TURNIEJ MIEDZIŃSKIEGO - RELACJA!!!

autor: ROSE FORCA DARCY | 2015-03-20, 21:26 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Kolejne zawody na Motoarenie w tym roku już za nami. Jak na tę porę to było dość ciepło, później nie co się schłodziło ale organizatorzy zadbali o to aby nie zabrakło ciepłej kawy i herbaty. Niestety kibice nie dopisali bo było ich może około 2000.

Na samym wstępie dodam, że nie widziałem wszystkich biegów...tylko te od 1 do 16. Dlaczego? Przeziębienie i ból gardła kazały mi iść szybciej do domu a bardziej rozsądek. Zwyczajnie w przyszłym tygodniu muszę być zdrowy. Dlatego moja relacja opiera o wnioski do 16 biegu.
Początek zawodów dał wiele ściganie, dużo walki, jazdy w kontakcie, mijanek. Dość szybko można było śmigać po dużej. Czasy jednak głównie powyżej 60 sekund. Z czasem jak tor się odsypywał paradoksalnie było coraz mniej walki.

1. Maksim Bogdanovs - łotewski zawodnik solidnie zaprezentował się na tych zawodach. Był dość szybki, waleczny i miał dobre przetarcie przed zawodami SBPC, które zostaną rozegrane za tydzień.
2. Krzysztof Buczkowski - od drugiego biegu zgłosił mocny akces do tego, że chce wygrać te zawody. Buczek popisywał się dobrymi startami i dużą szybkością na trasie, często mijał rywali i cieszył oko swoją waleczną jazdą. W ogóle nie jestem zdziwiony jego zwycięstwem. Ewidentne wzmocnienie GKM-u.
3. Peter Kildemand - w sumie jak na niego to słaby występ. Niczym szczególnym się nie wyróżniał, nie był to ten widowiskowy Peter co rok temu. Brakowało mu startów i szybkości. Wiele musi jeszcze popracować bo ewidentnie nie zabłysnął.
4. Kacper Gomólski - w sumie może to być solidna druga linia Apatora. Chłopak robi dużo wiatru na torze. Widowiskowa jazda, ciekawa sylwetka, może się podobać. Myślę, że wbrew wielu opiniom da wiele pociechy toruńskim kibicom. Na trasie Kacper jest szybki.
5. Jarosław Hampel - i tu nie mam dobrych wieści dla kibiców Falubazu. Hampel po prostu odstawał od reszty w kolejnych biegach i to dość mocno. Ani wyjścia spod taśmy a już tym bardziej prędkości na trasie. Pilanin jest wolny póki co, musi szukać, dużo szukać.
6. Chris Holder - jazdę Australijczyka warto przemilczeń. Tragedia - Pan podwyżka nie ma ani wyjść spod gumy ani szybkości na trasie. Gomólski przy nim to mistrz. Holder bardzo mnie martwi, jest bardzo słaby. Oby to były tylko takie początki.
7. Maciej Janowski -  słaby występ uczestnika SGP. No tak członek tego grona nie powinien jeździć. Nie odznaczał się niczym ciekawym, Maciek był po prostu wolny.
8. Grigorij Łaguta - solidnie ale jednak tej prędkości dziś brakował, niby miał wygrać w cuglach ale daleko mu do tego było. Rosjanin spod taśmy nie zabiera się ale na trasie nadal waleczny i skuteczny. Na początku zawodów zbyt dużo oczek pogubił.
9. Adrian Miedziński - raczej przeciętnie. Na pewno widać u niego spokojniejszą jazdę ale przeplata lepsze biegi gorszymi. Nie wiadomo na co Adriana tak na prawdę stać, mam nadzieję jednak, że zyska na skuteczności. Póki co, ligowa przeciętność.
10. Piotr Pawlicki - dobry występ najmłodszego z klanu. Widać, że Piotrek jest szybki i stać go na wiele w tym sezonie. Póki co widać, że raczej gorszego sezonu od poprzedniego nie zanotuje. Bardzo dobrze prezentuje się IMŚJ.
11. Przemysław Pawlicki -  postawa Shamka jest godna pożałowania. Ani wyjść spod taśmy, ani prędkości na starcie. Leszczynianin póki co jest zwyczajnie słaby i na razie odstaje w walce o skład, niestety.
12. Piotr Protasiewicz - bardzo dobry występ Pepe. Szybki bardzo na trasie, stylowo ładna, pewna jazda. Starty również. Na pewno silny punkt Falubazu, bija Hampel na głowa i to bardzo. Udane zawody.
13. Paweł Przedpełski - początek jak zwykle dobry, nawet zaskakująco dobry. Żarło, żarło a potem zdechło. Paweł na początku miał dobre stary i był bardzo szybki. Potem jednak wszystko się zmieniło i nie było już tak pięknie. Nie wiem czym to było spowodowane ale Przedpełski miał w tych zawodach, orła i reszkę. Ciekawe na co wypadnie w sezonie.
14. Mariusz Puszakowski - to nie zawodnik na eligę ale występ Puzona zawsze cieszy. Może jakby Mariusz miał lepsze osiołki to coś by tam było.
15. Emil Saifutdinov - występ dobry jednak nie można powiedzieć, że był torpedą. Emil aż tak szybki nie był, zdecydowanie w lidze będzie się oczekiwało od niego więcej. Na trasie nie był taki niedościgniony, jednak starty miał na prawdę solidne.
16. Sebastian Ułamek - bardzo udany występ. Seba imponował szybkością i łatwością z jaką przychodziły mu punkty, zdecydowanie jasna postać tego turnieju. Będzie liderem Rybnickiego ROW-u.

Podsumowując. Żaden zawodnik nie zrobił szału. Każdy miewał wpadki, stawka strasznie wyrównana, nie było zdecydowanych liderów. Jak ktoś wygrał bieg to w kolejnym był w stanie go przegrać. Widać, że już objeżdżenie się pojawia u zawodników ale ewidentnie jeszcze zawodnicy szukają przy sprzęcie. To był kolejne zawody pod znakiem testów. Wielu jeszcze brakuje do optymalnej formy sprzętowej. W zasadzie nikt się nie wyróżnił poza Buczkowskim i wielkie brawa i gratulacje za zwycięstwo Grudziądzanina.

Tak być nie powinno. Dzięki Adrian za zawody!

Zasmuciła mnie frekwencja, uważam, że Adrian za te 15 lat startów w Apatorze zasługiwał na większą publikę. Wstyd toruńska publiczności!

Pozdrawiam
ROSE

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
ROSE - RSKŻ

Po pierwsze zdjęcie jest sprzed paru lat i nie jest ono z piątkowych zawodów. Przyjrzyj się, że dach nie jest przedłużony.
A po drugie po ile Ty byś chciał mieć bilety? Były tanie i nie ma co wymyślać.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

dlaczego wstawili zdjęcie zrobione z miejsca gdzie było najwięcjej ludzi??gdyby zrobili z naprzeciwka wrażenie było by odwrotne...Ale wszędzie musi być manipulacja,poz tym bilety nie były tanie.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
leonsjo

dlaczego wstawili zdjęcie zrobione z miejsca gdzie było najwięcjej ludzi??gdyby zrobili z naprzeciwka wrażenie było by odwrotne...Ale wszędzie musi być manipulacja,poz tym bilety nie były tanie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 22 marca 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Klub ma na dniach przedstawić ich wygląd. Póki co to tajemnica jak mają wyglądać.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Rose czy masz jakieś informacje na temat wzoru tegorocznych kevlarów naszych zawodników i szaty graficznej plastronu . Niedługo pierwszy mecz i jestem bardzo ciekawy jak to bedzie w tym sezonie wygladało...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Wiem, że niby zawiesili ale wyjazd do Gorzowa organizują. A co do tego młyna to ciężko go nazwać młynem bo to była banda półgłówków.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Ci "Krzyżacy" najwierniejsi podobno zawiesili swoją działalności. Taka informacja jest na ich stronie. Tyle by było z głoszonego przez nich hasła. Mam nadzieje, że nasz "młyn" to coś więcej niż banda...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KATO

Zasmuciła mnie frekwencja, uważam, że Adrian za te 15 lat startów w Apatorze zasługiwał na większą publikę


problem zdaje się jest głębszy. Pierwsza impreza w sezonie powinna zgromadzić większą gawiedź mimo niekorzystnej daty. Obawiam się, że Torun i Zielona w tym sezonie będzie przezywała kryzys frekwencyjny. Na plus powinno być w Gorzowie, przynamniej w pierwszych meczach

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 21 marca 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

a moze swiadomosc ze jest ojcem dotarla do niego pozniej, a nie akurat w dniu czy miesiac po narodzinach... nie wiem czy masz dzieci, ale taka pelna i prawdziwa swiadomosc ze sie jest rodzicem i za kogos odpowiedzialnym przychodzi po jakims czasie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Od momentu urodzenia synaChris w roku urodzenia syna zdobył tytuł IMŚ więc o czym ty piszesz? Jeśli ma jakieś problemy to nie te, że jest głową rodziny.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
zoberfan

Rose czy masz jakieś informacje na temat wzoru tegorocznych kevlarów naszych zawodników i szaty graficznej plastronu . Niedługo pierwszy mecz i jestem bardzo ciekawy jak to bedzie w tym sezonie wygladało .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 21 marca 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
BadAngel

Ci "Krzyżacy" najwierniejsi podobno zawiesili swoją działalności. Taka informacja jest na ich stronie. Tyle by było z głoszonego przez nich hasła. Mam nadzieje, że nasz "młyn" to coś więcej niż banda 20-tu 16 latków która na sparingu krzyczała "jebać Grudziądz, jebać". Bo to trzoda jest (nie obrażając świń).

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Dokładnie. Ktoś chciał mógł pójść. Bez przesady to też nie był taki tragiczny termin żeby nie mogło przyjść 6 tys. ludzie. Poza tym gdzie byli Ci z Krzyżaków ponoć najwierniejsi??? A co do Holdera to...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
BadAngel

Od momentu urodzenia syna

Chris w roku urodzenia syna zdobył tytuł IMŚ więc o czym ty piszesz? Jeśli ma jakieś problemy to nie te, że jest głową rodziny.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Niestety zgadzam sie z Toba. Od momentu urodzenia syna, to juz nie jest ten sam Holder, jeszcze przez jakis czas tlumaczylem sobie, ze to moze wina kontuzji... obawiam sie jednak ze to juz jest jednak...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
BadAngel

Po raz pierwszy obawiam się, że problem Chrisa to coś więcej niż sprzęt. Fakt, był wolny. Ale dwa razy stracił pozycję bo po prostu się przestraszył.. Wiadomo, że nie warto ryzykować kontuzji w takim turnieju, ale to źle wróży. Obym się myliła.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Braki , które nazwałbym niedopasowaniem sprzętowym.Myślę że większość z tych co owe braki maja szybko je nadrobią...szczególnie tyczy się to tych panów z antypodów.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Grzesiek Tarnów

Niestety zgadzam sie z Toba. Od momentu urodzenia syna, to juz nie jest ten sam Holder, jeszcze przez jakis czas tlumaczylem sobie, ze to moze wina kontuzji... obawiam sie jednak ze to juz jest jednak glowa, swiadomosc bycia glowa rodziny moim zdaniem go przerasta i juz nigdy nie bedzie "tym" Holderem. Przykro mi to pisac, ale to jest moje zdanie, ktore juz wyrazilem rok temu.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Tak się zastanawiam. Pan Ostafinski pisze różne dziwne rzeczy, ale może coś w tym jest, a mianowicie pisze o tym, że Holder ma problemy sprzetowe i nie tylko. Problemy sprzetowe jak najbardziej widać,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
badul

Tak się zastanawiam. Pan Ostafinski pisze różne dziwne rzeczy, ale może coś w tym jest, a mianowicie pisze o tym, że Holder ma problemy sprzetowe i nie tylko. Problemy sprzetowe jak najbardziej widać, ale czy tylko o to chodzi...? Myśle, że po urodzeniu się syna, po tym wypadku przewartościował swoje życie, wydoroślał. Od dłuższego czasu brak u niego tzw. zęba, brak radości. Non stop jest jakiś zamyślony. Dochodzi do tego słaba jazda, przez co motywacja mocno kuleje, i mamy takiego oto Holdera.
Szkoda bo lubię tego zawodnika. Jest jak "nasz", ale sytuacja staje się napięta. Kibice powoli tracą cierpliwość. Jeżeli tak dalej pójdzie to bedzie to jego ostatni sezon w Toruniu:(

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Pewnie tak ale na serio u niektórych nie wygląda to za wesoło ale mają jeszcze 2 tygodnie.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pavlus RSKŻ

Fajne sprawozdanie :) Jednak ani nie martwię się o Hampela, ani nie wpadam w zachwyt przy jeździe Pepe, bo sparingi i takie turnieje to właśnie przedsezonowe testy. Liga pokaże, na czym obecnie stoimy. Pozdrawiam.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
tobijash

"Zasmuciła mnie frekwencja, uważam, że Adrian za te 15 lat startów w Apatorze zasługiwał na większą publikę. Wstyd toruńska publiczności!"
to najwazniejszy komentarz! pozdr

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Pewnie tak ale na serio u niektórych nie wygląda to za wesoło ale mają jeszcze 2 tygodnie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Braki , które nazwałbym niedopasowaniem sprzętowym.Myślę że większość z tych co owe braki maja szybko je nadrobią...szczególnie tyczy się to tych panów z antypodów.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

Braki , które nazwałbym niedopasowaniem sprzętowym.Myślę że większość z tych co owe braki maja szybko je nadrobią...szczególnie tyczy się to tych panów z antypodów.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Oczywiście, żę trzeba podejść do tego z dużym dystansem ale u niektórych już teraz widać duże braki.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Już poprawiłem :)
Dzięki, nie ukrywam,że kiedyś bym chciał coś napisać na główną:) Ale chyba na SF nie zrobiłoby takiego wyjątku :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

"Wstyd toruńska publicznościo" Powinno być : publiczności. :) A tak na marginesie to,przekonales mnie do swojego bloga,i powinienes miec swoje miejsce na glownej...Moze zamiast niektorych tekstow Pana...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Oczywiście, żę trzeba podejść do tego z dużym dystansem ale u niektórych już teraz widać duże braki.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Fajna analiza. Ja jednak nie przekładał bym wyników tego turnieju na obraz tego co będzie w sezonie. Myślę ,że Buczek nie będzie takim asem, a Holder nie będzie cieniował. Ułamek już się "wystrzelał"...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Dokładnie. Ktoś chciał mógł pójść. Bez przesady to też nie był taki tragiczny termin żeby nie mogło przyjść 6 tys. ludzie. Poza tym gdzie byli Ci z Krzyżaków ponoć najwierniejsi???
A co do Holdera to widać, że coś mu się poprzewracało. Jazda tragiczna ale chociaż mógł się dobrze pobawić z kibicami a tego nie zrobił.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Na początek- Adrian dziękuje Ci za te 15 lat w barwach Torunia. Zawszę (powtarzam ZAWSZE) będę Ci chłopie kibicować. O wynikach poszczególnych zawodników nie będę się rozpisywać. Kolega ROSE już się do...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Pierwotnie miały być właśnie w sobotę, ale paru zawodnikom termin kolidował. Pewnie, że piątek to lipny termin ale bez przesady w Toruniu jest 200 tys. mieszkańców. A gdzie byli Ci wielcy fani od Krzyżaków? Ich samych mógłby być z tysiąc.
Kto mógł i chciał mógł przyjść.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

a kto robi zawody W PIATEK O 18? SOBOTA 17.. i milabys z 7 tys..

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Dzięki:) Bo tam zdał licencję Ż.
A ceny były spoko 15 zł to jak za barszcz.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Dzięki za podzielenie się spostrzeżeniami, dużo więcej rzeczowych informacji niż w oficjalnej relacji.. :) Skąd Ci się jednak wzięło, że Hampel to pilanin? ;) No i ta frekwencja... też spodziewałem się...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jacektorun

"Wstyd toruńska publicznościo" Powinno być : publiczności. :)
A tak na marginesie to,przekonales mnie do swojego bloga,i powinienes miec swoje miejsce na glownej...Moze zamiast niektorych tekstow Pana Gapińskiego...I do tego dołożylbym po jednym z chlopakow z innych osrodkow i byloby git :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 21 marca 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mysz Polski FZ

Batchelor najwyrazniej zabral jaja Hampelowi-no i co teraz z tym Hampelem zrobic? bardziej sie rzuca od Golloba ze dobry jest,tyle ze nawet Gollob zrozumial jakos ze juz czas na lige nizej, a ten nie!!! na treningach dno na zawodach tez nie lepiej,jeszcze jak wyjdzie spod tasmy to ucieka,ale to tez coraz rzadziej,a na trasie ani sie nie mogl zblizyc do Adamczaka w gnieznie a tu nawet Puszakowski na nim punkt zrobil.Poki co tylko Protas i Walas jada w Falubazie,Wrocek chyba wygra pierwszy mecz z nami

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

Nie nastawiam się na nic. Zresztą już gdzieś napisałem ,ze wolałbym jechać pierwszy mecz z którymś z papierowych faworytów...bo tego meczu w Rzeszowie to boje się jak diabli:D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Chciałbyś. ;) Do pierwszej kolejki jeszcze jest trochę czasu. Peter się poprawi, spokojnie. Nie nastawiaj się na wygraną w pierwszej kolejce. Nasz tor będzie dla was ogromną zagadką. Dla nas zresztą też,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
charismatic enigma

Chciałbyś. ;) Do pierwszej kolejki jeszcze jest trochę czasu. Peter się poprawi, spokojnie. Nie nastawiaj się na wygraną w pierwszej kolejce. Nasz tor będzie dla was ogromną zagadką. Dla nas zresztą też, ale to nie zmienia faktu, że jedziecie do Rzeszowa po jak najmniejszy wymiar kary. ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Fajna analiza. Ja jednak nie przekładał bym wyników tego turnieju na obraz tego co będzie w sezonie. Myślę ,że Buczek nie będzie takim asem, a Holder nie będzie cieniował. Ułamek już się "wystrzelał"...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
21 GUNS RSKŻ

Nie ma co się nakręcać...na obecną chwilę to do kadry trzeba by było powołać Sebę,Buczka i Maksia...Pozdro.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [12 komentarzy tej dyskusji]

Fajna analiza. Ja jednak nie przekładał bym wyników tego turnieju na obraz tego co będzie w sezonie. Myślę ,że Buczek nie będzie takim asem, a Holder nie będzie cieniował. Ułamek już się "wystrzelał"...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

Fajna analiza. Ja jednak nie przekładał bym wyników tego turnieju na obraz tego co będzie w sezonie. Myślę ,że Buczek nie będzie takim asem, a Holder nie będzie cieniował. Ułamek już się "wystrzelał" , choć może być lepiej jak w ubiegłym sezonie, a pra Falubazu szczególnie Hampel będzie naprawdę groźna. Obydwaj Rosjanie będą lepsi. Miedziak,Pająk, Przemek ( niestety) pojechali tak jak pojada w lidze.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 21 marca 2015 [12 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Exo

Ma mieszkanie w Pile, jego żona jest z Piły. Więcej go łączy z Piłą niż z Lesznem. Zresztą nie raz już pokazał Unii jaki ma do niej stosunek.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Dzięki za podzielenie się spostrzeżeniami, dużo więcej rzeczowych informacji niż w oficjalnej relacji.. :) Skąd Ci się jednak wzięło, że Hampel to pilanin? ;) No i ta frekwencja... też spodziewałem się...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
BadAngel

Na początek- Adrian dziękuje Ci za te 15 lat w barwach Torunia. Zawszę (powtarzam ZAWSZE) będę Ci chłopie kibicować. O wynikach poszczególnych zawodników nie będę się rozpisywać. Kolega ROSE już się do tego odniósł. Mam podobną ocenę. Najważniejsze jednak było to, że zgromadzeni kibice i zawodnicy fajnie się bawili. Ja powiem szczerze bawiłam się wyśmienicie. Żal mam jedynie do Holdera, że jako jeden z nielicznych (oprócz niego chyba tylko Hampel) nie podziękował publiczności toruńskiej (kapitan!!) za udział w zawodach. A frekwencja-no cóż najzwyczajniej w świecie kibicom z Torunia poprzewracało się w dupach od dobrobytu i ilości naprawdę dobrych imprez na MA. Ale Ci co byli są prawdziwymi fanami żużla i Adriana.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 21 marca 2015 [4 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
kicektrn

Widzów faktycznie mogłoby być troszkę więcej, ale niestety jeszcze mecz koszykówki o tej samej porze doszedł i też to się przyczyniło, plus pogoda słaba. Co do turnieju i postawy zawodników, to w sumie mogę powiedzieć tylko tak: Holder - ból, płacz, żenada, śmiech na sali. Nie wiem już sam w czym leży tego przyczyna, czy ma blokadę w głowie jakąś, czy słaby sprzęt, czy olewa po prostu już nasz klub, nie wiem, ale jeśli będzie tak dalej jechał to będzie jego ostatni sezon w Toruniu. Fajnie, że jest już z nami tak długo ale z sentymentu nie ma co trzymać dosyć drogiego zawodnika, który dodatkowo nie robi tylu punktów na ile się ceni. CHRIS ZACZNIJ NAD SOBĄ PRACOWAĆ, JESZCZE W CIEBIE WIERZĘ....
Co do reszty to nie ma co się zbytnio sugerować, to bardziej była zabawa i trening niż poważne ściganie. Widać, że Buczek będzie mocnym punktem w tym sezonie, bardzo dobrze się prezentuje i dobrze, niech chłopak punktuje wysoko. Jestem też mile zaskoczony postawą rudego Kacpra, większość go skreślała przed tym sezonem ale czuję, że może on naprawdę zaskoczyć, widać wolę walki i jest całkiem szybki, na razie do Jasona Crumpa mu daleko i tylko stylizacja kevlaru i motocykla go z nim łączy (i rude włosy), ale dobrze, że na kimś takim się wzoruje.
Popisałbym jeszcze ale późno i spać się chce :D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 21 marca 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
badul

Niby turniej towarzyski, ale wbrew pozorom calkiem fajna impreza. Przykro tylko, ze tak malo ludzi. W pierwszej połowie zawodow dużo mijanek. Jak zwykle bardzo fanie i trafnie to opisałeś. Grisza byl dzisiaj wolniejszy, ale kiedy trzeba bylo dawał rade.. w ogóle tor był wolniejszy. Mam takie wrażenie, ze momentami Laguta jechal bardziej parowo niz indywidualnie. Cholowal naszych w 8 b. Kacpra, a 11 b. asekurowal Miedziaka. Ogólnie podsumowując Buczek i Protas na plus, Hampel i Holer na minus.Holder mnie martwi:(, ale ktos tam, ze na starych silnikach jechal, nowe niby przyjechaly... zobaczymy!
Pozdrawiam;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 21 marca 2015 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Goldi-GKS

Trzeba przyznać, że obsada bardzo dobra i głównie z tego powodu tak naprawdę nikt jakoś szczególnie nie zachwycił (może poza Sebą i Buczkiem). Jednak jak jest tak wyrównana stawka to ciężko zdobyć 13-15 pkt jak w sparingach.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (4|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.