Ma 54 lata. Rzucił wyzwanie Adamkowi

Instagram / oraz ONS.pl/Piotr Andrzejczak / Na zdjęciu: Tomasz Adamek i Paweł Nastula
Instagram / oraz ONS.pl/Piotr Andrzejczak / Na zdjęciu: Tomasz Adamek i Paweł Nastula

Mistrz olimpijski rzucił wyzwanie Tomaszowi Adamkowi. Ma jednak warunek. - Albo jest taka walka, która daje możliwości jednemu i drugiemu, albo robi się takie pojedynki, żeby niejako być właściwie pewniakiem - przyznał Paweł Nastula dla Interii.

W tym artykule dowiesz się o:

W latach dziewięćdziesiątych Paweł Nastula był jednym z najbardziej znanych sportowców w Polsce. Na igrzyskach olimpijskich w Atlancie w 1996 roku został mistrzem olimpijskim w kategorii do 95 kilogramów. Później rozpoczął swoją karierę w MMA.

Mistrz olimpijski został wyróżniony podczas gali KSW 100. Jak podaje sport.interia.pl, doceniono jego wkład w promocję polskiego MMA. Nastula przyznał, że to dla niego duże wyróżnienie oraz zaszczyt i podkreślił, że jego kariera w MMA była trudna, ale satysfakcjonująca. Wspomniał także o trudnych początkach, gdy MMA miało złą prasę.

Ponadto wyraził podziw dla Mameda Chalidowa, który w wieku 44 lat pokonał młodszego przeciwnika. - Mamed pokazał, że w wieku 44 lat jeszcze potrafi - stwierdził Nastula. Chalidow wygrał walkę z Adrianem Bartosińskim dzięki umiejętnościom technicznym, co Nastula uznał za imponujące.

ZOBACZ WIDEO: Aż trudno uwierzyć, że ma 41 lat. Była gwiazda wciąż w formie

W rozmowie pojawił się temat potencjalnej walki Nastuli z Tomaszem Adamkiem. Nastula nie wyklucza takiej możliwości, choć zaznacza, że musiałby być to pojedynek w formule MMA. - Nie ma problemu. W MMA - skomentował.

Na sugestię dziennikarza, że Adamek będzie chciał walczyć tylko w boksie, jak to miało miejsce podczas KSW Epic. - To ja powiem, że chcę tylko w judo. Wie pan, albo jest taka walka, która daje możliwości jednemu i drugiemu, albo robi się takie pojedynki, żeby niejako być właściwie pewniakiem do wygranej. To ja powiem do Tomka Adamka, żebyśmy bili się tylko na przewracanki - podsumował Nastula.

Komentarze (4)
avatar
Marcin Bartkowiak
24.11.2024
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Jak zawsze chodzi o kasę. Nie długo będą kazać oglądać staruszków o laskach. Żenada. Najlepiej jeszcze w pierwszej rundzie kontuzje któryś złapie byle zera na koncie się zgadzały :) 
avatar
łukasz Welenc
21.11.2024
Zgłoś do moderacji
5
0
Odpowiedz
Oby w formule MMA. Miś z krupówek dostaje worki treningowe, a Czemu nie chce zawalczyć z Blachowiczem. Szczęście miał z mamedem że poddal walkę. 
avatar
Hampelek
20.11.2024
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Uszole xd 
avatar
Sławomir Ratajczyk
20.11.2024
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
Giganci intelektu... Cholernie ważny news... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.