniej do pierwszej;) życzy zsmarti

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ADAM gorzowskie DOLINKI

Zdrowych,Wesołych i Pogodnych Swiąt Maciek,oraz Szczęśliwego Nowego Roku życzy Adam z Dolinek :)
Ps.Oby w tym nadchodzącym sezonie nasza Stal dobrze się spisywała,no i Bartek zdobył ten upragniony tytuł IMŚ :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Rysio-z-Klanu

Ja Tobie pragnę życzyć,
byś się mógł dobrze wybyczyć.
By te święta nadchodzące,
były piękne, cudne, lśniące.
Oprócz tego mój kolego,
szczęścia wcale niemałego,
z bliskim już nam Nowym Rokiem,
byś wszedł w niego raźnym krokiem.
Życzy Rysio-z-Klanu

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
-Oski1916-

Zdrowych spokojnych i pełnych rodzinnego ciepła świąt Narodzenia Pańskiego. Odpoczynku od codziennego zabiegania oraz chwili zadumy. Zyczy: -Oski1916- :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomek z Bamy

Życzenia radosnych Świąt Bożego Narodzenia, odpoczynku w rodzinnym gronie oraz pasma sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym Nowym Roku przesyła Tomek:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

DZBAN pisze tak :)))
---
46 minut temunight
hancock rozliczony
wiec jednak cos tam placi iras
---
5 minut temunight
kasprzak w faluabzie
---
night
daja czadu chlopkia
a walsnie
dzis jedne gorzowski mongol
zaklepal thomsena w gorzowie haha

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (11|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

46 minut temunight hancock rozliczony wiec jednak cos tam placi iras

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

Pomieszał niewątpliwie :)
Ucichł ? wyczuwam drwinę , a to chyba nie o to chodzi , czy nie ?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Coś panie kolego tak ucichł po informacji że Vaculik odchodzi,chyba pomieszał szyki panu co? I jak zostaje ten Krzychu na dwa lata czy nie bo zaczynam się niepokoić :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47


2 godziny temunight
W odpowiedzi na komentarz:

night
Betard Sparta Wrocław zdobyła brązowy medal DMP, co należy uznać za rozczarowanie. W zespole nie wypaliła koncepcja z Damianem Dróżdżem,
bazdura na amxa
wypailila i to bardo dobrze tylko jelop nie umial tego wykporzystac dobrucki
-------
Hahahahahaha :)))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47


4 minuty temu spasiony_lampart
W odpowiedzi na komentarz:

night
tam jest kildeamdn xd
----
w Pegro ?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47


2 minuty temu grunek
W odpowiedzi na komentarz:

night
daja czadu chlopkia
a walsnie
dzis jedne gorzowski mongol
zaklepal thomsena w gorzowie haha
---
Kurde u nas też mówią, że Thomsen albo u nas, albo w Gorzowie. Podobno jedyna porządna oferta dla Andersa z Ekstra, to ze Stalernej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47


przed chwilą night
W odpowiedzi na komentarz:

grunek
Bech złoto w Danii, Michelsen w Szwecji:)
daja czadu chlopkia
-----
a walsnie
dzis jedne gorzowski mongol
zaklepal thomsena w gorzowie haha

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

Blaszka Torun 2 min
Nom...powklejal moje komenty u siebie na tablicy, w ktorych sa pytania (szkoda, ze nie wszytkie), ale odpowiedzi nadal brak :) Domyslam sie w jakim celu, ale to swiadczy tylko o jego stanie umyslu. Ciekawi mnie jednak, jak je wykorzysta kiedy sie okaze, ze Krakowiak zostanie np. w Gnieznie :)
-----------

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

Blaszka Torun 13 min
Kapsel:
Blokujesz, odblokowujesz, znow blokujesz...badz facet a nie chlopczyk!
Czego nie zrozumiales? Tego, ze Krakowiak ma jeszcze wazny kontrakt w Toruniu i nie moze podpisac gdzie indziej? Czy moze tego, ze majac wazny kontrakt, klub juz z nim rozmawia o przyszlosci w Toruniu? Czy tez tego, ze user z Leszna zapytal w czasie terazniejszym i w tami samym czasie odpowiedzialem?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

Blaszka Torun 7 min
Kapsel:
A sklad ustala sie kiedy? W przyszlym sezonie? Nie uzywaj slow, ktorych nie rozumiesz (myslenie)!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

night
W odpowiedzi na komentarz:

szczepi
Bjerre dobry wybor i pewnie tani.
bjerre jest duzo drozszy niz taki holder
ale nie tak drogi jak kolodziej xd
-----------------------
Bjerre droższy od Holdera ? hahahahaha
Niezłe kino z tego Bajta :))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47


40 minut temunight
W odpowiedzi na komentarz:

szczepi
Lodz bedzie silna Okon,Kosciuch,Tungate,Andersen,Pajak?

Mocny sklad
KUDRIASZOW ZA TUNGATE MOZE BYC. A TUNGATE DO GORZOWA
---------------
Hahahahah :)) Bajt hahahahah

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47


2 godziny temunight
W odpowiedzi na komentarz:

AM99
I jak tam przed GP? :D
super
jets o 18 a to wazne
ze nie o 20

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

-NIGHT-1 min
zaorales ten portal?
braow ty haha
patrz ktora godzina jest podana u gory haa
beka z ciebie trwa

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
47

47 2 min 00Usuń
Przeciez wiem :) a juz z litera "el", to sie osmieszyli na amen xD
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KO - Docent , twój intelekt jest na poziomie imadła :)) hahahahah
Wystarczy wejść na ranking ogólny , wybrać "cały okres" i na pozycji #15 jest ktoś kto rzeczywiście konto usunął :))
Zaorałeś się właśnie tym "el"
Przy okazji PIĘKNIE zaorałeś też Najta :)))
Buhahahahahahahahahahha

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.