Dziś liczą się tylko dwie organizacje na rynku - wywiad z Pawłem Jóźwiakiem przed galą FEN 6

Paweł Jóźwiak to jeden z właścicieli organizacji [tag=43626]Fight Exclusive Night[/tag], która 6 marca zorganizuje kolejną galę. W wywiadzie opowiada on m.in. o dotychczasowych sukcesach FEN i umowie z Polsatem.

W tym artykule dowiesz się o:

Waldemar Ossowski: Przede wszystkim gratuluje udanej gali w Lubinie. Czy wszystko podczas FEN 5 przebiegło po pańskiej myśli?

Paweł Jóźwiak: Witam serdecznie i dziękuję za uznanie tej gali za udaną. Taką też w istocie była, ale ocena prasy mnie cieszy. Dla nas był to poligon przed kolejnymi wydarzeniami i podjęciem współpracy z grupą Polsat. "Koniec wieńczy dzieło" - mogę stwierdzić i to oznacza też ogromne podziękowania dla stacji FightBox, dzięki której odnieśliśmy sukces i zaistnieliśmy w świadomości kibiców sztuk walki. Gala w Lubinie była rewelacyjna, a jedynym mankamentem była tylko słabsza baza hotelowa w mieście, co jak wiem już się zmienia, a my szybko tam wrócimy. Organizacyjnie uważam ją za najbardziej udaną ze wszystkich. Resztę niech ocenią media, a przede wszystkim kibice. 
[ad=rectangle]
FEN 6 to powrót do Wrocławia, tam gdzie wszystko się zaczęło. Czemu akurat Hala Orbita a nie Hala Stulecia?

- Tak to powrót do korzeni i odpowiedź na zapotrzebowanie kibiców. Nie macie państwo pojęcia ile pytań odbierałem w stylu: "kiedy znów będzie Wrocław?", "dlaczego nie robicie gali we Wrocławiu?". Całą końcówkę roku musiałem odpierać ataki w tym stylu i to dowodzi jaką markę mamy w swoim mieście, a ponoć "nikt nie jest prorokiem we własnym kraju". Jak widać nie zawsze się to potwierdza. Hala w jakiej odbędzie się FEN 6 nie ma znaczenia. Teraz we Wrocławiu gdybyśmy zrobili galę na Kozanowie, Krzykach, na Rynku, czy na Psim Polu, bez dachu i przy padającym deszczu, śniegu i zawiei - mielibyśmy komplet kibiców. Takie jest ciśnienie i zapotrzebowanie na nasz produkt w jednym z najpiękniejszych miast Polski. Orbita to wypadkowa terminów, kalkulacji i wyzwanie, gdyż nigdy nikomu nie udało się wypełnić tego obiektu. Nam się uda i znów przejdziemy do historii (śmiech).

Wiadomo już co z transmisją gali? O której kibice będą mogli zobaczyć walki na Polsat Sport, a o której na otwartym Polsacie?

- Gala będzie transmitowana od godziny 19.00  w Polsacie Sport, a o 22.00 ruszy równoległa transmisja na Polsacie otwartym.

Czujecie się już drugą siłą na rynku MMA w Polsce?

- Nie czarujmy się. Dziś liczą się tylko dwie organizacje na rynku. Pozostałe, albo są zadłużone, albo działają w skali lokalnej. Nie wiem czy to dobrze, czy źle, że są tylko dwie organizacje sportów walki? Na to powinni odpowiedzieć kibice, ale prawdą jest, że dobrze iż gale MMA odbywają się w Obornikach Śląskich, czy Łobzie, bo nawet te 100 czy 200 osób, które obejrzy to, może w przyszłości wymagać produktu na wyższym poziomie i my taki produkt mamy. Proszę też pamiętać, iż mamy szerszą ofertę niż tylko walki MMA. Nie każdy chce oglądać widoki z uderzeniami w parterze i nie każdy rodzic pozwoli młodemu kibicowi to oglądać. Natomiast walki K-1 Rules jak najbardziej. Tym przerastamy konkurencję i to zaprocentuje na dłuższym dystansie czasu. Mamy już gwiazdy jak: Paweł Biszczak, Róża Gumienna, Jarosław Daszke, czy wielu innych, którzy czekają by pokazać swoje nieprzeciętne umiejętności. My ich pokażemy kibicom i będą nie mniej znani niż zawodnicy konkurencji.

Paweł Jóźwiak na ringu wraz z ring girls swojej organizacji
Paweł Jóźwiak na ringu wraz z ring girls swojej organizacji

Czy może pan już zdradzić kto jest przymierzany dla Tymoteusza Świątka? Będzie to rywal zza granicy?

- Wszystko się okaże już niebawem. Powiem tak, bardzo silny widowiskowy rywal zza granicy. Przed Tymkiem naprawdę trudne wyzwanie!

Sporo pojedynków we wstępnej karcie walk, gdyż aż cztery. 7 starć głównych i właśnie 4 wstępne to będzie już stała reguła? 

- Stałe rzeczy w życiu to śmierć i podatki. My jesteśmy elastyczni i zależy nam by pokazać najlepsze walki, najlepszych zawodników. Świat nie kończy się na UFC, Glory czy KSW. Jest wielu ciężko trenujących sportowców i zasługują oni na szansę. Nigdy nie wiadomo, kiedy zadzwoni telefon od nas, ale jeśli jesteście świetnymi, perspektywicznymi i wierzącymi w siebie fighterami to taki telefon na pewno zadzwoni. To moja rada i uwaga - odbierajcie telefony! (śmiech)

Kiedy zacznie się promocja gali w Polsacie Sport? Kanał FightBox również przeprowadzi transmisję?

- Promocja trwa już w najlepsze. Ostra kampania startuje na dniach. FightBox to część naszej historii, może kiedyś obie stacje będą współpracować w odwrotną stronę niż wcześniej czyli "na żywo" Polsacie, a retransmisja w FightBox. Bardzo bym sobie tego życzył, ale o to musicie już pytać decydentów tych stacji. Nam zależy na szerokim dotarciu do kibica nie tylko w Polsce.

Czy macie w przyszłości plany na to by wprowadzić PPV?

- Zaskoczę Pana, takie rozmowy i takie plany były już w stacji FightBox, bo nasze walki zrobiły furorę w krajach, gdzie pokazuje ta stacja. Więcej powiedzieć nie mogę. Teraz jesteśmy w stacji Polsat i jeśli będą ciekawe walki, wielkie gwiazdy to może Polsat zdecyduje się na takie rozwiązanie. My robimy swoje, czyli budujemy produkt, kreujemy gwiazdy i pozyskujemy swoich fanów. Proszę zapytać kibiców czy na ukochaną dyscyplinę zechcą raz na kilka miesięcy wydać 20-40 zł i wrócić z odpowiedzią do nas, a my ją przedstawimy zarządowi stacji Polsat. Jeśli będzie pozytywna i możemy liczyć na ich wsparcie to dlaczego nie? To działa w dwie strony - chcesz dobrych ekskluzywnych walk? Wspieraj Fight Exclusive Night!

Komentarze (4)
avatar
Mefiu
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Nie Jozwiak wy sie nie liczycie jestescie na samym dnie marginesie 
avatar
Marcin Serkies
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Gala była w Lubinie... drobny szczegół. 
avatar
kropkaComkropkaPl
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Szkoda ze na KSW skonczyly sie turnieje ktore wylaniałyby pretendentow do pasow mistrzowskich ktore juz wprowadzili w prawie kazdej kategorii wagowej tak jak to bylo na poczatku. Tak to zaprasz Czytaj całość
avatar
Lekarz Medycyny
13.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Czy w Polsce jest tylko 2 komentatorów Mma? 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.