WRACA MŁYN!!!

autor: ROSE FORCA DARCY | 2015-04-09, 10:15 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Jak powszechnie wiadomo, w Toruniu przed ostatnie dwa lata na Motoarenie panował teatralny klimat, bądź jak kto woli dyskoteka. Od niedzieli, meczu ze Spartą Wrocław wraca Młyn. O to informacja z ze strony Krzyżaków:

Z racji wielu pytań, niedomówień i niejasności oficjalnie informujemy wszystkich kibiców Apatora - MŁYN WRACA! Tak jak od początku zapowiadaliśmy, nasz protest w postaci nie prowadzenia dopingu na Motoarenie był związany z poprzednimi pseudo włodarzami klubu i ich pupilem Tomaszem G. W związku z odejściem "Szofera", "Pionka", reszty specjalistów od działów niepotrzebnych oraz szczęśliwie nie panującego nam już Romka, chętnie na nowo będziemy wspierać nasz klub. Już pod koniec minionego sezonu, kiedy jasnym było, że wraz z końcem nieudolnej polityki poprzednich "prezesów" odejdzie również samozwańczy książę Motoareny (T.G.) zaczęliśmy stopniowo reaktywować doping. Widząc, że po 2 sezonowej przerwie nadal jest potencjał, chęci i potrzeba wspólnego wspierania naszych zawodników, bez wahania i z wielką chęcią zdecydowaliśmy oficjalnie wrócić na sektory L i Ł. Pełni entuzjazmu, zapału oraz nadziei na Wasz odzew oczekujemy zatem niedzielnego meczu. Tak więc totalna mobilizacja! Widzimy się w sektorach L i Ł!

Hej Apator!


Pozdrawiam
ROSE
Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
KS APATOR 1962
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KS APATOR 1962

no szanuje wasze zdanie ;)
Oczywiście,że młyn Apatora sprzed lat był o wiele lepszy niż teraz ,a my idziemy do przodu i postaramy się chociaż trochę go przypomnieć.Myślenie o kibolach w sposób taki że to bandyci to czysta głupota telewizji,jesteście ich kolejnymi ofiarami.Pisza tylko o nas wtedy jak są jakieś awantury itp.,a gdzie ku*** mać się pytam mówią o paczkach świątecznych,które kibice Apatora co roku przekazują szpitalowi dziecięcemu?Zawsze mówią o nas najgorzej że to że tamto tylko pomyślcie kto w czasie wojny broniłby kraju?Ludzie mający dobrobyt w pracy w postaci np szefa itp czy zwykli kibice?Oczywiśie wyjątki by były,ale w większości to kibice.Nie dziwie sie troche dzieciakom,że nie wiedzą za bardzo o historii kraju,bo w szkołach jest w większości tylko o bizantyjskich dziadostwach itp,ale nie uciekając od tematu młyn wraca komu się to podoba czy nie,każdego zdanie szanuję ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Nie piszcie głupot że nie zachęcamy was do dopingu śpiewamywiele razy WSZYSCY WSTAJĄ I ŚPIEWAJĄ! a wy siedzicie z tyłkami i kiełbaskami sie objadacie.Takie cwaniaki jesteście ruszccie tyłek na jakiś wyjazd,np...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Isoril1989

Masz jakiś problem? Nie pasuje Ci, że siadam na zielonej i zajadam sobie kiełbaskę? Żal mi takich baranów jak Ty... Większość tego Twojego pożal się Boże młyna to dzieciaki i bandyci z przeszłością iście kryminalną. Weź się ogarnij i wyloguj się do życia, bo ci Internet szkodzi ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Nie piszcie głupot że nie zachęcamy was do dopingu śpiewamywiele razy WSZYSCY WSTAJĄ I ŚPIEWAJĄ! a wy siedzicie z tyłkami i kiełbaskami sie objadacie.Takie cwaniaki jesteście ruszccie tyłek na jakiś wyjazd,np...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
czarna ----

co ty za głupoty wypisujesz na druga lige byscie chodzili już to widze ,a co wy chcecie rzadzic kto ma w klubie jechać a kto nie ,ZASRANYM obowiązkiem MŁYNA jest doping każdemu zawodnikowi ,ponieważ jedzie dla waszej DRUZYNY Ja widze ze ty nie masz zielonego pojęcia jak wyglądał Młyn Apatora -masz czego zalowac do pięt im nie dorastacie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Nie piszcie głupot że nie zachęcamy was do dopingu śpiewamywiele razy WSZYSCY WSTAJĄ I ŚPIEWAJĄ! a wy siedzicie z tyłkami i kiełbaskami sie objadacie.Takie cwaniaki jesteście ruszccie tyłek na jakiś wyjazd,np...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
czarna ----

brakuje dopingu z Broniewskiego ,ja pamiętam dobrze nasz MŁYN w koncowce lat 90 sama się miedzy nimi kręciłam to było cos pięknego .Był szacunek w Polsce ,Apator mogl być dumny z takich kibicow,a z tego co wiem to przez te dwa ostatnie lata klub się wstydzil za swój tzw.Młyn wyjazdowy bo niby taki był

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Tego brakuje:

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KS APATOR 1962

No i tak chcemy zrobić,dużo się po tym roku w naszym klubie zmieniło miejmy nadzieje na lepsze także i my wracamy pełni sił i optymizmu i pomóżcie nam i wstawajcie do dopingu.
Krzyżacy RSKŻ owszem krzyżacki młyn był solidny i ciężko będzie,aby taki powrócił,ale nie zapominaj,że również i za czasów tego młyna mieliśmy chuliganke i nie byli w tym młynie sami mili chłopcy ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Nie piszcie głupot że nie zachęcamy was do dopingu śpiewamywiele razy WSZYSCY WSTAJĄ I ŚPIEWAJĄ! a wy siedzicie z tyłkami i kiełbaskami sie objadacie.Takie cwaniaki jesteście ruszccie tyłek na jakiś wyjazd,np...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
LeszekSG RSKZ

To rzeczywiscie zabawne. Gdyby pikniki nie krzyczaly np. "sedzia ch..", czy inne "wypier...ac", to nikt by tego nie slyszal. A wywalania z mlyna osob z reklamami Unibaxu, bylo dzialanism slusznym. Czasem kupie szalik z nazwa sponsoea do kolekcji, ale z nim na mecze bym nie chodzil. Mam Brunat, Farbpol, Pergo, Marsa, ale na mecz to tylko w takim bez reklam sponsorow.
Jak w klubie zle sie dzieje, to najczesciej mozna liczyc tylko na fanatykow.Ald bojkotem strzelili sobie w stope.Bo jak druzyna silba to ludzie na mecz przyjda, a braku mlyna nikt nie zauwazy. Moze nawet pojawia sie calkiem nowi ludzie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Tylko jedna rzecz.Wiele osób tutaj pisze o wyzwiskach itd.Już nie róbcie z siebie takich świętych,bo nie raz cały stadion potrafił na jakiegoś żużlowca rywali krzyczeć "wypie*dalaj",bo pojechał za ostro...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Banita wszechczasów

Powiem tak.Młyn musi być,bo to co się działo ostatnio na MA to była tragedia.Zero dopingu praktycznie.Sam regularnie do młyna chodziłem jak istniał.Nie zmienia to faktu,że w wielu kwestiach z ultrasami się nie zgadzałem i tutaj w zasadzie nie muszę nic więcej pisać,bo te kwestie zostały niżej przez userów wyczerpane.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Isoril1989

Ten cały.. ekhm.. młyn.. że się tak wyrażę.. taki obrażony był na Pana Karkosika o to i owo... Ale jakoś już nikt z nich nie pamięta, że ten facet wyciągnął klub z tarapatów kilka lat temu, co nie? To co robił ostatnio to fakt - mocna przeginka i tego nie neguję. Ale nie róbmy z niego od razu najczarniejszego konia w tym całym sporcie... Gdyby nie "Złoty Romek" to toruński klub mógłby skończyć tak jak teraz kluby z Gdańska czy Częstochowy.
Toruński "młyn" niech się zastanowi i spojrzy na tę sprawę obiektywnie, a nie jęczy wiecznie o byle g***o.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
HDZapora

albo poszli siedzieć


Co prawda nie moja sprawa, ale to faktycznie jest "budujące"

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Takiego MŁYNA nie będzie już nigdy ,tamci ludzie albo poszli siedzieć ,albo założyli rodziny ,albo wyjechali ,taka prawda :-( no i maja już swoje lata ,a ta dzieciarnia to pozal się Boze.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
imilio

Dodam tylko; dla dobra klubu i drużyny obie strony powinny współpracować. Obecnie mamy kółeczko, a więc wszyscy pamiętają postawę młyna i nie chcą identyfikować się z ludźmi którzy go tworzą, Młyn działa wg. własnego schematu i dziwi się że stadion słabo odpowiada. Piłka leży po Waszej stronie "młynarze" Pokażcie z czym przychodzicie....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

I bardzo, dobrze że napisałem co myślisz. Mogę z częścią nie zgadzać, nie mniej szanuję Twoje zdanie.
Tak dwa lata był piknik. Jednak mam nadzieję, że jak wrócicie to z klasą i zmienicie atmosferę na MA na lepsze.
Tego Wam życzę i trzymam kciuki:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

no ok,ale to jest blog i napisałem co o tym myśle ;) tak już jest w tym kibicowaniu,a sam widziałeś jak było bez nas przez te prawie dwa lata.Kompletny piknik muzyka na full że z nikim nie można było...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Wyzwiska są i zawsze będą. Jednak trzeba też umieć je stosować a nie na chybił trafił.
I liczę tak jak Ty, że wróci to do normy:)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Zgadzam się absolutnie. Niestety nie sądzę byśmy uciekli od wyzwisk, bo to jest jednak obecne na każdym stadionie żużlowym w Polsce, choć nie w jakimś wielkim wymiarze (nie takim jak w piłce). Taka jest...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krzyżacy RSKŻ

bez was czyli bez kogo? ile ty masz lat człowieku? pamiętasz chociaż Pera? albo przynajmniej Golloba w bydgoskich barwach? po pyskowatym stylu wypowiedzi uważam, że nie. ty nie pamiętasz prawdziwego krzyżackiego młyna bo pamiętać go nie możesz. starzy Krzyżacy mają z większości z was niezły ubaw.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

no ok,ale to jest blog i napisałem co o tym myśle ;) tak już jest w tym kibicowaniu,a sam widziałeś jak było bez nas przez te prawie dwa lata.Kompletny piknik muzyka na full że z nikim nie można było...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
KS APATOR 1962

no ok,ale to jest blog i napisałem co o tym myśle ;)
tak już jest w tym kibicowaniu,a sam widziałeś jak było bez nas przez te prawie dwa lata.Kompletny piknik muzyka na full że z nikim nie można było porozmawiać,czas to zmienić ! :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Witam. Mamy pytanie tylko po co uogólniasz? Poza tym może trzeba wziąć też część uwag do reszty kibiców. Ja osobiście też uważam, że za mało ludzie się podrywa na meczu. Ale są potrzebni Ci z młyna, starsi...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Witam.
Mamy pytanie tylko po co uogólniasz? Poza tym może trzeba wziąć też część uwag do reszty kibiców.
Ja osobiście też uważam, że za mało ludzie się podrywa na meczu. Ale są potrzebni Ci z młyna, starsi dziadkowie co pamiętają to czego my nie mogliśmy zobaczyć i Ci z kiełbasą. Dla każdego jest miejsce na stadionie. Ale trzeba też umieć szanować się nawzajem.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Nie piszcie głupot że nie zachęcamy was do dopingu śpiewamywiele razy WSZYSCY WSTAJĄ I ŚPIEWAJĄ! a wy siedzicie z tyłkami i kiełbaskami sie objadacie.Takie cwaniaki jesteście ruszccie tyłek na jakiś wyjazd,np...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krzyżacy RSKŻ

tyle. nie potrzebujecie więc kiście się sami. a wasze "wszyscy wstają i śpiewają" zaraz po "je*ać Leszno je*ać" to jest komedia. dzięki za uzmysłowienie jak to ma wyglądać. nie jestem kibicem sukcesu ale wy nie musicie ich potrzebować. przede wszystkim potrzebuje ich klub! ty widzę pewnych rzeczy nie ogarniasz

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [11 komentarzy tej dyskusji]

Nie piszcie głupot że nie zachęcamy was do dopingu śpiewamywiele razy WSZYSCY WSTAJĄ I ŚPIEWAJĄ! a wy siedzicie z tyłkami i kiełbaskami sie objadacie.Takie cwaniaki jesteście ruszccie tyłek na jakiś wyjazd,np...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krzyżacy RSKŻ

najzwyczajniej się przesiądź, nawet na zieloną. w życiu nie opuszczaj meczów swojej drużyny!!! zrobisz to samo co te matoły jak przyszedł Gollob! przemyśl to

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

No niestety jesli powraca to chamstwo które okupowało pierwszy łuk przed przyjściem Golloba do Torunia, to jest to klęska tego klubu. Myślę, że z tego powodu będzie to mój (ale takze wielu moich znajomych)...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Tomasz Wiciński

Nie piszcie głupot że nie zachęcamy was do dopingu śpiewamywiele razy WSZYSCY WSTAJĄ I ŚPIEWAJĄ! a wy siedzicie z tyłkami i kiełbaskami sie objadacie.Takie cwaniaki jesteście ruszccie tyłek na jakiś wyjazd,np do Zielonej Góry,chociaż nie bo i tak będziecie siedzieć cały mecz ;)
A z was co za kibice??Kibice sukcesu.Założe sie że jeżeli jeździlibyśmy w II lidze to właśnie tylko ten jak wy to nazywacie "szczeniacki młyn" chodziłby wspierać ekipe i na meczu byłoby max 4-5 tys osób,a potem jeżeli znów byłaby ekstraliga i super gwiazdy znów komplety na trybunach z czego większość to KIBICE SUKCESU! a my takich nie pottrzebujemy! ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|3)

ostatnia odpowiedź: 14 kwietnia 2015 [11 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krzyżacy RSKŻ

nie gadaj bo zrobili wiele dobrego. nie można powiedzieć, że nie. ale zaprzepaścili wszystko na co pracowali tyle lat. i czym różnią się od Unibaksu? zrobili dokładnie to samo. latami pracowali na markę i praktycznie jedna czy dwiema głupimi decyzjami stracili u wszystkich cały szacunek. ale wcześniejszych dokonań (m.in ulica Pera, wystawy żużlowe itd) nie można im odmówić.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

MŁYN to był pod koniec lat 90 ,z takiego MŁYNA mogliśmy być dumni jako kibice zuzla ;Pamietam super zdjęcia w gazetce TO MY KIBICE (pokazani byliśmy jako jedyny Młyn zuzlowy).Z czałym szacunkiem teraz...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krzyżacy RSKŻ

ja już w sumie wyraziłem swoje zdanie na ten temat. myślę, że wyczerpująco :) dodam tylko, że w latach 90-tych to był prawdziwy MŁYN! :) młyn przez wielkie "M". chodziło się nie tylko na żużel ale też np na hokej i zawsze był taki czad, że na sama myśl mam ciary :) teraz to już nie jest to. oczywiście były pojedyncze mecze gdzie naprawdę była klasa światowa ale to była rzadkość np Derby, mecze z Falubazem czy Unia Leszno. w większości przypadków jednak nie ma tej atmosfery. wiem, że tam nastąpiła zmiana pokoleniowa, jeśli można to tak nazwać no ale ale :) generalnie wielka krecha dla młyna za ostatnie lata i ich skandaliczne zachowanie. straciłem do nich cały szacunek i tak naprawdę mam gdzieś to czy będą czy nie. teraz to oni muszą zrobić wszystko żeby udowodnić m.in mi, że zasługują na mój szacunek. musza przede wszystkim szanować resztę kibiców tego klubu bo dotychczas raczej pokazywali zupełnie coś odwrotnego. a co zrobią to mi to lata :) dzięki Rose za info o ich powrocie

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

W żadnym razie, tu ma być dyskusja i właśnie taka jest :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Hockley - RSKŻ

Zgadzam się absolutnie. Niestety nie sądzę byśmy uciekli od wyzwisk, bo to jest jednak obecne na każdym stadionie żużlowym w Polsce, choć nie w jakimś wielkim wymiarze (nie takim jak w piłce). Taka jest natura ultrasów. Są jednak pewne granice, których nie można przekraczać. Natomiast całą ich akcję sprzed dwóch sezonów oceniam jednak tylko i wyłącznie negatywnie. O tym już napisałem.
Tak i za to wielkie pokłony i szacunek. Szczególnie walka o nazwę ulicy. Nie ukrywam, że odczuwam wielką dumę, że mogę mówić o swoim klubie, który mieści się na ulicy imienia Pera, prawdziwej legendy klubu, ale i całego sportu żużlowego, bo przecież to IMŚ z roku 1990. Akcje w szpitalach (niejednokrotnie) to powód do jeszcze większej dumy. By to wróciło (oprawy także) potrzeba czasu i ludzi. Być może powoli wróci to wszystko do normy.
Przy okazji, zapraszam ROSE do mnie ;)
http://www.sportowefak...#Skomentuj

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Trzeba oddzielić ziarno od plew. Jeśli ma być MŁYN, który będzie się szczycił wyzwiskami to ja takich ludzi na stadionie nie chcę. Nie chcę też tych co będą dzielić kibicową brać. W wielu sytuacjach się...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Dokładnie, dlatego liczę, że to się zmieni bo kiedyś kibcowanie w Toruniu wyglądało tak:

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

owszem, każdy kibic ma prawo, a nawet OBOWIĄZEK wspierać swoją drużynę. problem w tym, że banda z 1 łuku zamiast wspierać naszych chłopaków wolała odwracać się do nich doopskiem w biegach gdzie jechał...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Trzeba oddzielić ziarno od plew.
Jeśli ma być MŁYN, który będzie się szczycił wyzwiskami to ja takich ludzi na stadionie nie chcę. Nie chcę też tych co będą dzielić kibicową brać. W wielu sytuacjach się zbłaźnili i pokazali, że nie dorośli żeby kibicować Apatorowi.
Trzeba też jednak pamiętać i takich Krzyżakach, co załatwili ulicę Pera Jonsona, akcje charytatywne w szpitalach i genialny doping z wielkimi oprawami. I właśnie na tę lepszą odsłonę liczę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Ja już swoje zdanie na temat "Krzyżaków" wyraziłem dawno i jasno. Kibicuję się barwom, a nie poszczególnym zawodnikom. Ich rozumowanie było tak naprawdę pozbawione sensu, a zachowanie nietrafione. Pojechali...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Zgadzam się z Tobą jak najbardziej, i też takich ludzi nie chcę widzieć.
Ale są tam też chłopaki co kibicują klubowi niezależnie od składu i zarządu jaki jest. Fajnie jak wróci NORMALNY doping i nie będzie to dzielenia kibiców bo jesteśmy kibicami jednego i tego samego :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

myślę tak samo jak koledzy niżej. jeśli ten młyn ma się angażować przede wszystkim w wyzwiska i obelgi pod adresem gości to wolałbym tą teatralna atmosferę jak to Rose nazwałeś. nie chce widzieć typów...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ROSE - RSKŻ

Jasna, sprawa nie biorę tego do siebie :)
Ważne, że wyraziłeś swoje zdanie. Jeśli młyn będzie na poziomie to spoko a jeśli nie uważam, że lepiej żeby nie było go wcale.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

Minus jest za 3x! na końcu. Jeśli się okaże, że młyn będzie pozytywnie zakręcony to z prawdziwą przyjemnością to odszczekam i przeproszę. Nie bierz tego do siebie :)

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
czarna ----

oczywiście ze chodzili również ich widziałam normlanie ubranych ,zapewne klaskali wszystkim zawodnikom tylko myśleli ze sa inkognito a tu taki pech :-)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [6 komentarzy tej dyskusji]

Ja już swoje zdanie na temat "Krzyżaków" wyraziłem dawno i jasno. Kibicuję się barwom, a nie poszczególnym zawodnikom. Ich rozumowanie było tak naprawdę pozbawione sensu, a zachowanie nietrafione. Pojechali...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
czarna ----

slyszalam na własne uszy jak ludzie z Torunia wchodząc na sektor gosci mówili ochronie ze z ta banda idi... siedzieć nie będą bo wstyd im

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

No niestety jesli powraca to chamstwo które okupowało pierwszy łuk przed przyjściem Golloba do Torunia, to jest to klęska tego klubu. Myślę, że z tego powodu będzie to mój (ale takze wielu moich znajomych)...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
czarna ----

to cale smieszne Stowarzyszenie Krzyzacy powinno się rozwiazac w chole.....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [3 komentarze tej dyskusji]

No niestety jesli powraca to chamstwo które okupowało pierwszy łuk przed przyjściem Golloba do Torunia, to jest to klęska tego klubu. Myślę, że z tego powodu będzie to mój (ale takze wielu moich znajomych)...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jur

Zalezy kto co uważa za super doping. Na przykład dla toruńskiego młyna jest to wtedy gdy mogą wszystkich j....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

Szczeze Tobie napisze ze predzej uwierzyłbym w koniec swiata , niz zakontraktowanie w Toruniu Golloba . Jestem z rocznika 79 , wiele pieknych chwil przezyłem na zuzlu . Na tym zakoncze dywagacje w tym...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
jur

No niestety jesli powraca to chamstwo które okupowało pierwszy łuk przed przyjściem Golloba do Torunia, to jest to klęska tego klubu.
Myślę, że z tego powodu będzie to mój (ale takze wielu moich znajomych) ostatni sezon w roli kibica stadionowego na Motoarenie.
Wielka szkoda bo przeżyłem tu wiele wspaniałych chwil.
Ale naprawdę nie chcę byc utożsamiany z bandą gamonii wykrzykujących pod dowolnym adresem słowa powszechnie uważane za obelżywe a w przerwach wydłubujących drobne z puszek "na oprawę".
Wszystko ma swój koniec

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

ostatnia odpowiedź: 10 kwietnia 2015 [3 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
czarna ----

Takiego MŁYNA nie będzie już nigdy ,tamci ludzie albo poszli siedzieć ,albo założyli rodziny ,albo wyjechali ,taka prawda :-( no i maja już swoje lata ,a ta dzieciarnia to pozal się Boze.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Jeśli to ma być szczeniacki młyn no mam podejście jak Ty. Ale jeśli to ma być młyn z oprawami i normalnych dopingiem jaki kiedyś jeszcze był to jestem za tym. W sumie nie wiem za co minus, to miała być...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
czarna ----

MŁYN to był pod koniec lat 90 ,z takiego MŁYNA mogliśmy być dumni jako kibice zuzla ;Pamietam super zdjęcia w gazetce TO MY KIBICE (pokazani byliśmy jako jedyny Młyn zuzlowy).Z czałym szacunkiem teraz to nie wiem kto tam ma wrocic ale na pewno nie MŁYN ponieważ go nie mamy ,to jest jakas dzieciarnia która robi wstyd na cala Polske a znani sa nie z kibicowania Druzynie tylko z WYZYWANIA (kibicow druzyny przeciwnej od najgorszych,tym się szczycą bo na pewno nie wspomaganiem własnej druzyny) .Widzaiałam na własne oczy wiec wiem co pisze.
PS.Elana pokazala jak powinien wygladac MŁYN -smutne ale prawdziwe .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 12 kwietnia 2015 [4 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
adi17

POPIERAM !!!!!!!!!!!!!!!! SAMI PONIŻYLI TORUN PRZED CAŁA POLSKA

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Szczerze ? Mam głęboko w doopie ten szczeniacki młyn. Będzie raczej powodem do zażenowania niż do dumy. A przynajmniej dotąd tak było. Oddany Piknik Cysio ps. Minus dla bloga ode mnie. Sorry ale taki...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krzyżacy RSKŻ

jeśli na prawdę będzie super doping jak mniemasz to zmienię zdanie. ale po tym co widziałem w ostatnich latach szczerze jednak w to wątpię. tylko właśnie super dopingiem młyn może zmienić nastawienie do siebie reszty kibiców.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

Szczeze Tobie napisze ze predzej uwierzyłbym w koniec swiata , niz zakontraktowanie w Toruniu Golloba . Jestem z rocznika 79 , wiele pieknych chwil przezyłem na zuzlu . Na tym zakoncze dywagacje w tym...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
RAMBO3

Szczeze Tobie napisze ze predzej uwierzyłbym w koniec swiata , niz zakontraktowanie w Toruniu Golloba . Jestem z rocznika 79 , wiele pieknych chwil przezyłem na zuzlu . Na tym zakoncze dywagacje w tym temacie . Bardzo sie ciesze ze znowu bedzie super doping .

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

ten młyn teraz musi długo pracować na szacunek i uznanie reszty kibiców na MA. zniszczyli wszystko na co długo pracowali. oni zresztą i tak maja gdzieś resztę kibiców co dobitnie wiele razy pokazywali....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Krzyżacy RSKŻ

ten młyn teraz musi długo pracować na szacunek i uznanie reszty kibiców na MA. zniszczyli wszystko na co długo pracowali. oni zresztą i tak maja gdzieś resztę kibiców co dobitnie wiele razy pokazywali. tak, to Gollob podzielił trybuny ale przed Gollobem młyn już pokazywał multum chamstwa zamiast dopingu. nie podobała mi się polityka poprzednich władz ale ja kibicuje barwom, drużynie, a nie zarządowi. i nie ma co tłumaczyć scen wyjazdowych Unibaksem czy Gollobem bo to strasznie niedorzeczne. dla Ciebie to nowe rozdanie, pewnie po części masz rację ale dla mnie to wciąż MÓJ KLUB, nie żaden nowy! to klub, któremu kibicuje grubo przeszło 20 lat, kibicuje gdy było dobrze i źle. dla mnie to żadne nowe rozdanie tylko naturalna kolej rzeczy

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [8 komentarzy tej dyskusji]

Zuzlowy Torun został podzielony po transferze Tomka Golloba , przezucanie sie winą ze ktos jest kibicem , czy piknikiem . Ucieczka z ZG Unibaxu dolała oliwy do ognia . Skoro tak wyobrazasz sobie druzyne...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.