11.Poznań Maraton: Kampania promocyjna nabiera tempa

Kampania promocyjna tegorocznej edycji maratonu nabiera coraz większego tempa, po zakończonej akcji Polska Biega, organizatorzy szykują kolejne odsłony promocji największej tego typu imprezy w Polsce.

Właśnie rozpoczęła się kolejna akcja - Polska Biega Maraton. Losy osób, podejmujących wyzwanie zmierzenia się z dystansem 42,195 km, będzie można śledzić na łamach ogólnopolskiej i regionalnej Gazety Wyborczej. Również latem jingle sponsorskie maratonu będzie można usłyszeć na antenie radia eska m.in. w Wrocławiu, Łodzi, Szczecinie, Trójmieście, Krakowie. Nie zabraknie również promocji na antenie radia Eska Poznań, gdzie przez najbliższy miesiąc organizatorzy będą zaangażowani w akcję "Summer City" w Poznaniu.

Podobnie jak w roku ubiegłym odbędzie się emisja spotów w 59 kanałach telewizji Eurosport (przede wszystkim europejskich, ale także na Bliskim Wschodzie i północnym wybrzeżu Afryki). Spot reklamowy w trzech wersjach językowych widzowie Eurosportu będą mieli szanse obejrzeć łącznie 148 razy, podczas transmisji m.in. z Tour de France, Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce w Barcelonie czy pływackich Mistrzostw Europy w Budapeszcie. To nie wszystko: najważniejsze fragmenty z maratonu stacja Eurosport wyemituje na swojej antenie.

Czy POZNAŃ MARATON utrzyma status Największego Maratonu w Polsce? Zobaczymy, przekonamy się już za niespełna 4 miesiące. Tymczasem zapisy do Maratonu trwają, a liczba 960 – to liczba zgłoszeń jaką organizatorzy na dzień 5 lipca przyjęli.

Czasu na zgłoszenia coraz mniej, tym bardziej, że zgodnie z nowymi zasadami określonymi w regulaminie przyjmowane one są do 30.09.2010. Zapisywać można się przez Internet: w tym celu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na www.marathon.poznan.pl, bezpośrednio w biurze Maratonu (to informacja głównie dla mieszkańców Poznania) oraz wysyłając kartę zgłoszeniową na adres organizatora: POSiR ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, dopisek: Maraton.

Komentarze (0)