Sportowcy niepełnosprawni są gorszym sortem w Polsce.

autor: wislok | 2018-02-24, 17:19 |

Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|
Oczywiście nie są gorsi, ich rywalizacja dostarcza bardzo wielu emocji, tak jak np. podczas Igrzysk w Rio. Jednak choć nikt tego nie stwierdził są w istocie traktowani jak gorszy sort.
Otóż w Polsce nie będzie transmisji z Igrzysk Paraolimpijskich. Zarówno TVP jak i stacja Eurosport pokaże jedynie transmisje z Ceremonii Otwarcia jak i Zamknięcia. Transmisji nie będzie z rywalizacji sportowej. TVP1 będzie pokazywać codziennie króciutki felieton,a TVP Sport krótki program podsumowujący wydarzenia dnia.
TVP chwali się transmitowaniem tych Igrzysk co jest nadużyciem. Dla mnie to kolejny przejaw dyskryminacji osób niepełnosprawnych w Polsce. Taką sugestię nazwał pan Marek Szkolnikowski bzdurą,ale dlaczego TVP nie pokazuje zmagań sportowców na Igrzyskach Paraolimpijskich nie wyjaśnił. Miałem nadzieję,że bardzo okrojone,ale jednak transmisje z ostatniej letniej paraolimpiady będą jakimś przełomem. Niestety nie. Ten post pewnie nic nie zmieni,ale wszak ten blog jest prowadzony na najbardziej popularnym portalu sportowym. Może ktoś z większą siłą przebicia podejmie ten temat i jakieś działania.
Oceń: Nie lubię Anuluj ()
|

Dodaj swój komentarz

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.

Ostatnie komentarze

Sortuj:
wislok

Usunęli mi post. Zapraszam więc na fanpage medialni, gdzie codziennie w czasie tych igrzysk paraolimpijskich.będzie się ukazywał podcast "Niecodziennik paraolimpijski" mojego autorstwa. Pierwsze wydanie dziś wieczorem. Jakby ktoś miał ochotę to zapraszam. W nim między innymi o tym,że RMN przesłała moje uwagi dotyczące relacjonowania igrzysk paraolimpijskich Jackowi Kurskiemu i z tego co zrozumiałem z e-maila Jacek Kurski jakoś się do tego będzie musiał odnieść, skoro o jego odpowiedzi mam zostać poinformowany w osobnej wiadomości.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Dla mnie to sprawa emocjonalna, jestem zaangażowany. Spotykam się z reakcjami- kogo to interesuje? Gdyby doba miała 100 godzin i żyło się 100 lat. Nie interesuje mnie byle co. No i wiele komentarzy utrzymanych w tym tonie, więc pewne koszty podjęcia tego tematu także ponoszę.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Nikt nie potrafi wziąć na klatę, że nie pomyślał o paraolimpiadzie, nie wpadł na pomysł by nawet o tym napisać... Do krytyki innych jak zwykle pierwsi... W sumie to się ciesz, że ci ktoś nie odpisał,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Myślę,że wiesz jeden samotny głos wiele nie zmieni. Pytanie co robi np. polski związek paraolimpijski, czy tam też beton tak jak i w innych związkach? Tymczasem napisałem postulat do KRRIT by włączyć Igrzyska Paraolimpijskie do wydarzeń ważnych społecznie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Wiesz co Wisloku, może masz rację z tym pisaniem ?!! Może ja pisząc do Ciebie i wspierając Cię jedynie pod Twoim blogiem też popełniam spychoterapię :( Powinnam się przyłączyć i pisać z Tobą. Wisloku...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
margota

Wiesz co Wisloku, może masz rację z tym pisaniem ?!!
Może ja pisząc do Ciebie i wspierając Cię jedynie pod Twoim blogiem też popełniam spychoterapię :( Powinnam się przyłączyć i pisać z Tobą.
Wisloku naprawdę się postaram napisać do TV i kogo znajdę o przekazie sportowym z paraolimpiady. Oczywiście zaznaczę, ze chodzi o przekaz sportowy a nie z otwarcia i zamknięcia igrzysk.
Obiecuję, że jutro nad tym przysiądę i poszukam.
Przepraszam i dzięki Wisloku :))
Milusiego i słonecznego :))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Dostałem odpowiedź na TT od Pana Marka Szkolnikowskiego szefa TVP SPORT :"Będziemy obsługiwać Zimowe Igrzyska Olimpijskie najlepiej jak się da. Wysyłamy dwie ekipy reporterskie, będą codzienne podsumowania...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Nie trzeba przykładu Niemiec, amerykańska stacja NBC (emitowała m. in. "Ostry Dyżur") będzie pokazywać ponad 250 godzin z Pjongczangu (średnio 25 godzin dziennie) na swoich kanałach, w tym 94 godziny w telewizji (prawie podwoiła swój wynik z Soczi). Warto dodać, że NBC to jedna z czterech głównych stacji komercyjnych w Stanach.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [4 komentarze tej dyskusji]

Oczywiście Państwa opinii pozostawiam to czy TVP robi wszystko co się da i czy to będą relacje na "wypasie". Dzielcie się swoimi opiniami. Czekam na nie. Dałem przykład Niemiec,że jednak da się lepiej....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Oczywiście Państwa opinii pozostawiam to czy TVP robi wszystko co się da i czy to będą relacje na "wypasie". Dzielcie się swoimi opiniami. Czekam na nie. Dałem przykład Niemiec,że jednak da się lepiej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 3 marca 2018 [4 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Dostałem odpowiedź na TT od Pana Marka Szkolnikowskiego szefa TVP SPORT :"Będziemy obsługiwać Zimowe Igrzyska Olimpijskie najlepiej jak się da. Wysyłamy dwie ekipy reporterskie, będą codzienne podsumowania w TVP1, dużo newsów i ciekawostek zza kulis. Do tego transmisje z cer. otwarcia i zamknięcia. Takiego "wypasu" w zimie jeszcze nie było. Pozdrawiam!". Odpisałem w taki sposób : Dziękuję za odpowiedź :) Jednak Pan wie chyba,że np. Niemcy jednak transmitują rywalizację sportową . Chciałbym dożyć takich czasów z TVP i chciałbym aby to Pan zapisał się w historii polskiej TV jako dyrektor za czasów którego ten Wypas będziemy mogli pisać bez cudzysłowia :)
"Na co dostałem teraz odpowiedź :To znacznie szersza kwestia, ale robimy wszystko co możemy. Pozdrawiam!" Dziękuję mimo wszystko za odpowiedzi , tak długo pytałem pod każdym postem TT :)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 3 marca 2018 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Wiesz oni odpisali,że moje zapytanie w tej sprawie przekażą do sekretarza programowego jedynki,a od niego żadnej odpowiedzi nie mam. Tymczasem mam odpowiedź od zapinamy pasy pl,że nie są w stanie odpowiedzieć na moje pytania, ale pracują nad tym żeby tak było. Margotka,ale ja Cię jak i innych zachęcam do podjęcia tej walki Ciebie i innych.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Jedynie Polskie Radio odpisało mi,że moje zapytanie zostało przekazane do sekretarza programowego programu pierwszego. A jednak :)) A jednak Wisloku ktoś odpowiedział, ktoś usłyszał TWÓJ głos :** Zdaję...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ORH-

Tam nic się nie zmienia od dekad, czy przyjdzie do żłoba partia x czy igrek (y).

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|2)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Pan Marek Szkolnikowski może i wydaje się sympatyczny, ale raczej ma w sobie gen "propagandy sukcesu". Dość chętnie odpowiada na pytania na Twitterze, ale zawsze w tym tonie, że TVP to teraz jest najlepsza,...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ORH-

JEST DYREKTYWA UNIJNA, A POLSKI NIERZĄD JEJ I TAK NIE PRZESTRZEGA. I to niejednych dyrektyw i wytycznych. Po kiego grzyba w tej unii jesteśmy, jak nierząd RP i tak ich przepisów nie wdraża i nie przestrzega!

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|2)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Oj, chyba zupełnie niepokazywać nie może. Jest chyba dyrektywa unijna w tym temacie (Potter powinien wiedzieć więcej). W każdym razie jest obowiązek pokazywania IO w kanale ogólnodostępnym.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
pablo80 - RSKZ

Nikt nie potrafi wziąć na klatę, że nie pomyślał o paraolimpiadzie, nie wpadł na pomysł by nawet o tym napisać... Do krytyki innych jak zwykle pierwsi...
W sumie to się ciesz, że ci ktoś nie odpisał, że ich "hejtujesz", albo nie kazali ci samemu jechać, by sobie nagrać...

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Oczywiście uznałem to działanie za niewystarczające. Napisałem do redakcji tego serwisu, dwóch nowych podmiotów medialnych: weszło fm , zapinamypasy , przeglądu sportowego, press grupy wydającej dzienniki...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
margota

Jedynie Polskie Radio odpisało mi,że moje zapytanie zostało przekazane do sekretarza programowego programu pierwszego.


A jednak :))
A jednak Wisloku ktoś odpowiedział, ktoś usłyszał TWÓJ głos :**
Zdaję sobie sprawę, że to marne pocieszenie dla Ciebie, ale ja uważam, że znalazłeś w gąszczu pseudo twardzieli jedno początkujace serce. Wybacz małe porównanie.
Mam wrażenie, że w naszym życiu (piszę ogólnie o mediach) zwycięża hipokryzja.
Jednak nie poprzestawaj w swojej walce i jeśli masz ochotę, czas, siły to pisz Wisloku. Ta jedna kropla jest w stanie wydrązyć dziurę w skale.
Milusiego i słonecznego :))
PS. Dzieki za wskazanie stacji na której można znaleźć paraolimpiadę :))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Oczywiście uznałem to działanie za niewystarczające. Napisałem do redakcji tego serwisu, dwóch nowych podmiotów medialnych: weszło fm , zapinamypasy , przeglądu sportowego, press grupy wydającej dzienniki...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Oczywiście uznałem to działanie za niewystarczające. Napisałem do redakcji tego serwisu, dwóch nowych podmiotów medialnych: weszło fm , zapinamypasy , przeglądu sportowego, press grupy wydającej dzienniki regionalne, polskich tygodników opinii, interii, polskiego radia, przeglądu sportowego, także do TVP jak i Eurosportu w sprawie zapytania tego co te media zrobią w ramach paraolimpiady i w ogóle rozpowszechnienia sportu niepełnosprawnych. Niestety minęło kilka dni,a od Nikogo nie dostałem odpowiedzi. Jedynie Polskie Radio odpisało mi,że moje zapytanie zostało przekazane do sekretarza programowego programu pierwszego.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (3|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [5 komentarzy tej dyskusji]

Może jednak Twój głos coś zmieni ?!! Wiesz od ziarnka do ziarnka i zbierze się miarka :)) Tak mi się wydaje :)) Milusiego Wisloku :))

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
margota

100, 1000 ...... do nieskończoności za ten wpis :))
Jest potwornie przykry dla niepełnosprawnych, ale NIESTETY, jakże prawdziwy.
Miłego :))

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

W Polsce niepełnosprawni są dyskryminowani w każdej dziedzinie życia społeczno-polityczno-gospodarczego, nie tylko na niwie sportowej. Po prostu są traktowani jako ludzie II-iej, III-iej kategorii, a...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ORH-

Ja bym napisał, że prezes TVP, pan Jacek Kurski wręcz szkodzi "publicznej telewizji", a nie niesie misję, jaką ta telewizja ma nieść. PARAOLIMPIADA, BRAK PRZEKAZU WIZYJNEGO Z NIEJ, TO TYLKO WIERZCHOŁEK GÓRY LODOWEJ, JAK SIĘ NIE POWINNIO ROBIĆ TELEWIZJI MISYJNEJ.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Co sportu paraolimpijskiego. Tak się Kurski chwali jaką to mają świetną ramówkę, jak są lubiani i oglądani. Zapytam, więc stanowczo: czy do cholery misją mediów publicznych są tylko słupki oglądalności...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ORH-

Nie oczekiwałbym za wiele w tym temacie od redaktora Michała Pola; kiedyś dziennikarza działu sportowego Gazety Wyborczej.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|1)

komentarz jest odpowiedzią na: [1 komentarz tej dyskusji]

Dziennikarz M. Pol został głuchyna mój tweet, dwa lata temu chodził dumny jako attache na paraolimpiadzie. To mówi więcej o tym człowieku niż 1000 słów.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
ORH-

W Polsce niepełnosprawni są dyskryminowani w każdej dziedzinie życia społeczno-polityczno-gospodarczego, nie tylko na niwie sportowej. Po prostu są traktowani jako ludzie II-iej, III-iej kategorii, a tak nie powinno być.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|1)

ostatnia odpowiedź: 27 lutego 2018 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Rozpierdek

Zgadzam się z Tobą...co do misji to TVP produkuje mnóstwo programów, które z punktu ekonomicznego nie mają racji bytu, ale że są to tzw. misyjne audycje, więc TVP je robi.....Szkoda, że tak nie pochyla się nad problemem transmisji Olimpiad dla niepełnosprawnych.....
Dobrze chociaż, że za medale z IO niepełnosprawni zaczęli dostawać takie same wynagrodzenie oraz emerytury..... jak sportowcy z "normalnych" olimpiad..... Wcześniej nawet w tej dziedzinie paraolimpijczycy byli dyskryminowani....

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

No tak nie może nie pokazać,ale nie pokazuje go z powodu tego,że to dla niej opłacalne w sensie ekonomicznym. Uważam,że Igrzyska Paraolimpijskie powinny być pokazywane w TVP, to także powinien być element...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

No tak nie może nie pokazać,ale nie pokazuje go z powodu tego,że to dla niej opłacalne w sensie ekonomicznym. Uważam,że Igrzyska Paraolimpijskie powinny być pokazywane w TVP, to także powinien być element ich misji, podobnie jak dostosowywanie programów pod potrzeby osób niepełnosprawnych.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Oj, chyba zupełnie niepokazywać nie może. Jest chyba dyrektywa unijna w tym temacie (Potter powinien wiedzieć więcej). W każdym razie jest obowiązek pokazywania IO w kanale ogólnodostępnym.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Jest rozporządzenie KRRiT w sprawie listy ważnych wydarzeń.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Oj, chyba zupełnie niepokazywać nie może. Jest chyba dyrektywa unijna w tym temacie (Potter powinien wiedzieć więcej). W każdym razie jest obowiązek pokazywania IO w kanale ogólnodostępnym.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
krótka piłka

Oj, chyba zupełnie niepokazywać nie może. Jest chyba dyrektywa unijna w tym temacie (Potter powinien wiedzieć więcej). W każdym razie jest obowiązek pokazywania IO w kanale ogólnodostępnym.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

np.. moja skromna osoba. Nie mówcie o rachunku ekonomicznym, bo gdyby on się liczył to TVP w ogóle nie pokazywała by IO, dio których bez wątpienia dołożyła.

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Tak jak nie zaczyna się starań o Igrzyska bez przygotowania, tak warto zacząć pokazywanie sportu niepełnosprawnych od podstaw.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

No tak, tylko Potterze drogi kiedyś chyba musieli zacząć? Jeśli media w Polsce, nie tylko TVP nie zacznie tego procesu pracy nad promocją sportu niepełnosprawnych to nigdy nie zbuduje zainteresowania...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

No tak, tylko Potterze drogi kiedyś chyba musieli zacząć? Jeśli media w Polsce, nie tylko TVP nie zacznie tego procesu pracy nad promocją sportu niepełnosprawnych to nigdy nie zbuduje zainteresowania nim i go nie wypromuje.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Zdanie większości opinii publicznej w Polsce mocno ograniczają w swojej przestrzeni informacyjnej, a mieliby się pochylić nad kilkoma olimpijczykami? ZDF jest medium publicznym, pracowali nad promocją...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

np.. moja skromna osoba. Nie mówcie o rachunku ekonomicznym, bo gdyby on się liczył to TVP w ogóle nie pokazywała by IO, dio których bez wątpienia dołożyła.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Odpowiedź jest brutalnie prosta - rachunek ekonomiczny. Kto oprócz rodzin i znajomych tych sportowców oglądałby takie transmisje? Tylko proszę się nie obruszać za szczere do bólu pytanie, które redakcje...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Może Twoja mama czyta profil na Twitterze o takim tytule? ;D TVΠ Korea. Co do stacjonarnych telefonów telewizja miała wyprzeć radio, e-booki i audiobooki książki papierowe. Prasa też jeszcze się trzyma. ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Temat podobny do tego, czy znikną stacjonarne telefony ;) są ludzie do takich rozwiązań przywiązani. Reklamy w tv publicznej to jest tragiczne nieporozumienie. W ten sposób misji się nie wypełni. btw....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
krótka piłka

Temat podobny do tego, czy znikną stacjonarne telefony ;) są ludzie do takich rozwiązań przywiązani. Reklamy w tv publicznej to jest tragiczne nieporozumienie. W ten sposób misji się nie wypełni. btw. jeśli moja mama, która jest jeszcze tradycyjnie do tvp przywiązana, wspomniała mi niedawno, że to już "tv korea" (bynajmniej nie południowa), to wiedz, że coś się dzieje ;) ja tego na szczęście nie muszę oglądać.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Zgadzam się z większością wpisu, ale plotki o końcu telewizji są mocno przesadzone. ;) W USA na przestrzeni kilku lat stacje telewizyjne zanotowały gigantyczne spadki oglądalności, a jednak mają się względnie...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Zgadzam się z większością wpisu, ale plotki o końcu telewizji są mocno przesadzone. ;) W USA na przestrzeni kilku lat stacje telewizyjne zanotowały gigantyczne spadki oglądalności, a jednak mają się względnie dobrze. Prężnie oferują swoje produkcje w Internecie, przez nagrywarki. Poza tym w Polsce spot reklamowy przy produkcji generującej dwumilionową widownię jeszcze długo będą przynosić znacząco większy zysk reklamodawcy niż lokowanie produktu w filmiku o identycznej ilości wyświetleń. Tylko to materiał na inną, ciekawą dyskusję.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [9 komentarzy tej dyskusji]

Odpowiedź jest brutalnie prosta - rachunek ekonomiczny. Kto oprócz rodzin i znajomych tych sportowców oglądałby takie transmisje? Tylko proszę się nie obruszać za szczere do bólu pytanie, które redakcje...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Zdanie większości opinii publicznej w Polsce mocno ograniczają w swojej przestrzeni informacyjnej, a mieliby się pochylić nad kilkoma olimpijczykami? ZDF jest medium publicznym, pracowali nad promocją sportu niepełnosprawnych latami, TVP nawet nie ma co porównywać.

Dlaczego TVP kłamie w oficjalnym spocie?

Nie nowość. ;D

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Nawet dla jednego warto, nie wiem co to za kryterium ilościowe. Kwestia pieniędzy mnie nie przekonuje, wszak nie wymagam by wysyłać do Korei komentatorów. Poza tym wątpię by IO zwróciły się TVP finansowo....

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Polityka polityką, ale w tym, że zarząd telewizji który znacząco obniżył wyniki oglądalności stacji i dorobił się wielomilionowych długów jest niewłaściwy się zgadzamy?

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Abstrahując od polityki (ta nas na pewno nie łączy) to masz racje, że jednak TVP jest nastawiona (na wzór stacji komercyjnych) na sprzedawanie sukcesu. Tutaj tego sukcesu nie widać. Zachęcam do ostatnich...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
krótka piłka

Odpowiedź jest brutalnie prosta - rachunek ekonomiczny. Kto oprócz rodzin i znajomych tych sportowców oglądałby takie transmisje? Tylko proszę się nie obruszać za szczere do bólu pytanie, które redakcje ES w wielu krajach EU sobie zadały (bo nie tylko w PL nie obejrzysz transmisji z paraolimpiady). Poza tym co do tv publicznych - ktoś chyba coś przespał i nie zauważył, że to już schyłek tego rodzaju mediów. Sport, filmy, informacje, prognozy pogody znajdziesz w internecie. Wszystko na żądanie. Coś takiego jak tradycyjna tv niedługo zniknie zupełnie. Może gdyby było zainteresowanie, ES Player udostępniałby przekaz z paraolimpiad? No ale wróć do początku - rachunek musi się zgadzać ;)

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (2|0)

ostatnia odpowiedź: 1 marca 2018 [9 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Dlaczego TVP skoro nie transmituje Igrzysk Paraolimpijskich kłamie w oficjalnym spocie? : http://sport kropka tvp kropka pl/igrzyska/36136462/swieto-sportu-i-tolerancji-paraolimpiada-w-telewizji-polskiej
Zmieniłem celowo link by wszedł tutaj. Zamiast słowa kropka należy wstawić znak kropki.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)
blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Nawet dla jednego warto, nie wiem co to za kryterium ilościowe. Kwestia pieniędzy mnie nie przekonuje, wszak nie wymagam by wysyłać do Korei komentatorów. Poza tym wątpię by IO zwróciły się TVP finansowo. Domagam się równego traktowania wszystkich sportowców, inaczej to dyskryminacja. Dopóki nie przełamie się pewnych barier to nic się nie zmieni.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Odpowiedź jest prosta - pieniądze. Letnie Igrzyska Paraolimpijskie mają spory niewykorzystany potencjał. W Pjongczangu wystąpi tylko ośmiu Polaków, statystycznie mają małe szanse na medale, w dodatku...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
wislok

Np. niemiecka telewizja ZDF normalnie będzie pokazywać to wydarzenie sportowe tak jak i IO.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [2 komentarze tej dyskusji]

Co sportu paraolimpijskiego. Tak się Kurski chwali jaką to mają świetną ramówkę, jak są lubiani i oglądani. Zapytam, więc stanowczo: czy do cholery misją mediów publicznych są tylko słupki oglądalności...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mnich Przemyslaw

Abstrahując od polityki (ta nas na pewno nie łączy) to masz racje, że jednak TVP jest nastawiona (na wzór stacji komercyjnych) na sprzedawanie sukcesu.
Tutaj tego sukcesu nie widać.
Zachęcam do ostatnich typów u mnie na Igrzyska:)
Miłego wieczoru wszystkim.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

komentarz jest odpowiedzią na: [7 komentarzy tej dyskusji]

Odpowiedź jest prosta - pieniądze. Letnie Igrzyska Paraolimpijskie mają spory niewykorzystany potencjał. W Pjongczangu wystąpi tylko ośmiu Polaków, statystycznie mają małe szanse na medale, w dodatku...

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Pottermaniack

Odpowiedź jest prosta - pieniądze. Letnie Igrzyska Paraolimpijskie mają spory niewykorzystany potencjał. W Pjongczangu wystąpi tylko ośmiu Polaków, statystycznie mają małe szanse na medale, w dodatku będą rywalizować w nocy. Pieniądze w TVP poszły na długi Kurskiego, ramówkę i inwestycje w ubranie propagandy w ładniejsze opakowanie.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (1|0)

ostatnia odpowiedź: 24 lutego 2018 [7 komentarzy tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mnich Przemyslaw

Co sportu paraolimpijskiego.
Tak się Kurski chwali jaką to mają świetną ramówkę, jak są lubiani i oglądani.
Zapytam, więc stanowczo:
czy do cholery misją mediów publicznych są tylko słupki oglądalności i często tania rozrywka?
Dlaczego nie ma w TVP i to w normalnej godzinie magazynu promującego sport niepełnosprawnych?
Czy taki cotygodniowy program powiedzmy 30 minut przed Teleexpressem nie był by zgodny z misją publiczną?
O samych transmisjach z tych Igrzysk się nie wypowiadam, bo nie wiem jak to wygląda z przekazem itd. Dlaczego wzorem z letnich Igrzysk Paraolimpijskich nie ma transmisji.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 27 lutego 2018 [2 komentarze tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.
Mnich Przemyslaw

Pan Marek Szkolnikowski może i wydaje się sympatyczny, ale raczej ma w sobie gen "propagandy sukcesu".
Dość chętnie odpowiada na pytania na Twitterze, ale zawsze w tym tonie, że TVP to teraz jest najlepsza, a jej komentatorzy i produkcje najbardziej lubiane.
Kurski to już w ogóle kosmos, odleciał w szczyty pychy.
Widzę to jako umiarkowany przecież zwolennik tego rządu, ale niestety nie postawy wielu ludzi wokół władzy.

| Odpowiedz
Oceń: Nie lubię Anuluj (0|0)

ostatnia odpowiedź: 1 marca 2018 [1 komentarz tej dyskusji]

blokuj
Możesz dodać użytkownika do blokowanych, żeby nie widzieć więcej jego komentarzy.