Maślanka liczy na kibiców

Włókniarz przygotował ofertę, która powinna w pełni zadowolić częstochowskich kibiców. W sprzedaży są cztery rodzaje karnetów, w tym także wejściówka ulgowa, o którą prosiła młodzież i studenci. Promocyjne ceny karnetów będą obowiązywać do 6 marca.

Wojciech Ciepiela
Wojciech Ciepiela

Aktualna sytuacja finansowa we Włókniarza nie jest najlepsza. Umowa ze sponsorem tytularnym - firmą Cognor nadal nie jest podpisana, dodatkowo pieniądze od miasta z tytułu promocji wpłyną na konto spółki dopiero pod koniec kwietnia. Coraz trudniej jest pozyskać mniejszych sponsorów, którzy przed wydaniem każdej "złotówki" starannie oglądają ją z obu stron.

Prezes Marian Maślanka liczy, że spory zastrzyk gotówki dadzą klubowi oferowane w promocyjnych cenach karnety. - Nie ukrywam, że na ten moment jest ciężko, dlatego chciałbym aby kibice dobrze zareagowali na wydane przez nas karnety. Wszystkie wprowadzone zmiany były reakcją na prośby naszych fanów i właśnie dlatego wprowadziliśmy do sprzedaży karnety ulgowe, a także powiększyliśmy sektor centralny obniżając jednocześnie cenę wejściówek na te miejsca. Osoba, która kupi karnet platynowy to już natomiast duży sponsor klubu. Dla wszystkich posiadaczy całosezonowych wejściówek przygotujemy osobne wejście. Ponadto tuż po wejściu na stadion tacy kibice będą mogli zaopatrzyć się w programy bez potrzeby stania w długich kolejkach.

Trzeba zaznaczyć, że wszystkie oferowane przez Włókniarza karnety obowiązują na komplet spotkań ligowych w sezonie 2009, a ponadto szereg innych imprez m.in. finał Srebrnego Kasku, memoriał Bronisława Idzikowskiego i Marka Czernego, Ligę Juniorów Speedway Ekstraligi czy też Młodzieżowe Drużynowe Mistrzostwa Polski.

O cenach karnetów i biletów w Częstochowie informowaliśmy tutaj.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×