Nowe oblicze reprezentacji Polski na żużlu

Pozyskanie sponsora reprezentacji Polski to jeden z kroków do zmiany wizerunku reprezentacji Polski na żużlu. Służyć mają temu uroczyste gale, prezentacje drużyny przed najważniejszymi zawodami, utworzenie strony internetowej reprezentacji, sprzedaż oficjalnych gadżetów, a także powołanie Klubu Wybitnego Reprezentanta Polski oraz mecz reprezentacji, będący rewanżem za finał Drużynowego Pucharu Świata.

Maciej Kmiecik
Maciej Kmiecik

Działaniami mającymi zmienić wizerunek reprezentacji Polski zajmie się firma Prestige z Ostrowa Wielkopolskiego. - Do tej pory niewiele działo się w kwestii public relations wokół reprezentacji Polski na żużlu, która przecież święci spore sukcesy. Trzeba to jak najszybciej zmienić – podkreślają przedstawiciele firmy Prestige MJM.

Jednym z tych działań ma być prezentacja zespołu przed Drużynowym Pucharem Świata w Lesznie w lipcu tego roku. Na wielkie żużlowe show składać się będzie m.in. parada żużlowej husarii ulicami Leszna, prezentacja zespołu na tamtejszym Rynku, połączona z koncertem znanego wykonawcy, a także… bicie rekordu świata w jeździe na jednym kole wokół ratusza. Całość zorganizowana będzie w formie żużlowego jarmarku waz ze stoiskami promocyjnymi sponsorów reprezentacji Polski, a także giełdą żużlowych pamiątek oraz sprzedażą oficjalnych gadżetów reprezentacji Polski.
Z tej okazji dojdzie także do spotkania Klubu Wybitnych Reprezentantów Polski, do którego powołani zostaną żużlowcy, mający w dorobku co najmniej jeden złoty medal rangi mistrzostw świata lub dwa medale z innego kruszcu. - Oczywiście, wszystkie te działania wymagają jeszcze uzgodnień z działaczami Unii Leszno, którzy organizują Drużynowy Puchar Świata, ale mamy nadzieję, że te propozycje tylko uatrakcyjnią trzydniowe święto speedway'a w Lesznie - mówi Mateusz Pawlicki z firmy Prestige.

Prestiż sportu żużlowego ma być także podniesiony poprzez pozyskanie ambasadorów polskiego żużla. - Jest przecież wiele znanych osób, które są kibicami "czarnego sportu". Wykorzystywanie ich twarzy do promowania reprezentacji Polski na żużlu czy to w programach telewizyjnych, wywiadach prasowych, a także ich obecność na imprezach w roli gości honorowych - może podnieść rozpoznawalność sportu żużlowego, także w ośrodkach, gdzie nie ma drużyny ligowej - tłumaczą przedstawiciele firmy Prestige.

Nowa oferta jest także skierowana do kibiców, którzy przecież są najważniejszym ogniwem w rozwoju sportu żużlowego. W ramach działań PR zorganizowany zostanie konkurs na najefektowniejszy strój kibica reprezentacji podczas Drużynowego Pucharu Świata w Lesznie, a także konkurs na maskotkę reprezentacji Polski. Rozstrzygnięcie ogłoszone zostanie podczas Finału Drużynowych Mistrzostw Świata Juniorów w Gorzowie Wielkopolskim.

We wrześniu planowany jest natomiast oficjalny mecz reprezentacji Polski, który ma być rewanżem za Finał Drużynowego Pucharu Świata. Rozegrany zostanie on pod hasłem - Polska kontra najlepsza obok Polski drużyna na świecie.

Firma Prestige zapewni także obsługę medialną reprezentacji Polski. Mają zostać podpisane patronaty medialne z telewizją, stacjami radiowymi oraz tytułami prasowymi. Częściej organizowane będą konferencje prasowe z udziałem reprezentantów Polski. Wkrótce ruszy także oficjalna strona reprezentacji Polski na żużlu.

Na koniec roku zorganizowana zostanie natomiast uroczysta gala podsumowująca sezon.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×