Zaryzykowaliśmy i opłaciło się - wywiad z Pawłem Jóźwiakiem, organizatorem Fight Exclusive Night

Paweł Jóźwiak to jeden z właścicieli federacji Fight Exclusive Night. W wywiadzie porusza on głównie kwestię ostatniej gali, która w połowie sierpnia odbyła się w sopockiej Hali Stulecia.

W tym artykule dowiesz się o:

Podczas gali FEN 4 kibice byli świadkami kilku bardzo emocjonujących pojedynków. Niezapomnianych wrażeń dostarczyły pojedynki z udziałem m.in. Dawida Mory i Michała Wlazło czy Tymoteusza Świątka.

Waldemar Ossowski: Czy jest pan zadowolony z gali FEN 4, patrząc na wydarzenie wyłącznie od strony organizacyjnej? 

Paweł Jóźwiak: Witam, tak oczywiście jesteśmy zadowoleni z gali i także ze strony organizacyjnej imprezy w Sopocie. Były drobne błędy, ale je korygowaliśmy na bieżąco. Cały czas się uczymy robienia gal, aby widz miał kompletny komfort oglądając imprezę w hali i na ekranie telewizyjnym. 
[ad=rectangle]
A jak oceni pan wsparcie telewizyjne?

- Otrzymaliśmy duże wsparcie ze strony stacji Fight Box w kwestii przeprowadzenia profesjonalnej transmisji live. Uważam, że organizacyjnie wszystko wypadło bardzo dobrze. Najważniejszy jednak jest pozytywny odbiór u widzów i środowiska sportów walki. Dodatkowo wdrożyliśmy nowy "uniring", czyli klatkoring, który sprawdził się znakomicie. Zaryzykowaliśmy i opłaciło się.

Która z walka według pana zasługuje na miano najlepszego pojedynku gali? 

- Powiem tak - i nie będzie to niedomówienie - w Polsce dawno nie było tak świetnych walk, jakie udało nam się zestawić w Sopocie. Co więcej, w większości były to pojedynki polsko - polskie i to pokazuje z jakim potencjałem mamy do czynienia.

Paweł Jóźwiak nie ukrywa zadowolenia z ostatniej gali FEN
Paweł Jóźwiak nie ukrywa zadowolenia z ostatniej gali FEN

Czym jest podyktowane to stwierdzenie?

-  Poza Martą Chojnoską nie było znanych nazwisk, ale już dziś kibice wiedzą, kto to jest Jarosław Daschke, Robert Maruszak czy Łukasz Gawlik. O fenomenie Dawida Mory nie wspomnę, ale wciąż otrzymujemy pytania, kiedy ten zawodnik pojawi się znowu. Mamy wyczucie, znamy środowisko i możecie spodziewać się kolejnych odkryć, tylko na naszej arenie.

Czy wspomniany klatkoring będzie już stałym elementem gal FEN? 

- Nie słyszałem ani jednego głosu krytycznego na jego temat, a przed galą było wiele oporów w tym temacie. Ja tylko powiem, że pomysł klatkoringu już ukradli Rosjanie, którzy zawsze starają się ukraść to co dobre.

Czyli sytuacja w tym temacie jest dosyć skomplikowana.

- Z tego co wiem, firma Mariusza Ziętka zamierza pozwać M-1 Global za plagiat, bo pomysł jest objęty prawem patentowym, a Rosjanie wcześniej chwalili się swoim innym projektem i zapowiadali, że opatentują sześciokątny ring, by inni nie kopiowali. Teraz sami postąpili tak jak na gali M-1 Challenge 51. Ta sytuacja i gala w Sopocie chyba jednoznacznie świadczy o tym, że można walki MMA rozgrywać na ringu. Skoro można w Rosji, to chyba i w Polsce trafiło to w gusta widzów i zawodników.

Co ze współpracą z telewizją Polsat Sport?

- Pierwsze retransmisje poszły w tydzień po gali "na żywo" na antenie Fight Box i było ich bodajże pięć lub sześć. Spotkały się ze znakomitym odbiorem stacji Polsat Sport, a poza tym pokazały, że mamy już gotowy i profesjonalny produkt.

Czyli wydaje się, że współpraca z dwoma stacjami będzie dalej kontynuowana?

- Po czterech galach mogę powiedzieć, że spełniliśmy wysokie wymagania Fight Box i stacji Polsat Sport pod każdym względem i nasz produkt jest dobry, a będzie jeszcze lepszy. Oglądajcie obie stacje, bo one wspierają polskie sporty walki! Czekajcie też na nasze kolejne wydarzenia.

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.