Ostatnie akcje użytkownika, Tablica użytkownika

Ostatnie akcje użytkownika

  • Wilkołak napisał/a komentarz do F1: Robert Kubica najwolniejszy o poranku. Sebastian Vettel z nowym rekordem

    Cos mi sie wydaje, ze moze byc powtorka z rozrywki. Czyli Ferrari poczatek bedzie lekko dominowal, a Merc chwile za nim. A pozniejsze modyfikacje zadecyduja o tytule... Botas w tym roku moze sie poprawic a z kolei czerwoni maja Leclerka. Bedzie ciekawa walka. Czy ktos do nich dolaczy? Licze ze Red Bull namiesza. Na wielki plus Torro Rosso i Alfa, choc to raczej nie ta liga jeszcze co wyzej wymienieni.
    Jesli chodzi o Williamsa, szalu nie ma(choc duzo jeszcze do nadrobienia), ale licze ze Robert zrobi roznice. Nie licze na cuda lecz na walke w nizszym srodku tabeli.

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Chwila, chwila. Wszyscy tacy zmartwieni wynikami ale trzeba spojzec na to wszystko troche z innej str. Williams jako jedyny zaczal od samego poczatku od zlozenia auta praktycznie i to na koniec 3 dnia/poczatek czwartego. Gdy Robert robil pierwsze czasy dzisiaj to mial 3sek straty do pierwszego w 1dniu testow. Maja ogrom do nadgonienia, ale mysle ze jeszcze duzo wyciagna z tego bolidu. Musza bo inni mieli 4 dni testow + niektorzy dzien filmowy...
    Troche wiary.
    Ps. Nie mowie ze Williams wystrzeli i polowe stawki przescignie. Ale przy dobrych wiatrach nie beda ostatnia ekipa:)

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Te brakujace 40mln jest w znizce za silniki od Merca(za miejsce dla Russella). Nikt o tym nie pisze oficjalnie ale Williams nie daje nic za darmo. Nastepne miliony sa za zerwanie umowy Strolla. A reszta dochodzi od Latifiego. Ojciec dobrze zaplacil za mozliwosc paru treningow + jako rezerwa w Williamsie.

  • Wilkołak lubi Komentarz

    Muszę się przyznać...zwilgotniały mi oczy!!!

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    To co stworzyli kibice, to cos pieknego. Z takiego zachowania Polaka jestem dumny! Szybkosci Robercik zycze, a nam kibicom wytrwalosci w dopingu:)

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Oby tylko silnik merca okazal sie doskonaly. Niech maja problemy z dociskiem, nad/podsterownoscia, nie wiadomo jeszcze z czym ale nie z silnikiem! Te laduja przeciez w Williamsie, a Robert musi miec czym pociskac! Forza Kubica!

  • Wilkołak lubi Komentarz

    Jakby nie sławny tatuś to ten cienia nigdy by nie byl w f1

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Wow... to Williams celuje juz w wyprzedzenie Red Bulla? Nie ma rzeczy niemozliwych, ale niech sie zadomowia w pierwszej 10. to bedzie super. Oby tylko Paddy tego znow nie spier... To ostatnia szansa! :)
    Ps. O Roberta sie nie martwimy, z wyscigu na wyscig sie rozkreci.

  • Wilkołak napisał/a komentarz do Trudne zadanie Carlosa Sainza. Musi wejść w buty Fernando Alonso

    Pewnie cisną...

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Juz wczesniej pisalem o zadufanych w sobie brytolach i swoich pseudo kierowcach. Ciagle narzekaja na wszystkich tylko nie na swoich. A wszyscy lepsi to i tak farbowani z dziada pradziada.
    Ale brawo za artykul.

  • Wilkołak lubi Komentarz

    W kwalifikacjach tez jedziesz samemu i też walczysz z czasem a im szybszy jesteś tym wyższą pozycje wywalczysz na starcie i unikasz tłoku który jest najwiekszy zawsze na szarym końcu:).Czysta pędkość oprócz tych co wymieniłeś tez jest bardzo ważna jak nie najwazniejsza bo trzeba być szybkim i regularnym niz wachlować okrazeniami z gapem plus minus 0.5s.Russell napewno nie bedzie odstawał od 2 kierowcy niewazne kim on bedzie to jest talent przez duze T jak Leclerc czy Norris jak dostanie szanse a napewno juz nie jest gorszy od Sirotkina czy Strolla

  • Wilkołak lubi Komentarz

    Bo raczej tego nie wie. Nie na rękę jest Williamsowi kontraktować Kubicę, więc nie podaje do publicznej wiadomości jego wyników. Ale wystarczy spojrzeć na treningi, jak potrafi poprowadzić kierowca rezerwowy który kółko widzi od wielkiego dzwonu , a jak etatowy Stroll czy Sirotkin.

  • Wilkołak lubi Komentarz

    Bardzo chciałbym, aby pan Robert wrocił do f1 jednak znając życie jakimś cudem znajdą się sponsorzy dla Ocona.Potem napiszą, że liczy sie rozwój i przeważyła młodość, a Kubicy podziękują.

  • Wilkołak lubi Komentarz

    Wy poważnie? Wszyscy? Naprawdę bierzecie kogoś takiego pud uwagę? Kogoś co jest 4 w GP 2? :D

    Nie ma żadnych szans w porównaniu do Ocona.

  • Wilkołak lubi Komentarz

    Dlaczego brytyjski dziennikarz nie napisał jak się ma czas Russela w stosunku do czasu Kubicy ?

  • Wilkołak napisał/a komentarz do Williams wie, że popełnił błąd. Zespół zmienia strategię

    Nie wlasnie, Kubica byl pewnie szybszy. Ale nie moga tego napisac bo przyznaliby sie do bledu zakontraktowania Strolla i Sirotkina i nie dania szansy jazdy naszemu. A do tego chca teraz Ocona i szukaja mu sponsorow. A gdyby napisali ze Robert szybszy, to po co Okon?

  • Wilkołak napisał/a komentarz do Robert Kubica ma nowego rywala. To pay-driver z Holandii

    Ocon z perspektywy Williamsa wydaje sie byc idealny. TYLKO dziengow mu brak. Pewnie szukaja teraz dla niego, dlatego taka cisza z kontraktem.
    Ps. Oby miejsce wygral Kubica!

  • Wilkołak napisał/a komentarz do Robert Kubica o wsparciu Orlenu. "Te pieniądze nie idą do mnie"

    A skad wiesz, ze nikt tego nie przeanalizowal? Jesli juz rok temu byly propozycje, ze pewna sume zasponsoruja to czemu w tym roku sie powiekszyla? Tu nie chodzi tak o polski rynek, jak o reklame na niemalze caly swiat. Gdyby napis Orlen widnial na bolidzie to wiesz w ilu panstwach widzieliby go w transmisji? Ponad 100? (Napiszcie dokladnie). Zauwaz jakie juz sa umieszczane firmy i ile w swiecie znacza. To jest promocja ktora napewno sie zwroci...

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Rzad ogalaca nas z grubych miliardow, takze takie 40mln nie zrobi naprawde zadnej roznicy. To sa grosiki. I wole zeby zostalo to wydane na wlasciwa osobe a nie pasozytow z wiejskiej... Poza tym idzie to na reklame. Gdy Robert zasiadzie za sterami jako etatowy kierowca to ogladalnosc F1 w Polsce wzrosnie drastycznie. W swiecie zreszta tez, bo ma fanow wszedzie.

  • Wilkołak napisał/a komentarz do Claire Williams nie skreśla Roberta Kubicy. W tle rozmowy z Estebanem Oconem

    Moze chodzi o presje na firmie SMP od Sierotkina. Zeby wplacili wczesniej i mieli budzet dopiety. A ruskie nie widza wynikow, grymasza i ot caly nacisk. Jak nie dacie kasy to poszukamy gdzie indziej. I wlasnie szukaja...

  • Wilkołak lubi Komentarz

    Morawiecki odetchnal.
    Nie bedzie musial brnac w udawanie wsparcia
    dla tego, z ktorego nieszczescia prywatnie sie wysmiewal.
    Bo nie wierze, ze to nie byla tylko gra.
    Gdyby nie Willimas, to Pinokio
    by wystawil Roberta

  • Wilkołak lubi Komentarz

    tym bardziej niesmacznie, ze
    mam podejrzenia graniczace z pewnoscia.
    ze to, co odstawil Morawiecki z Robertem to tylko szopka,
    by zaslonic tasme z naigrawaniem sie z nieszczescia Kubicy,
    by na gwalt ratowac twarz.
    Cyniczna szopka cynicznego aktora,
    ktory gotowy jest wyglosic kazdy tekst
    i kazde klamstwo.

  • Wilkołak napisał/a komentarz do Zła wiadomość dla Roberta Kubicy. Williams chce Estebana Ocona

    Niestety Robert ma szanse tylko w Williamsie startowac w nastepnym roku. I to najwazniejsze zeby w chociazby takim gniocie jakim jest bolid Williamsa pokazal co naprawde potrafi. Claire zblaznila sie juz wiele razy przy wyborze kierowcow i dlatego musi szukac kasy gdzie tylko sie da. Myslala ze Paddy wybuduje ekstra machine i byle pierdy beda w niej odnosic sukcesy, z czego bedzie kasa a tu lipa. A budzet na nastepny sezon trzeba dopiac...

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Gdyby Ocon mial 15-20 mln € w sponsorach to juz dawno ogloszonoby jego kontrakt w Williamsie. Pomimo tego ze za rok moze zastapic Bottasa. Poprostu kasa musi sie zgadzac.
    Oby jak najszybciej oglosili drugi kontrakt. Wtedy albo Robert bedzie u nich jezdzil na stale albo pojdzie do Strolla na rezerwe. Tam chetniej widzialbym go(nawet na rezerwie), a nie u sprzedawczykow...

  • Wilkołak napisał/a odpowiedź do Twojego komentarza

    Brawo dla nich! W F1 pewnie nigdy do tego nie dojdzie...

pokaż więcej

Tablica użytkownika

Tablica to miejsce gdzie możesz zostawić komentarz użytkownikowi.
Komentarze umieszczone na tablicy są publiczne i widoczne przez wszystkich. ok

Zaloguj się aby dodać komentarz lub

Komentarze dodawać mogą tylko użytkownicy zalogowani. Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się. Zajmie to pół minuty.


Dowiedz się jak umieszczać linki do tagów, pogrubiać tekst, itp.