Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • FeciuStartGN lubi Komentarz

    Miedziński już dawno powinien mieć zakaz jazdy na żużlu (ma uszkodzony błędnik ) poza tym 400.000 zł za podpis i 3000 zł za punkt trochę drogo jak na zawodnika który w e-Winner 1 lidze w sezonie 2020 wykręcił śr 1.8 ale kto bogatemu Klanowi z pieniędzy publicznych zabroni :)

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Żużel. Nowy play-off także w eWinner 1. Lidze? Są dwie koncepcje

    Niby najlepsza liga Swiata a brak stabilizacji. Dlaczego najlepsza liga Swiata z pilce noznej czyli Premier League od 1992 nie zmienia zasad? Tylko u nas co chwile sa dobre zmiany i Nowy Lad w zuzlu?
    Obecny uklad mi odpowiada bo sie juz do niego przyzwyczailem.
    Jedno co moznaby zmienic to rozgrywanie finalu Nice 1 Ligi Zuzlowej przed finalem PGE Ekstraligi aby dac wieksze szanse beniaminkowi na rynku

  • FeciuStartGN lubi Komentarz

    Skoro wymyślono PO na 6 a jedynym powodem tego jest większa ilość meczy dla kolejnych drużyn to za chwilę zrobią nam PO na 8 bo przecież to te same argumenty będą padały. Kiedyś nie chciano większej ilości meczy bo uważano że budżet klubów tego nie udźwignie. To był zresztą koronny argument przeciw powiększaniu ligi. Jednak przez lata funkcjonowania systemu PO na 4 to jakoś każdy chciał do tej fazy awansować, raz ze względów sportowych by mieć szansę walki o medale, a dwa że miało się dzięki temu więcej meczy co jak rozumiem musi się dziś każdemu opłacać. Dziś słyszymy ze wszyscy by chcieli do PO stąd moje półżartem rzucone że nie długo będzie PO na 8. I gdyby tak patrzeć tylko i wyłącznie na motywację finansową to można by powiedzieć no dobrze niech wszyscy zarabiają ale .... Rozumiem że zawodnicy chcą więcej meczy, oni mają stawki za pkt więc sprawa oczywista. Prezesi do póki na meczu zarabiają to również będą chcieli więcej meczy. Ale za chwilę dojdziemy do sytuacji w której 14 meczy RZ ze sportowego punktu widzenia straci sens. To kto to będzie chciał oglądać? Już w tym roku mimo ze PO był na 4 mieliśmy mecze , które bardziej wyglądały na testowanie sobie sprzętu niż na walkę, bo dany klub mógł sobie podejść do niego lekko wiedząc że i tak ma PO zagwarantowane. O ileż bardziej będziemy świadkami takich meczy w PO na 6. Powiem wprost . Panowie prezesi kibic nie jest głupi. Jeśli mecze RZ będą miały mały sens albo w ogóle , to walki na torze nie będzie , a tego my kibice oglądać nie chcemy. Efekt jaki ujrzycie to mniejsze wypełnienie stadionów kibicami i tym samym mniejszymi wpływami do budżetu. A jeśli nie ma kibica tam nie pchają się reklamodawcy , nie ma reklamodawców to telewizja też nie zainteresowana...itd..... W tym kierunku chcecie podążać, panowie mędrcy?

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Żużel. Adrian Miedziński coraz bliżej nowego klubu. Falubaz powinien się obawiać?

    Wydaje mi sie ze decyzja bylaby idealna aby przejsc do Bydgoszczy ze wzgledu na bliskosc do domu. Adrian to walczak i powinien dac duzo radosci kibicom Gryfów.
    Sezon zapowiada sie pasjonujaco.
    Falubaz, Polonia i Start beda nadawac ton rywalizacji w lidze wydaje mi sie. Byc moze jeszcze Orzel Lodz sie dolaczy do tej trójki

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Selekcjoner ma jasny cel. San Marino chce zepsuć święto na Stadionie Narodowym

    @yes: Tutaj przed meczem mozna smialo Polsce dopisac 3 punkty. Zagadka pozosaje tylko czy strzelimy 5 6 7 8 czy 9 goli. No i czy znowu nasza defensywa pozwoli San Marino strzelic gola na 1-8

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Żużel. GKSŻ podjęła decyzję w sprawie Grzegorza Walaska. Zawodnik Arged Malesy Ostrów ukarany!

    @hmm: Wspiera szkolenie młodych żużlowców, wiec pieniążki beda dobrze zagospodarowane

  • FeciuStartGN lubi Komentarz

    No, no. Jak to łatwo pitolić chórem głupoty.
    Walasek został skrzywdzony w ostatnim meczu z Krosnem. Jednak p. Walasek urządza sobie kpiny z kibiców nie pierwszy raz. Jest prezes klubu, który mu w oczy powiedział, że nigdy nie pojedzie w żadnym turnieju organizowanym przez jego klub. Otwórzcie oczy.
    Podobne zachowanie zaliczył J. Hampel. Ma żółtą kartkę. Nie jest zapraszany jak pojechał 5x0. Tyle.

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Ludzie. Co to jest 20tys PLN? To miesiěczna pensja zaradnego Polaka. Wiec przestańcie pitolić że to tak dużo. Walas da rade bo przez swoją karierie zaoszczedzil juz mnostwo kasy a Fundacja na ktorą wplaci pieniążki wspiera młodych żużlowców

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Skład mega robi wrażenie. Szykuje powrót na miszczoski tron. Australijsko Francuska armia bedzie postrachem w calej lidze. W innych osrodkach już trzęsą tyłkami przed Leszniewem.
    Powodzenia Byki w sezonie 2022 roku

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Żużel. Cellfast Wilki powtórzą wyczyn Polonii Bydgoszcz? "Różne przypadki się w żużlu zdarzały"

    @Kuba515: Wilki Krosno w Ekstralidze to jak Łęczna czy Nieciecza w piłkarskiej ekstraklasie.
    Ok zgadza sie wygraliscie runde zasadniczą ale prawdziwy skład Wilków to był w meczu z Rybnikiem - taki byl zakontraktowany przed sezonem. Te dobre wyniki byly wynikiem wypożyczenia zawodnika Apatora wychowanka Unii Leszno ktory okazal sie najlepszym zawodnikiem ligi.
    Porownuje takze stadiony w Ostrowie i Krosnie i widze duza różnice. W Ostrowie bylem kilka razy i bardzo podoba mi sie trybuna kryta, czuc powiew wielkiego Świata, natomiast w Krośnie bylem w 2017 roku jak zremisowalismy 45 45 i Wasz stadion tovl jest żart- poziom Wandy Kraków, Kolejarza Opole czy Rawicza. Z czym do Ekstraligi.......

  • FeciuStartGN lubi Komentarz

    Gnieźnianie kibice WIELKIEGO SKS kieliszki w górę WODZIREJ NADCHODZI :)

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Spokojnie
    Rafael wie co robi
    Jego praca to pasmo sukcesow od 2017 roku po reaktywacji.
    Sklad na 2022 rok:
    1. Oskar Fajfer
    2. Jepsen Jensen
    3. Peter Kildemand
    4. Adrian Gała
    5. Kevin Fajfer
    6. Mateusz Jabłoński
    7. Mikołaj Czapla

    Mysle ze takim skladem Play Offy bylyby pewne

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Krosno nie zasługuje na Ekstralige. To typowy klub 2-ligowy który wiekszosc swojego istnienia spedzil w 3 klasie rozgrywkowej i dopiero pierwszy sezon od wielu lat jest na zapleczu Ekstraligi. Nie to co Ostrów ktory ma wspanialych kibiców nieporównywalnie lepszych od Wilków. Ostrovia od wielu lat probuje sie dostac do Ekstraligi wiec to oni zaslugują.
    Krosno to nadal dla mnie klub 2ligowy na poziomie Rawicza czy Opola.
    Do boju Ostrovia. Pozdro z Gniezna

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Żużel. Będą nowe zasady kontraktowania zawodników? W PZM i GKSŻ poważnie myślą o ważnej zmianie

    @Gekon: No przeciez Woffinden podpisal na 3 lata kontrakt wiec o co ci chodzi?

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Przecież panowie Gancarek dysponują taką kasą że dla Ostrovii po awansue nie bedzie absolutnie żadnego problemu zakontraktować kogokolwiek który jest dostępny na rynku

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Żużel. Czy Oskar Ajtner-Gollob pojedzie dla Abramczyk Polonii? Jerzy Kanclerz rozwiewa wątpliwości

    @stalowy holender: Możnaby stworzyć zespół powrotów w 2 lidze:
    1) Hlib
    2) Ajtner
    3) Stachyra
    4) Szombierski
    5) Stalkowski i
    dokoptować jakiś 2 juniorów co sie w skladach nie mieszczą

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Panie Kanclerz. Jak OAG bedzie sie dobrze spisywac na treningach to mozna go dołączyć do kadry zespołu natomiast jeśli nie to może na żywo śpiewać dla kibiców po angielsku na stadionie przy Sportowej w przerwach na równanie toru. Talent chłopak ma do muzyki

  • FeciuStartGN lubi Komentarz

    Nie ma takich słów które mogą wyrazić RADOŚĆ z tego że Mateusz się wybudził ze śpiączki ! Najważniejsze że WYGRAŁ NAJWAŻNIEJSZY WYŚCIG W ŻYCIU !

  • FeciuStartGN lubi Komentarz

    Wielka ulga,uff ! Teraz to tylko można życzyć rozwagi i rozsądku w dalszej rehabilitacji.
    Obydwóm Jabolom powodzenia życzę .

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Super informacja! Wspaniałe wieści. Nic tylko się radować. Jak młody dojdzie do pełnej sprawności to wspólnie z Mikołajem Czaplą stworzą bardzo silną parę juniorów w 2022 roku

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Brawo Raków. Rubin Kazañ w kolejnej rundzie to zespół podobny do Suduvy. Mysle że Raków spokojnie go wyeliminuje i awansuje do fazy Play Off

  • FeciuStartGN napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Jako kibic Lecha musze pogratulować Legii. Mocno sciskałem za nich kciuki. Mamy faze grupową drugi rok z rzędu a co najważniejsze punkty do rankingu. Osobiscie uważam że Legia awansuje do Ligi Europy bo z tym składem jest w stanie pokonać chociaż 1 rywala jeszcze.
    Mam nadzieje ze wskoczymy z 30 miejsca na min. 25 bo duzo nie tracimy do krajów ktore nas bezposrednio wyprzedzają.
    Pisałem na forum Lecha żeby trzymać kciuki za wszystkie zespoły dając przykład Celticu i Rangers.
    Oba zespoły się nienawidzą ale dzieki dobrym występom Rangersów w ostatnich 3 sezonach Ligi Europy, Celtic jako wicemistrz Szkocji gra w El. Champions League.
    To że Legia wygrywa w Europie to daje polskim klubom wieksze mozliwosci np. startując w późniejszych rundach eliminacji.
    Brawo Legia za 4 wygrane mecze!!!!

  • FeciuStartGN napisał/a komentarz do Żużel. Tadeusz Zdunek wściekły po porażce w Gnieźnie. Prezes mówi, że ma już dość wymówek!

    Problemem pana Zdunka jest to że on już przed sezonem "awansował" do PGE Ekstraligi i nie może sobie uzmysłowić że sport to nie firma w której jak sie założy cele to się je realizuje. Piękno sportu właśnie polega na tym że jest on nieprzewidywalny.
    Zwycięstwo Startu z Wybrzeżem było już ósmym z rzędu w lidze (licząc także ubiegłe rozgrywki) co jest rekordem SKSu na 2 poziomie rozgrywek przy 3 ligach.
    Pamiętam jak pan Zdunek bez żalu oddawał Oskara Fajfera kilka lat temu i właśnie ten Oskar utarł nosa panu prezesowi. Pająk który został "wyrzucony" z Wybrzeża po sezonie pojechał kolejny solidny mecz zdobywając dwucyfrówke. Wniosek można wyciągnąć taki że klimat nadmorski coś nie służy żużlowcom i po zmianie otoczenia , nagle nastepuje ich metamorfoza na lepsze.
    Panie Zdunek - więcej pokory i mniej bujania w obłokach. Dziś papierowy faworyt ligi przegrał z papierowym outsideliderem rozgrywek. Jak to możliwe panie prezesie!?!?

  • FeciuStartGN lubi Komentarz

    Pan Zdunek jest okłamywany przez swoje otoczenie ktoś mu wmówił że Wybrzeże ma skład na awans do E-ligi i dlatego teraz opowiada takie BZDURY !

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Nίghtmare

Ty na pewno jesteś z Gniezna? coś mi się wydaje, że trollem to jesteś ty. Widziałeś kiedyś nasz stadion? Dowodu to jeszcze nie masz łepku.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Nίghtmare

Zjawa czy duch???? Najwiekszy hejter i troll tego portalu powrocil......Wow

toc mnie siem gemba uśmiehneła rze ty o mnie pamientasz i takom mnie reklame dajesz boć siem takiego osiongnieńcia nie spodziewał
acz z trollem siem zgodzem co do hejtera to polemizowac bendem

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
BDG

zrob cos dla mnie i obserwuj swoich kolegow po szalu...
myslalem, ze jestes ciut starszy i mozna normalnie pogadac...
mylilem sie, wiec blok!
ze sportowym pozdrowieniem ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.