Co beniaminek z Krosna wniesie do PLK?

Miasto Szkła Krosno w sobotę rozpocznie swój debiutancki sezon w Polskiej Lidze Koszykówki. Co podopieczni trenera Michała Barana wniosą do ekstraklasy?

Jakub Artych
Jakub Artych

Znakomita organizacja

Krośnieński Klub Koszykówki jeszcze w I lidze cechował się znakomitą organizacją. Włodarze Miasta Szkła dbają o każdy szczegół, aby zadowolić swoich wiernych kibiców. Od strony marketingowej, drużyna z Podkarpacia również spisuje się bez zarzutu.

- Krośnieńska drużyna ma pierwszą w Polsce aplikację mobilną zintegrowaną z multimedialnym serwisem www oraz z aktywnymi kanałami social media czyli Facebookiem, YouTubem oraz Twitterem. Nigdy wcześniej kibice koszykówki nie mogli głosować za pomocą aplikacji na MVP meczu, tym samym odpowiedzieliśmy na potrzeby kibiców, którzy są dla nas bardzo ważni i robimy wszystko, żeby ich grono stale się powiększało - mówił Jakub Hajduk, dyrektor ds. marketingu w Just For Sport Marketing Sportowy, odpowiedzialny za marketing w klubie z Krosna.

Kolejnym ciekawym pomysłem są nowe stroje, które nawiązują do historii oraz charakteru klubu i miasta. W nowym sezonie oprócz trykotów meczowych i treningowych, kibice będą mogli zakupić również klubowe dresy, koszulki i kurtki.

Czy Miasto Szkła Krosno utrzyma się w PLK?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Koszykówkę na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (4)