TiO - lubi

  • TiO lubi Komentarz

    Laguta zawsze za duzo zarabial jak na swoje srednie w lidze i tendencje do zawodzenia w najwazniejszych momentach. Do bolu wykorzystywal w negocjacjach z klubem fakt, ze kibice go lubili, a teraz po prostu wypial sie na nich, mimo ze zawdziecza im zarobienie duzych pieniedzy. On juz po pierwszym udanym sezonie zadal gwiazdorskiego kontraktu. Tylko jaki naiwniak takowy mu podstawil?

  • TiO lubi Komentarz

    Wydaje się że Grisza to jeden z "kosztów" zmiany polityki władz Włókniarza które postawiły (moim zdaniem słusznie) na politykę zrównoważonej spłaty wszystkich BEZ WYJĄTKÓW zawodników. Piszę o zmianie strategii bo tylko ktoś naiwny może sądzić iż pan Mizgalski mógł samodzielnie decydować jak rozdysponować pieniądze sponsora(ów). Uwielbiam Griszę jako zawodnika i niezmiennie Go cenię. Jednak jako kapitan zespołu i zadeklarowany "Częstochowianin" odwzajemniający jakoby szacunek (niemal kult) kibiców zachował się zbyt impulsywnie. To było takie a la Pedersen na torze - TYLKO JA! A zespół to zespół - każdy ma koszty. Kiedy są kłopoty - każdy powinien je umieć zrozumieć i się z nimi zmierzyć w kolektywie. Wielki szacun dla zawodników Stali za postawę i gest w meczu z Wybrzeżem!

  • TiO lubi Komentarz

    Jak tam? Grisza dalej w Rzeszowie?

  • TiO lubi Komentarz

    Po wiadrze pomyj wylanym na Włókniarza, wreszcie jakaś optymistyczna wiadomość. Dobre i tyle

  • TiO lubi Komentarz

    Łaguta nie spierd..do Torunia
    WIELKI KAPITAN od siedmiu bolesci

  • TiO lubi Komentarz

    Właśnie mi o to chodzi, zobacz:
    1. Ward
    2. Kułakow
    3. Miedziński
    4. Fajfer
    5. Holder
    6. Przedpełski
    7. Kopeć
    Nie jednemu krew napsujemy a będzie to nasza paka, może będziemy mieć 5 miejsce w tabeli albo 6 ale z honorem.

  • TiO lubi Komentarz

    Ale ja chetnie bym zobaczyl naszego najwiekszego wodzireja od "kto nie skacze ten z Torunia" w sjladzie wlasnie tej druzyny. Zblazni sie on, do konca zblazni sie ten klub a kibice beda oklaskiwac tego ktory bedac w naszych barwach gardzil ich klubem taki scenariusz mi sie podoba :)

  • TiO lubi Komentarz

    Woffy wraca na stare śmieci...
    To właśnie u nas w Czewie dorastał jako człowiek i kształtował jako rider...
    W parkingu będzie wesoło :)
    Będzie widowisko jak zwykle w Czewie :)
    I niech wygra lepszy :)
    Pzdr.

  • TiO lubi Komentarz

    Kolego może Holta ma problemy sprzętowe,ale nie wydaje mi się żeby zmagał się z nimi Jensen !

  • TiO lubi Awizowane składy na mecz KantorOnline Włókniarz - SPAR Falubaz. Jonsson zastąpi Jabłońskiego

  • TiO lubi Komentarz

    50:40 dla Czestochowy

  • TiO lubi Komentarz

    Walasek walnie komplet. jedynie Hampel moze mu przeszkodzic. Postawiłbym chate na to, że zrobi minimum 13.

  • TiO lubi Tai Woffinden - fascynująca droga na szczyt. Trzecia część - rozmowa z mistrzem

  • TiO lubi Komentarz

    Twoj klub to jest wzorcowy.jak wydac kilkadziesiąt milionów i spasc z hukiem na dno.

  • TiO lubi Komentarz

    To bardzo dobrze że Włókniarz ma nowego sponsora i że ogólnie udaje im sie stabilizować sytuację. Czewa podobnie jak parę innych klubów ma kluczowe znaczenie dla kondycji żużla. Biorąc pod uwagę ilość kibiców na trybunach jest to nr1. Każda wiadomość o nowym sponsorze poza Karkosikiem (i jego fanaberiami)to dobra wiadomość.

  • TiO lubi Komentarz

    Zamiast sie cieszyc, ze znalazl sie sponsor ktory cos na klub wylozy i dzieki temu wspomoze tez speedway to sie wysmiewacie z jego nazwy. Jakie to ma znaczenie ?

  • TiO lubi Komentarz

    Jest sporo spółek, które działając w zasadzie tylko w internecie posiadają ogromny kapitał. Chociażby niektóre platformy inwestycyjne czy zakłady bukmacherskie.

  • TiO lubi Komentarz

    Gratuluję sponsora ważne aby na konto klubu wpłynęła znacząca kwota.Pozdrawiam

  • TiO lubi Komentarz

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

  • TiO lubi Komentarz

    Po ostanich ruchach kadrowych zespolow eligowych dochodze do wnisoku ze awans moje Apatora bedzie sprawa nie tyle trudna co arcytrudna.
    Poniewaz Czestochowa wcale nie bedzie slabsza niz rok temu. Dojscie Walaska to spore wzmocnienie za Emila. Dodatkowo nieobliczalny Kildemand ktory napewno zrobi wiecej oczek niz Szombierski.
    Wrocłąw tez sie wzmocnil. Janowski i Pavlic napewno stanowia o wiekszej sile tego zespolu. Baron maja juz takich zawodnikow wykrzesa z nich 150%.
    Zielona Góra to wiadomo ze to ciezki rywal i piekielnie mocny.
    Unia Tarnow bedzie miala podobny sklad co rok temu i napewno nie da sobie w kasze dmuchac i nie jest skazana na pozarcie. Akurat mysle ze tam Torun moze wygrac.
    Stal Gorzów tez nie proznowala i doscie Zagara i Świderskiego napewno tchnie wiecej mocniejszych punktow w ten zespol. To jest kandydat do medalu.
    Gdansk, nawet nie wie czy wystartuje.
    Kazdy wyjazd w tej sytuacja dla Torunia bedzie meczem o zycie, no moze poza Gdanskiem. Rywalizacja miedzy ZG i Toruniem napedzila inne zespoly i uwazam ze liga jest mocarna.
    Uwazam ze w tej sytuacji -8 to dla nas za duzo.
    Trzeba bedzie walczyc nie tylko ztymi zespolami ale takze dodatkowo ze szczegolna motywacja tych druzyn na Torun.
    Nic, pozostaje wierzyc.
    Medalikom gratuluje tego transferu:)
    Mam tylko nadzieje ze te wszystkie zespoly splaca zawodnikow co maja w swoich szeregach. I ze nie skonczy sie tak ze w polowie sezonu juz skonczy sie kasa na ich wyplaty.